De vloek van de nooit prijzenpakkende Harrie Keen duurt voort.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:12 schreef Sabata het volgende:
twee sensaties gisteren. Bayern moest aantreden in de beker tegen Bayer04 en hoewel er de eerste helft niet werd gescoord was er opschudding toen Frimpong op zijn Schumachers onderuit werd gehaald door Manuel Neuer. Direct rood en ook Sané moest eraf on plaats te maken voor reserve goalie Daniel Perez.
in de tweede helft hoopte xabi Alonso iets teweeg te brengen door Patrick Schick in te brengen, maar na een handvol minuten raakte die geblesseerd en moest Tells van de bank komen. die stond precies goed bij een corner van Grimaldo en kopte verrassend raak. Matthej Kovar had in het doel van de werkself niet veel te doen, het meeste wat in de laatste minuten nog op zijn goal werd afgevuurd ging naast of over. het bleef 0-1, Bayer04 bekert verder.
Mooie stunt gister bij de koploper van Kees!quote:Op maandag 2 december 2024 16:33 schreef Sabata het volgende:
als ze Kees voor de kerst al de Kalkoen maken bevestigt de leiding in Gelsenkirchen alleen maar het beeld wat nu is ontstaan. Dat Schalke niet in staat is een goede selectie samen te stellen, niet in staat is goed beleid te voeren en niet in staat is de juiste trainer voor de groep te zetten. ik zou haast zeggen wacht tot na de transfer window, als je hem toch kwijt wilt. anders wordt het een Rijsdijk / Stein verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Was Wamberto ook niet ouder dan men dacht bij Ajax ?quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:06 schreef Sabata het volgende:
Doet aan het verhaal van Silas, voormalig treiterspits van Stuttgart denken, die moest onder een valse naam gaan voetballen ter meerdere verrijking van een criminele zaakwaarnemer
Wamberto had een gekke levensloop, opgegroeid in een favela, 15 jarige leeftijd al vader, werd in Italië voor Surinaams gehouden, maar gesjoemel met zijn paspoort "daar heb ik geen actieve herinnering aan"quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was Wamberto ook niet ouder dan men dacht bij Ajax ?
Leuke verrassing idd, al is Elversberg eerder AZ in zijn beginfase, zit een groot medisch concern achter waar de zoon van de voorzitter een hoge functie heeftquote:Op zondag 15 december 2024 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Elversberg op kopDat is net alsof PEC de eredivisie wint.
Haha hoe danquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:33 schreef RipCity het volgende:
1-1 binnen 2 minuten![]()
Snelste 2 doelpunten ooit?
huh, maar dit was de perfecte stap voor hem om zo binnen 2 jaar klaar te zijn voor de échte topquote:
Watquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:07 schreef Evangelion het volgende:
Because of injuries, BVB has to start Kabar and Lührs in defense who combine for 89 first league minutes in the top game against Leverkusen
Ze hebben een excuus
Malen Eindhovenaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ze missen een type Malen @:psvcl
ff snel want zit mobiel:quote:Op zondag 19 januari 2025 18:27 schreef Jeroboam het volgende:
Wat zijn een beetje leuke clubs tegenwoordig om te bezoeken? Liefst ook waar kaartjes relatief eenvoudig te koop zijn want dat wordt in Duitsland ook steeds moeilijker met volle stadions en diverse lidmaatschappen per club.
Ja, ben bij behalve Schalke en Koln allemaal 1 of meerdere keren geweest. Klopt wel ongeveer wat je schrijft. Ik vind alleen Gladbach echt kut met die bussen enzo naar het stadion. HSV vond ik ook saai trouwens. Ik zoek toch nog iets meer lagere clubs.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
ff snel want zit mobiel:
-Leverkusen: is qua sfeer saai, wel leuk voetbal. Vind ik een beetje het AZ van Duitsland. Kaarten krijgen was voor mij geen probleem.
- Schalke: kaarten krijgen is niet makkelijk, maar wel te doen. Voetbal stelt niks voor.
- FC Köln: kaarten krijgen moet lukken, sfeer is top. Voetbal matig.
- Gladbach: kaarten krijgen moet lukken, leuke sfeer en redelijk voetbal.
- Fortuna Düsseldorf: matige sfeer, stadion zit niet vol en slecht voetbal. Kaarten krijgen moet lukken.
- Dortmund: kaarten krijgen erg moeilijk, sfeer overrated. Moet je gezien hebben
HSV is bijvoorbeeld erg leuk, maar dat kan je beter met overnachting doen.
Ik vond HSV geweldig! Prachtige sfeer toen ik er was. Bij Gladbach kan je toch ook op zo'n veld parkeren en dan lopen?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:53 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ja, ben bij behalve Schalke en Koln allemaal 1 of meerdere keren geweest. Klopt wel ongeveer wat je schrijft. Ik vind alleen Gladbach echt kut met die bussen enzo naar het stadion. HSV vond ik ook saai trouwens. Ik zoek toch nog iets meer lagere clubs.
Het voetbal boeit me nooit iets eerlijk gezegd, bier drinken en een beetje genieten van het zingen en in de rust een curryworst eten vind ik het leukste. Met bier kan ik niet met de auto.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:57 schreef ISVV het volgende:
Bij Gladbach kan je toch ook op zo'n veld parkeren en dan lopen?
Wat je zou kunnen doen is vanuit de dorpen om Gladbach heen met een touring car. Het openbaar vervoer in Gladbach is overvol. Maar die prive bussen rijden op de busbaan en zonder rijen met vaste zitplaats. Vaak zelfs met bierverkoop in de bus! Ze hebben ook de beste plekken op de parkeerplaats.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:58 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het voetbal boeit me nooit iets eerlijk gezegd, bier drinken en een beetje genieten van het zingen en in de rust een curryworst eten vind ik het leukste. Met bier kan ik niet met de auto.
Kende ik niet, mooie tip!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:42 schreef XL het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen is vanuit de dorpen om Gladbach heen met een touring car. Het openbaar vervoer in Gladbach is overvol. Maar die prive bussen rijden op de busbaan en zonder rijen met vaste zitplaats. Vaak zelfs met bierverkoop in de bus! Ze hebben ook de beste plekken op de parkeerplaats.
https://rp-online.de/nrw/(...)ordpark_aid-21752847
Er zijn tientallen van dat soort bussen
Al is de Braadworst in Gladbach echt matig. Beetje niveau AH worst. Voor het bier ook echt 10 minuten in de rij bij rust terwijl we vrijwel al eerste ons vak uit konden.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:58 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het voetbal boeit me nooit iets eerlijk gezegd, bier drinken en een beetje genieten van het zingen en in de rust een curryworst eten vind ik het leukste. Met bier kan ik niet met de auto.
Erik ten Hag incomingquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:05 schreef Sabata het volgende:
de slangenkuil maakt een volgend slachtoffer. Nori Sahin exit left!
https://www.kicker.de/nac(...)ahin-1084125/artikel
Poh, wat triest. Het zou al treurig zijn als Schalke in de Bundesliga onderaan aan zou rommelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:09 schreef Sabata het volgende:
Oei, het gaat intussen flink fout voor Schalke in de 2. Liga. Kees van Wonderen roept al vaker dat hij geen Harry Potter is en dat hij nog "Bären auf dem Weg sieht", maar het blijkt inderdaad zo. De grizzly die vanavond Schalke opgevreten heeft is er dan ook eentje. FC Magdeburg draait mee in de top van de 2. Liga, maar dan wel door alle uitwedstrijden te winnen. Er moeten nog 10 minuten gespeeld worden, maar het is inmiddels 1-5 voor de Oost Duitse gasten. Voor Martijn Kaars, ex Volendam en ex Helmond Sport, loopt de avond uitstekend met Vier doelpunten (2 in de eerste helft, 2 in de 2e helft). Philip Hercher mocht tussen door de 5e goal voor de Magdeburger maken.
Gewoon 3 uitwedstrijden op rij 2-5 winnenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:30 schreef Sabata het volgende:
Kaars loopt inderdaad uitstekend in Oost Duitsland. 19 wedstrijden gespeeld, 14 goals, 6 assists, en een passnauwkeurigheid 80% (laatste heb ik van WDR2) Het werd uiteindelijk 2-5. Dikke nederlaag helaas voor Schalke.
Gewoon slecht beleid van al die grote clubs dat ze nu al jarenlang lopen aan te kloten in de tweede Bundesliga, bij HSV en Hertha is het niet anders.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
Poh, wat triest. Het zou al treurig zijn als Schalke in de Bundesliga onderaan aan zou rommelen.
Die Kaars doet het wel goed bij dat Magdeburg, opmerkelijk (sowieso bijzonder wat zij doen en de manier waarop).
zelfs Arndt Zeigler maakte er een opmerking over. Kaars, een speler van 3 ton marktwaarde had dit weekend meer impact dan een speler met een marktwaarde van 50 miljoen. Rasenball had de verkeerde gekochtquote:Op maandag 3 februari 2025 09:25 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Gewoon 3 uitwedstrijden op rij 2-5 winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |