Ahh wel de alcohol er uit branden. Goed zo!quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Oud recept wat ik ooit van een oom kreeg. Neem een glas whiskey, leg er twee klontjes suiker in en steek in de hens. Laat uitbranden en zuip zo heet mogelijk op. Welterusten!
Dat is geen slechte keuze.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb net toch maar wel een blikkie Gladiator gehaald.
Beter dan de 2 speciaalbiertjes die ik de afgelopen avonden elke avonden gedronken heb.
Als de rokken nog langer moeten worden om niet te verleiden dan gaat het zo slepen over de grond.quote:
Hij drinkt hooguit met oud en nieuw één glas. Die fles staat hier al zolang Rob en ik wat hebben.quote:
Oh dat is ook niet handig. Maar toch, ik zou bij @devzero geen enkel risico nemen!quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als de rokken nog langer moeten worden om niet te verleiden dan gaat het zo slepen over de grond.
Lees net dat alcohol helemaal niet goed iss om te drinken als je zieke bent. En lijkt mij voor jou helemaal niet goed nuquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Oud recept wat ik ooit van een oom kreeg. Neem een glas whiskey, leg er twee klontjes suiker in en steek in de hens. Laat uitbranden en zuip zo heet mogelijk op. Welterusten!
Ik vind het wel erg knap dat je dat allemaal zo zelf kan hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij drinkt hooguit met oud en nieuw één glas. Die fles staat hier al zolang Rob en ik wat hebben.
Door de suiker in de fik te steken verdampt de alcohol grotendeels.
En zanik verder niet zo. Als ik dat had gewild had ik die fles al een jaar geleden leeggezopen. Ik lust die troep normaal niet eens.
Als je maar genoeg drinkt, dan vergeet je vanzelf dat je ziek bentquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat alcohol helemaal niet goed iss om te drinken als je zieke bent. En lijkt mij voor jou helemaal niet goed nu
Tuinbroeken daaromquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is ook niet handig. Maar toch, ik zou bij @:devzero geen enkel risico nemen!
Wat snap je niet aan het feit dat de alcohol verdampt door de boel in de hens te jagen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat alcohol helemaal niet goed iss om te drinken als je zieke bent. En lijkt mij voor jou helemaal niet goed nu
Kan zo op een tegeltjequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je maar genoeg drinkt, dan vergeet je vanzelf dat je ziek bent
Niet alle alcohol verdwijnt. Dat kan niet eens.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het feit dat de alcohol verdampt door de boel in de hens te jagen?
Ik zei in m'n vorige post dan ook grotendeels.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet alle alcohol verdwijnt. Dat kan niet eens.
Groetjes
quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het feit dat de alcohol verdampt door de boel in de hens te jagen?
Cheers!quote:Het duurt gemiddeld tot 2 uur voor 90% van de alcohol verdampt.
Geen last van. En nu pleur ik op uit dit wespennestquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:09 schreef KoningWouter het volgende:
Probleem van alcohol binnen krijgen is wel dat je hersenen direct weer op tilt slaan. Kun je weer van voor af aan beginnen. Althans zo werkt het bij mij.
Zo dan, gaat lekker hequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zei in m'n vorige post dan ook grotendeels.
Ik geloof dat ik er na vanavond een flink aantal op block ga tyfen.
Beterschap!quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen last van. En nu pleur ik op uit dit wespennest
Gezeik de hele tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |