Duitsland kampioen!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:19 schreef kree het volgende:
Duitsland gewonnen? goh
je weet dit is alleen maar goed, gaan ze zich zelf overschatten Enzo.
neuh ben toch wel voor NLquote:
En de rest van de 90 minuten?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
neuh ben toch wel voor NL
Ik schat zo in wat aanvallend uit de achterhoek 1-2-1 Enzo en in de counter buiten het zicht van de keeper.
Of wat aanvallend van de achterhoede en naar de zijkanten naar de spits. over naar andere kant veld en inkoper/
Maar NL wordt geen kampioenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
neuh ben toch wel voor NL
Ik schat zo in wat aanvallend uit de achterhoek 1-2-1 Enzo en in de counter buiten het zicht van de keeper.
Of wat aanvallend van de achterhoede en naar de zijkanten naar de spits. over naar andere kant veld en inkoper/
Gister hebben ze overtuigend gewonnne.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:19 schreef kree het volgende:
Duitsland gewonnen? goh
je weet dit is alleen maar goed, gaan ze zich zelf overschatten Enzo.
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:27 schreef kree het volgende:
tis wel mooi want jullie nemen ook alles voor zoete koek he...
ik heb geen reet verstand van voetbal. weet niet eens wie er in NL team zitten (ben wel voor NL)
Het boeit me echt geen reet, maar hoop toch dat ze winnen.
enne ja weet nog net wat buitenspel is.
Dat hadden we wel door hoor met je 1-2-1quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:27 schreef kree het volgende:
tis wel mooi want jullie nemen ook alles voor zoete koek he...
ik heb geen reet verstand van voetbal. weet niet eens wie er in NL team zitten (ben wel voor NL)
Het boeit me echt geen reet, maar hoop toch dat ze winnen.
enne ja weet nog net wat buitenspel is.
ik nog denken maak er mooi verhaal vanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat hadden we wel door hoor met je 1-2-1_!
Ongelooflijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:30 schreef kree het volgende:
heej en trouwens dames en heren, ik ben nog steeds niet dood en ook nog geen maagkrampen?
Dan ben je goed weggekomen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:30 schreef kree het volgende:
heej en trouwens dames en heren, ik ben nog steeds niet dood en ook nog geen maagkrampen?
of het valt allemaal wel mee dus toch?quote:
Het was je tijd nog niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
of het valt allemaal wel mee dus toch?
of goeie chinees dat kan ook nog.
Ik heb niet gewedquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Nou krijg ik 25 euro van je #weddenschap
It isn't your time yet?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:34 schreef kree het volgende:
[..]
hoe heet die film ook alweer? ben de naam ff kwijt...
Knol?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh. met dat predestination Enzo, tis heel bekende
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:30 schreef kree het volgende:
Dat zeg ik net pikquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:38 schreef kree het volgende:
moest ff zoeken
Final destination was de titel,
Van die films waarin twee vrouwen op lesbisch avontuur gaan. Prachtig!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:42 schreef kree het volgende:
houden jullie van avonturen films en waargebeurd? of gebaseerd op dan?
Prachtig genrequote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die films waarin twee vrouwen op lesbisch avontuur gaan. Prachtig!
Zo mooi, die ontdekkingstocht van 2 jonge vrouwen.quote:
dan weet ik nog mooie voor je?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die films waarin twee vrouwen op lesbisch avontuur gaan. Prachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |