Het weer wordt daar vermoedelijk constant gemonitord, er wordt een gewogen beslissing genomen en puur ter preventie wordt er een maatregel getroffen voor die kleine kans dat het noodlot inderdaad toeslaat zodat men niet in allerijl een losgeslagen menigte hoeft te begeleiden, maar een dikke user op FOK! weet het weer beter.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:07 schreef RipCity het volgende:
Zien ze bij Guus Meeuwis spoken ofzo? Hele veld ontruimd vanwege naderend noodweer. https://www.ed.nl/eindhov(...)e-noodweer~ad912a1a/
Waar dan?Ze schieten tegenwoordig echt om haverklap in paniekstand als het maar eens iets anders is dan blauwe lucht en zonnetje.
Compleet blauw en volle bak zon. Zo hoort juni te zijn.quote:
Morgen weer voorbij want dan krijgen we een bak water in de avond.quote:
Heb hier in Limburg elke dag regen gehad sinds vrijdag. @Geschiedkundige zei dat hier bijna altijd de zon schijnt en meestal droog is. Zwaar teleurgesteldquote:Op maandag 17 juni 2024 08:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Compleet blauw en volle bak zon. Zo hoort juni te zijn.
Ik leef in het nu, ben niet bezig met morgen.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Morgen weer voorbij want dan krijgen we een bak water in de avond.
Hier trekt het opeens ook openquote:Op maandag 17 juni 2024 08:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Compleet blauw en volle bak zon. Zo hoort juni te zijn.
Jij moet gewoon je grijze treurnis niet meenemen.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb hier in Limburg elke dag regen gehad sinds vrijdag. @:geschiedkundige zei dat hier bijna altijd de zon schijnt en meestal droog is. Zwaar teleurgesteld
Zouden er meer moeten doen hier jaquote:Op maandag 17 juni 2024 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik leef in het nu, ben niet bezig met morgen.
Hier is de zon in 20 minuten tijd glorieus als winnaar uit de strijd gekomenquote:Op maandag 17 juni 2024 08:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zon heeft het zwaar,maar probeert er wel wat doorheen te piepen.
Sowieso, alles is nu!quote:Op maandag 17 juni 2024 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik leef in het nu, ben niet bezig met morgen.
Hij is wat mij betreft hierbij keihard debunked met zijn elke dag zon en 20+ graden hoax berichten.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb hier in Limburg elke dag regen gehad sinds vrijdag. @:geschiedkundige zei dat hier bijna altijd de zon schijnt en meestal droog is. Zwaar teleurgesteld
quote:Op maandag 17 juni 2024 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hij is wat mij betreft hierbij keihard debunked met zijn elke dag zon en 20+ graden hoax berichten.![]()
Alleen vorige week maandag al is er volgens mij voor 30 jaar aan regen gevallen.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nog steeds een mokerdroge juni anders hoor
12 mm totaal hier in juni, normaal is ca 65 mm over heel juni volgens mij?quote:Op maandag 17 juni 2024 10:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Alleen vorige week maandag al is er volgens mij voor 30 jaar aan regen gevallen.
Nee, nog even strike de Gooijer uitgehangen en potje bowling for columbine gedaan. Vertrekken nu.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
@:INViCTuS ik denk dat je al vertrokken bent? De zon schijnt namelijk weer haha.
Wel nog best wat wolken,maar de zon is aan de winnende hand
De zon blijft hier in Limbabwequote:Op maandag 17 juni 2024 11:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, nog even strike de Gooijer uitgehangen en potje bowling for columbine gedaan. Vertrekken nu.
Ik neem de zon mee
Zelfs in de Bilt is het nu 20+quote:Op maandag 17 juni 2024 15:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
20+ graden met op en af zon.
@:INViCTuS
I know, maar wel typisch nu @INViCTuS met z'n grijze treurnis vertrokken is, het ook echt weer zonnig is.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zelfs in de Bilt is het nu 20+
Niet zo stoer doen
het zou mooi weer worden, #fakenewsquote:Op maandag 17 juni 2024 10:25 schreef INViCTuS het volgende:
Omdat het zo droog is komt er morgen wat regen. Het houdt niet op 🤦🫣
[ x ]
weer het zuiden, de zakquote:Op maandag 17 juni 2024 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Estofex level 2 morgen einde van de middag/avond voor het uiterste zuiden en oosten.
quote:Op maandag 17 juni 2024 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Estofex level 2 morgen einde van de middag/avond voor het uiterste zuiden en oosten.
Hier ook 21 graden, hoor. Tamelijk zonnig. Prima maandag. Dit noem ik wel zomer weerquote:Op maandag 17 juni 2024 15:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
20+ graden met op en af zon.
@:INViCTuS
Ik noem dit GODENweerquote:Op maandag 17 juni 2024 17:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier ook 21 graden, hoor. Tamelijk zonnig. Prima maandag. Dit noem ik wel zomer weer
Eindelijkquote:Op maandag 17 juni 2024 17:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier ook 21 graden, hoor. Tamelijk zonnig. Prima maandag. Dit noem ik wel zomer weer
Zwaarste onweer lijkt weer voor Duitsland te zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo fucking irritant. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet dat mensen schade oplopen of wat dan ook, maar als het dan toch los moet gaan..quote:Op maandag 17 juni 2024 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Zwaarste onweer lijkt weer voor Duitsland te zijn.
in potentie beste terreur buien mogelijkquote:Op maandag 17 juni 2024 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Zwaarste onweer lijkt weer voor Duitsland te zijn.
wat is niet warm voor jouquote:Op maandag 17 juni 2024 22:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nieuwe pluim genot. Hitte is er steeds iets meer uit aan het gaan
Potentieel wel nog best wat kans dat het toch nog goed heet wordt. We gaan het zien. Neerslag op langere termijn lijkt nog steeds miniem.
Ik krijg geen druppel morgenquote:Op maandag 17 juni 2024 20:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo fucking irritant. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet dat mensen schade oplopen of wat dan ook, maar als het dan toch los moet gaan..
Elke keer dat afvoerputjes weer.
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Alles boven de 20 is me eigenlijk te warm
Weekend verplaatsen, probleem opgelost.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
Het weekend is voorbij en het is mooi weer![]()
Ik gun het jullie echt wel hoor. En ik zou oprecht willen dat ik beter tegen warmte kon. Maar bij 25+ graden ga ik serieus helemaal naar de tyfus.quote:
Dan moet je naar Finland verhuizenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik gun het jullie echt wel hoor. En ik zou oprecht willen dat ik beter tegen warmte kon. Maar bij 25+ graden ga ik serieus helemaal naar de tyfus.
Bij -10 loop ik daarentegen nog in de korte broek
Ik heb overwogen te emigreren naar Oostenrijk of Noorwegen. Maar doen we voorlopig toch nog niet. Zitten nog prima hierquote:
Dikzak gespot.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Alles boven de 20 is me eigenlijk te warm
Kut.quote:
Nee.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 23:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kom donderdag terug van drie weken 30 graden in Italie. Hoe is het weer in NL? Iets gemist?
Eerste twee weken waren erg mooi, rond de 20 graden en volop zon. Afgelopen weekend was het helaas wat minder, behoorlijk grijs. Wel erg droog geweestquote:Op maandag 17 juni 2024 23:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kom donderdag terug van drie weken 30 graden in Italie. Hoe is het weer in NL? Iets gemist?
Ik zie het wel weer... alweer veel regen voor Eindhoven.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik krijg geen druppel morgen![]()
[ link | afbeelding ]
Stijgende nachttemperaturen gaan vaak samen met stijgende dauwpunten. Dusja klammer weer op komst.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 06:08 schreef lily het volgende:
Ik zie voor volgende week 26+ en zelfs een dertiger. Dat wordt zweten.
En stijgende nachttemperaturen![]()
Astronomisch gezien is het nog voorjaarquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 05:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Eerste twee weken waren erg mooi, rond de 20 graden en volop zon. Afgelopen weekend was het helaas wat minder, behoorlijk grijs. Wel erg droog geweest
Ze woont bij mij in de regio en dat is hoe de eerste twee weken van juni hier zijn geweest.quote:
Ok Dries.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf morgen is het bloedhitte tot eind november, het gaat beginnen. Vandaag nog ff stadje in voor een nieuwe felgele speedo.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf morgen is het bloedhitte tot eind november, het gaat beginnen. Vandaag nog ff stadje in voor een nieuwe felgele speedo.
Die zwembroek komt alsnog goed van pas.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo te zien maar goed dat ik vandaag nog ff stadje in ga.
Goed broekie hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Rambodirk's grote voorbeeld
[ afbeelding ]
In Zuid Europa misschienquote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
Jouw hond heet Nattehond?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:30 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn hond heeft echt een godsgruwelijke hekel aan regen
Als ik de voordeur open doet en ze ziet dat het regent, schiet ze meteen weer naar boven
Als ze uiteindelijk geplast en gepoept heeft, draait ze meteen weer om richting huis
Zoveelste dag. Dit jaar is zeker 75% van de dagen ver ondermaats geweest tot nu toe.quote:
Dat is precies wat ik ook dacht, we hebben volgens mij serieus nog geen droge week in 2024 gehad.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:56 schreef PzKpfw het volgende:
Het kan dit jaar ook echt nog geen week droog blijven hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |