Watquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:07 schreef Evangelion het volgende:
Because of injuries, BVB has to start Kabar and Lührs in defense who combine for 89 first league minutes in the top game against Leverkusen
Ze hebben een excuus
Malen Eindhovenaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ze missen een type Malen @:psvcl
ff snel want zit mobiel:quote:Op zondag 19 januari 2025 18:27 schreef Jeroboam het volgende:
Wat zijn een beetje leuke clubs tegenwoordig om te bezoeken? Liefst ook waar kaartjes relatief eenvoudig te koop zijn want dat wordt in Duitsland ook steeds moeilijker met volle stadions en diverse lidmaatschappen per club.
Ja, ben bij behalve Schalke en Koln allemaal 1 of meerdere keren geweest. Klopt wel ongeveer wat je schrijft. Ik vind alleen Gladbach echt kut met die bussen enzo naar het stadion. HSV vond ik ook saai trouwens. Ik zoek toch nog iets meer lagere clubs.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
ff snel want zit mobiel:
-Leverkusen: is qua sfeer saai, wel leuk voetbal. Vind ik een beetje het AZ van Duitsland. Kaarten krijgen was voor mij geen probleem.
- Schalke: kaarten krijgen is niet makkelijk, maar wel te doen. Voetbal stelt niks voor.
- FC Köln: kaarten krijgen moet lukken, sfeer is top. Voetbal matig.
- Gladbach: kaarten krijgen moet lukken, leuke sfeer en redelijk voetbal.
- Fortuna Düsseldorf: matige sfeer, stadion zit niet vol en slecht voetbal. Kaarten krijgen moet lukken.
- Dortmund: kaarten krijgen erg moeilijk, sfeer overrated. Moet je gezien hebben
HSV is bijvoorbeeld erg leuk, maar dat kan je beter met overnachting doen.
Ik vond HSV geweldig! Prachtige sfeer toen ik er was. Bij Gladbach kan je toch ook op zo'n veld parkeren en dan lopen?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:53 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ja, ben bij behalve Schalke en Koln allemaal 1 of meerdere keren geweest. Klopt wel ongeveer wat je schrijft. Ik vind alleen Gladbach echt kut met die bussen enzo naar het stadion. HSV vond ik ook saai trouwens. Ik zoek toch nog iets meer lagere clubs.
Het voetbal boeit me nooit iets eerlijk gezegd, bier drinken en een beetje genieten van het zingen en in de rust een curryworst eten vind ik het leukste. Met bier kan ik niet met de auto.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:57 schreef ISVV het volgende:
Bij Gladbach kan je toch ook op zo'n veld parkeren en dan lopen?
Wat je zou kunnen doen is vanuit de dorpen om Gladbach heen met een touring car. Het openbaar vervoer in Gladbach is overvol. Maar die prive bussen rijden op de busbaan en zonder rijen met vaste zitplaats. Vaak zelfs met bierverkoop in de bus! Ze hebben ook de beste plekken op de parkeerplaats.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:58 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het voetbal boeit me nooit iets eerlijk gezegd, bier drinken en een beetje genieten van het zingen en in de rust een curryworst eten vind ik het leukste. Met bier kan ik niet met de auto.
Kende ik niet, mooie tip!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:42 schreef XL het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen is vanuit de dorpen om Gladbach heen met een touring car. Het openbaar vervoer in Gladbach is overvol. Maar die prive bussen rijden op de busbaan en zonder rijen met vaste zitplaats. Vaak zelfs met bierverkoop in de bus! Ze hebben ook de beste plekken op de parkeerplaats.
https://rp-online.de/nrw/(...)ordpark_aid-21752847
Er zijn tientallen van dat soort bussen
Al is de Braadworst in Gladbach echt matig. Beetje niveau AH worst. Voor het bier ook echt 10 minuten in de rij bij rust terwijl we vrijwel al eerste ons vak uit konden.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:58 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het voetbal boeit me nooit iets eerlijk gezegd, bier drinken en een beetje genieten van het zingen en in de rust een curryworst eten vind ik het leukste. Met bier kan ik niet met de auto.
Erik ten Hag incomingquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:05 schreef Sabata het volgende:
de slangenkuil maakt een volgend slachtoffer. Nori Sahin exit left!
https://www.kicker.de/nac(...)ahin-1084125/artikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |