Klopt. Ik ken zat mensen met VWO die goed waren in huiswerk stampen. Verder leeg.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik trek mijn reactie in; dat kan wel degelijk! Tsjerrie denkt namelijk heel slim te zijn!
Partij zonder dak.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:07 schreef Jed1Gam het volgende:
Partij zonder leden, trekt enkel kanslozen aan.
Hoezo? Fracties gaan altijd over hun eigen bewindslieden. Zo hebben we kneuzen als Van der Wal, Pia Dijkstra en Ankie Broekers-Knol zich belachelijk zien maken. Het zou me niks verbazen als de VVD zo lang mogelijk saboteert omdat het door wil met de bijvolking.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:25 schreef Arcee het volgende:
Spoedberaad loopt met sisser af: Faber (PVV) blijft kandidaat-asielminister
De Telegraaf vindt dat het met een sisser afloopt, terwijl het kandidaat blijven van Faber juist het startsein is voor een ongekende politieke shitshow.
Staghouwer CU was ook pareltje.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo? Fracties gaan altijd over hun eigen bewindslieden. Zo hebben we kneuzen als Van der Wal, Pia Dijkstra en Ankie Broekers-Knol zich belachelijk zien maken. Het zou me niks verbazen als de VVD zo lang mogelijk saboteert omdat het door wil met de bijvolking.
Hoe komen we anders aan die BNP stijging?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo? Fracties gaan altijd over hun eigen bewindslieden. Zo hebben we kneuzen als Van der Wal, Pia Dijkstra en Ankie Broekers-Knol zich belachelijk zien maken. Het zou me niks verbazen als de VVD zo lang mogelijk saboteert omdat het door wil met de bijvolking.
Linkjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Haha ja, die ging vandaag helemaal los over het fantastisch kut het hele gebeuren is.
Daarom durfde ik niet te klikken. Later eens kijken nu voetbal.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die zat dus boven mij tag van jou. Ziet er raar uit maar doet het gewoon.
Rechtstreeks uit spotify.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom durfde ik niet te klikken. Later eens kijken nu voetbal.
helaas het mocht niet zo zijn... zo jammer al die schotten die ik gisteren naar duitsland zag vertrekken! ik had ze zeker een puntje gegundquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Rechtstreeks uit spotify.
Even een Schots doelpuntje en ik ga lekker in de pooltjes
Alleen al de wet van Waardig Levenseinde van Pia Dijkstra zegt alles over het hoge niveau van haar als Kamerlid.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daarom wilde het CDA lang geleden al Van Agt niet meer op Justitie. Oh wacht!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, Johan Derksen (de nieuwe held van de populisten) vond dat ze er uitzag als Eva Braun net bij VI Oranjezomer.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:07 schreef -XOR- het volgende:
Ben ik de enige die Faber een beetje op Florrie Rost-van Tonningen vindt lijken?
Het populisten.......quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:35 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nee, Johan Derksen (de nieuwe held van het populisten) vond dat ze er uitzag als Eva Braun net bij VI Oranjezomer.
De vertaling van "replacement migration" is "vervanging", niet "omvolking". Daarnaast werd de term omvolking door Nazi-Duitsland gebruikt als complot om doelmatig hun taal, cultuur en geschiedenis te "vergeten". De woorden van die VN-vertegenwoordiger zijn onhandig gekozen maar hij heeft het toch echt over het tegengaan van de effecten van vergrijzing.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:03 schreef Alarmonoff het volgende:
[ x ]
Ze hep gelijk:
https://press.un.org/en/2000/20000317.dev2234.doc.html
https://digitallibrary.un.org/record/412547?v=pdf
Handige dooddoener door het aan nazi terminologie te verbinden, dan hoeft het niet meer besproken te worden en bestaat het niet meer.
https://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |