abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:58:00 #276
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_219098594
‘Ik heb op de een of andere manier altijd geweten dat ik een missie had. Toen ik in de bloemenwinkel en in de kassen werkte, dacht ik: niemand ziet mij hier. Ik had het gevoel dat ik mijn talent moest tonen aan de wereld. Dat ik een verhaal wilde delen. Best apart, want ik was toen erg verlegen.’

Ik heb echt weer genoten. In de Volkskrant, voor de liefhebber.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_219098603
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Demi Vollering: ‘Elke keer als ik mijn mond opentrek, komt er commentaar. Dat is dan maar zo’

De nieuwe Deem is uit.
Altijd tegen Demi? Ik hoop dat ze hier niet mee leest.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:05:00 #278
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_219098634
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 22:58 schreef Felagund het volgende:

[..]
Altijd tegen Demi? Ik hoop dat ze hier niet mee leest.
De Voogd: ‘Dat zal best meespelen. Het grote verschil met de tijd van Leontien is de verharding in de maatschappij. Er wordt op de persoon gespeeld. En er is sociale media. Het is een instrument dat je voor je kunt laten werken, waarmee je mensen kunt bereiken. Dat doen wij ook, en gaan we nog meer doen. We werken er hard aan om meer vrouwen naar de verschillende socials van Demi te halen. Maar je hebt altijd een paar van die haters tussen je volgers zitten. En dat zijn altijd mannen.’

De vriend van Deem (een ontzettende engnek) weet hoe het zit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')