quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik krijg twijfelachtige resultaten bij google, oa dit:
Wat doe jij met je knepjes ? [Archief]
Anime Wolken Forum
https://forum.animewolken.nl › archive › index.php
12 aug 2011 — Op eten, weg schieten en ergens smeren is echt goor. Wat is er mis met in zakdoekje weggooien of doorspoelen of zo? Ik heb dus op anders gestemd ...
was dat het zoontje van Henk Westbroek?quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
was dat het zoontje van Henk Westbroek?![]()
Mag ik een hulplijn inzetten ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]hier hebben ze het vast niet over hetzelfde
ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]hier hebben ze het vast niet over hetzelfde
Laat de parkiet van @Superbadeendje deze geile vogel maar niet zienquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
Bijna weekend, devzero be like
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat de parkiet van @:superbadeendje deze geile vogel maar niet zien
Oh dat wist ik niet, weer wat geleerd in het immer leerzame dtsquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
was dat het zoontje van Henk Westbroek?![]()
Duurt lang.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik een hulplijn inzetten ?
@:Kissingbird
Haha, maar ik spreek geen Limburgs, ik woon hier net 5 jaarquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik een hulplijn inzetten ?
@:Kissingbird
Ik ga het even vragenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Duurt lang.
Zou ze haar zonnebril al gevonden hebben? @:KissingBird
Hoi Ali.quote:
Ik woon daar redelijk in de buurtquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, maar ik spreek geen Limburgs, ik woon hier net 5 jaarIk denk dat knepje uit Haaksbergen komt, daar kwam mn vader vandaan.
Volgens een bepaalde user klinkt het of ik een aardappel in mijn keel hebquote:
Echt wel,ben ik een beetje verliefd op.quote:
Bijna, het is het uiteinde van het brood, ik denk dat de meeste mensen dat kontje noemen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden
Dan is het vast een broodkorstje.
Lijkt me niet fijnquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens een bepaalde user klinkt het of ik een aardappel in mijn keel heb
Ja kontjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna, het is het uiteinde van het brood, ik denk dat de meeste mensen dat kontje noemen?
Plaske.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna, het is het uiteinde van het brood, ik denk dat de meeste mensen dat kontje noemen?
Kontje, kapjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kapjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ken wel meer Tukkers die me vreemd aankeken als ik knepje zei.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik woon daar redelijk in de buurt
Nog nooit van gehoord
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kontje van vers broodgenotquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben om vier uur aangereden nadat ik afgewerkt was!
Heanig an ken ik welquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ken wel meer Tukkers die me vreemd aankeken als ik knepje zei.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
Heel gezond voor je
En als je je korstjes eet kan je leren fluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben om vier uur aangereden nadat ik afgewerkt was!
Je spreekt het uit als ploske.quote:
En poar nemn zekerquote:
Dat krijg je van al dat geslinger van jequote:
Er komt nog meer aan..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier droog. Maar eerder op de avond een bui. Goed voor mn tomatenplantjes.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat krijg je van al dat geslinger van je
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |