Zo fucking irritant. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet dat mensen schade oplopen of wat dan ook, maar als het dan toch los moet gaan..quote:Op maandag 17 juni 2024 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Zwaarste onweer lijkt weer voor Duitsland te zijn.
in potentie beste terreur buien mogelijkquote:Op maandag 17 juni 2024 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Zwaarste onweer lijkt weer voor Duitsland te zijn.
wat is niet warm voor jouquote:Op maandag 17 juni 2024 22:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nieuwe pluim genot. Hitte is er steeds iets meer uit aan het gaan
Potentieel wel nog best wat kans dat het toch nog goed heet wordt. We gaan het zien. Neerslag op langere termijn lijkt nog steeds miniem.
Ik krijg geen druppel morgenquote:Op maandag 17 juni 2024 20:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo fucking irritant. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet dat mensen schade oplopen of wat dan ook, maar als het dan toch los moet gaan..
Elke keer dat afvoerputjes weer.
quote:Op maandag 17 juni 2024 22:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Alles boven de 20 is me eigenlijk te warm
Weekend verplaatsen, probleem opgelost.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
Het weekend is voorbij en het is mooi weer![]()
Ik gun het jullie echt wel hoor. En ik zou oprecht willen dat ik beter tegen warmte kon. Maar bij 25+ graden ga ik serieus helemaal naar de tyfus.quote:
Dan moet je naar Finland verhuizenquote:Op maandag 17 juni 2024 22:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik gun het jullie echt wel hoor. En ik zou oprecht willen dat ik beter tegen warmte kon. Maar bij 25+ graden ga ik serieus helemaal naar de tyfus.
Bij -10 loop ik daarentegen nog in de korte broek
Ik heb overwogen te emigreren naar Oostenrijk of Noorwegen. Maar doen we voorlopig toch nog niet. Zitten nog prima hierquote:
Dikzak gespot.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Alles boven de 20 is me eigenlijk te warm
Kut.quote:
Nee.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 23:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kom donderdag terug van drie weken 30 graden in Italie. Hoe is het weer in NL? Iets gemist?
Eerste twee weken waren erg mooi, rond de 20 graden en volop zon. Afgelopen weekend was het helaas wat minder, behoorlijk grijs. Wel erg droog geweestquote:Op maandag 17 juni 2024 23:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kom donderdag terug van drie weken 30 graden in Italie. Hoe is het weer in NL? Iets gemist?
Ik zie het wel weer... alweer veel regen voor Eindhoven.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik krijg geen druppel morgen![]()
[ link | afbeelding ]
Stijgende nachttemperaturen gaan vaak samen met stijgende dauwpunten. Dusja klammer weer op komst.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 06:08 schreef lily het volgende:
Ik zie voor volgende week 26+ en zelfs een dertiger. Dat wordt zweten.
En stijgende nachttemperaturen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |