Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zei "het gras afdoen"quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet raarderder dan het gras afnemen![]()
![]()
Ik ook, altijd al gevonden ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoonweg een eng ventje.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ook, heel vriendelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:58 schreef greysbones het volgende:
En toch vind ik Vlaams een schoon taaltjeIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Somsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een compliment is
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Het ging de laatste dagen juist zo goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Giroblauw past bij jouquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben ik een ezelquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
In Jambers stem: Overdag ben ik een bolker, maar 's nachts...
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik krijg twijfelachtige resultaten bij google, oa dit:quote:
Wat doe jij met je knepjes ? [Archief]
Anime Wolken Forum
https://forum.animewolken.nl › archive › index.php
12 aug 2011 — Op eten, weg schieten en ergens smeren is echt goor. Wat is er mis met in zakdoekje weggooien of doorspoelen of zo? Ik heb dus op anders gestemd ...![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging de laatste dagen juist zo goed.
♡♡♡♡![]()
Ik weet wel wat een knerpie is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik krijg twijfelachtige resultaten bij google, oa dit:
Anime Wolken Forum
12 aug 2011 — Op eten, weg schieten en ergens smeren is echt goor. Wat is er mis met in zakdoekje weggooien of doorspoelen of zo? Ik heb dus op anders gestemd ...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand anders wil vast wel MET jou de ezel zijn![]()
![]()
Ligt @kree al op de EH?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand anders wil vast wel MET jou de ezel zijn
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Precies, op elke ezel past een andere ezelquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand anders wil vast wel MET jou de ezel zijn
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand anders wil vast wel MET jou de ezel zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het gaat meer een langzame lijdensweg wordenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik krijg twijfelachtige resultaten bij google, oa dit:
Anime Wolken Forum
12 aug 2011 — Op eten, weg schieten en ergens smeren is echt goor. Wat is er mis met in zakdoekje weggooien of doorspoelen of zo? Ik heb dus op anders gestemd ...hier hebben ze het vast niet over hetzelfde
Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶![]()
was dat het zoontje van Henk Westbroek?quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
was dat het zoontje van Henk Westbroek?![]()
Mag ik een hulplijn inzetten ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]hier hebben ze het vast niet over hetzelfde
@KissingbirdEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]hier hebben ze het vast niet over hetzelfde
Dan is het vast een broodkorstje.![]()
Laat de parkiet van @Superbadeendje deze geile vogel maar niet zienquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
Bijna weekend, devzero be like
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat de parkiet van @:superbadeendje deze geile vogel maar niet zien![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oh dat wist ik niet, weer wat geleerd in het immer leerzame dtsquote:
Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
was dat het zoontje van Henk Westbroek?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duurt lang.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik een hulplijn inzetten ?
@:Kissingbird
Zou ze haar zonnebril al gevonden hebben? @Kissingbird![]()
Haha, maar ik spreek geen Limburgs, ik woon hier net 5 jaarquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik een hulplijn inzetten ?
@:KissingbirdIk denk dat knepje uit Haaksbergen komt, daar kwam mn vader vandaan.
Ik ga het even vragenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Duurt lang.
Zou ze haar zonnebril al gevonden hebben? @:KissingBird
MomentEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hoi Ali.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik woon daar redelijk in de buurtquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, maar ik spreek geen Limburgs, ik woon hier net 5 jaarIk denk dat knepje uit Haaksbergen komt, daar kwam mn vader vandaan.
Nog nooit van gehoord
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Volgens een bepaalde user klinkt het of ik een aardappel in mijn keel hebquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Echt wel,ben ik een beetje verliefd op.quote:
Bijna, het is het uiteinde van het brood, ik denk dat de meeste mensen dat kontje noemen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden
Dan is het vast een broodkorstje.Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶![]()
Lijkt me niet fijnquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens een bepaalde user klinkt het of ik een aardappel in mijn keel heb
Ja kontjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna, het is het uiteinde van het brood, ik denk dat de meeste mensen dat kontje noemen?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Plaske.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna, het is het uiteinde van het brood, ik denk dat de meeste mensen dat kontje noemen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kontje, kapjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna, het is het uiteinde van het brood, ik denk dat de meeste mensen dat kontje noemen?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Kapjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna, het is het uiteinde van het brood, ik denk dat de meeste mensen dat kontje noemen?![]()
![]()
Ik ben om vier uur aangereden nadat ik afgewerkt was!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, ik ken wel meer Tukkers die me vreemd aankeken als ik knepje zei.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik woon daar redelijk in de buurt
Nog nooit van gehoord
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna, het is het uiteinde van het brood, ik denk dat de meeste mensen dat kontje noemen?
Heel gezond voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kontje van vers broodgenotquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna, het is het uiteinde van het brood, ik denk dat de meeste mensen dat kontje noemen?![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben om vier uur aangereden nadat ik afgewerkt was!![]()
Verwarrend dit
Heanig an ken ik welquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ken wel meer Tukkers die me vreemd aankeken als ik knepje zei.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
Heel gezond voor je
En als je je korstjes eet kan je leren fluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben om vier uur aangereden nadat ik afgewerkt was!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heel geaffecteerd.
Je spreekt het uit als ploske.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En poar nemn zekerquote:
Hier droog. Maar eerder op de avond een bui. Goed voor mn tomatenplantjes.Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶![]()
Dat krijg je van al dat geslinger van jequote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Er komt nog meer aan..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier droog. Maar eerder op de avond een bui. Goed voor mn tomatenplantjes.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat krijg je van al dat geslinger van jequote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: