Ja schijnt precies in het raam van de auto en dat weerkaatst op mijn raam heel irritantquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:58 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Dat is irritant idd hier verder op schijnt de zon op de zonnepanelen, doe dan vaak luxaflex dicht
Gewoon terugkaatsenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schijnt precies in het raam van de auto en dat weerkaatst op mijn raam heel irritant
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schijnt precies in het raam van de auto en dat weerkaatst op mijn raam heel irritant
Zou niet best zijn als ik daar een probleem mee zou hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het leven gaat wel gewoon door. En daar heeft Dot vast geen problemen mee hoor
Nee tijd om de telefoon weer weg te doen en weer te gaan liggen dan zie ik het ook niet. Tot latersssquote:
Ok beterschapquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee tijd om de telefoon weer weg te doen en weer te gaan liggen dan zie ik het ook niet. Tot latersss
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer af. Tot aan mijn enkels. Gisteren alweer boezemfibrileren er bij. 4de keer deze week
Blijf gewoon heel moe en mijn benen kunnen me amper dragen
Gisteren wel voor het eerst warm gegeten. Kippengroentensoep.
Mijn taak zit er ook weer opquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:15 schreef Fogel het volgende:
Zo, fris en fruitig voor de rest van de dag
Is prima toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik stem voor een ander plaatje in de OP
Oh.. kopje en water moet ik zelf pakkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het was alleen nog maar het theezakje
Ja dat gooit niet zo lekkerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:22 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Oh.. kopje en water moet ik zelf pakken
Gedeelde self service hier, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:22 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Oh.. kopje en water moet ik zelf pakken
Blijkbaarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gedeelde self service hier, inderdaad.
Ja, nu wel weer!quote:
Dat jaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:26 schreef maily het volgende:
[..]
Veel lekkerder
Beetje moeilijk vangen, dat dan weer wel.
Gisteren ook al... Het wordt tijd dat ik de bezem en stoffer en blik uit de gangkast pak...quote:
Wordt wel een troep zo iddquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gisteren ook al... Het wordt tijd dat ik de bezem en stoffer en blik uit de gangkast pak...
Heb je veel gebroken spiegels thuis?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:33 schreef CrazyMind het volgende:
Scherven brengen wel geluk.. of is dat alleen met spiegels zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |