Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 15-06-2024 10:18:19 ]![]()
Misschien wil Ali dat wel doen. Dan heeft hij vast wat geoefend voor de komende 3 jaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ga de douche maar eens bolken.
@:justink kom je me weer inzepen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Die isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien wil Ali dat wel doen. Dan heeft hij vast wat geoefend voor de komende 3 jaar.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien wil Ali dat wel doen. Dan heeft hij vast wat geoefend voor de komende 3 jaar.![]()
![]()
![]()
bel 112quote:
Meer af. Tot aan mijn enkels. Gisteren alweer boezemfibrileren er bij. 4de keer deze weekquote:
Blijf gewoon heel moe en mijn benen kunnen me amper dragen
Gisteren wel voor het eerst warm gegeten. Kippengroentensoep.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
heldquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
oei beterschapFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer af. Tot aan mijn enkels. Gisteren alweer boezemfibrileren er bij. 4de keer deze week
Gisteren wel voor het eerst warm gegeten. Kippengroentensoep.
I know that everything happens for a reason. But what the fuck?![]()
Jeetje heftig Dotquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer af. Tot aan mijn enkels. Gisteren alweer boezemfibrileren er bij. 4de keer deze week
Gisteren wel voor het eerst warm gegeten. Kippengroentensoep.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dat is niet bestFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wie?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien wil Ali dat wel doen. Dan heeft hij vast wat geoefend voor de komende 3 jaar.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Jeemig Dot.. wat een ellendequote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren wel voor het eerst warm gegeten. Kippengroentensoep.![]()
![]()
Morgen dan maar, rond dezelfde tijd? Schikt dat u of een andere tijd?quote:
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Rond kwart over?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:45 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Morgen dan maar, rond dezelfde tijd? Schikt dat u of een andere tijd?![]()
![]()
Hopelijk knapt het nu snel op. Vind 6 dagen eigenlijk lang genoegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hopelijk voor jou kleine douche ruimtequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Drink zelfs geen koffie. Ff alleen waterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Water is goedquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drink zelfs geen koffie. Ff alleen water![]()
![]()
Wat is het plan van de huisarts? Is het gewoon afwachten en het moet vanzelf beter worden, of moet je binnenkort naar het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk knapt het nu snel op. Vind 6 dagen eigenlijk lang genoegI know that everything happens for a reason. But what the fuck?![]()
[..]
Gisteren wel voor het eerst warm gegeten. Kippengroentensoep.Damn...
![]()
Ah zit geen smaak aan zeker de koffie?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drink zelfs geen koffie. Ff alleen waterLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Uitzieken en als het erger wordt contact opnemenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is het plan van de huisarts? Is het gewoon afwachten en het moet vanzelf beter worden, of moet je binnenkort naar het ziekenhuis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk heb je het ergste nu gehadquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitzieken en als het erger wordt contact opnemen![]()
Geen idee. Heb er geen zin in.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:54 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Ah zit geen smaak aan zeker de koffie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hoop ik ook. Gisteren daalde de saturatie naar 91. Ben toen gaan liggen en in slaap gevallen. Daarna was die weer 94. Vanmorgen weer 98quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is wat.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitzieken en als het erger wordt contact opnemen
En dan zitten we hier te grappen en te geinen enzo...I know that everything happens for a reason. But what the fuck?![]()
Maar goed de zon schijnt. En een auto voor de deur waar de zon zo lekker in schijnt. Vind dat zo irritantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het leven gaat wel gewoon door. En daar heeft Dot vast geen problemen mee hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is wat.
En dan zitten we hier te grappen en te geinen enzo...![]()
![]()
In welk subtropisch oord verblijf jij?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
Maar goed de zon schijnt. En een auto voor de deur waar de zon zo lekker in schijnt. Vind dat zo irritant![]()
![]()
Dat is irritant idd hier verder op schijnt de zon op de zonnepanelen, doe dan vaak luxaflex dichtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
Maar goed de zon schijnt. En een auto voor de deur waar de zon zo lekker in schijnt. Vind dat zo irritantLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Geeft toch niet. Gewoon doen hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is wat.
En dan zitten we hier te grappen en te geinen enzo...
Zo wat zijn dat dat niet mocht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In coronaland 🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja schijnt precies in het raam van de auto en dat weerkaatst op mijn raam heel irritantquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:58 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Dat is irritant idd hier verder op schijnt de zon op de zonnepanelen, doe dan vaak luxaflex dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon terugkaatsenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schijnt precies in het raam van de auto en dat weerkaatst op mijn raam heel irritant![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schijnt precies in het raam van de auto en dat weerkaatst op mijn raam heel irritant![]()
![]()
Zou niet best zijn als ik daar een probleem mee zou hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het leven gaat wel gewoon door. En daar heeft Dot vast geen problemen mee hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee tijd om de telefoon weer weg te doen en weer te gaan liggen dan zie ik het ook niet. Tot latersssquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok beterschapquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee tijd om de telefoon weer weg te doen en weer te gaan liggen dan zie ik het ook niet. Tot latersss![]()
![]()
[..]
Gisteren wel voor het eerst warm gegeten. Kippengroentensoep.![]()
![]()
![]()
Zo, fris en fruitig voor de rest van de dag
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Mijn taak zit er ook weer opquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:15 schreef Fogel het volgende:
Zo, fris en fruitig voor de rest van de dag![]()
![]()
Ik stem voor een ander plaatje in de OPStriving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶![]()
Tevens goedemorgen.
Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶![]()
Is prima toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik stem voor een ander plaatje in de OP
En tevens: Amy!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.. kopje en water moet ik zelf pakkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het was alleen nog maar het theezakje
Ja dat gooit niet zo lekkerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:22 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Oh.. kopje en water moet ik zelf pakken![]()
![]()
Gedeelde self service hier, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:22 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Oh.. kopje en water moet ik zelf pakkenI know that everything happens for a reason. But what the fuck?![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gedeelde self service hier, inderdaad.
Ja, nu wel weer!quote:Juicy Justy
![]()
Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶![]()
Dat jaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:26 schreef maily het volgende:
[..]
Veel lekkerder
Beetje moeilijk vangen, dat dan weer wel.![]()
![]()
Gisteren ook al... Het wordt tijd dat ik de bezem en stoffer en blik uit de gangkast pak...quote:I know that everything happens for a reason. But what the fuck?![]()
Wordt wel een troep zo iddquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gisteren ook al... Het wordt tijd dat ik de bezem en stoffer en blik uit de gangkast pak...![]()
Scherven brengen wel geluk.. of is dat alleen met spiegels zo?Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Heb je veel gebroken spiegels thuis?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:33 schreef CrazyMind het volgende:
Scherven brengen wel geluk.. of is dat alleen met spiegels zo?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:33 schreef CrazyMind het volgende:
Scherven brengen wel geluk.. of is dat alleen met spiegels zo?
♡♡♡♡![]()
Geen een..quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je veel gebroken spiegels thuis?
Nee moet gerechten koken, maar geen zin meerquote:
![]()
I'm surrounded by morons!
Ja, van al die agressiviteit hierquote:
Hugh waarom ben ik altijd weer de lul die voor bandje alles moet gaan regelen en uitzoeken terwijl bv paar zangeressen 1 mic van te voren komen en mic oppakken en klaar?Do what you love, love what you do!![]()
Verkeerde chatquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:15 schreef kree het volgende:
Hugh waarom ben ik altijd weer de lul die voor bandje alles moet gaan regelen en uitzoeken terwijl bv paar zangeressen 1 mic van te voren komen en mic oppakken en klaar?![]()
Duitsland gewonnen? goh
je weet dit is alleen maar goed, gaan ze zich zelf overschatten Enzo.
Do what you love, love what you do!![]()
Duitsland kampioen!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:19 schreef kree het volgende:
Duitsland gewonnen? goh
je weet dit is alleen maar goed, gaan ze zich zelf overschatten Enzo.![]()
![]()
neuh ben toch wel voor NLquote:
Ik schat zo in wat aanvallend uit de achterhoek 1-2-1 Enzo en in de counter buiten het zicht van de keeper.
Of wat aanvallend van de achterhoede en naar de zijkanten naar de spits. over naar andere kant veld en inkoper/Do what you love, love what you do!![]()
En de rest van de 90 minuten?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
neuh ben toch wel voor NL
Ik schat zo in wat aanvallend uit de achterhoek 1-2-1 Enzo en in de counter buiten het zicht van de keeper.
Of wat aanvallend van de achterhoede en naar de zijkanten naar de spits. over naar andere kant veld en inkoper/![]()
Maar NL wordt geen kampioenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
neuh ben toch wel voor NL
Of wat aanvallend van de achterhoede en naar de zijkanten naar de spits. over naar andere kant veld en inkoper/![]()
Gister hebben ze overtuigend gewonnne.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:19 schreef kree het volgende:
Duitsland gewonnen? goh
je weet dit is alleen maar goed, gaan ze zich zelf overschatten Enzo.I know that everything happens for a reason. But what the fuck?![]()
tis wel mooi want jullie nemen ook alles voor zoete koek he...
ik heb geen reet verstand van voetbal. weet niet eens wie er in NL team zitten (ben wel voor NL)
Het boeit me echt geen reet, maar hoop toch dat ze winnen.
enne ja weet nog net wat buitenspel is.
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:27 schreef kree het volgende:
ik heb geen reet verstand van voetbal. weet niet eens wie er in NL team zitten (ben wel voor NL)
enne ja weet nog net wat buitenspel is.![]()
Dat hadden we wel door hoor met je 1-2-1quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:27 schreef kree het volgende:
enne ja weet nog net wat buitenspel is._!
![]()
ik nog denken maak er mooi verhaal vanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat hadden we wel door hoor met je 1-2-1_!
heej en trouwens dames en heren, ik ben nog steeds niet dood en ook nog geen maagkrampen?Do what you love, love what you do!![]()
Ongelooflijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:30 schreef kree het volgende:
heej en trouwens dames en heren, ik ben nog steeds niet dood en ook nog geen maagkrampen?![]()
![]()
Dan ben je goed weggekomen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:30 schreef kree het volgende:
heej en trouwens dames en heren, ik ben nog steeds niet dood en ook nog geen maagkrampen?![]()
of het valt allemaal wel mee dus toch?quote:
of goeie chinees dat kan ook nog.Do what you love, love what you do!![]()
Het was je tijd nog niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
of het valt allemaal wel mee dus toch?
of goeie chinees dat kan ook nog.![]()
![]()
Ik heb niet gewedquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Nou krijg ik 25 euro van je #weddenschap![]()
![]()
![]()
It isn't your time yet?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:34 schreef kree het volgende:
[..]
hoe heet die film ook alweer? ben de naam ff kwijt...
YOLO?![]()
Knol?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh. met dat predestination Enzo, tis heel bekende![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:30 schreef kree het volgende:
heej en trouwens dames en heren, ik ben nog steeds niet dood en ook nog geen maagkrampen?
♡♡♡♡![]()
Dat zeg ik net pikquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:38 schreef kree het volgende:
moest ff zoeken
Final destination was de titel,![]()
![]()
houden jullie van avonturen films en waargebeurd? of gebaseerd op dan?Do what you love, love what you do!![]()
Van die films waarin twee vrouwen op lesbisch avontuur gaan. Prachtig!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:42 schreef kree het volgende:
houden jullie van avonturen films en waargebeurd? of gebaseerd op dan?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Prachtig genrequote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die films waarin twee vrouwen op lesbisch avontuur gaan. Prachtig!![]()
![]()
Zo mooi, die ontdekkingstocht van 2 jonge vrouwen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dan weet ik nog mooie voor je?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die films waarin twee vrouwen op lesbisch avontuur gaan. Prachtig!Do what you love, love what you do!![]()
✂️ ✂️quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo mooi, die ontdekkingstocht van 2 jonge vrouwen.![]()
echt op werk, ja wel dikke tieten Enzo, maar keek die dus gewoon vanaf de bank en serieus die hoogte. hahahaha
ik kan daar zo slecht tegen, weet niet vroeger had ik er niet zo problemen mee,. maar me maag draait om hoor als ik dat kijk alleen al. maarja daarom was die film wel ok, geen top ding, maar geef het toch wel een dikke 7Do what you love, love what you do!![]()
Daar kun je niet tegen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:48 schreef kree het volgende:
echt op werk, ja wel dikke tieten Enzo, maar keek die dus gewoon vanaf de bank en serieus die hoogte. hahahaha
ik kan daar zo slecht tegen, weet niet vroeger had ik er niet zo problemen mee,. maar me maag draait om hoor als ik dat kijk alleen al. maarja daarom was die film wel ok, geen top ding, maar geef het toch wel een dikke 7![]()
tuurlijk wel hoewel onwijze dikke tieten niet onwijs mijn smaak is?quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja ik snap het hilarische of grappige eigenlijk niet, maarjaquote:
Maar die hoogte zou ik ook niks vinden, puur omdat er geen rand er om heen hebt zeg maar.. snap je lolLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
gehele gelukkig dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:55 schreef CrazyMind het volgende:
Maar die hoogte zou ik ook niks vinden, puur omdat er geen rand er om heen hebt zeg maar.. snap je lol. ja idd die film maakt dat btw wel goed duidelijk. naja geen onwijzetop film maar als je ff momentje hebt eens kijken dus.
ik had ze nl na vorige zomer in de kelder maar gezet Enzo, want blijkbaar winterslaap nodig
Hmmmmmmms helemaal uitgedroogd tot 0 dus en dacht zet ze onder de kraan dus niet weer met vochtDo what you love, love what you do!![]()
Je bestelt thuisbezorgd?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
https://www.film.nl/film/fallquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:57 schreef CrazyMind het volgende:
Misschien zal eens kijken waar ie te zien is![]()
Tuurlijk niet gewoon elke dag eten laten bezorgen
of 1 keer oer week?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:10 schreef CrazyMind het volgende:
Tuurlijk niet gewoon elke dag eten laten bezorgen
ja precies, niet aangeraden hier, maar ik zie er nog steeds geen probleem mee. \quote:
Dus of jewel al dat van weg gooien na paar dagen is BSDo what you love, love what you do!![]()
Kan nooit wat vinden als ik daar ga zoekenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: