Dat doe ik sinds ik het weetquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
helpt niet dan seconden tellen?. had al eens eerder gezegd?
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Goed advies voor een tinderdate ookquote:
Oeh.quote:
Iedere seconde telt! 112quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Bolkquote:
Ik heb voor Zondag nog 2 'domme krachten' geregeld om de laatste zware balk (150kg) erop te krijgen en dan is de ringbalk klaar.quote:
ik denk dat de meeste beetje teveel aan die datum hangen hoor, tis industrie gecreëerd ook trouwens, want typ weg en koop nieuw. meeste is nog echt wel ok tot THT en nog dagen erna ook, mits je het goed bewaard.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Deed nooit moeilijk over THT en TGT data.
Mijn moeder zegt altijd: vroeger kenden we dat helemaal niet, en het kan toch geen klok kijken.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste beetje teveel aan die datum hangen hoor, tis industrie gecreëerd ook trouwens, want typ weg en koop nieuw. meeste is nog echt wel ok tot THT en nog dagen erna ook, mits je het goed bewaard.
niet zo generaliseren en drama van maken gwnquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:58 schreef kree het volgende:
waarom zijn jullie allemaal zo bang voor onweer?
Meestal is het gewoon een dag kotsen en diarree, das best te overleven.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja mss lig ik morgen wel in het ziekenhuis Charly, haha schat de kans vrij klein in, haargoed meerdere deel van de stemmers hier in de poll wilde toch dat ik het gewoon zou eten. Dus ok, LOL
Jij praat niet in je slaap?quote:
Ruimt lekker op.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon een dag kotsen en diarree, das best te overleven.
nou dan is het toch altijd een heel eind verder weg als wat je denkt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat doe ik sinds ik het weet(ja, ook wel in de tienerjaren dan hoor)
ongeveer iddquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedere seconde telt! 112
Nee ik weet het tellen hoor haha. 3 seconden is 1 km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |