Het weer wordt daar vermoedelijk constant gemonitord, er wordt een gewogen beslissing genomen en puur ter preventie wordt er een maatregel getroffen voor die kleine kans dat het noodlot inderdaad toeslaat zodat men niet in allerijl een losgeslagen menigte hoeft te begeleiden, maar een dikke user op FOK! weet het weer beter.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:07 schreef RipCity het volgende:
Zien ze bij Guus Meeuwis spoken ofzo? Hele veld ontruimd vanwege naderend noodweer. https://www.ed.nl/eindhov(...)e-noodweer~ad912a1a/
Waar dan?Ze schieten tegenwoordig echt om haverklap in paniekstand als het maar eens iets anders is dan blauwe lucht en zonnetje.
Compleet blauw en volle bak zon. Zo hoort juni te zijn.quote:
Morgen weer voorbij want dan krijgen we een bak water in de avond.quote:
Heb hier in Limburg elke dag regen gehad sinds vrijdag. @Geschiedkundige zei dat hier bijna altijd de zon schijnt en meestal droog is. Zwaar teleurgesteldquote:Op maandag 17 juni 2024 08:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Compleet blauw en volle bak zon. Zo hoort juni te zijn.
Ik leef in het nu, ben niet bezig met morgen.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Morgen weer voorbij want dan krijgen we een bak water in de avond.
Hier trekt het opeens ook openquote:Op maandag 17 juni 2024 08:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Compleet blauw en volle bak zon. Zo hoort juni te zijn.
Jij moet gewoon je grijze treurnis niet meenemen.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb hier in Limburg elke dag regen gehad sinds vrijdag. @:geschiedkundige zei dat hier bijna altijd de zon schijnt en meestal droog is. Zwaar teleurgesteld
Zouden er meer moeten doen hier jaquote:Op maandag 17 juni 2024 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik leef in het nu, ben niet bezig met morgen.
Hier is de zon in 20 minuten tijd glorieus als winnaar uit de strijd gekomenquote:Op maandag 17 juni 2024 08:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zon heeft het zwaar,maar probeert er wel wat doorheen te piepen.
Sowieso, alles is nu!quote:Op maandag 17 juni 2024 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik leef in het nu, ben niet bezig met morgen.
Hij is wat mij betreft hierbij keihard debunked met zijn elke dag zon en 20+ graden hoax berichten.quote:Op maandag 17 juni 2024 08:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb hier in Limburg elke dag regen gehad sinds vrijdag. @:geschiedkundige zei dat hier bijna altijd de zon schijnt en meestal droog is. Zwaar teleurgesteld
quote:Op maandag 17 juni 2024 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hij is wat mij betreft hierbij keihard debunked met zijn elke dag zon en 20+ graden hoax berichten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |