Hè getver...quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het knalt goed hier nu. Heb de gordijnen dicht, dus geen idee hoever weg de flitsen zijn.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb nog een beetje kunnen zagen![]()
Palen voor de zijkanten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
25x opnieuw meten beloont zich wel!Veel beter als dit kan ik niet!
![]()
[ afbeelding ]
Dit is de laatste balk van de ringbalk. Vandaag klaar gemaakt:
[ afbeelding ]
Eerste schoor geplaatst: (hiervan heb ik er 4 gepland. 2 aan de zijkant, 2 aan de voorkant, de achterkant en de andere zijkant krijgen wanden (Zweeds rabat met regelwerk wat de schoren opheft)
[ afbeelding ]
Ik doe daar sowieso nooit zo moeilijk over. Alleen gooi ik het na 2 dagen wel in de diepvriesquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan melden.... leef nog steeds na die zwaar verouderde chinees Enzo die dodelijk zou zijn, nog geen maagkrampje gehad.....
Effe voor de duidelijkheid he als ik deze uitdaging overleef, gaan jullie dan nooit meer zo moeilijk doen over THT data en advies die gegeven wordt om voedsel te verspillen?
De kindertjes in Afrika zouden er een moord voor doen nl, wat jullie in de bak typen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan melden.... leef nog steeds na die zwaar verouderde chinees Enzo die dodelijk zou zijn, nog geen maagkrampje gehad.....
Effe voor de duidelijkheid he als ik deze uitdaging overleef, gaan jullie dan nooit meer zo moeilijk doen over THT data en advies die gegeven wordt om voedsel te verspillen?
De kindertjes in Afrika zouden er een moord voor doen nl, wat jullie in de bak tyffen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:58 schreef kree het volgende:
waarom zijn jullie allemaal zo bang voor onweer?
Goed bezig jij!quote:
Allemaal?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:58 schreef kree het volgende:
Deed nooit moeilijk over THT en TGT data.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:55 schreef kree het volgende:
moeilijk doen over THT data en advies die gegeven wordt om voedsel te verspillen?
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:58 schreef kree het volgende:
ALLEMAAL! NIEMAND UITGEZONDERD!quote:
haha diepvries ok, doe dat ook normaal hoor, maar maakte het nu ff op over aantal dagen. En als het diepgevroren is dan is het kut met ontdooien weer, dus in de koelkast gelaten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe daar sowieso nooit zo moeilijk over. Alleen gooi ik het na 2 dagen wel in de diepvries
Mja de voedselvergiftiging merk je misschien vannacht pas, heb ik iig wel eens gehad, rond een uur of 19 chinees gegeten en rond 4 uur s nachts begon de ellende. Maar ach na een dag was het weer voorbij en was mn lichaam weer mooi gezuiverd
Inderdaadquote:
"Kijk, Ruik, Proef!"quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
haha diepvries ok, doe dat ook normaal hoor, maar maakte het nu ff op over aantal dagen. En als het diepgevroren is dan is het kut met ontdooien weer, dus in de koelkast gelaten.
maar ik denk echt en het hangt af he of je vertrouwd beetje waar het vandaan komt ook nog.
Mss dat ik hier morgen onwijs op terug kom en me beroerd voel, maar denk niet eigenlijk.
Dus week in koelkasrt kan.
Ik let er wel op bij andere dingen trouwens, sommige kunnen echt niet dus, dit wel, blijkt??? of nog ff afwachten.
ja mss lig ik morgen wel in het ziekenhuis Charly, haha schat de kans vrij klein in, haargoed meerdere deel van de stemmers hier in de poll wilde toch dat ik het gewoon zou eten. Dus ok, LOLquote:
helpt niet dan seconden tellen?. had al eens eerder gezegd?quote:
Wat categorischquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja mss lig ik morgen wel in het ziekenhuis Charly, haha schat de kans vrij klein in, haargoed meerdere deel van de stemmers hier in de poll wilde toch dat ik het gewoon zou eten. Dus ok, LOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |