quote:Op dinsdag 18 juni 2024 05:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Eerste twee weken waren erg mooi, rond de 20 graden en volop zon. Afgelopen weekend was het helaas wat minder, behoorlijk grijs. Wel erg droog geweest
Ze woont bij mij in de regio en dat is hoe de eerste twee weken van juni hier zijn geweest.quote:
Ok Dries.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf morgen is het bloedhitte tot eind november, het gaat beginnen. Vandaag nog ff stadje in voor een nieuwe felgele speedo.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf morgen is het bloedhitte tot eind november, het gaat beginnen. Vandaag nog ff stadje in voor een nieuwe felgele speedo.
Die zwembroek komt alsnog goed van pas.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo te zien maar goed dat ik vandaag nog ff stadje in ga.
Goed broekie hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Rambodirk's grote voorbeeld
[ afbeelding ]
In Zuid Europa misschienquote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:15 schreef RamboDirk het volgende:
Jouw hond heet Nattehond?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:30 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn hond heeft echt een godsgruwelijke hekel aan regen
Als ik de voordeur open doet en ze ziet dat het regent, schiet ze meteen weer naar boven
Als ze uiteindelijk geplast en gepoept heeft, draait ze meteen weer om richting huis
Zoveelste dag. Dit jaar is zeker 75% van de dagen ver ondermaats geweest tot nu toe.quote:
Dat is precies wat ik ook dacht, we hebben volgens mij serieus nog geen droge week in 2024 gehad.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:56 schreef PzKpfw het volgende:
Het kan dit jaar ook echt nog geen week droog blijven hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |