Ik gun jou een 2013-2014 winter.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat een held die dat doet
Opbokken met die hitte![]()
Wel droog aub met zon
Mijn zoon loopt weer te goochelenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat een held die dat doet
Opbokken met die hitte![]()
Wel droog aub met zon
Je vergeet de eerste 20 wekenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:51 schreef aloa het volgende:
[..]
We zijn de laatste jaren veel te veel verwend.
Nu zijn de eerste twee/drie weken wat minder, maar nog tijd zat voor een mooie zomer
Tegrnwoordig is droog al een 7 waardquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
Toch wel een oprechte nieuwsgierigheid die ik heb....
Waar slaan die "weercijfers" op die weeronline geeft?
Ze geven bijv voor hier komende dagen steeds een negen of tien bij 32 graden en volle bak zon.
Maar bijv Utrecht staat ook as donderdag een negen bij 21 graden en halfbewolkt.
Like.... how?![]()
Denk overigens dat halfbewolkt en 21c voor de meeste mensen prettiger buiten vertoeven is dan de hitte van 32c die je hier op je harses krijgt
Nee, dit gun ik jou. Geen mitsen of maren.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Als dat een koele zomer betekent hebben we overigens een deal
Lafjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit gun ik jou. Geen mitsen of maren.
Ik ook. Volgende week in Annecy 24-28 graden. Prima wandel weer en daarna het Lac inquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Die ben ik idd vergeten.
Ik kijk liever vooruit
Jij bent wel echt het type dat in de stralende zon al gaat mokken dat het drie dagen later wellicht gaat regenen hequote:
Het is al bijna twee jaar volkomen ruk. We hadden vorig jaar juni en een week in september, maar verder was het huilen in letterlijk elk seizoen. Wat raar dat mensen met een leven buiten de zolderkamer dat zat zijn joh.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij bent wel echt het type dat in de stralende zon al gaat mokken dat het drie dagen later wellicht gaat regenen he
Teveel zure regen op je harses gehad de afgelopen maanden?
Of je geniet van de ook veelal aanwezige mooie dagen of je blijft hangen in de negativiteit. Het is een keuze.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al bijna twee jaar volkomen ruk. We hadden vorig jaar juni en een week in september, maar verder was het huilen in letterlijk elk seizoen. Wat raar dat mensen met een leven buiten de zolderkamer dat zat zijn joh.
Djeez?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al bijna twee jaar volkomen ruk. We hadden vorig jaar juni en een week in september, maar verder was het huilen in letterlijk elk seizoen. Wat raar dat mensen met een leven buiten de zolderkamer dat zat zijn joh.
Nee, absoluut niet, maar dit jaar tot nu toe is echt 75% van de dagen behoorlijk herfstachtig geweest. Ik werk buiten, dus je wordt daar echt wel een keer moe van.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij bent wel echt het type dat in de stralende zon al gaat mokken dat het drie dagen later wellicht gaat regenen he
Teveel zure regen op je harses gehad de afgelopen maanden?
Wel wat meer dan jij noemt. Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was ruk en wat minder ruk, maar echt mooi kom ik niet verder dan de twee voorbeeldenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel wat meer dan jij noemt. Niet overdrijven
Jij legt de lat waarschijnlijk te hoog.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was ruk en wat minder ruk, maar echt mooi kom ik niet verder dan de twee voorbeelden
Woensdag is vaak lekker weer.quote:
Niet te hoog want dan waait de lat weg 😱quote:
Voor je gemoedsrust moet je er eigenlijk maar vanuit gaan dat het 18 graden wordt met 10 mm regen de rest van het jaar. Iedere centigraad warmer is reden voor een voorzichtige glimlach.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:59 schreef Elan het volgende:
Valt me wel op dat de warmte steeds weer verder naar voren gaat in de voorspellingen. Van de zomers, lokaal tropische donderdag staat nu nog maar een graad of 22 op de planning en ook weer meer neerslagkansen.
Echt een patroon dit voorjaar/zomer.
Onarm het, het is alles wat je nog krijgen zal!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Voor vrijdag staat er hier nu 27mm op de kaart. Wtf
Hier ook. Toen ik rond 7 van huis ging was het al nat. Kan het ook niet positief bekijken. Geen droogte dit jaar, dat scheeltquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Het regent hier al vanaf een uur of 8 onafgebroken. Zoals eigenlijk altijd als het regent, regent het uren lang.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Voor vrijdag staat er hier nu 27mm op de kaart. Wtf
Jep, wel erg weinig tot nu. Maar zie een mooie bui op de radar die me waarschijnlijk ook gaat treffen. Het broodnodige water voor de plantjesquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:38 schreef INViCTuS het volgende:
Bij @:geschiedkundige regent het gelukkig ook. Dat zal 'm leren.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, wel erg weinig tot nu. Maar zie een mooie bui op de radar die me waarschijnlijk ook gaat treffen. Het broodnodige water voor de plantjes
Voor mijn werk verkoop ik online onder de ontvochtigers. Die dingen vliegen de winkel uit nuquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:06 schreef Xenorium het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)type%3A%20Picture%5D
Krijg je van al dat vocht. Woningbouw moet hier denk een speerpunt van gaan maken, al die sociale woningen zijn natuurlijk niet bestand tegen al dat vocht sinds september vorig jaar en sommige tuinen staan door verkeerde aanleg ook constant onder water en ook bij veel huizen staan de kruipruimtes en kelders vol..
Daar is werk aan de winkel.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Soort bui: wolkbreuk
Geschiedkundige: "lichte regen"
Haha neequote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Soort bui: wolkbreuk
Geschiedkundige: "lichte regen"
Volgens mij regent het daar nu toch tering hard? Zo'n beetje heel Limburg is op de radar donkerblauw tot roodquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, wel erg weinig tot nu. Maar zie een mooie bui op de radar die me waarschijnlijk ook gaat treffen. Het broodnodige water voor de plantjes
Ik heb om 19.15 gekeken, ik meld me later vanavond weer met de neerslag. Regent nu gewoon, niet hard of zacht. Je gaat er voor je plezier niet in staan, maar ben nu net 150m moeten lopen en dan ben ik echt niet heel nat.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij regent het daar nu toch tering hard? Zo'n beetje heel Limburg is op de radar donkerblauw tot rood
Vaak ook te maken met verkeerde/gebrek aan ventilatie die schimmelvorming. Hier in het dorp zijn veel problemen met schoorstenen, kelders/kruipruimtes op de wat lager gelegen delen wel, rest niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:06 schreef Xenorium het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)type%3A%20Picture%5D
Krijg je van al dat vocht. Woningbouw moet hier denk een speerpunt van gaan maken, al die sociale woningen zijn natuurlijk niet bestand tegen al dat vocht sinds september vorig jaar en sommige tuinen staan door verkeerde aanleg ook constant onder water en ook bij veel huizen staan de kruipruimtes en kelders vol..
Daar is werk aan de winkel.
Prachtig seizoen, maar dan wel met de verkleurde en valkende blaadjes, de paddenstoelen en dieren die hun wintervoorraad aan het aanleggen zijn. Zo is er niks aanquote:
Dat verkleuren is eigenlijk ook maar heel kort. Zodra het kaal is, dan is er eigenlijk weinig meer aan. Sowieso duurt de herfst hier gemiddeld een halfjaar en in de buurt van verzetten tijd is het voornamelijk grijze treurnis ohne ende tot half maart. Zo boeiend is de herfst de afgelopen jaren hier niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Prachtig seizoen, maar dan wel met de verkleurde en valkende blaadjes, de paddenstoelen en dieren die hun wintervoorraad aan het aanleggen zijn. Zo is er niks aan
Herfst in de bergen is goddelijk. Eigenlijk bijna alles wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat verkleuren is eigenlijk ook maar heel kort. Zodra het kaal is, dan is er eigenlijk weinig meer aan. Sowieso duurt de herfst hier gemiddeld een halfjaar en in de buurt van verzetten tijd is het voornamelijk grijze treurnis ohne ende tot half maart. Zo boeiend is de herfst de afgelopen jaren hier niet.
In de bergen is dat mooier, vind ik. Hele bossen met bijvoorbeeld lariksen waar je zo op kan kijken
Als de stamvader van de reeks terugkeert, moet het wel serieus zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Supercel onderweg naar Leipzig, lijkt daar net voor 21:00u aan te komen.
Benieuwd of de wedstrijd er last van krijgt.
zie ook:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de stamvader van de reeks terugkeert, moet het wel serieus zijn
Hier zo weer een bende water. Die rode pit op de radar komt er zo aanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tussen 19.15 en 20.15 heeft het 2.8 mm geregend.
Nu is het net even droog geworden.
ooit wil ik daar een (2e) huis. In de bergen is zelfs dit weer een stuk mooier en boeiender. Helemaal als het eind van het front nadert. Van die wolken flarden om de bergen heen of als het openbreekt. ?.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Herfst in de bergen is goddelijk. Eigenlijk bijna alles wel.
Krijg alweer zin om te gaan.
De framerate van de lucht is niet hetzelfde als de grondquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:54 schreef Oom_Agent het volgende:
Er hangt een ufo boven Leipzig. De fanzone wordt nu ontruimd.
https://www.l.de/wir-fuer-leipzig/leipziger-leben/webcam/
Met veel neerslag.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Supercel onderweg naar Leipzig, lijkt daar net voor 21:00u aan te komen.
Benieuwd of de wedstrijd er last van krijgt.
zie ook:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |