https://www.nu.nl/politie(...)aber-naar-voren.htmlquote:Niet Gidi Markuszower, maar zijn collega-Kamerlid Marjolein Faber wordt minister van Asiel en Migratie namens de PVV. Dat meldt Geert Wilders donderdagavond.
"De inhoud van de naslag over Gidi Markuszower was reden om zijn kandidatuur in te trekken", schrijft de PVV-leider. op X. Het gaat om naslag van de AIVD voor nieuwe bewindspersonen. Daarbij zijn zaken naar voren gekomen "die bezwaarlijk kunnen zijn voor zijn functioneren als minister", meldt de NOS.
In 2010 deed de AIVD ook al een waarschuwing over Markuszower, die toen op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen stond. Volgens de inlichtingendienst vormde hij een 'integriteitsrisico' vanwege contacten met een buitenlandse inlichtingendienst. Het zou gaan om de Israëlische geheime dienst Mossad. Markuszower heeft dit ontkend. In 2017 kwam hij alsnog op de lijst en in de Kamer.
RTL Nieuws meldde op basis van bronnen dat Markuszower ook geen PVV-vicepremier in het beoogde kabinet van Dick Schoof wordt. Kamerlid Fleur Agema, de beoogde minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, volgt hem op als vicepremier.
Het ministerschap gaat nu naar Faber, die tot de verkiezingen van vorig jaar fractievoorzitter van de PVV in de Eerste Kamer was. Daarvoor was ze senator en namens de PVV actief in de Provinciale Staten van Gelderland.
Ach, Sylvana S hield ook voet bij stuk dat ze Trump op uitspraken had betrapt terwijl die er helemaal niet waren. Én toch volhouden toen..quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
Mijn cijfers kloppen! Mijn cijfers kloppen! Mijn cijfers kloppen! Mijn cijfers kloppen! Mijn cijfers kloppen!
Als je het vaak genoeg herhaalt, dan ga je zelf in je eigen desinformatie geloven.
Lekker belangrijk die whataboutism van jou, Sylvana wordt geen minister met dito verantwoordelijkheden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:01 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ach, Sylvana S hield ook voet bij stuk dat ze Trump op uitspraken had betrapt terwijl die er helemaal niet waren. Én toch volhouden toen..
En dat zat ook in de 2de kamer...
Ach, en laten we Halbe niet vergeten..
Dus wat boeit het dat ze in haar eigen leugens gelooft?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:01 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die whataboutism van jou, Sylvana wordt geen minister met dito verantwoordelijkheden.
Omdat dit om het landsbestuur gaatquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:13 schreef Toine51 het volgende:
Dus wat boeit het dat ze in haar eigen leugens gelooft?
Dat kloptquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:13 schreef Toine51 het volgende:
Is er bij deze mevrouw nóg iets aan te merken?
Oh ja, ze is van de Pvv natúúrlijk..
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:18 schreef Twiitch het volgende:
Een bijzonder lelijke vrouw, zet dan een lekker wijf neer
Die zorgen dat ze op een andere manier aan geld komen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:18 schreef Twiitch het volgende:
nee dit kan niet meer in 2024quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:18 schreef Twiitch het volgende:
Jij bent het perfecte bewijs dat PVV'ers maar in 1 ding geïnteresseerd zijn. Voor de rest mogen ze alles verkloten als dat ene maar slaagt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:13 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dus wat boeit het dat ze in haar eigen leugens gelooft?
Hela hola, scheer jij nu ook iedereen over één kam?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent het perfecte bewijs dat PVV'ers maar in 1 ding geïnteresseerd zijn. Voor de rest mogen ze alles verkloten als dat ene maar slaagt.
Dit.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
De kandidaten van VVD en NSC vallen me mee, maar waar komen de BBB en vooral PVV toch allemaal mee?
Nee Graus heeft nog een beetje humor. Daar zou ik nog best een biertje mee kunnen drinken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:53 schreef Raw85 het volgende:
Ik had op Dion Graus gehoopt voor de entertainment maar dit figuur is een uitstekend entertainment-alternatief
Het vragenuurtje gaat dadelijk een topshow vol entertainment worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:55 schreef capricia het volgende:
We gaan de Islam uitzetten. Want Moslims zijn onder invloed van de Islam.
[ x ]
Even los van wie je stommer vindt: Kaag ziet er wat moderner uit. De PVV dame kan zo uit een slechte Nederlandse film komen.quote:
Sinds wanneer gaat het om het uiterlijk?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Even los van wie je stommer vindt: Kaag ziet er wat moderner uit. De PVV dame kan zo uit een slechte Nederlandse jaren 40 50 film komen.
Niet. Maar het lijkt me wel duidelijk dat als iemand van die twee zo nodig als heks neergezet moet worden dat Kaag dat uiterlijk niet mee heeft. Ze is verzorgd, netjes, fatsoenlijk, en welbespraakt, in tegenstelling tot deze mevrouw Faber.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat het om het uiterlijk?
Ja maar welbespraakt is elitair.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet. Maar het lijkt me wel duidelijk dat als iemand van die twee zo nodig als heks neergezet moet worden dat Kaag dat uiterlijk niet mee heeft. Ze is verzorgd, netjes, fatsoenlijk, en welbespraakt, in tegenstelling tot deze mevrouw Faber.
Sinds de post waarop je reageerde. Het is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat het om het uiterlijk?
Ook wel pijnlijk dat mensen blijkbaar Haags elitarisme verwarren met alles wat Faber wél is, maar dat lekker door de vingers zien want PVV.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar welbespraakt is elitair.
En het `volk' wil lekker volks. Caroline en deze troll
Toppie toppie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:26 schreef Fok-it het volgende:
Faber demonstreerde in 2017 voor het stadhuis van Arnhem tegen de benoeming van Ahmed Marcouch als burgemeester met de tekst "Geen Arnhemmistan! We raken ons land kwijt!"
Allemaal prima he @:pvvstemmers
Allemaal prima, keurige totaal niet radicale volksvertegenwoordiging
Wat?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:33 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Zelf een foutje maken, maar snel nog f editen
We zijn inmiddels beland in een samenleving waarin iedereen zonder pardon de ander tot een genocide pleger kan framen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het niveau wat jij verlangt van poliici inderdaad
quote:
Wat burgers allemaal impliceren en claimen en uiten is een wereld van verschil met wat volksvertegewoordigers doen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
We zijn inmiddels beland in een samenleving waarin iedereen zonder pardon de ander tot een genocide pleger kan framen.
Dat is het niveau.
Misschien heeft die brievenbuszeiker van de PVV nog tijd overquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
We zien wel hoe het gaat.
En hoe snel ze toch weer een ander persoon voordragen
Ja, lekker makkelijk dat overal bij zeggen.quote:
Is dit echt?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:36 schreef Fok-it het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)arbonade-kunnen-eten
Die aangenomen 'vleesmotie' droeg de provincie op elke dag vlees te serveren in de kantine. In haar eigen klimaatplan schreef de provincie eerder dat er juist minder vlees moet worden gegeten. Faber wil altijd een karbonade kunnen eten als ze aan het werk is, betoogde ze: "Kijk, dit is zo'n sturende provinciale ambtenaar. Hij wil op de stoel van de politiek gaan zitten."
Kom niet aan me karbonade!!![]()
Wat een vreselijk kortzichtig onsamenhangend onderbuikgelul zet ze daar neer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:36 schreef Fok-it het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)arbonade-kunnen-eten
Die aangenomen 'vleesmotie' droeg de provincie op elke dag vlees te serveren in de kantine. In haar eigen klimaatplan schreef de provincie eerder dat er juist minder vlees moet worden gegeten. Faber wil altijd een karbonade kunnen eten als ze aan het werk is, betoogde ze: "Kijk, dit is zo'n sturende provinciale ambtenaar. Hij wil op de stoel van de politiek gaan zitten."
Kom niet aan me karbonade!!![]()
We zijn vooral beland in een samenleving waarin dit soort ongure figuren naar voren worden geschoven voor een ministerpost in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
We zijn inmiddels beland in een samenleving waarin iedereen zonder pardon de ander tot een genocide pleger kan framen.
Dat is het niveau.
Watermanagement?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:41 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Misschien heeft die brievenbuszeiker van de PVV nog tijd over
Die kerel die zijn buurman bedreigde met een hakbijl lijkt me ook een succesvolle kandidaat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:41 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Misschien heeft die brievenbuszeiker van de PVV nog tijd over
Even met de hakbijl op tafel slaan in Brusselquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die kerel die zijn buurman bedreigde met een hakbijl lijkt me ook een succesvolle kandidaat.
Misschien effectiever dan de vuist van Carolinequote:Op donderdag 13 juni 2024 22:49 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Even met de hakbijl op tafel slaan in Brussel
Oh dat filmpje herinner ik me nog wel jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:51 schreef Kriegel het volgende:
[ x ]![]()
Op zich heeft ze geen volkomen ongelijk hier (achtergrond), gewoon weer zo'n idealistisch jong dat niet helemaal bevat waar geld allemaal heen moet en dat je niet eindeloos zonneparken kunt neerkwakken als oplossing voor klimaatsverandering.
Maar die hele toon, man, niet een beetje begripvol afkeurend tegen zo'n kind van "aangezien je pas 12 bent ben ik toch benieuwd hoe je een eigen onderneming hebt kunnen opstarten, de Kamer van Koophandel staat zoiets niet toe, en weet je zeker dat je niet door iemand dingen ingefluisterd wordt?" maar gewoon "JIJ BENT NIET HANDELSBEKWAAM, JIJ KAN DAT GEENEENS. JIJ WORDT GEBRUIKT! GA VOETBALLEH EN ACHTER DE MEIDEN AAN!"
Wtf is dit voor hork joh?
Je hebt dus geen concrete voorbeelden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb het gezien voordat ze weggemodereerd werden, dus het is waar.
Jouw logica. Of geldt dat opeens niet meer en geldt dat argument alleen maar voor prinsje Space?![]()
Het is schandaligquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:51 schreef PotjeSambal het volgende:
Marjolein Faber als minister, dat is toch niet te geloven, dat is echt erg.
Brrr hier krijg ik echt de rillingen van.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:51 schreef Kriegel het volgende:
[ x ]![]()
Op zich heeft ze geen volkomen ongelijk hier (achtergrond), gewoon weer zo'n idealistisch jong dat niet helemaal bevat waar geld allemaal heen moet en dat je niet eindeloos zonneparken kunt neerkwakken als oplossing voor klimaatsverandering.
Maar die hele toon, man, niet een beetje begripvol afkeurend tegen zo'n kind van "aangezien je pas 12 bent ben ik toch benieuwd hoe je een eigen onderneming hebt kunnen opstarten, de Kamer van Koophandel staat zoiets niet toe, en weet je zeker dat je niet door iemand dingen ingefluisterd wordt?", of zoiets dan, maar echt gewoon vol met een botte bijl "JIJ BENT NIET HANDELSBEKWAAM, JIJ KAN DAT GEENEENS. JIJ WORDT GEBRUIKT! GA VOETBALLEH EN ACHTER DE MEIDEN AAN!"
Ik keur alle bedreigingen af. Ook tegen Kaag. Duh.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:55 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Waarom zei je dit niet ten tijde van Kaag?
Dat is toch prima het simplisties boze PVV-toontje? Spreekt hordes mensen aan hoor, dat soort omgangsvormen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:51 schreef Kriegel het volgende:
[ x ]![]()
Op zich heeft ze geen volkomen ongelijk hier (achtergrond), gewoon weer zo'n idealistisch jong dat nog niet helemaal bevat waar geld allemaal heen moet en dat je niet eindeloos zonneparken kunt neerkwakken als oplossing voor klimaatsverandering.
Maar die hele toon, man, niet een beetje begripvol afkeurend tegen zo'n kind van "aangezien je pas 12 bent ben ik toch benieuwd hoe je een eigen onderneming hebt kunnen opstarten, de Kamer van Koophandel staat zoiets niet toe, en weet je zeker dat je niet door iemand dingen ingefluisterd wordt?", of zoiets dan, een beetje diplomatiek.
Niks van dat, echt gewoon vol met een botte bijl "JIJ BENT NIET HANDELSBEKWAAM, JIJ KAN DAT GEENEENS. JIJ WORDT GEBRUIKT! GA VOETBALLEH EN ACHTER DE MEIDEN AAN!"
Je bent geen taqqiya roeper?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:56 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat een mooi concreet voorbeeld.
NOT.
Wauw! Hoe komt het dat je opeens zo radicaal van mening bent veranderd?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:57 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik keur alle bedreigingen af. Ook tegen Kaag. Duh.
Nou, heb je het nu nog een keer extra.
En nu?
Geef eens voorbeelden van wat jij je kunt herinnerend.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Gaat lastig, xenofobische posts worden doorgaans weg gemodereerd.
Verder heb ik het gezien. Dat is al voldoende bewijs aldus jouw eerdere posts:
[..]
Of geldt dit alleen voor de zielige prinsje Space?
Wat?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:58 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wauw! Hoe komt het dat je opeens zo radicaal van mening bent veranderd?
Nou ja, je kunt in elk geval niet zeggen dat ze om de hete brei heen draait, zoals politici nog weleens oeverloos doen. Maar dit mens heeft volgens mij echt nul sociale vaardigheden, succes om het dan in de Tweede Kamer te redden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat filmpje herinner ik me nog wel jaDat zij dat ook was
Echt bizar hoe je zo tegen een kind praat. Echt te bizar
Je kunt dus geen voorbeelden geven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:59 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Weet jij wat "weg gemodereerd" betekent?
Moet ik de Dikke Van Dale erbij pakken? Gezien jouw d/t-fouten en jou/jouw-fouten is het misschien wel nodig. Als we anderen toch de les gaan zitten lezen hier
Nou, de nu is dat een hoop mensen die als een mug gestoken reageren op verwensingen aan haar kant de afgelopen jaren voorlop liepen in de hetze richting Kaag.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:55 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet ''vs haar''.
Maar alle bedreigingen & nazi labels/scheldwoorden keur ik af.
En nu?
Neuh.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslims roepen dat doorgaans niet.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:55 schreef capricia het volgende:
We gaan de Islam uitzetten. Want Moslims zijn onder invloed van de Islam.
[ x ]
Het is vooral een totaal gebrek aan empathie. En zoals hierboven al wordt gezegd. Dat spreekt aan. Want dat daalt namelijk met flinke schreden in onze samenlevingquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt in elk geval niet zeggen dat ze om de hete brei heen draait, zoals politici nog weleens oeverloos doen. Maar dit mens heeft volgens mij echt nul sociale vaardigheden, succes om het dan in de Tweede Kamer te redden.
Iemand een heks noemen is niet hetzelfde als iemand uitmaken voor nazi, of -nog erger- bedreigen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, de nu is dat een hoop mensen die als een mug gestoken reageren op verwensingen aan haar kant de afgelopen jaren voorlop liepen in de hetze richting Kaag.
Klopt. Het ging ook wel heel wat verder dan het woordje heks. En dat weet je zelf heel goed.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:02 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Iemand een heks noemen is niet hetzelfde als iemand uitmaken voor nazi,
Snap je dat?
Ja, sure.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dank voor het bewijzen van mijn punt.
Dat bracht de PVV ons. Wat vervelend nu dat dat geen privilege voor hen blijkt te zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat is het niveau.
Ja precies, dat wou ik net nog toevoegen: geen inlevingsvermogen, en geen gevoel voor wat je wel en niet kunt zeggen bij x-gelegenheid. Gewoon heel... apart.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral een totaal gebrek aan empathie. En zoals hierboven al wordt gezegd. Dat spreekt aan. Want dat daalt namelijk met flinke schreden in onze samenleving
Ik noem ''bedreigingen'' -en dat keur ik zeker af- dus ik kom wel verder dan het woordje ''heks''.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Het ging ook wel heel wat verder dan het woordje heks. En dat weet je zelf heel goed.
Maar als jij er voor kiest tekens bij het woordje heks uit te komen, ook prima hoor.
Durf wel te zweren dat Rita heel anders tegen een kind had gepraatquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja precies, dat wou ik net nog toevoegen: geen inlevingsvermogen, en geen gevoel voor wat je wel en niet kunt zeggen bij x-gelegenheid. Gewoon heel... apart.
Bijna iedereen kent wel ergens zo'n botte boer of boerin, maar zo iemand moet geen politicus willen zijn. Dit is een soort gedistilleerde versie van Rita Verdonk, dat kan echt niet.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik noem ''bedreigingen'' -en dat keur ik zeker af- dus ik kom wel verder dan het woordje ''heks''.
''Nazi'', dat is wel echt next level, en dat is blijkbaar iets waar jij geen probleem me hebt?
Vandaar gedistilleerd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf wel te zweren dat Rita heel anders tegen een kind had gepraat
Het PVV programma bestaat een en al uit bedreigingen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik noem ''bedreigingen'' -en dat keur ik zeker af- dus ik kom wel verder dan het woordje ''heks''.
''Nazi'', dat is wel echt next level, en dat is blijkbaar iets waar jij geen probleem me hebt?
Het lijkt inderdaad op een slechte maar stiekem vermakelijke komedie. Probleem is alleen dat deze circusartiesten aan het landsbeleid gaan sleutelen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
Maar even. Ik ben wel blij met dit toekomstige kabinet. Dat ik dat ooit zou zeggen. Gewoon een mooie soap.
''Dat bracht de PVV ons''.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat bracht de PVV ons. Wat vervelend nu dat dat geen privilege voor hen blijkt te zijn.
Die gaan helemaal niets doen. Ze krijgen niets voor elkaar, kans is groot dat ambtenaren er gewoon lekker voor gaan liggen of dat ze er onderling niet uitkomen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad op een slechte maar stiekem vermakelijke komedie. Probleem is alleen dat deze circusartiesten aan het landsbeleid gaan sleutelen.
Oh krijg je dat weerquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:13 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik zie jou nergens, maar dan ook echt nergens, reageren op de gemaakte nazi frames.
Is het ooit anders geweest? Same circus, ….quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef Harvest89 het volgende:
Elke blinde dronken olifant kan zien dat die vrouw voor geen meter deugt.
Heb dat mens een paar keer een interview zien geven, altijd een hele kille passief-agressieve houding.
Is ook al eerder in opspraak gekomen vanwege Umvolkung gezever en belangenverstrengeling.
Wat een circus weer.
En daarna die uitspraak niet terugnemen of corrigeren maar met strenge psycho ogen blijven herhalen dat "mijn tweet klopt!".quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:22 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Heb ik minder moeite mee, vooral sinds haar tweet in 2019 over een allochtone messentrekker, terwijl op de vrijgegeven beelden duidelijk was te zien dat het deze keer een verwarde Nederlander was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |