Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zei "het gras afdoen"quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet raarderder dan het gras afnemen![]()
![]()
Ik ook, altijd al gevonden ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoonweg een eng ventje.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ook, heel vriendelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:58 schreef greysbones het volgende:
En toch vind ik Vlaams een schoon taaltjeIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Somsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een compliment is
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Het ging de laatste dagen juist zo goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Giroblauw past bij jouquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben ik een ezelquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
In Jambers stem: Overdag ben ik een bolker, maar 's nachts...
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik krijg twijfelachtige resultaten bij google, oa dit:quote:
Wat doe jij met je knepjes ? [Archief]
Anime Wolken Forum
https://forum.animewolken.nl › archive › index.php
12 aug 2011 — Op eten, weg schieten en ergens smeren is echt goor. Wat is er mis met in zakdoekje weggooien of doorspoelen of zo? Ik heb dus op anders gestemd ...![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging de laatste dagen juist zo goed.
♡♡♡♡![]()
Ik weet wel wat een knerpie is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik krijg twijfelachtige resultaten bij google, oa dit:
Wat doe jij met je knepjes ? [Archief]
Anime Wolken Forum
https://forum.animewolken.nl › archive › index.php
12 aug 2011 — Op eten, weg schieten en ergens smeren is echt goor. Wat is er mis met in zakdoekje weggooien of doorspoelen of zo? Ik heb dus op anders gestemd ...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand anders wil vast wel MET jou de ezel zijn![]()
![]()
Ligt @kree al op de EH?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand anders wil vast wel MET jou de ezel zijn
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Precies, op elke ezel past een andere ezelquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand anders wil vast wel MET jou de ezel zijn
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand anders wil vast wel MET jou de ezel zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het gaat meer een langzame lijdensweg wordenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: