Die moet compromitterende informatie over Danny Stam hebben, dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:38 schreef DiegoFuser het volgende:
NFB weer in het laatste wiel van de groep voor een eigen anoniem klassement in plaats van een kopbeurt te doen. Fraaie rubriek.
Dat was toch de geheimtip van AvV?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:28 schreef Pistolero het volgende:
Is Femke de Vries een beginnend fenomeen?
In ieder geval een paar seconden sneller dan Cavendishquote:Op zondag 16 juni 2024 12:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eens kijken of Vollering de helft van de mannen achter haar kan laten.
2 van de 8 sneller!quote:Op zondag 16 juni 2024 14:34 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
In ieder geval een paar seconden sneller dan Cavendish
Met Longo Borghini die overal op reageerde was dat niet eens nodig. Vollering moest zelfs een keer in de remmen toen ze reageerde omdat Longo ook daar weer op reageerdequote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit was het betere pokerwerk van Demi.
Mental midget genotquote:Op zondag 16 juni 2024 12:59 schreef DiegoFuser het volgende:
Wattagemonster Van Empel levert zelfs niet in een klimtijdrit.
Henderson wint ook de ITT in UKquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:20 schreef gianni61 het volgende:
1-2 voor Visma met Markus en Nooijen. Vollering derde op meer dan een minuut
Demi blijft?quote:
Zit er dik in. Kan geen ander reden bedenken om een persco te doen.quote:
Grote sponsor, mannenploeg erbij? Geen idee.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit er dik in. Kan geen ander reden bedenken om een persco te doen.
Tenzij fusie met Visma-LAB vrouwenploeg.
Als ik dit zo hoor vrees ik dat Van Dijk het hoe dan ook gaat proberen, met het risico dat ze 28e wordt in de tijdrit en niet fit genoeg is voor de wegrit.quote:Hoe realistisch het is dat de 37-jarige wielrenster met topvorm op de Spelen staat? ,,In mijn hoofd is het zeker mogelijk. Maar ik kan nu nog niet volledig trainen. Ik kan het pas zeker weten over een week of drie. Is het echt haalbaar, of is het wishful-thinking? In mijn hoofd is nu alles gericht op dat het haalbaar is. Dat is dé manier om het te doen. Ik heb gezien aan mijn zwangerschap hoe snel alles terugkwam. Dit is een heel andere situatie, maar daar put ik wel veel hoop en vertrouwen uit.”
quote:Van der Breggen keert in 2025 als profrenster terug in het peloton
Anna van der Breggen stapt weer op de fiets. Vanaf 1 januari 2025 keert de voormalig olympisch en wereldkampioene, 34 jaar inmiddels, als profrenster terug in het peloton. Dat vertellen bronnen aan de NOS.
Van der Breggen zal dat doen bij SD Worx, het team waarvoor ze al fietste voordat ze een punt achter haar actieve loopbaan zette en waar ze sinds 2022 ploegleider is.
Volgens mij heeft ze nooit echt stilgezeten en ze rijdt ook goed in die gravelkoersen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:10 schreef wimderon het volgende:
Gezien hoe scherp ze staat in de beelden achter de schermen zal ze wel vrij snel goed zijn. En er zal met Sierk-Jan ook wel wat getest zijn zodat ze geen flater zal slaan. Ik denk dat het alleen de vraag is of ze haar topniveau weer gaat halen of dat het net daaronder blijft hangen.
Volgens de altijd betrouwbare reacties op WF is ze gescheiden van Sierk-Jan en heeft ze een relatie met Danny Stam op dit moment..quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:10 schreef wimderon het volgende:
Gezien hoe scherp ze staat in de beelden achter de schermen zal ze wel vrij snel goed zijn. En er zal met Sierk-Jan ook wel wat getest zijn zodat ze geen flater zal slaan. Ik denk dat het alleen de vraag is of ze haar topniveau weer gaat halen of dat het net daaronder blijft hangen.
Wtfquote:Op donderdag 20 juni 2024 12:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens de altijd betrouwbare reacties op WF is ze gescheiden van Sierk-Jan en heeft ze een relatie met Danny Stam op dit moment..
Het kan allemaal maar gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |