Niet te hoog want dan waait de lat weg 😱quote:
Voor je gemoedsrust moet je er eigenlijk maar vanuit gaan dat het 18 graden wordt met 10 mm regen de rest van het jaar. Iedere centigraad warmer is reden voor een voorzichtige glimlach.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:59 schreef Elan het volgende:
Valt me wel op dat de warmte steeds weer verder naar voren gaat in de voorspellingen. Van de zomers, lokaal tropische donderdag staat nu nog maar een graad of 22 op de planning en ook weer meer neerslagkansen.
Echt een patroon dit voorjaar/zomer.
Onarm het, het is alles wat je nog krijgen zal!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Voor vrijdag staat er hier nu 27mm op de kaart. Wtf
Hier ook. Toen ik rond 7 van huis ging was het al nat. Kan het ook niet positief bekijken. Geen droogte dit jaar, dat scheeltquote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Het regent hier al vanaf een uur of 8 onafgebroken. Zoals eigenlijk altijd als het regent, regent het uren lang.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Voor vrijdag staat er hier nu 27mm op de kaart. Wtf
Jep, wel erg weinig tot nu. Maar zie een mooie bui op de radar die me waarschijnlijk ook gaat treffen. Het broodnodige water voor de plantjesquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:38 schreef INViCTuS het volgende:
Bij @:geschiedkundige regent het gelukkig ook. Dat zal 'm leren.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, wel erg weinig tot nu. Maar zie een mooie bui op de radar die me waarschijnlijk ook gaat treffen. Het broodnodige water voor de plantjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |