https://www.nu.nl/politie(...)aber-naar-voren.htmlquote:Niet Gidi Markuszower, maar zijn collega-Kamerlid Marjolein Faber wordt minister van Asiel en Migratie namens de PVV. Dat meldt Geert Wilders donderdagavond.
"De inhoud van de naslag over Gidi Markuszower was reden om zijn kandidatuur in te trekken", schrijft de PVV-leider. op X. Het gaat om naslag van de AIVD voor nieuwe bewindspersonen. Daarbij zijn zaken naar voren gekomen "die bezwaarlijk kunnen zijn voor zijn functioneren als minister", meldt de NOS.
In 2010 deed de AIVD ook al een waarschuwing over Markuszower, die toen op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen stond. Volgens de inlichtingendienst vormde hij een 'integriteitsrisico' vanwege contacten met een buitenlandse inlichtingendienst. Het zou gaan om de Israëlische geheime dienst Mossad. Markuszower heeft dit ontkend. In 2017 kwam hij alsnog op de lijst en in de Kamer.
RTL Nieuws meldde op basis van bronnen dat Markuszower ook geen PVV-vicepremier in het beoogde kabinet van Dick Schoof wordt. Kamerlid Fleur Agema, de beoogde minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, volgt hem op als vicepremier.
Het ministerschap gaat nu naar Faber, die tot de verkiezingen van vorig jaar fractievoorzitter van de PVV in de Eerste Kamer was. Daarvoor was ze senator en namens de PVV actief in de Provinciale Staten van Gelderland.
Ach, Sylvana S hield ook voet bij stuk dat ze Trump op uitspraken had betrapt terwijl die er helemaal niet waren. Én toch volhouden toen..quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
Mijn cijfers kloppen! Mijn cijfers kloppen! Mijn cijfers kloppen! Mijn cijfers kloppen! Mijn cijfers kloppen!
Als je het vaak genoeg herhaalt, dan ga je zelf in je eigen desinformatie geloven.
Lekker belangrijk die whataboutism van jou, Sylvana wordt geen minister met dito verantwoordelijkheden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:01 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ach, Sylvana S hield ook voet bij stuk dat ze Trump op uitspraken had betrapt terwijl die er helemaal niet waren. Én toch volhouden toen..
En dat zat ook in de 2de kamer...
Ach, en laten we Halbe niet vergeten..
Dus wat boeit het dat ze in haar eigen leugens gelooft?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:01 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die whataboutism van jou, Sylvana wordt geen minister met dito verantwoordelijkheden.
Omdat dit om het landsbestuur gaatquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:13 schreef Toine51 het volgende:
Dus wat boeit het dat ze in haar eigen leugens gelooft?
Dat kloptquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:13 schreef Toine51 het volgende:
Is er bij deze mevrouw nóg iets aan te merken?
Oh ja, ze is van de Pvv natúúrlijk..
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:18 schreef Twiitch het volgende:
Een bijzonder lelijke vrouw, zet dan een lekker wijf neer
Die zorgen dat ze op een andere manier aan geld komen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:18 schreef Twiitch het volgende:
nee dit kan niet meer in 2024quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:18 schreef Twiitch het volgende:
Jij bent het perfecte bewijs dat PVV'ers maar in 1 ding geïnteresseerd zijn. Voor de rest mogen ze alles verkloten als dat ene maar slaagt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:13 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dus wat boeit het dat ze in haar eigen leugens gelooft?
Hela hola, scheer jij nu ook iedereen over één kam?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent het perfecte bewijs dat PVV'ers maar in 1 ding geïnteresseerd zijn. Voor de rest mogen ze alles verkloten als dat ene maar slaagt.
Dit.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
De kandidaten van VVD en NSC vallen me mee, maar waar komen de BBB en vooral PVV toch allemaal mee?
Nee Graus heeft nog een beetje humor. Daar zou ik nog best een biertje mee kunnen drinken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:53 schreef Raw85 het volgende:
Ik had op Dion Graus gehoopt voor de entertainment maar dit figuur is een uitstekend entertainment-alternatief
Het vragenuurtje gaat dadelijk een topshow vol entertainment worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:55 schreef capricia het volgende:
We gaan de Islam uitzetten. Want Moslims zijn onder invloed van de Islam.
[ x ]
Even los van wie je stommer vindt: Kaag ziet er wat moderner uit. De PVV dame kan zo uit een slechte Nederlandse film komen.quote:
Sinds wanneer gaat het om het uiterlijk?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Even los van wie je stommer vindt: Kaag ziet er wat moderner uit. De PVV dame kan zo uit een slechte Nederlandse jaren 40 50 film komen.
Niet. Maar het lijkt me wel duidelijk dat als iemand van die twee zo nodig als heks neergezet moet worden dat Kaag dat uiterlijk niet mee heeft. Ze is verzorgd, netjes, fatsoenlijk, en welbespraakt, in tegenstelling tot deze mevrouw Faber.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat het om het uiterlijk?
Ja maar welbespraakt is elitair.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet. Maar het lijkt me wel duidelijk dat als iemand van die twee zo nodig als heks neergezet moet worden dat Kaag dat uiterlijk niet mee heeft. Ze is verzorgd, netjes, fatsoenlijk, en welbespraakt, in tegenstelling tot deze mevrouw Faber.
Sinds de post waarop je reageerde. Het is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat het om het uiterlijk?
Ook wel pijnlijk dat mensen blijkbaar Haags elitarisme verwarren met alles wat Faber wél is, maar dat lekker door de vingers zien want PVV.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar welbespraakt is elitair.
En het `volk' wil lekker volks. Caroline en deze troll
Toppie toppie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:26 schreef Fok-it het volgende:
Faber demonstreerde in 2017 voor het stadhuis van Arnhem tegen de benoeming van Ahmed Marcouch als burgemeester met de tekst "Geen Arnhemmistan! We raken ons land kwijt!"
Allemaal prima he @:pvvstemmers
Allemaal prima, keurige totaal niet radicale volksvertegenwoordiging
Wat?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:33 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Zelf een foutje maken, maar snel nog f editen
We zijn inmiddels beland in een samenleving waarin iedereen zonder pardon de ander tot een genocide pleger kan framen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het niveau wat jij verlangt van poliici inderdaad
quote:
Wat burgers allemaal impliceren en claimen en uiten is een wereld van verschil met wat volksvertegewoordigers doen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
We zijn inmiddels beland in een samenleving waarin iedereen zonder pardon de ander tot een genocide pleger kan framen.
Dat is het niveau.
Misschien heeft die brievenbuszeiker van de PVV nog tijd overquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
We zien wel hoe het gaat.
En hoe snel ze toch weer een ander persoon voordragen
Ja, lekker makkelijk dat overal bij zeggen.quote:
Is dit echt?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:36 schreef Fok-it het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)arbonade-kunnen-eten
Die aangenomen 'vleesmotie' droeg de provincie op elke dag vlees te serveren in de kantine. In haar eigen klimaatplan schreef de provincie eerder dat er juist minder vlees moet worden gegeten. Faber wil altijd een karbonade kunnen eten als ze aan het werk is, betoogde ze: "Kijk, dit is zo'n sturende provinciale ambtenaar. Hij wil op de stoel van de politiek gaan zitten."
Kom niet aan me karbonade!!![]()
Wat een vreselijk kortzichtig onsamenhangend onderbuikgelul zet ze daar neer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:36 schreef Fok-it het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)arbonade-kunnen-eten
Die aangenomen 'vleesmotie' droeg de provincie op elke dag vlees te serveren in de kantine. In haar eigen klimaatplan schreef de provincie eerder dat er juist minder vlees moet worden gegeten. Faber wil altijd een karbonade kunnen eten als ze aan het werk is, betoogde ze: "Kijk, dit is zo'n sturende provinciale ambtenaar. Hij wil op de stoel van de politiek gaan zitten."
Kom niet aan me karbonade!!![]()
We zijn vooral beland in een samenleving waarin dit soort ongure figuren naar voren worden geschoven voor een ministerpost in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
We zijn inmiddels beland in een samenleving waarin iedereen zonder pardon de ander tot een genocide pleger kan framen.
Dat is het niveau.
Watermanagement?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:41 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Misschien heeft die brievenbuszeiker van de PVV nog tijd over
Die kerel die zijn buurman bedreigde met een hakbijl lijkt me ook een succesvolle kandidaat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:41 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Misschien heeft die brievenbuszeiker van de PVV nog tijd over
Even met de hakbijl op tafel slaan in Brusselquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die kerel die zijn buurman bedreigde met een hakbijl lijkt me ook een succesvolle kandidaat.
Misschien effectiever dan de vuist van Carolinequote:Op donderdag 13 juni 2024 22:49 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Even met de hakbijl op tafel slaan in Brussel
Oh dat filmpje herinner ik me nog wel jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:51 schreef Kriegel het volgende:
[ x ]![]()
Op zich heeft ze geen volkomen ongelijk hier (achtergrond), gewoon weer zo'n idealistisch jong dat niet helemaal bevat waar geld allemaal heen moet en dat je niet eindeloos zonneparken kunt neerkwakken als oplossing voor klimaatsverandering.
Maar die hele toon, man, niet een beetje begripvol afkeurend tegen zo'n kind van "aangezien je pas 12 bent ben ik toch benieuwd hoe je een eigen onderneming hebt kunnen opstarten, de Kamer van Koophandel staat zoiets niet toe, en weet je zeker dat je niet door iemand dingen ingefluisterd wordt?" maar gewoon "JIJ BENT NIET HANDELSBEKWAAM, JIJ KAN DAT GEENEENS. JIJ WORDT GEBRUIKT! GA VOETBALLEH EN ACHTER DE MEIDEN AAN!"
Wtf is dit voor hork joh?
Je hebt dus geen concrete voorbeelden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb het gezien voordat ze weggemodereerd werden, dus het is waar.
Jouw logica. Of geldt dat opeens niet meer en geldt dat argument alleen maar voor prinsje Space?![]()
Het is schandaligquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:51 schreef PotjeSambal het volgende:
Marjolein Faber als minister, dat is toch niet te geloven, dat is echt erg.
Brrr hier krijg ik echt de rillingen van.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:51 schreef Kriegel het volgende:
[ x ]![]()
Op zich heeft ze geen volkomen ongelijk hier (achtergrond), gewoon weer zo'n idealistisch jong dat niet helemaal bevat waar geld allemaal heen moet en dat je niet eindeloos zonneparken kunt neerkwakken als oplossing voor klimaatsverandering.
Maar die hele toon, man, niet een beetje begripvol afkeurend tegen zo'n kind van "aangezien je pas 12 bent ben ik toch benieuwd hoe je een eigen onderneming hebt kunnen opstarten, de Kamer van Koophandel staat zoiets niet toe, en weet je zeker dat je niet door iemand dingen ingefluisterd wordt?", of zoiets dan, maar echt gewoon vol met een botte bijl "JIJ BENT NIET HANDELSBEKWAAM, JIJ KAN DAT GEENEENS. JIJ WORDT GEBRUIKT! GA VOETBALLEH EN ACHTER DE MEIDEN AAN!"
Ik keur alle bedreigingen af. Ook tegen Kaag. Duh.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:55 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Waarom zei je dit niet ten tijde van Kaag?
Dat is toch prima het simplisties boze PVV-toontje? Spreekt hordes mensen aan hoor, dat soort omgangsvormen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:51 schreef Kriegel het volgende:
[ x ]![]()
Op zich heeft ze geen volkomen ongelijk hier (achtergrond), gewoon weer zo'n idealistisch jong dat nog niet helemaal bevat waar geld allemaal heen moet en dat je niet eindeloos zonneparken kunt neerkwakken als oplossing voor klimaatsverandering.
Maar die hele toon, man, niet een beetje begripvol afkeurend tegen zo'n kind van "aangezien je pas 12 bent ben ik toch benieuwd hoe je een eigen onderneming hebt kunnen opstarten, de Kamer van Koophandel staat zoiets niet toe, en weet je zeker dat je niet door iemand dingen ingefluisterd wordt?", of zoiets dan, een beetje diplomatiek.
Niks van dat, echt gewoon vol met een botte bijl "JIJ BENT NIET HANDELSBEKWAAM, JIJ KAN DAT GEENEENS. JIJ WORDT GEBRUIKT! GA VOETBALLEH EN ACHTER DE MEIDEN AAN!"
Je bent geen taqqiya roeper?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:56 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat een mooi concreet voorbeeld.
NOT.
Wauw! Hoe komt het dat je opeens zo radicaal van mening bent veranderd?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:57 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik keur alle bedreigingen af. Ook tegen Kaag. Duh.
Nou, heb je het nu nog een keer extra.
En nu?
Geef eens voorbeelden van wat jij je kunt herinnerend.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Gaat lastig, xenofobische posts worden doorgaans weg gemodereerd.
Verder heb ik het gezien. Dat is al voldoende bewijs aldus jouw eerdere posts:
[..]
Of geldt dit alleen voor de zielige prinsje Space?
Wat?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:58 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wauw! Hoe komt het dat je opeens zo radicaal van mening bent veranderd?
Nou ja, je kunt in elk geval niet zeggen dat ze om de hete brei heen draait, zoals politici nog weleens oeverloos doen. Maar dit mens heeft volgens mij echt nul sociale vaardigheden, succes om het dan in de Tweede Kamer te redden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat filmpje herinner ik me nog wel jaDat zij dat ook was
Echt bizar hoe je zo tegen een kind praat. Echt te bizar
Je kunt dus geen voorbeelden geven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:59 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Weet jij wat "weg gemodereerd" betekent?
Moet ik de Dikke Van Dale erbij pakken? Gezien jouw d/t-fouten en jou/jouw-fouten is het misschien wel nodig. Als we anderen toch de les gaan zitten lezen hier
Nou, de nu is dat een hoop mensen die als een mug gestoken reageren op verwensingen aan haar kant de afgelopen jaren voorlop liepen in de hetze richting Kaag.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:55 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet ''vs haar''.
Maar alle bedreigingen & nazi labels/scheldwoorden keur ik af.
En nu?
Neuh.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslims roepen dat doorgaans niet.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:55 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Het is vooral een totaal gebrek aan empathie. En zoals hierboven al wordt gezegd. Dat spreekt aan. Want dat daalt namelijk met flinke schreden in onze samenlevingquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt in elk geval niet zeggen dat ze om de hete brei heen draait, zoals politici nog weleens oeverloos doen. Maar dit mens heeft volgens mij echt nul sociale vaardigheden, succes om het dan in de Tweede Kamer te redden.
Iemand een heks noemen is niet hetzelfde als iemand uitmaken voor nazi, of -nog erger- bedreigen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, de nu is dat een hoop mensen die als een mug gestoken reageren op verwensingen aan haar kant de afgelopen jaren voorlop liepen in de hetze richting Kaag.
Klopt. Het ging ook wel heel wat verder dan het woordje heks. En dat weet je zelf heel goed.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:02 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Iemand een heks noemen is niet hetzelfde als iemand uitmaken voor nazi,
Snap je dat?
Ja, sure.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dank voor het bewijzen van mijn punt.
Dat bracht de PVV ons. Wat vervelend nu dat dat geen privilege voor hen blijkt te zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat is het niveau.
Ja precies, dat wou ik net nog toevoegen: geen inlevingsvermogen, en geen gevoel voor wat je wel en niet kunt zeggen bij x-gelegenheid. Gewoon heel... apart.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral een totaal gebrek aan empathie. En zoals hierboven al wordt gezegd. Dat spreekt aan. Want dat daalt namelijk met flinke schreden in onze samenleving
Ik noem ''bedreigingen'' -en dat keur ik zeker af- dus ik kom wel verder dan het woordje ''heks''.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Het ging ook wel heel wat verder dan het woordje heks. En dat weet je zelf heel goed.
Maar als jij er voor kiest tekens bij het woordje heks uit te komen, ook prima hoor.
Durf wel te zweren dat Rita heel anders tegen een kind had gepraatquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja precies, dat wou ik net nog toevoegen: geen inlevingsvermogen, en geen gevoel voor wat je wel en niet kunt zeggen bij x-gelegenheid. Gewoon heel... apart.
Bijna iedereen kent wel ergens zo'n botte boer of boerin, maar zo iemand moet geen politicus willen zijn. Dit is een soort gedistilleerde versie van Rita Verdonk, dat kan echt niet.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik noem ''bedreigingen'' -en dat keur ik zeker af- dus ik kom wel verder dan het woordje ''heks''.
''Nazi'', dat is wel echt next level, en dat is blijkbaar iets waar jij geen probleem me hebt?
Vandaar gedistilleerd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf wel te zweren dat Rita heel anders tegen een kind had gepraat
Het PVV programma bestaat een en al uit bedreigingen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik noem ''bedreigingen'' -en dat keur ik zeker af- dus ik kom wel verder dan het woordje ''heks''.
''Nazi'', dat is wel echt next level, en dat is blijkbaar iets waar jij geen probleem me hebt?
Het lijkt inderdaad op een slechte maar stiekem vermakelijke komedie. Probleem is alleen dat deze circusartiesten aan het landsbeleid gaan sleutelen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
Maar even. Ik ben wel blij met dit toekomstige kabinet. Dat ik dat ooit zou zeggen. Gewoon een mooie soap.
''Dat bracht de PVV ons''.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat bracht de PVV ons. Wat vervelend nu dat dat geen privilege voor hen blijkt te zijn.
Die gaan helemaal niets doen. Ze krijgen niets voor elkaar, kans is groot dat ambtenaren er gewoon lekker voor gaan liggen of dat ze er onderling niet uitkomen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad op een slechte maar stiekem vermakelijke komedie. Probleem is alleen dat deze circusartiesten aan het landsbeleid gaan sleutelen.
Oh krijg je dat weerquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:13 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik zie jou nergens, maar dan ook echt nergens, reageren op de gemaakte nazi frames.
Is het ooit anders geweest? Same circus, ….quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef Harvest89 het volgende:
Elke blinde dronken olifant kan zien dat die vrouw voor geen meter deugt.
Heb dat mens een paar keer een interview zien geven, altijd een hele kille passief-agressieve houding.
Is ook al eerder in opspraak gekomen vanwege Umvolkung gezever en belangenverstrengeling.
Wat een circus weer.
En daarna die uitspraak niet terugnemen of corrigeren maar met strenge psycho ogen blijven herhalen dat "mijn tweet klopt!".quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:22 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Heb ik minder moeite mee, vooral sinds haar tweet in 2019 over een allochtone messentrekker, terwijl op de vrijgegeven beelden duidelijk was te zien dat het deze keer een verwarde Nederlander was.
Waarom mag je een politicus niet met een heks vergelijken hier?quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:41 schreef Jippie het volgende:
Heb meer dan de helft van de reacties weggeveegd wegens persoonlijke aanvallen en allerhande nazi-heks- SS - Gestapo geneuzel.
Gewoon niet meer doen!
Even een keer op de TR knop drukken is dan blijkbaar teveel moeite. En te vermoeiend. Okee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh krijg je dat weer
Net als dat je 3 a4tjes vol moet schrijven hoe walgelijk en verwerpelijk je het vind bij een topic over een aanslag voor je een andere post mag plaatsen anders ben je een wegkijker en een deugneus
Wat een vermoeiende tendens zeg
Vergelijk haar met een heks; prima.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom mag je een politicus niet met een heks vergelijken hier?
Klopt. Denk jij dat maarquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:48 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Even een keer op de TR knop drukken is dan blijkbaar teveel moeite. En te vermoeiend. Okee.
Mhmquote:
Fijnquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:41 schreef Jippie het volgende:
Heb meer dan de helft van de reacties weggeveegd wegens persoonlijke aanvallen en allerhande nazi-heks- SS - Gestapo geneuzel.
Gewoon niet meer doen!
Ben jij een mod?quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:50 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Vergelijk haar met een heks; prima.
Vergelijk haar met een nazi; niet prima.
Okee?
Okee.
Het is gewoon walgelijk om zoiets te roepen. Hoe zeer ik ook geen fan ben van deze dame, dat is echt niet kiesquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ben jij een mod?
In haar post staat dat heks ook niet mag.
Voor de rest is het niet raar dat iemand met zo'n uitstraling, bij die partij, met die uitspraken, en strenge toon dat soort vibes bij users oproept. Van alle PVV'ers is zij eigenlijk wel een inkoppertje hoor. Ook vanwege haar achternaam.
Volgens jou.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is gewoon walgelijk om zoiets te roepen. Hoe zeer ik ook geen fan ben van deze dame, dat is echt niet kies
Omdat we het uitschelden van politici of het verbastering van namen niet nodig vinden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom mag je een politicus niet met een heks vergelijken hier?
Beiden zijn hier niet okeequote:Op donderdag 13 juni 2024 23:50 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Vergelijk haar met een heks; prima.
Vergelijk haar met een nazi; niet prima.
Okee?
Okee.
Raar toch dat dwepen met ideaalbeelden door mensen die zelf er zo totaal niet uit zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:46 schreef capricia het volgende:
Dit werd ons beloofd:
[ link | afbeelding ]
En dit is wat we kregen:
[ link | afbeelding ]
Ik zie geen verschil.
Nou weet je natuurlijk ook niet hoeveel die onderste foto gephotoshopt is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Raar toch dat dwepen met ideaalbeelden door mensen die zelf er zo totaal niet uit zien.
De bovenste is door AI gegenereerdquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou weet je natuurlijk ook niet hoeveel die onderste foto gephotoshopt is.
Ik kende dat hele mens niet. Bij iemand die Marjolein heet denk ik aan iemand met een lief uiterlijk en zachte persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:46 schreef capricia het volgende:
Dit werd ons beloofd:
[ link | afbeelding ]
En dit is wat we kregen:
[ link | afbeelding ]
Ik zie geen verschil.
Ja kijk, daar kunnen wat mee.quote:
In deze wel grappig dat Faber in een villa(wijk) is opgegroeid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar welbespraakt is elitair.
En het `volk' wil lekker volks. Caroline en deze troll
Die rol is voor Wiersma.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:46 schreef capricia het volgende:
Dit werd ons beloofd:
[ link | afbeelding ]
En dit is wat we kregen:
[ link | afbeelding ]
Ik zie geen verschil.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:39 schreef Harvest89 het volgende:
Als die afvallen moet hij poffertjeskraamhouders en derderangs automonteurs een ministerpost geven.
Daarom ook mijn tweede zin. Gok dat ze nog vervangen wordt voordat ze beëdigt worden. Ook ik vind het een beetje een circus zo. Maar ik heb geen zin me er zo over op te winden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk dat overal bij zeggen.
Zo werkt het niet. Je hebt een land te besturen en er moeten gewoon meteen capabele fatsoenlijke stuurlui aan wal staan. Je kan niet constant maar rouleren met elke PVV-gek die een ministerspost maar eventjes gaat uitproberen
We krijgen in ieder geval precies de LPF-achtige popcorntaferelen waar we op gehoopt hadden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 07:23 schreef KareldeStoute het volgende:
Tja, dit soort types krijg je als je zo nodig met extreemrechts wilt gaan regeren. Bedankt VVD en NSC…
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 07:44 schreef xpompompomx het volgende:
Een sympathieker persoon dan Faber is nauwelijks voor te stellen.
Hahaha!!!!quote:
Godverquote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat het ministerie van immigratie ook alleen maar posters van haar op hoeft te hangen aan de grens. Ik denk dat het wel genoeg beleid is om immigranten en vluchtelingen af te schikken.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 07:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
We krijgen in ieder geval precies de LPF-achtige popcorntaferelen waar we op gehoopt hadden.
Prachtig toch juist, schijt hebben aan wat anderen van je vinden. Die volgt gewoon haar eigen kopquote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:32 schreef Starhopper het volgende:
"Dat lijkt haar overigens niet te deren. Het is goed als mensen je haten, is haar overtuiging."
https://www.ad.nl/nijkerk(...)lein-faber~a2a8d4c7/
![]()
![]()
Het oneens zijn met elkaar en keihard daarover met elkaar in debat gaan is wat anders dan het tof vinden dat mensen je haten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:39 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Prachtig toch juist, schijt hebben aan wat anderen van je vinden. Die volgt gewoon haar eigen kop
Q3 2024quote:
Dit gaat een zuurder en rancuneuzer shitshow worden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 07:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
We krijgen in ieder geval precies de LPF-achtige popcorntaferelen waar we op gehoopt hadden.
Nou ja, als ze weten te beginnen gaan ze het ook wel een jaartje volhouden. Dus op z’n vroegst dan verkiezingen volgend najaar en dan zit je in het vierde kwartaal.quote:
Zuur?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit gaat een zuurder en rancuneuzer shitshow worden.
Gewoon genieten, doe ik ook. Het word nog leuker straks.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 06:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daarom ook mijn tweede zin. Gok dat ze nog vervangen wordt voordat ze beëdigt worden. Ook ik vind het een beetje een circus zo. Maar ik heb geen zin me er zo over op te winden.
Nee hoor, het is de kunst om boven de haat te staan. Wat zij overduidelijk doet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het oneens zijn met elkaar en keihard daarover met elkaar in debat gaan is wat anders dan het tof vinden dat mensen je haten.
Het is FOK! Wat heb ik gemist ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zuur?
Het is zonde dat deze draad zo is opgeschoond. Ik had in tijden niet zo gelachen op Fok.
Hoe walgelijk haar mening ook is, ze kan ook gewoon normaal doen. Ze gedraagt zich als kutwijf.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:45 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee hoor, het is de kunst om boven de haat te staan. Wat zij overduidelijk doet.
En er is haat genoeg jegens haar/ de PVV. Daar zijn diverse topics op FOK! een goed voorbeeld van.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:45 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee hoor, het is de kunst om boven de haat te staan. Wat zij overduidelijk doet.
En er is haat genoeg jegens haar/ de PVV. Daar zijn diverse topics op FOK! een goed voorbeeld van.
Ze blijft dan wel zichzelf.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe walgelijk haar mening ook is, ze kan ook gewoon normaal doen. Ze gedraagt zich als kutwijf.
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe walgelijk haar mening ook is, ze kan ook gewoon normaal doen. Ze gedraagt zich als kutwijf.
quote:
Waar je nog kon stellen dat de LPF onbewust onbekwaam was, in de chaos overkwam ze ook veel, zou je kunnen stellen dat de PVV hier bewust onbekwaam is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit gaat een zuurder en rancuneuzer shitshow worden.
Tja, kunnen we dat allemaal weer opnieuw posten? Dan riskeren we misschien een ban.quote:
Dit wordt zand in de raderen strooien en vervolgens hysterisch doen dat het niet meer werkt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:49 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waar je nog kon stellen dat de LPF onbewust onbekwaam was, in de chaos overkwam ze ook veel, zou je kunnen stellen dat de PVV hier bewust onbekwaam is.
Ze werd meerdere malen vergeleken met een type autoritair persoon in zwart uniform die vroeger ook veel te zien waren in kampen.quote:
Waarom doet ze dan ook zo haar best er zo uit te zien?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze werd meerdere malen vergeleken met een type autoritair persoon in zwart uniform die vroeger ook veel te zien waren in kampen.
Met plaatjes en alles er bij.
Prima type casting lijkt me.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze werd meerdere malen vergeleken met een type autoritair persoon in zwart uniform die vroeger ook veel te zien waren in kampen.
Met plaatjes en alles er bij.
Live vanuit Evert Ten Napel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:10 schreef Klik het volgende:
[..]
Ik wacht nog op NOS interviews met immigranten en asielzoekers [ afbeelding ]
Ik was eerderquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
hihihi
VVD-leider Yesilgöz: ook nieuwe PVV-kandidaat Faber niet onomstreden
Ik zou ook eerst even polsen wat je ervan vindt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:31 schreef Hexagon het volgende:
Overleggen die lui niet even achter de schermen? Of zoekt Geert in paniek maar iemand uit?
De tijd van m'n leven.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:38 schreef StateOfMind het volgende:
Dit kabinet gaat geen lang leven beschoren zijn.
Al vroeg tijdens de gesprekken kon je tussen de regels al lezen dat het een moetje is.
En nu binnen 1 of dagen al 2 kandidaat ministers die afgekeurd zijn/worden.
Al vanaf het prille begin waren er al scheuren.
Kunnen ze dit soort zaken niet lekker gewoon achter de schermen afkaarten in plaats van in het openbaar via de media?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
hihihi
VVD-leider Yesilgöz: ook nieuwe PVV-kandidaat Faber niet onomstreden
Dat past niet in de Twitter-democratiequote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kunnen ze dit soort zaken niet lekker gewoon achter de schermen afkaarten in plaats van in het openbaar via de media?
Opvallende move wel van Yesilgoz, nog even los van wat ze zegt meer dan terecht lijkt gooi je hier wel een bommetje of er uberhaupt straks wel een kabinet Schoof op het bordes staatquote:
Nee. Want anders heb ik voor niets popcorn gekochtquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kunnen ze dit soort zaken niet lekker gewoon achter de schermen afkaarten in plaats van in het openbaar via de media?
Waarom weer achter de schermen, dit is de nieuwe bestuurscultuurquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kabinet Schoof 0quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Opvallende move wel van Yesilgoz, nog even los van wat ze zegt meer dan terecht lijkt gooi je hier wel een bommetje of er uberhaupt straks wel een kabinet Schoof op het bordes staat
Hij zelf ookquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:10 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de mening van Omtzigt
Waarom? Omtzigt is een ruggengraatloze loserquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:10 schreef Starhopper het volgende:
Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat je na die lawine aan enorme kutnamen vanuit de PVV ook een beetje murw geslagen bent als Omtzigt... maar je had dit natuurlijk allemaal vantevoren aan kunnen zien komen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:10 schreef Starhopper het volgende:
Dit is gewoon een stukje theater voor de linkse VVD achterban.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Reken er maar op dat de vvd duidelijke lijnen gaat trekken. Die willen na het zinken kunnen afschuiven op Wilders.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Opvallende move wel van Yesilgoz, nog even los van wat ze zegt meer dan terecht lijkt gooi je hier wel een bommetje of er uberhaupt straks wel een kabinet Schoof op het bordes staat
Reken er vooral maar op dat de VVD Dilan straks laat vallen als een baksteen, hebben ze het geprobeerd met een vrouw, van niet-Nederlandse origine ook nog, krijg je dit rariteitenkabinet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Reken er maar op dat de vvd duidelijke lijnen gaat trekken. Die willen na het zinken kunnen afschuiven op Wilders.
En dat het gaat zinken is 95 procent zekerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Reken er maar op dat de vvd duidelijke lijnen gaat trekken. Die willen na het zinken kunnen afschuiven op Wilders.
En hopelijk zijn de meeste nieuwe PVV stemmers dan tot het inzicht gekomen dat andere partijen beter bij hen passen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En dat het gaat zinken is 95 procent zeker
Dat is wel extreem naïefquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En hopelijk zijn de meeste nieuwe PVV stemmers dan tot het inzicht gekomen dat andere partijen beter bij hen passen.
En als SP dan hun zaken op orde hebben kunnen die flink groeien.
Je overschat het denkvermogen van de gemiddelde PVV-stemmer ben ik bang....quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En hopelijk zijn de meeste nieuwe PVV stemmers dan tot het inzicht gekomen dat andere partijen beter bij hen passen.
Wel groot gelijk. Moslims moeten ook beschermd worden tegen de islam. Religie aan kinderen opdringen zou verboden moeten worden. Top dat deze vrouw misschien minister wordt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:55 schreef capricia het volgende:
[ x ]
Het is niet dat de PVV ideeën zo sterk zijn. Het is mijns inziens vooral dat de overige partijen zwakke standpunten hebben ten opzichte van migratie.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je overschat het denkvermogen van de gemiddelde PVV-stemmer ben ik bang....
Tja, ik vind haar gewoon echt niet sterk. Zal niet alleen haar lijnen zijn, maar sinds Rutte zijn afscheid aan heeft gekondigd slaan ze de plank mis. Met Popiejopie doen de deur los gezet voor de poppenkast waar ze nu aan mee moeten doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Reken er vooral maar op dat de VVD Dilan straks laat vallen als een baksteen, hebben ze het geprobeerd met een vrouw, van niet-Nederlandse origine ook nog, krijg je dit rariteitenkabinet.
Dat gaat de VVD straks heel snel proberen te vergeten, inclusief de lijsttrekker.
Want zij gaat de schuld krijgen binnen de partij.
Daar is ook weinig onterecht aan. Dilan is de meest dramatische partijleider die ik heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Reken er vooral maar op dat de VVD Dilan straks laat vallen als een baksteen, hebben ze het geprobeerd met een vrouw, van niet-Nederlandse origine ook nog, krijg je dit rariteitenkabinet.
Dat gaat de VVD straks heel snel proberen te vergeten, inclusief de lijsttrekker.
Want zij gaat de schuld krijgen binnen de partij.
Als links kritischer op migratie zou zijn, zou ik zelfs weer overwegen links te stemmen. Migratie is volgens mij hét bepalende onderwerp voor minimaal 50% van de kiezers. En alleen PVV, FvD en JA21 hebben hier een sterke mening over.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is niet dat de PVV ideeën zo sterk zijn. Het is mijns inziens vooral dat de overige partijen zwakke standpunten hebben ten opzichte van migratie.
De VVD heeft bewezen dit niet te kunnen/willen aanpakken. PvdA/GL vindt het allemaal wel best. Tja dan kun je het de zwevende kiezer ook niet kwalijk nemen de PVV een kans te willen geven gezien de peilingen de avond voor de verkiezingen waarbij deze drie partijen allemaal ongeveer even groot zouden worden.
Dan kun je met manipulatie dus ook een wig tussen PVV en die stemmers drijven.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je overschat het denkvermogen van de gemiddelde PVV-stemmer ben ik bang....
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan deze artistieke duiding te denken, als de oprichter van de militante tak van het Leger des Heils.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:08 schreef Starhopper het volgende:
Deze mag wel neem ik aan?
[ afbeelding ]
Nou, ik kan me een zekere mevrouw Kaag herinneren die haar partij met 1/3 van het voorgaande aantal zetels achter liet. Van welke partij was die vrouw ook alweer?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar is ook weinig onterecht aan. Dilan is de meest dramatische partijleider die ik heb meegemaakt.
Als links nu kritisch gaat worden op migratie weet je dat ze het doen om wat kiezers terug te winnen maar de wil om er echt iets aan te doen ontbreekt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Als links kritischer op migratie zou zijn, zou ik zelfs weer overwegen links te stemmen. Migratie is volgens mij hét bepalende onderwerp voor minimaal 50% van de kiezers. En alleen PVV, FvD en JA21 hebben hier een sterke mening over.
Grote kans, de VVD is hier heel bewust ingestapt, dit is gesputter voor de sier. En ook niet nodig want een linkse of liberale achterban heeft de VVD al veel langer niet meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:14 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Dit is gewoon een stukje theater voor de linkse VVD achterban.
Die was toen al geen partijleider meer. En haar opvolger heeft vorige week al revanche gemaakt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, ik kan me een zekere mevrouw Kaag herinneren die haar partij met 1/3 van het voorgaande aantal zetels achter liet. Van welke partij was die vrouw ook alweer?
Klopt, maar het zal sommingen binnen de VVD prima uitkomen dat ze toevallig een niet-Nederlandse vrouw is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar is ook weinig onterecht aan. Dilan is de meest dramatische partijleider die ik heb meegemaakt.
De resultaten zijn wel het gevolg van haar partijleiderschap en die revanche waar je over spreekt is mij niet bekend of je moet doelen op de Europese verkiezingen waarbij circa 50% van de PVV stemmers niet op is komen dagen, maar reken je gerust rijk op basis een uitslag die op geen enkele wijze representatief is voor het landelijke sentiment.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die was toen al geen partijleider meer. En haar opvolger heeft vorige week al revanche gemaakt.
Als PVV stemmers niet op komen dagen zegt dat juist veel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De resultaten zijn wel het gevolg van haar partijleiderschap en die revanche waar je over spreekt is mij niet bekend of je moet doelen op de Europese verkiezingen waarbij circa 50% van de PVV stemmers niet op is komen dagen, maar reken je gerust rijk op basis een uitslag die op geen enkele wijze representatief is voor het landelijke sentiment.
Je hebt nog Eric van der Burg en Christianne van der Wal. Schijnbaar zit een derde van de VVD achterban op die lijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:34 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Grote kans, de VVD is hier heel bewust ingestapt, dit is gesputter voor de sier. En ook niet nodig want een linkse of liberale achterban heeft de VVD al veel langer niet meer.
Nee dat zegt helemaal niets. Europese verkiezingen leven gewoon niet onder het PVV electoraat. Dat maakt de PVV bij landelijke verkiezingen niet ineens minder populair.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als PVV stemmers niet op komen dagen zegt dat juist veel.
Zeker.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als PVV stemmers niet op komen dagen zegt dat juist veel.
Als ze de volgende verkiezingen 50 zetels halen wordt het alleen nog onmogelijker om een meerderheid te vormen voor zequote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zeker.
Namelijk dat ze bij de volgende landelijke verkiezingen waarbij ze wel op komen dagen weer gewoon de grootste worden en het weer kwaad kersen eten is bij D66.
Volstrekt logisch dat eurofielen meer gaan stemmen dan eurofoben. Is niks raars aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zeker.
Namelijk dat ze bij de volgende landelijke verkiezingen waarbij ze wel op komen dagen weer gewoon de grootste worden en het weer kwaad kersen eten is bij D66.
Ik stel dan voor dat we haar ook meteen een rondje langs de Biblebelt laten makenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wel groot gelijk. Moslims moeten ook beschermd worden tegen de islam. Religie aan kinderen opdringen zou verboden moeten worden. Top dat deze vrouw misschien minister wordt.
Nee dat zegt jouw glazen bolletjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zeker.
Ja joh, blijkbaar worden 50% van de PVV-kiezers zo enthousiast van de PVV op dit moment dat ze niet even een kwartiertje kunnen komen stemmen. Dat is niet heel solide.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dat zegt helemaal niets. Europese verkiezingen leven gewoon niet onder het PVV electoraat. Dat maakt de PVV bij landelijke verkiezingen niet ineens minder populair.
Maar ga gerust door met je wensdenken.
Dat klopt.quote:
Een murw geslagen Omtzigt is zoiets als Van Velzen die achteraf zegt dat-ie het beter niet had kunnen opnemen tegen Rico Verhoeven.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat je na die lawine aan enorme kutnamen vanuit de PVV ook een beetje murw geslagen bent als Omtzigt.
Jij bedenkt zelf dat het komt omdat PVV-kiezers niet enthousiast van de PVV zijn. Heb je een glazen bolletje?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja joh, blijkbaar worden 50% van de PVV-kiezers zo enthousiast van de PVV op dit moment dat ze niet even een kwartiertje kunnen komen stemmen. Dat is niet heel solide.
Wedde dat Famke en Frens soufleren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:14 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Dit is gewoon een stukje theater voor de linkse VVD achterban.
We zullen het zien bij de volgende landelijke verkiezingen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja joh, blijkbaar worden 50% van de PVV-kiezers zo enthousiast van de PVV op dit moment dat ze niet even een kwartiertje kunnen komen stemmen. Dat is niet heel solide.
Kunnen ze André Rieu niet uitnodigen voor het Requiem ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En dat het gaat zinken is 95 procent zeker
Juist als je eurofoob bent is het belangrijk om te stemmen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Volstrekt logisch dat eurofielen meer gaan stemmen dan eurofoben. Is niks raars aan.
Da's geen rocket science. Volgende keer gebeurt het gewoon weer.
Is het wel een vrouw? Lijkt mij een vent met oorbellen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:18 schreef Twiitch het volgende:
Klopt als een bus. Maar dat hebben die meeste gasten niet door.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Juist als je eurofoob bent is het belangrijk om te stemmen.
Dit is gedaan om de Woke achterban van de PVV gerust te stellen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:59 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Is het wel een vrouw? Lijkt mij een vent met oorbellen.
Met die kleding ziet ze er al helemaal uit alsof ze al jaren Potions moet onderwijzen maar eigenlijk Defence Against the Dark Arts ambieert.quote:
Alsof het D66 ook maar een seconde boeit wat die oplichtersbende van de PVV in elkaar knutselt. Kwaad kersen eten is het pas als je eigen kandidaten door de fucking AIVD worden afgeserveerdquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zeker.
Ja en vervolgens er weer iemand neer zet die ook zeer dubieus is, dit kun je als land toch niet verkopen naar buiten toe, die Faber is echt foutquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof het D66 ook maar een seconde boeit wat die oplichtersbende van de PVV in elkaar knutselt. Kwaad kersen eten is het pas als je eigen kandidaten door de fucking AIVD worden afgeserveerd
Feeks met de parelquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:08 schreef Starhopper het volgende:
Deze mag wel neem ik aan?
[ afbeelding ]
Maar toch met die vreselijke partij in zee gaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:24 schreef Hexagon het volgende:
Als zelf Yesilgöz er moeite mee heeft moet het erg mis zijn.
Nu ben ik absoluut geen voorstander van termen als domrechts, maar als iemand die de volgende keer gewoon PVV zal stemmen (als er bij andere partijen niks veranderd) vind ik het nog steeds vrij dom dat veel PVV stemmers de EU verkiezingen niet belangrijk genoeg vonden. Het is inmiddels duidelijk dat veel zaken via de EU gaan, dus dan is het vrij dom om dan maar niet op te komen dagen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij bedenkt zelf dat het komt omdat PVV-kiezers niet enthousiast van de PVV zijn. Heb je een glazen bolletje?
Lijkt niet alsof er goed gecommuniceerd wordt nee.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:31 schreef Hexagon het volgende:
Overleggen die lui niet even achter de schermen? Of zoekt Geert in paniek maar iemand uit?
Gisteravond stond er in dit topic nog een mooie foto van haar tijdens het uitlaten van haar hontquote:
Duitse herder toevalligquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gisteravond stond er in dit topic nog een mooie foto van haar tijdens het uitlaten van haar hont
Oh dat ben ik helemaal met je eens. Echt slim is het niet. Maar daar ging het ook helemaal niet over. Hexagon stelt dat de PVV-kiezer niet meer enthousiast is over de PVV. Ik weerspreek dat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nu ben ik absoluut geen voorstander van termen als domrechts, maar als iemand die de volgende keer gewoon PVV zal stemmen (als er bij andere partijen niks veranderd) vind ik het nog steeds vrij dom dat veel PVV stemmers de EU verkiezingen niet belangrijk genoeg vonden. Het is inmiddels duidelijk dat veel zaken via de EU gaan, dus dan is het vrij dom om dan maar niet op te komen dagen.
Wel eens dat dit weinig zegt over potentiële tweede kamer verkiezingen. Meeste mensen die stemmen op een PVV doen dat vanwege asielzoekers; op dat vlak is er niks veranderd nog, en ik denk niet dat die zorgen opeens minder zijn geworden.
Effe pissen in de brievenbus van Schoofquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lijkt niet alsof er goed gecommuniceerd wordt nee.
Waarschijnlijk duwt Wilders willekeurige "leden" naar voren en wacht dan maar op de reacties.
Kan niet wachten tot Graus aan de beurt is.
Kijk eens de post boven je. Of haal ik ze nou door elkaar die dieren persoonlijkheden op tv ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gisteravond stond er in dit topic nog een mooie foto van haar tijdens het uitlaten van haar hont
Laat mij er buiten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Effe pissen in de brievenbus van Schoof
Daar mag wel eens wat meer aandacht voor komen bij een partij als de PVV. Op een gegeven moment vind ik dat je ook niet meer mag klagen over EU beleid als je keer op keer zelf niet gaat stemmen. Ik hoor dan wel eens het argument van: ''heeft toch geen zin''. Maar zaken veranderen ook niet als je dan maar niet gaat stemmenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat ben ik helemaal met je eens. Echt slim is het niet. Maar daar ging het ook helemaal niet over. Hexagon stelt dat de PVV-kiezer niet meer enthousiast is over de PVV. Ik weerspreek dat.
Mijn huishoudelijke hulp heeft NSC gestemd maar is ook niet gaan stemmen voor de Europese verkiezingen. Het leeft gewoon veel minder onder de wat lager opgeleiden.
Surprise Pikachu face.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:15 schreef Starhopper het volgende:
[ x ]
Linkt werkt niet meer. Maar exit Faber dus?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is LDsport?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:15 schreef Starhopper het volgende:
[ x ]
Linkt werkt niet meer. Maar exit Faber dus?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Leidsch Dagbladquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is LDsport?
En de link werkt ook niet...
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:10 schreef Starhopper het volgende:
Zo positief ben ik op het moment niet ingesteld, maar ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Niet voorbarig juichen. Of voor je weet wie er voor in de plaats komt..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:19 schreef TheVulture het volgende:
We kunnen denk ik dus ook een streep zetten door Faber
Ik ga naakt over straat als Wilders nu Dion Graus naar voren schuiftquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Niet voorbarig juichen. Of voor je weet wie er voor in de plaats komt..
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga naakt over straat als Wilders nu Dion Graus naar voren schuift
Trek je onderbroek alvast maar uit danquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lol, dus zelfs als zouden ze bepaalde mensen tegemoet willen komen door de migratie in te dammen is het nog niet goed. Hilarisch dit hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als links nu kritisch gaat worden op migratie weet je dat ze het doen om wat kiezers terug te winnen maar de wil om er echt iets aan te doen ontbreekt.
Dit is mijn natte droomquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat de migratie van de trekvogels aanpakken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Prima idee. Vreselijke ideologie.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stel dan voor dat we haar ook meteen een rondje langs de Biblebelt laten maken
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Met die kleding ziet ze er al helemaal uit alsof ze al jaren Potions moet onderwijzen maar eigenlijk Defence Against the Dark Arts ambieert.
Hogwarts Legacyquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Met die kleding ziet ze er al helemaal uit alsof ze al jaren Potions moet onderwijzen maar eigenlijk Defence Against the Dark Arts ambieert.
Canadese tuig ganzen terug naar Canada.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die gaat de migratie van de trekvogels aanpakken.
En toch; wetende dat een partij als de PVV maar weinig capabele mensen kan leveren, worden ze de grootste. Dat zou andere partijen toch ook aan het denken moeten zetten. Naast dat dit ook een wake-up call voor Wilders zou moeten zijn; trek meer capabele mensen aan als je serieus wil regeren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nieuwe verkiezingen, PVV 50 zetels. Moeten regeren met god weet wie. Ipv 5 ministers moeten ze er 8 voordragen. Stel je eens voor.
Wat een shitshow is het met deze partij. Zoals verwacht overigens. Geen enkel weldenkend mens zou meer op die partij stemmen na dit debacle. Helaas zijn veel mensen niet weldenkend.
De migratiestandpunten van de PVV zijn prima, dit vinden veel mensen een belangrijk onderwerp dus stemmen zij op de PVV. Daar mag jij het natuurlijk niet mee eens zijn, maar migratie is uiteraard een groot probleem in Nederland. Wat dat betreft zou ik dus PVV-stemmers juist wel als verstandige mensen willen omschrijven.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nieuwe verkiezingen, PVV 50 zetels. Moeten regeren met god weet wie. Ipv 5 ministers moeten ze er 8 voordragen. Stel je eens voor.
Wat een shitshow is het met deze partij. Zoals verwacht overigens. Geen enkel weldenkend mens zou meer op die partij stemmen na dit debacle. Helaas zijn veel mensen niet weldenkend.
Helaas zijn andere partijen niet bereid tot het zoeken naar oplossingen voor het migratie probleem wat een groot deel van de Nederlanders toch hoog - al dan niet het hoogste - op de prioriteitenlijst heeft staan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
Het gaat mij niet om het standpunt. Iedere halve zool zag toch - en krijgt nu bevestigd - dat de PVV ongeschikt is als fatsoenlijke bestuurderspartij. Wat heb je daar dan aan, nou geen klote. Je krijgt dan deze shitshow van maanden die zijn kookpunt nog moet krijgen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De migratiestandpunten van de PVV zijn prima, dit vinden veel mensen een belangrijk onderwerp dus stemmen zij op de PVV. Daar mag jij het natuurlijk niet mee eens zijn, maar migratie is uiteraard een groot probleem in Nederland. Wat dat betreft zou ik dus PVV-stemmers juist wel als weldenkende mensen willen omschrijven.
Het gebrek van weldenkendheid zit namelijk voornamelijk bij partijen die zich blindstaren op onderwerpen als klimaat, stikstof en intersectionele identiteitspolitiek. Partijen die het bijvoorbeeld steunen om 30 miljard willen uitgeven om de de opwarming van de aarde te verminderen eventueel met 0,000036 graden te verminderen.
Nouja qua klimaat is het natuurlijk wel: "goed voorbeeld doet volgen" dus blindstaren op die 0,000036 graden is ook niet helemaal eerlijk. Maar om daar 30 miljard tegenaan te smijten terwijl we op dit moment urgentere problemen hebben is volkomen irrationeel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De migratiestandpunten van de PVV zijn prima, dit vinden veel mensen een belangrijk onderwerp dus stemmen zij op de PVV. Daar mag jij het natuurlijk niet mee eens zijn, maar migratie is uiteraard een groot probleem in Nederland. Wat dat betreft zou ik dus PVV-stemmers juist wel als verstandige mensen willen omschrijven.
Het gebrek van weldenkendheid zit namelijk voornamelijk bij partijen die zich blindstaren op onderwerpen als klimaat, stikstof en intersectionele identiteitspolitiek. Partijen die het bijvoorbeeld steunen om 30 miljard willen uitgeven om de de opwarming van de aarde te verminderen eventueel met 0,000036 graden te verminderen.
Dit komt omdat veel partijen het probleem niet eens willen erkennen. Voornamelijk de partijen aan de progressieve en linkse kant van het spectrum vinden juist dat de migratie een goede ontwikkeling is. Hoe meer hoe beter, laten we bijvoorbeeld nog eens tienduizenden "arbeidsmigranten" uit Afrika naar Nederland halen, zo werd een paar jaar geleden nog voorgesteld.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Helaas zijn andere partijen niet bereid tot het zoeken naar oplossingen voor het migratie probleem wat een groot deel van de Nederlanders toch hoog - al dan niet het hoogste - op de prioriteitenlijst heeft staan.
Ik hoop van harte dat:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En toch; wetende dat een partij als de PVV maar weinig capabele mensen kan leveren, worden ze de grootste. Dat zou andere partijen toch ook aan het denken moeten zetten. Naast dat dit ook een wake-up call voor Wilders zou moeten zijn; trek meer capabele mensen aan als je serieus wil regeren.
Nederland heeft gewoon een partij nodig die die zaken allemaal serieus neemt....met mate. Je hoeft echt niet de grenzen te sluiten voor alle migranten of vluchtelingen; je hoeft echt niet compleet te stoppen met klimaat maatregelen. Gaat zo door. Gewoon nergens in doorslaan. Al zal iedereen een ander idee hebben van ''met mate''. Ik heb nog steeds niet het idee alsof er een partij is die echt bij mij aansluit helaas. PVV komt dichtbij, maar zelfs ik zie dat dat regelmatig gewoon een circus is & ze hebben meer capabele mensen nodig; met minder controversiële uitspraken ook zeg maar.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja qua klimaat is het natuurlijk wel: "goed voorbeeld doet volgen" dus blindstaren op die 0,000036 graden is ook niet helemaal eerlijk. Maar om daar 30 miljard tegenaan te smijten terwijl we op dit moment urgentere problemen hebben is volkomen irrationeel.
Over weldenkend gesproken.
Van @Whiskers2009 uit de POL topicquote:Crisisoverleg PVV, VVD, NSC en BBB over minister Asiel en Migratie - https://nos.nl/l/2524541
Interesting..
Popcorn erbij weer. Je zou denken dat ze kandidaten vooraf gewoon overleggen voordat ze het officieel bekend maken..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van @:Whiskers2009 uit de POL topic
Als ze er maar een messenslijper op zetten. Niet zo'n softie als Van der Burg.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Popcorn erbij weer. Je zou denken dat ze kandidaten vooraf gewoon overleggen voordat ze het officieel bekend maken..
Maar dan gaat Geert stampvoetenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Geef die Asiel-post gewoon aan een andere partij. Je hebt niks aan een migrantenknuffelaar of migrantenhater op zo'n post.
Islam moet beschermd worden tegen moslimsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wel groot gelijk. Moslims moeten ook beschermd worden tegen de islam. Religie aan kinderen opdringen zou verboden moeten worden. Top dat deze vrouw misschien minister wordt.
Ik hoop het niet. Ik kijk uit naar de debatten......quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:19 schreef TheVulture het volgende:
We kunnen denk ik dus ook een streep zetten door Faber
Inderdaad, ik krijg nu de popcorn er niet eens uitgeschud.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Trek je onderbroek alvast maar uit dan![]()
Komt mooi uit. Caland heeft z'n broekje al uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die gaat de migratie van de trekvogels aanpakken.
Waarom niet alle ministersposten? Lijkt me videel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Geef die Asiel-post gewoon aan een andere partij. Je hebt niks aan een migrantenknuffelaar of migrantenhater op zo'n post.
Wel eens tegen Trekvogels moeten voetballen, altijd lastig hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt mooi uit. Caland heeft z'n broekje al uit.
Eurofobosofiequote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Juist als je eurofoob bent is het belangrijk om te stemmen.
Nou, je mag jezelf natuurlijk wijsmaken wat je wilt maar al sinds de verkiezingsuitslag bekend is wordt er aan 1 stuk door gejammerd en gehuild over de uitslag, de formatie en de kandidaten. Hele krantenpagina's worden volgeschreven door D66 leunend volk. Maar als jij jezelf voor wilt houden dat het ze helemaal niks kan schelen, ga gerust je gang.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof het D66 ook maar een seconde boeit wat die oplichtersbende van de PVV in elkaar knutselt. Kwaad kersen eten is het pas als je eigen kandidaten door de fucking AIVD worden afgeserveerd
Maar dan kan hij dus weer de schuld leggen bij andere partijen als het mis gaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |