Alleen vorige week maandag al is er volgens mij voor 30 jaar aan regen gevallen.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nog steeds een mokerdroge juni anders hoor
12 mm totaal hier in juni, normaal is ca 65 mm over heel juni volgens mij?quote:Op maandag 17 juni 2024 10:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Alleen vorige week maandag al is er volgens mij voor 30 jaar aan regen gevallen.
Nee, nog even strike de Gooijer uitgehangen en potje bowling for columbine gedaan. Vertrekken nu.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
@:INViCTuS ik denk dat je al vertrokken bent? De zon schijnt namelijk weer haha.
Wel nog best wat wolken,maar de zon is aan de winnende hand
De zon blijft hier in Limbabwequote:Op maandag 17 juni 2024 11:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, nog even strike de Gooijer uitgehangen en potje bowling for columbine gedaan. Vertrekken nu.
Ik neem de zon mee
Zelfs in de Bilt is het nu 20+quote:Op maandag 17 juni 2024 15:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
20+ graden met op en af zon.
@:INViCTuS
I know, maar wel typisch nu @INViCTuS met z'n grijze treurnis vertrokken is, het ook echt weer zonnig is.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zelfs in de Bilt is het nu 20+
Niet zo stoer doen
het zou mooi weer worden, #fakenewsquote:Op maandag 17 juni 2024 10:25 schreef INViCTuS het volgende:
Omdat het zo droog is komt er morgen wat regen. Het houdt niet op 🤦🫣
[ x ]
weer het zuiden, de zakquote:Op maandag 17 juni 2024 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Estofex level 2 morgen einde van de middag/avond voor het uiterste zuiden en oosten.
quote:Op maandag 17 juni 2024 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Estofex level 2 morgen einde van de middag/avond voor het uiterste zuiden en oosten.
Hier ook 21 graden, hoor. Tamelijk zonnig. Prima maandag. Dit noem ik wel zomer weerquote:Op maandag 17 juni 2024 15:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
20+ graden met op en af zon.
@:INViCTuS
Ik noem dit GODENweerquote:Op maandag 17 juni 2024 17:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier ook 21 graden, hoor. Tamelijk zonnig. Prima maandag. Dit noem ik wel zomer weer
Eindelijkquote:Op maandag 17 juni 2024 17:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier ook 21 graden, hoor. Tamelijk zonnig. Prima maandag. Dit noem ik wel zomer weer
Zwaarste onweer lijkt weer voor Duitsland te zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |