Tafeltennis verbiedenquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had hoge koorts en dat heb ik nooit. Never koorts zelfs niet bij een longonsteking. En door de hoge koorts kreeg ik atriumfibrileren. Drie dagen lang.
Djmo zei heb je geen corona. Ik nee joh. Dokter was geweest en die had het er niet over gehad
Tot ik de test deed. Bleek ik het wel te hebben. Henk ook. Weten de oorzaak van de besmetting. Iemand bij het tafeltennis bij Henk had corona.
Lig bijna de hele dag languit op de bank. Wakker slapen wakker slapen. Heb vanaf zondag geen warm eten gehad. Geen zin in. Alleen een beetje vla of een crackertjequote:Op donderdag 13 juni 2024 20:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oej dat meen je, dat klinkt niet best.
Doe maar een beetje rustig aan. Gezond eten en op tijd naar bed.
Goed plan 🤣quote:
Whiskey?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:55 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een glas water met paracetamol klaarstaan met ernaast een glas whiskey met twee suikerklontjes en een aansteker. (de laatste keer dat ik dat gedronken heb is 17 jaar geleden). Met een klein half uurtje gaat de fik erin en ga ik terug naar bed. Even de boel eruit zweten vannacht. Hoop voor @:rob dat hij niet wegdrijft
Waarom doe je een aansteker in een glas whiskey?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:55 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een glas water met paracetamol klaarstaan met ernaast een glas whiskey met twee suikerklontjes en een aansteker. (de laatste keer dat ik dat gedronken heb is 17 jaar geleden). Met een klein half uurtje gaat de fik erin en ga ik terug naar bed. Even de boel eruit zweten vannacht. Hoop voor @:rob dat hij niet wegdrijft
Arme jij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig bijna de hele dag languit op de bank. Wakker slapen wakker slapen. Heb vanaf zondag geen warm eten gehad. Geen zin in. Alleen een beetje vla of een crackertje
Ik zou zonder whiskey ook een aansteker niet kunnen doorslikkenquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom doe je een aansteker in een glas whiskey?
Zijn we samen armquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou zonder whiskey ook een aansteker niet kunnen doorslikken
Als je vriendin dat maar kanquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou zonder whiskey ook een aansteker niet kunnen doorslikken
Serieus, geen alcohol meid!quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:55 schreef DJMO het volgende:
quote:
quote:
Ik slik al 15 jaar antabus. Dan word je ziek als je drinkt. Werkt goed voor mij maar heb toch elk jaar wel 1x een terugval en dan is het echt zwaar kotsen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
Drinkt Rob whisky?
vertel hem dat hij het vanaf nu beter moet opbergen.
Ja. Oud recept wat ik ooit van een oom kreeg. Neem een glas whiskey, leg er twee klontjes suiker in en steek in de hens. Laat uitbranden en zuip zo heet mogelijk op. Welterusten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |