Die moet compromitterende informatie over Danny Stam hebben, dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:38 schreef DiegoFuser het volgende:
NFB weer in het laatste wiel van de groep voor een eigen anoniem klassement in plaats van een kopbeurt te doen. Fraaie rubriek.
Dat was toch de geheimtip van AvV?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:28 schreef Pistolero het volgende:
Is Femke de Vries een beginnend fenomeen?
In ieder geval een paar seconden sneller dan Cavendishquote:Op zondag 16 juni 2024 12:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eens kijken of Vollering de helft van de mannen achter haar kan laten.
2 van de 8 sneller!quote:Op zondag 16 juni 2024 14:34 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
In ieder geval een paar seconden sneller dan Cavendish
Met Longo Borghini die overal op reageerde was dat niet eens nodig. Vollering moest zelfs een keer in de remmen toen ze reageerde omdat Longo ook daar weer op reageerdequote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit was het betere pokerwerk van Demi.
Mental midget genotquote:Op zondag 16 juni 2024 12:59 schreef DiegoFuser het volgende:
Wattagemonster Van Empel levert zelfs niet in een klimtijdrit.
Henderson wint ook de ITT in UKquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:20 schreef gianni61 het volgende:
1-2 voor Visma met Markus en Nooijen. Vollering derde op meer dan een minuut
Demi blijft?quote:
Zit er dik in. Kan geen ander reden bedenken om een persco te doen.quote:
Grote sponsor, mannenploeg erbij? Geen idee.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit er dik in. Kan geen ander reden bedenken om een persco te doen.
Tenzij fusie met Visma-LAB vrouwenploeg.
Als ik dit zo hoor vrees ik dat Van Dijk het hoe dan ook gaat proberen, met het risico dat ze 28e wordt in de tijdrit en niet fit genoeg is voor de wegrit.quote:Hoe realistisch het is dat de 37-jarige wielrenster met topvorm op de Spelen staat? ,,In mijn hoofd is het zeker mogelijk. Maar ik kan nu nog niet volledig trainen. Ik kan het pas zeker weten over een week of drie. Is het echt haalbaar, of is het wishful-thinking? In mijn hoofd is nu alles gericht op dat het haalbaar is. Dat is dé manier om het te doen. Ik heb gezien aan mijn zwangerschap hoe snel alles terugkwam. Dit is een heel andere situatie, maar daar put ik wel veel hoop en vertrouwen uit.”
quote:Van der Breggen keert in 2025 als profrenster terug in het peloton
Anna van der Breggen stapt weer op de fiets. Vanaf 1 januari 2025 keert de voormalig olympisch en wereldkampioene, 34 jaar inmiddels, als profrenster terug in het peloton. Dat vertellen bronnen aan de NOS.
Van der Breggen zal dat doen bij SD Worx, het team waarvoor ze al fietste voordat ze een punt achter haar actieve loopbaan zette en waar ze sinds 2022 ploegleider is.
Volgens mij heeft ze nooit echt stilgezeten en ze rijdt ook goed in die gravelkoersen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:10 schreef wimderon het volgende:
Gezien hoe scherp ze staat in de beelden achter de schermen zal ze wel vrij snel goed zijn. En er zal met Sierk-Jan ook wel wat getest zijn zodat ze geen flater zal slaan. Ik denk dat het alleen de vraag is of ze haar topniveau weer gaat halen of dat het net daaronder blijft hangen.
Volgens de altijd betrouwbare reacties op WF is ze gescheiden van Sierk-Jan en heeft ze een relatie met Danny Stam op dit moment..quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:10 schreef wimderon het volgende:
Gezien hoe scherp ze staat in de beelden achter de schermen zal ze wel vrij snel goed zijn. En er zal met Sierk-Jan ook wel wat getest zijn zodat ze geen flater zal slaan. Ik denk dat het alleen de vraag is of ze haar topniveau weer gaat halen of dat het net daaronder blijft hangen.
Wtfquote:Op donderdag 20 juni 2024 12:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens de altijd betrouwbare reacties op WF is ze gescheiden van Sierk-Jan en heeft ze een relatie met Danny Stam op dit moment..
Het kan allemaal maar gewoon
En dat die vanwege de OS ook een jaar was uitgesteldquote:Op donderdag 20 juni 2024 13:35 schreef Fretwork het volgende:
Het is dat ze haar vertrek zo duidelijk aankondigde, anders had je een silent ban niet uit kunnen sluiten
Wel zo redelijkquote:Op donderdag 20 juni 2024 13:49 schreef franklop het volgende:
[..]
En dat die vanwege de OS ook een jaar was uitgesteld
Scheelt 15 jaar maar dan heb je ook een bak charisma naast je in bed liggen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens de altijd betrouwbare reacties op WF is ze gescheiden van Sierk-Jan en heeft ze een relatie met Danny Stam op dit moment..
Jeetje.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan had ze ook geen ploegleider mogen zijn denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:35 schreef Fretwork het volgende:
Het is dat ze haar vertrek zo duidelijk aankondigde, anders had je een silent ban niet uit kunnen sluiten
Nee inderdaad, denk het ook niet hè. Maar praktisch de beste van de wereld die ineens stopt en na een paar jaar plotseling terugkomt is wat bijzonder.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan had ze ook geen ploegleider mogen zijn denk ik.
Hopen dat er veel overlap is tussen de programma's.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:33 schreef Faraday01 het volgende:
Sporza heeft het nieuws nog niet gebracht, alle focus op de landgenoten daar
Misschien kunnen zij ook eens met z'n allen een boomstam doormidden zagen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hopen dat er veel overlap is tussen de programma's.
Sowieso al twee enorm communicatief sterke, totaal niet rancuneuze rensters. En dan neukt er één ook nog de baas
Anna zaagt Danny Boomstam al doormidden dus blijkbaarquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen zij ook eens met z'n allen een boomstam doormidden zagen.
Meer vanille zal het niet worden denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Anna zaagt Danny Boomstam al doormidden dus blijkbaar
Ja ik zat ook al te zoeken, geniale roddelquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:21 schreef Pistolero het volgende:
Maar gaan we nou allemaal af op één random WF-roddel, of is dit relatiegedoe al ergens bevestigd.
Volgens mij nog niet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:21 schreef Pistolero het volgende:
Maar gaan we nou allemaal af op één random WF-roddel, of is dit relatiegedoe al ergens bevestigd.
padej togacar en PeterPostLost lijken me prima te vertrouwen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:21 schreef Pistolero het volgende:
AD meldt nu in ieder geval de scheidingquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:21 schreef Pistolero het volgende:
quote:Het liep anders. Haar huwelijk liep stuk, al heeft dat op geen enkele manier met haar besluit te maken om terug te keren als prof, zo verzekert ze.
Ben ook wel benieuwd wat van Empel kan, die is op papier toch ook een van de betere in dit matige sprintveld en kan ook prima een heuveltje over.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:32 schreef franklop het volgende:
Giro voor vrouwen leeft nog niet echt hier he?
Maar goed; gisteren de eerste (tijd)rit. De Belgen schreven LOTTE al in het roze, maar die moest 4 vrouwen voor zich laten. Elisa Longo Borghini won de tijdrit over 15,7 km rond Brescia, 1 seconde voor Grace Brown en 13 voor Brodie Chapwoman. Op plek 4 eindigde Lieke Nooijen, die daarmee de beste jongere was. Zij moest al 23 seconden toegeven.
Minder goed ging het de vrouwen van het Tashkent Ciry Women Professional cycling team. Olga Zabelinskaya (44 jaar inmiddels), werd nog wel 67e, maar 6 van de 7 andere dames eindigden bij de laatste 9.
Vamdaag eem rpt maar Volta Mantovana, waar 10km voor het einde nog een klein klimmetje (1,2km a 5%) te vinden is. Genoeg om de eventuele sprintsters te lossen? Mijn gok van de dag; winst voor Chiara Consonni
Dat is de tijd die ze gisteren ongeveer verloor in de tijdrit.quote:Op maandag 8 juli 2024 14:08 schreef franklop het volgende:
MAGALHÃES Ana Vitória rijdt voorop met 2,5 minuut voorsprong en nog 13km te gaan
Inmiddels 2.15! Goede kant op de zege, maar de dubbel wordt moeilijkquote:Op maandag 8 juli 2024 14:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is de tijd die ze gisteren ongeveer verloor in de tijdrit.
Jammer, maar wel een uiterst dappere poging.quote:Op maandag 8 juli 2024 14:17 schreef franklop het volgende:
Deze stat zal @:heywoodu wel waarderen.
The last WorldTour victory for Brazil was 6143 days ago (Tour de Pologne | Stage 5 )
ze heeft er wel een truitje aan overgehoudenquote:Op maandag 8 juli 2024 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer, maar wel een uiterst dappere poging.
Bij wind tegen kan dit, bij wind mee zou je verwachten dat ze Koplacky wel kunnen lossen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:03 schreef franklop het volgende:
Vandaag eerste van 5 aankomsten heuvel/bergop. In deze unipuerto finishen we op Toano, na een klim van 12,5km aan 4,9%.
Voorspelling; Kopecky voor ELB en Labous!
Ze wint, voor Kopecky.quote:
De Kopecky die eerder dit jaar won op Jebel Hafeet tegen ongeveer dezelfde concurrentes?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bij wind tegen kan dit, bij wind mee zou je verwachten dat ze Koplacky wel kunnen lossen.
Ja alleen is Longo Borghini nu een pak beter, of althans dat dacht ikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Kopecky die eerder dit jaar won op Jebel Hafeet tegen ongeveer dezelfde concurrentes?
Twee keer zelfs. Maar Vollering is er niet, Van Vleuten is gestopt, Niewiadoma doet niet mee.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:44 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zie net dat ze over een paar dagen Blockhaus op gaan rijden, dat is er toch ver over voor Koplacky
Niet best.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-drenthe-v-verdwijnt
Naast Simac Ladies Tour is er natuurlijk ook nog AGR.quote:De Simac Ladies Tour, een zesdaagse rittenkoers die dit jaar van 8 tot en met 16 oktober wordt verreden, wordt zo de enige Nederlandse wedstrijd in de Women's WorldTour. Bij de mannen tellen de Amstel Gold Race en de Renewi Tour mee op het hoogste niveau.
Ik blijf het in het algemeen bijzonder - en ook ergens doodeng - vinden dat renners met ernstige breuken en soms zelfs orgaanproblemen (denk aan Wout Poels) doorrijden. Ergens neemt dan instinct of adrenaline over.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:29 schreef wimderon het volgende:
Hoe Chabbey daar als een speenvarken lag te kermen en 10 seconden later weer opstaat, een fiets ondergeschoven krijgt en de etappe nog redelijk uitrijdt. Bijzonder.
En achteraf blijkt ze een breuk in haar voet te hebben en ze heeft last van haar ribben.
Het ging een paar dagen goedquote:
Dat moet wel lukken met Debonis.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:58 schreef franklop het volgende:
1 seconde verschil dus morgen goed te maken door Kopecky
Leeg, al lang mee moeten werken omdat NFB het niet alleen konquote:Op zondag 14 juli 2024 14:28 schreef DeeBee het volgende:
Die Mauritius trui deed mij weer even twijfelen toen ik inschakelde
Kopecky die op Blockhaus met minuten strooit en hier een machtsprint verliest, leg maar uit
quote:Het leek of Team SD Worx-Protime er in de slotetappe alleen voor stond. Geen enkel ander team nam verantwoordelijkheid om een helpende hand toe te steken op de drie koploopsters. Die zo ook alle bonificatieseconden wegnamen en Kopecky verplichtten Longo Borghini van zich af te schudden. "Ik begrijp het ook niet echt. Er waren nog teams met drie of meer rensters in onze kopgroep. En ook zij deden niets. Onbegrijpelijk. Want anders was het gat zeker gedicht en maakten ze zelf ook nog kans op de ritzege. Mijn eigen team kan ik niets verwijten: ze hebben getracht zo lang mogelijk op alles te reageren. Maar dat stopt natuurlijk eens. Niamh Fisher-Black leverde lang uitstekend werk, maar alleen kreeg ze de kloof niet gedicht. Vraag me niet waarom de anderen zo passief koersten. Want daar heb ik geen antwoord op."
quote:“Dit is een afrekening van één renster”: wielerteam reageert nadat Belgische ploegleider tijdelijk geschorst wordt voor grensoverschrijdend gedrag
Gert Vervoort, ploegleider bij het continentale vrouwenteam Proximus – Cyclis, is door de ethische commissie van de Internationale Wielerunie UCI tijdelijk geschorst voor een periode van drie maanden. Aantijgingen van grensoverschrijdend gedrag van psychologische en seksuele aard liggen aan de basis van deze maatregel, meerdere rensters zouden klacht hebben ingediend.
Eddy Van Bunder is de algemeen manager van het Belgische wielerteam dat voor dit seizoen negentien rensters onder contract heeft liggen. “Dit is geen plezierig nieuws”, wil Van Bunder kwijt. “Ik kan daar niet veel meer op zeggen dan dat het een afrekening is van één renster. We hadden daar vorig jaar al iets van vernomen en hebben toen onmiddellijk actie ondernomen. Zij heeft ook mij aangevallen.”
Over welke renster het gaat, wil Van Bunder niet kwijt. Meerdere bronnen binnen het team bevestigen wel het verhaal van één renster die iedereen heeft proberen op te zetten tegen de nu geschorste ploegleider. “Uiteraard kan Gert geen functie uitoefenen binnen de ploeg zolang de schorsing geldt. Gert heeft de schorsing ook aanvaard omdat de zaken anders toch maar zouden escaleren. Hij is wel ontgoocheld omdat ze enkel naar één kant van het verhaal hebben geluisterd. Drie maanden is ook de absolute minimumstraf. Dat zegt eigenlijk voldoende.”
Het gaat volgens het communiqué van de UCI wel maar om een tijdelijke maatregel. Het onderzoekt loopt nog en een definitieve uitspraak is dit niet. De UCI geeft geen verdere commentaar op beslissingen van de ethische commissie. Gert Vervoort beperkte zich tot een bericht dat hij nog niet veel kan vertellen over de zaak en dat hij zijn volledige medewerking aan het onderzoek verleent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |