Ik gun jou een 2013-2014 winter.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat een held die dat doet
Opbokken met die hitte![]()
Wel droog aub met zon
Mijn zoon loopt weer te goochelenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat een held die dat doet
Opbokken met die hitte![]()
Wel droog aub met zon
Je vergeet de eerste 20 wekenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:51 schreef aloa het volgende:
[..]
We zijn de laatste jaren veel te veel verwend.
Nu zijn de eerste twee/drie weken wat minder, maar nog tijd zat voor een mooie zomer
Tegrnwoordig is droog al een 7 waardquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
Toch wel een oprechte nieuwsgierigheid die ik heb....
Waar slaan die "weercijfers" op die weeronline geeft?
Ze geven bijv voor hier komende dagen steeds een negen of tien bij 32 graden en volle bak zon.
Maar bijv Utrecht staat ook as donderdag een negen bij 21 graden en halfbewolkt.
Like.... how?![]()
Denk overigens dat halfbewolkt en 21c voor de meeste mensen prettiger buiten vertoeven is dan de hitte van 32c die je hier op je harses krijgt
Nee, dit gun ik jou. Geen mitsen of maren.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Als dat een koele zomer betekent hebben we overigens een deal
Lafjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit gun ik jou. Geen mitsen of maren.
Ik ook. Volgende week in Annecy 24-28 graden. Prima wandel weer en daarna het Lac inquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Die ben ik idd vergeten.
Ik kijk liever vooruit
Jij bent wel echt het type dat in de stralende zon al gaat mokken dat het drie dagen later wellicht gaat regenen hequote:
Het is al bijna twee jaar volkomen ruk. We hadden vorig jaar juni en een week in september, maar verder was het huilen in letterlijk elk seizoen. Wat raar dat mensen met een leven buiten de zolderkamer dat zat zijn joh.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij bent wel echt het type dat in de stralende zon al gaat mokken dat het drie dagen later wellicht gaat regenen he
Teveel zure regen op je harses gehad de afgelopen maanden?
Of je geniet van de ook veelal aanwezige mooie dagen of je blijft hangen in de negativiteit. Het is een keuze.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al bijna twee jaar volkomen ruk. We hadden vorig jaar juni en een week in september, maar verder was het huilen in letterlijk elk seizoen. Wat raar dat mensen met een leven buiten de zolderkamer dat zat zijn joh.
Djeez?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al bijna twee jaar volkomen ruk. We hadden vorig jaar juni en een week in september, maar verder was het huilen in letterlijk elk seizoen. Wat raar dat mensen met een leven buiten de zolderkamer dat zat zijn joh.
Nee, absoluut niet, maar dit jaar tot nu toe is echt 75% van de dagen behoorlijk herfstachtig geweest. Ik werk buiten, dus je wordt daar echt wel een keer moe van.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij bent wel echt het type dat in de stralende zon al gaat mokken dat het drie dagen later wellicht gaat regenen he
Teveel zure regen op je harses gehad de afgelopen maanden?
Wel wat meer dan jij noemt. Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was ruk en wat minder ruk, maar echt mooi kom ik niet verder dan de twee voorbeeldenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel wat meer dan jij noemt. Niet overdrijven
Jij legt de lat waarschijnlijk te hoog.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was ruk en wat minder ruk, maar echt mooi kom ik niet verder dan de twee voorbeelden
Woensdag is vaak lekker weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |