Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danny Masterson zit wel onterecht vast.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik welquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat iemand mij serieus nam hier![]()
![]()
Ik neem zelden iemand hier serieus.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat iemand mij serieus nam hier
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ow VANDAAR dat ze altijd tuinbroeken draagt; voor het geval dat ze devzero tegenkomt natuurlijk!quote:![]()
![]()
Jezelf wel toch?quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik neem zelden iemand hier serieus.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Jij snaptquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow VANDAAR dat ze altijd tuinbroeken draagt; voor het geval dat ze devzero tegenkomt natuurlijk!![]()
![]()
Je mag je netflix alleen thuis gebruiken of op vakantie. Keek ook af en toe netflix van dochter maar dat lukt niet meer. Disney ook niet dacht ikquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Danny Masterson zit wel onterecht vast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker luchtig voor als het 35 graden is buitenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
@:TT
Lekker deugen na die taharrush in diverse Duitse steden.![]()
Helaas niet. Duurt te lang veulll te lang.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe gaat ie Dot? Alweer ietsiepietsie beter?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar 's winters vriezen je kloten er zo af!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekker luchtig voor als het 35 graden is buiten![]()
![]()
In het weekend is dit mijn tweede huis.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag je netflix alleen thuis gebruiken of op vakantie. Keek ook af en toe netflix van dochter maar dat lukt niet meer. Disney ook niet dacht ik
en kijk nooit tegelijkertijd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die hebben ze nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar 's winters vriezen je kloten er zo af!![]()
Wollen onderbroekenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar 's winters vriezen je kloten er zo af!![]()
![]()
Pffff balenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas niet. Duurt te lang veulll te lang.![]()
![]()
Maar zo zien zij dat niet. Wat je wel kan doen is via je mobiel naar haar tv streamenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het weekend is dit mijn tweede huis.
en kijk nooit tegelijkertijd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad. Vrouwen dronken voeren en dan seks met ze hebben hoort er toch gewoon bij?quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Danny Masterson zit wel onterecht vast.![]()
Was laatst ook een foto van in één of ander openluchtmuseum of zo, met bewijs dat global warming echt was; de onderbroeken werden steeds kleiner en kleiner door de eeuwen heen!quote:![]()
![]()
Dagelijkse kost hierquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen dronken voeren en dan seks met ze hebben hoort er toch gewoon bij?![]()
Ja. Moet het er mee doen het is niet anders. Een paar minuten hier mee tikken en ik ben alwer moequote:
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt toch? Er is geen droogte, kijk naar het stijgende zeeniveau. Voldoende water aanwezig.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Was laatst ook een foto van in één of ander openluchtmuseum of zo, met bewijs dat global warming echt was; de onderbroeken werden steeds kleiner en kleiner door de eeuwen heen!![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen dronken voeren en dan seks met ze hebben hoort er toch gewoon bij?![]()
![]()
Dank jequote:
Nou valt dit topic wel altijd zwaarquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Moet het er mee doen het is niet anders. Een paar minuten hier mee tikken en ik ben alwer moe![]()
![]()
Doen we al 1000 jaar en nu is het opeens een probleemquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Doen we al 1000 jaar en nu is het opeens een probleem![]()
![]()
Hij is aangeklaagd door zijn eigen exen he onder druk van scientology.. Mila Kunis en Aston Kutcher denken ook dat hij geframed is en supporten hem nog.zelfde soort zaak als toen met Johnny Depp.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen dronken voeren en dan seks met ze hebben hoort er toch gewoon bij?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat echte mannen geen rokjes/jurken meer dragen en daardoor kleinere balletje krijgen en zich alles laten aanpraten door vrouwenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Doen we al 1000 jaar en nu is het opeens een probleemHet bewijs is geleverd, die man draagt een mooi jurkje.quote:![]()
Was jaren geleden ook een nieuws-item over een rechtszaak in Australië; een Aboriginal wilde trouwen en zijn vader gooide een boemerang naar de verloofde en raakte die tegen het hoofd. Toen ze bewusteloos was, nam hij haar anaal.
"Ja dat is de Aboriginal manier om het huwelijk te zegenen."
Ik ben er niet achter gekomen wat de uitspraak van de rechter was overigens.![]()
![]()
![]()
Mannen in rokken nieuwste modetrend.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
* JustinK gaat een boemerang kopenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
Was jaren geleden ook een neiwus-item over een rechtszaak in Australië; een Aboriginal wilde trouwen en zijn vader gooide een boemerang naar de verloofde en raakte die tegen het hoofd. Toen ze bewusteloos was, nam hij haar anaal.
"Ja dat is de Aboriginal manier om het huwelijk te zegenen."
Ik ben er niet achter gekomen wat de uitspraak van de rechter was overigens.![]()
![]()
Toen ik jaren geleden in het gothic wereldje zat, waren er meerdere kerels met jurken en rokken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen in rokken nieuwste modetrend.![]()
Als ik nou een Schot was geweest...quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik jaren geleden in het gothic wereldje zat, waren er meerdere kerels met jurken en rokken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kerels die rokjes dragen zijn mietjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scientology probeerde juist die vrouwen te stoppen met hun getuigenis te geven. Masterson is lid van de scientology sekte en die proberen elkaar wel de hand boven het hoofd te houdenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is aangeklaagd door zijn eigen exen he onder druk van scientology.. Mila Kunis en Aston Kutcher denken ook dat hij geframed is en supporten hem nog.zelfde soort zaak als toen met Johnny Depp.![]()
Ja kut, kaap de grap voor m'n neus weg!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik nou een Schot was geweest...![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
Kerels die rokjes dragen zijn mietjes!Puntige knieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreemdquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Er komt alleen geen schot in de zaak met punten scoren hier.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja I know, dat was een schot voor open doel!![]()
![]()
Een schot loopt zelf met open doel rondquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja I know, dat was een schot voor open doel!![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, kaap de grap voor m'n neus weg!
Schotbolk!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je me blijft bolken moet ik je een schot voor de boeg geven hoor!![]()
Wel ideale kledingdracht voor Ali als hij 'm er ff snel bij een chickie in wil hangen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Een schot loopt zelf met open doel rond![]()
Ik kies liever gelijk een voltreffer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je me blijft bolken moet ik je een schot voor de boeg geven hoor!
Ik hoop dat hij dezelfde straf krijgt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat zal Ali nu wel roepen: "They will never take my FREEDOOOOOOM!!!!!!"
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kies liever gelijk een voltreffer.
In het gezicht?![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dezelfde straf krijgt.Sodeknetters hee!
Dat is meteen wel heel erg extreem!
![]()
Jij bent wel geobsedeerd van dit plaatje.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent wel geobsedeerd van dit plaatje.A running gag!
En toen ik deze scene voor het eerst op tv zag, was dit ook meteen het eerste waar ik aan dacht!Ik had echt zoiets van "WTF???"
Hij zette een koffer neer, maar het kwam heel erg raar over.![]()
Had hij maar van vrouwen moeten afblijven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]Sodeknetters hee!
Dat is meteen wel heel erg extreem!
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker, zelf ben ik niet zón liefhebber van rijst. Tenzij nasi.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:54 schreef SoS87 het volgende:
Litertje water bij de chili gegooid, ik ga de rijst in dezelfde pan koken
Samequote:Op donderdag 13 juni 2024 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker, zelf ben ik niet zón liefhebber van rijst. Tenzij nasi.![]()
Was ook wel een Schot voor open boeg.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, kaap de grap voor m'n neus weg!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pruttelt al 2 uur, misschien nog een uurtje doen, beetje kaas erop, beetje zure room en sla erbij, boh![]()
![]()
Wil je met mij trouwen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:57 schreef SoS87 het volgende:
Pruttelt al 2 uur, misschien nog een uurtje doen, beetje kaas erop, beetje zure room en sla erbij, boh
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet echt maar ik wil wel een rokje aandoen.quote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt maar ik wil wel een rokje aandoen.![]()
![]()
Kan je wel makkelijk aan mijn ballen kietelen.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:57 schreef SoS87 het volgende:
Pruttelt al 2 uur, misschien nog een uurtje doen, beetje kaas erop, beetje zure room en sla erbij, bohgelukkig hoef ik niet bij jou te eten
![]()
![]()
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 13 juni 2024 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]gelukkig hoef ik niet bij jou te eten
![]()
![]()
Voor lekker eten moet je de tijd nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]gelukkig hoef ik niet bij jou te eten
En dan je huig open zetten en het zo snel mogelijk naar binnen schuiven!quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor lekker eten moet je de tijd nemen.![]()
![]()
Water bij de chili om rijst te koken? Doe die rijst gewoon apart en verwater je chili nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor lekker eten moet je de tijd nemen.
Zure room bij chili?
Verder wel met je eens hoor.![]()
That's what Ali saidquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan je huig open zetten en het zo snel mogelijk naar binnen schuiven!![]()
Wijze woordenquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor lekker eten moet je de tijd nemen.
You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
Deep throat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan je huig open zetten en het zo snel mogelijk naar binnen schuiven!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit zijn de betere plaatjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Probeer het nog een keer.quote:
Ali GThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ali TralieActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Jawel, je moet de link tussen img tags zetten.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Johquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel, je moet de link tussen img tags zetten.![]()
![]()
Die Ali g had trouwens per ongeluk een pedo netwerk opgespoord in zijn sketches gemeld bij FBI hebben ze niks mee gedaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed verhaalquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Ali g had trouwens per ongeluk een pedo netwerk opgespoord in zijn sketches gemeld bij FBI hebben ze niks mee gedaan.![]()
![]()
quote:quote:Speaking with Deadline, Cohen revealed his “Gio Moldonado” character filmed an interview with an unspecified Las Vegas hotel concierge that broached the subject of Harvey Weinstein’s sexual assault cases. Cohen then pivoted toward “extreme comedy,” implying his character had molested a young boy, though the concierge didn’t react as anticipated. “We thought that the guy would leave the room,” recalled Cohen. “Instead, this concierge stays in the room and I go, ‘listen, you’ve got to help me get rid of the problem.’ And this guy starts advising Gio how to get rid of this issue. We even at one point talk about murdering the boy, and the concierge is just saying, ‘well, listen, I’m really sorry. In this country, we can’t just drown the boy. This is America we don’t do that.’”
Cohen went on to explain how the concierge offered to connect him with a lawyer to silence the boy, but that wasn’t the end of it. His character next inquired if the concierge could fetch him a “date” with a boy “lower than Bar Mitzvah but older than eight,” and the concierge reportedly replied “yeah, I can put you in touch with somebody who can get you some boys like that.” The stunt was considered “too dark and wrong” for even This Is America, and Cohen’s team subsequently sent their footage to the F.B.I. to investigate. According to Cohen, the bureau evidently decided not to pursue the matter, though the actor noted “This concierge had said that he’d worked for politicians and various billionaires.”They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel interessant klein verhaaltje maar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij gooide hem tussen afbeeldingtags en dat werkt niet altijd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
![]()
R.I.P DTS.![]()
Was wel interessant uiteindelijk he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Milo Yiannopoulos had ook zulke taferelen opgemerkt,
Hij werd steeds populairder als ongelooflijk flamboyante maar ultra conservatieve homo, tot hij iets als dit noemde, maar er verder geen namen van betrokken celebrities bij wilde vermelden.
Hij werd gelijk volledig gecancelled.
Geweldig figuur overigens!(Niet zijn lichaam, maar hij als persoon!
)
![]()
Ken hem niet maar wel opmerkelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
Milo Yiannopoulos had ook zulke taferelen opgemerkt,
Hij werd steeds populairder als ongelooflijk flamboyante maar ultra conservatieve homo, tot hij iets als dit noemde, maar er verder geen namen van betrokken celebrities bij wilde vermelden.
Hij werd gelijk volledig gecancelled.
[ afbeelding ]
Geweldig figuur overigens!(Niet zijn lichaam, maar hij als persoon!
)
R.I.P DTS.![]()
@Rob heeft zo'n beetje het onmogelijke voor elkaar gekregen vandaagmij om kwart over zes in bed gaan laten liggen en me nauwelijks uit bed kunnen krijgen toen het eten klaar was
Wel m'n bord leeggegeten en waar ik normaal m'n bek brand als ik ergens chili vlokken door heen pleur, vond ik het vlees nu zelfs lichtelijk flauwover een uurtje maar even flink heet douchen en dan met een hete grog en paracetamol onder de wol duiken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Woke links ging altijd helemaal over de zeik als hij weer ergens kwam speechen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken hem niet maar wel opmerkelijk.
Serieus gewelddadige protesten waar gewonden bij vielen.
Een keer hadden lefties toen ze boos de zaal verlieten, het brandalarm af laten gaan om de bijeenkomst te verstoren.
Een andere keer werd het podium waar hij op stond bezet door boze linkse mensen.![]()
Waarom dan?quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Woke links ging altijd helemaal over de zeik als hij weer ergens kwam speechen.
Serieus gewelddadige protesten waar gewonden bij vielen.
Een keer hadden lefties toen ze boos de zaal verlieten, het brandalarm af laten gaan om de bijeenkomst te verstoren.
Een andere keer werd het podium waar hij op stond bezet door boze linkse mensen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ach ik hoef ook geen flamboyante homo's maar ik ga er mij ook niet druk om maken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: hij noemde Trump "daddy".Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee ik ook niet, maar ik heb wel een paar maand z'n speeches op Youtube zitten volgen,quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik hoef ook geen flamboyante homo's maar ik ga er mij ook niet druk om maken.
Hij heeft heel goeie punten!![]()
![]()
Gewoon img tochquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij gooide hem tussen afbeeldingtags en dat werkt niet altijd.![]()
![]()
Hij wordt racist genoemd, maar hij is net als hoe Anouk vroeger was; hij wil alleen grootgeschapen negroïde vriendjes!![]()
![]()
Anouk blokkeerde mij op Facebook toen ik zei dat ze zich druk moest maken om haar eigen pietjesquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
Hij wordt racist genoemd, maar hij is net als hoe Anouk vroeger was; hij wil alleen grootgeschapen negroïde vriendjes!![]()
Stuur mij de link maar even door. Dan plaats ik hem wel voor je.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Anouk blokkeerde mij op Facebook toen ik zei dat ze zich druk moest maken om haar eigen pietjes!!!! Gast, WTF!!!
![]()
![]()
Waarom had je Anouk op Facebook?quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Anouk blokkeerde mij op Facebook toen ik zei dat ze zich druk moest maken om haar eigen pietjes![]()
![]()
Vage kennisquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom had je Anouk op Facebook?![]()
![]()
![]()
Een hele vage, die heeft ze in de bovenkamer niet allemaal op een rijtje.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zirkzee opgeroepen voor oranje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze deed een Britney Spearsje, lekker milimeterenquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een hele vage, die heeft ze in de bovenkamer niet allemaal op een rijtje.![]()
![]()
Ook al zo"n dom wicht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ze deed een Britney Spearsje, lekker milimeteren
Toen was het nog wat.quote:
Voordeel van chili, nasi etc. Je kan het maken naar je eigen smaak.quote:
Dat rooie latex pakkiequote:Op donderdag 13 juni 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat ze meer een boogschutter is dan een maagd.![]()
![]()
Heeft ze opgetreden met Ali B?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat ze meer een boogschutter is dan een maagd.
Dat kraakje in d'r stem de hele tijd trouwens!
Als je het zo heel af en toe doet, klinkt het echt ernstig geil.
Maar dit was gewoon mateloos irritant!![]()
![]()
Van wie?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:08 schreef ToT het volgende:
Dat kraakje in d'r stem de hele tijd trouwens!
Als je het zo heel af en toe doet, klinkt het echt ernstig geil.
Maar dit was gewoon mateloos irritant!![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft ze opgetreden met Ali B?![]()
![]()
![]()
"Yo Brittnie! Jij bent nog maagd? Dat probleem zal ik wel ff verhelpen, jatoggg! 2 VINGERS IN JE KUT!"![]()
Ik zou het nu niet meer willen.quote:
Ogen dicht en gaan met die banaanquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het nu niet meer willen.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het nu niet meer willen.
Don't Schuif your Dick in crazy!![]()
Rillllllquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't Schuif your Dick in crazy!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lieve glimlachquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't Schuif your Dick in crazy!![]()
Zo zijn vrouwen nou eenmaalquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
à la "I'm going to lick your eyeballs and scoop them out with a teaspoon!" ?![]()
Hier zijn best wel lieve vrouwen.quote:
Pommelien TijsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En ook wel lieve mannenquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zijn best wel lieve vrouwen.
Wie?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:19 schreef devzero het volgende:
Lekker vrouwvriendelijk weer. Ali zou tevreden zijn
R.I.P DTS.![]()
En badeendjes.quote:
Nu geen moeilijke vragen stellen zo laat op de avond
quote:die ook natuurlijk, zijn er wel wat minder alleen
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ben unique.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]die ook natuurlijk, zijn er wel wat minder alleen
![]()
R.I.P DTS.![]()
Haha zelf geknutseld.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nou en? De grap is gewoon leuk. Stomme zuurpruim dat je bent. Neem nog een glas azijn, misschien knap je er van opquote:
:Wquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan op mijn werk ook heel serieus de domste oplossingen opnoemen en omdat ik dat heel serieus zeg vragen ze zich altijd af of ik nu serieus ben of niet.
Heb een nieuwe tool. Virtual Desktop. Daarin kan ik op een 2 meter groot scherm in VR mijn computer besturen. Super gaaf.quote:Nooit meer slapen![]()
Hey KW. Hoe is het nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat cool.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een nieuwe tool. Virtual Desktop. Daarin kan ik op een 2 meter groot scherm in VR mijn computer besturen. Super gaaf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nice!quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een nieuwe tool. Virtual Desktop. Daarin kan ik op een 2 meter groot scherm in VR mijn computer besturen. Super gaaf.![]()
![]()
Hey Dot!quote:
Gaat wel oke, was de hele dag slecht te pas. Heb sinds gisterenavond denk ik 16 uur in bed gelegen. Maar nu gaat het wel weer.
En hoe is het met jou?Nooit meer slapen![]()
Je zusje waarschijnlijk.quote:
Ik ben simpelweg ziek en humeurig.Ik heb er één en ik ben er trots op
O dat is minder. Maar fijn dat het nu wel weer gaatquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Dot!
Gaat wel oke, was de hele dag slecht te pas. Heb sinds gisterenavond denk ik 16 uur in bed gelegen. Maar nu gaat het wel weer.
En hoe is het met jou?
Hier ff niet zo lekker. Corona heeft mij goed te pakken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oej dat is rot. Hopelijk knap je snel weer op.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Maar fijn dat het nu wel weer gaat
Hier ff niet zo lekker. Corona heeft mij goed te pakken.
Heb je een test gedaan?Nooit meer slapen![]()
* Dotteke verstopt zich snelquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zusje waarschijnlijk.
Ik ben simpelweg ziek en humeurig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Knap maar snel op.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Maar fijn dat het nu wel weer gaat
Hier ff niet zo lekker. Corona heeft mij goed te pakken.
Jip en was gelijk bingoquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oej dat is rot. Hopelijk knap je snel weer op.
Heb je een test gedaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was het wel een coronatest? Of die test met de 2 streepjes?quote:
Damnquote:
Misschien heb ik dat ook wel, voel me ook al twee weken niet helemaal 100%.
Nooit meer slapen![]()
Dank je.quote:Voordeel is wel dat jullie weinig last van mij hebben
Kennis kennis met DennisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij bent mij nooit tot last.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.Voordeel is wel dat jullie weinig last van mij hebben
Wat deze eend zegtquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent mij nooit tot last.![]()
Ik had hoge koorts en dat heb ik nooit. Never koorts zelfs niet bij een longonsteking. En door de hoge koorts kreeg ik atriumfibrileren. Drie dagen lang.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn
Misschien heb ik dat ook wel, voel me ook al twee weken niet helemaal 100%.
Djmo zei heb je geen corona. Ik nee joh. Dokter was geweest en die had het er niet over gehad
Tot ik de test deed. Bleek ik het wel te hebben. Henk ook. Weten de oorzaak van de besmetting. Iemand bij het tafeltennis bij Henk had corona.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is liefquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent mij nooit tot last.
Oej dat meen je, dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had hoge koorts en dat heb ik nooit. Never koorts zelfs niet bij een longonsteking. En door de hoge koorts kreeg ik atriumfibrileren. Drie dagen lang.
Djmo zei heb je geen corona. Ik nee joh. Dokter was geweest en die had het er niet over gehad
Tot ik de test deed. Bleek ik het wel te hebben. Henk ook. Weten de oorzaak van de besmetting. Iemand bij het tafeltennis bij Henk had corona.
Doe maar een beetje rustig aan. Gezond eten en op tijd naar bed.Nooit meer slapen![]()
Tafeltennis verbiedenquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had hoge koorts en dat heb ik nooit. Never koorts zelfs niet bij een longonsteking. En door de hoge koorts kreeg ik atriumfibrileren. Drie dagen lang.
Tot ik de test deed. Bleek ik het wel te hebben. Henk ook. Weten de oorzaak van de besmetting. Iemand bij het tafeltennis bij Henk had corona.![]()
![]()
Ik heb een glas water met paracetamol klaarstaan met ernaast een glas whiskey met twee suikerklontjes en een aansteker. (de laatste keer dat ik dat gedronken heb is 17 jaar geleden). Met een klein half uurtje gaat de fik erin en ga ik terug naar bed. Even de boel eruit zweten vannacht. Hoop voor @Rob dat hij niet wegdrijft
Lig bijna de hele dag languit op de bank. Wakker slapen wakker slapen. Heb vanaf zondag geen warm eten gehad. Geen zin in. Alleen een beetje vla of een crackertjequote:Op donderdag 13 juni 2024 20:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oej dat meen je, dat klinkt niet best.
Doe maar een beetje rustig aan. Gezond eten en op tijd naar bed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed plan 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whiskey?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:55 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een glas water met paracetamol klaarstaan met ernaast een glas whiskey met twee suikerklontjes en een aansteker. (de laatste keer dat ik dat gedronken heb is 17 jaar geleden). Met een klein half uurtje gaat de fik erin en ga ik terug naar bed. Even de boel eruit zweten vannacht. Hoop voor @:rob dat hij niet wegdrijftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom doe je een aansteker in een glas whiskey?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:55 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een glas water met paracetamol klaarstaan met ernaast een glas whiskey met twee suikerklontjes en een aansteker. (de laatste keer dat ik dat gedronken heb is 17 jaar geleden). Met een klein half uurtje gaat de fik erin en ga ik terug naar bed. Even de boel eruit zweten vannacht. Hoop voor @:rob dat hij niet wegdrijft
Nooit meer slapen![]()
Arme jij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig bijna de hele dag languit op de bank. Wakker slapen wakker slapen. Heb vanaf zondag geen warm eten gehad. Geen zin in. Alleen een beetje vla of een crackertje
Nooit meer slapen![]()
Ik zou zonder whiskey ook een aansteker niet kunnen doorslikkenquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom doe je een aansteker in een glas whiskey?![]()
![]()
Zijn we samen armquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou zonder whiskey ook een aansteker niet kunnen doorslikken![]()
![]()
Als je vriendin dat maar kanquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou zonder whiskey ook een aansteker niet kunnen doorslikken![]()
Serieus, geen alcohol meid!quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:55 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een glas water met paracetamol klaarstaan met ernaast een glas whiskey met twee suikerklontjes en een aansteker. (de laatste keer dat ik dat gedronken heb is 17 jaar geleden). Met een klein half uurtje gaat de fik erin en ga ik terug naar bed. Even de boel eruit zweten vannacht. Hoop voor @:rob dat hij niet wegdrijft![]()
![]()
quote:
quote:Ik heb net toch maar wel een blikkie Gladiator gehaald.
Beter dan de 2 speciaalbiertjes die ik de afgelopen avonden elke avonden gedronken heb.![]()
![]()
Ik slik al 15 jaar antabus. Dan word je ziek als je drinkt. Werkt goed voor mij maar heb toch elk jaar wel 1x een terugval en dan is het echt zwaar kotsen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
Drinkt Rob whisky?
vertel hem dat hij het vanaf nu beter moet opbergen.
Misschien ook een optie voor @DJMO ?Nooit meer slapen![]()
Ja. Oud recept wat ik ooit van een oom kreeg. Neem een glas whiskey, leg er twee klontjes suiker in en steek in de hens. Laat uitbranden en zuip zo heet mogelijk op. Welterusten!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ahh wel de alcohol er uit branden. Goed zo!quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Oud recept wat ik ooit van een oom kreeg. Neem een glas whiskey, leg er twee klontjes suiker in en steek in de hens. Laat uitbranden en zuip zo heet mogelijk op. Welterusten!Nooit meer slapen![]()
Dat is geen slechte keuze.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb net toch maar wel een blikkie Gladiator gehaald.
Beter dan de 2 speciaalbiertjes die ik de afgelopen avonden elke avonden gedronken heb.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Als de rokken nog langer moeten worden om niet te verleiden dan gaat het zo slepen over de grond.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hij drinkt hooguit met oud en nieuw één glas. Die fles staat hier al zolang Rob en ik wat hebben.quote:
Door de suiker in de fik te steken verdampt de alcohol grotendeels.
En zanik verder niet zo. Als ik dat had gewild had ik die fles al een jaar geleden leeggezopen. Ik lust die troep normaal niet eens.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh dat is ook niet handig. Maar toch, ik zou bij @devzero geen enkel risico nemen!quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als de rokken nog langer moeten worden om niet te verleiden dan gaat het zo slepen over de grond.![]()
Lees net dat alcohol helemaal niet goed iss om te drinken als je zieke bent. En lijkt mij voor jou helemaal niet goed nuquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Oud recept wat ik ooit van een oom kreeg. Neem een glas whiskey, leg er twee klontjes suiker in en steek in de hens. Laat uitbranden en zuip zo heet mogelijk op. Welterusten!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iemand nog bier?
Ik vind het wel erg knap dat je dat allemaal zo zelf kan hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij drinkt hooguit met oud en nieuw één glas. Die fles staat hier al zolang Rob en ik wat hebben.
En zanik verder niet zo. Als ik dat had gewild had ik die fles al een jaar geleden leeggezopen. Ik lust die troep normaal niet eens.
Nooit meer slapen![]()
Als je maar genoeg drinkt, dan vergeet je vanzelf dat je ziek bentquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat alcohol helemaal niet goed iss om te drinken als je zieke bent. En lijkt mij voor jou helemaal niet goed nu![]()
![]()
Tuinbroeken daaromquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is ook niet handig. Maar toch, ik zou bij @:devzero geen enkel risico nemen!Trotste mama van Ambar
Wat snap je niet aan het feit dat de alcohol verdampt door de boel in de hens te jagen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat alcohol helemaal niet goed iss om te drinken als je zieke bent. En lijkt mij voor jou helemaal niet goed nuIk heb er één en ik ben er trots op
Kan zo op een tegeltjequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je maar genoeg drinkt, dan vergeet je vanzelf dat je ziek bent![]()
Niet alle alcohol verdwijnt. Dat kan niet eens.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het feit dat de alcohol verdampt door de boel in de hens te jagen?
GroetjesTrotste mama van Ambar
Probleem van alcohol binnen krijgen is wel dat je hersenen direct weer op tilt slaan. Kun je weer van voor af aan beginnen. Althans zo werkt het bij mij.Nooit meer slapen![]()
Ik zei in m'n vorige post dan ook grotendeels.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet alle alcohol verdwijnt. Dat kan niet eens.
Groetjes
Ik geloof dat ik er na vanavond een flink aantal op block ga tyfen.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het feit dat de alcohol verdampt door de boel in de hens te jagen?Cheers!quote:Het duurt gemiddeld tot 2 uur voor 90% van de alcohol verdampt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Geen last van. En nu pleur ik op uit dit wespennestquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:09 schreef KoningWouter het volgende:
Probleem van alcohol binnen krijgen is wel dat je hersenen direct weer op tilt slaan. Kun je weer van voor af aan beginnen. Althans zo werkt het bij mij.
Gezeik de hele tijdIk heb er één en ik ben er trots op
Zo dan, gaat lekker hequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zei in m'n vorige post dan ook grotendeels.
Ik geloof dat ik er na vanavond een flink aantal op block ga tyfen.![]()
Beterschap!quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen last van. En nu pleur ik op uit dit wespennest
Gezeik de hele tijdNooit meer slapen![]()
Succesquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gezeik de hele tijd
Trotste mama van Ambar
Wijsheid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je maar genoeg drinkt, dan vergeet je vanzelf dat je ziek bent![]()
![]()
Jeetje, wat reageer je defensiefquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zei in m'n vorige post dan ook grotendeels.
Ik geloof dat ik er na vanavond een flink aantal op block ga tyfen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik denk dat we het allemaal goed voor je bedoelen. Zit bij mij althans geen kwaad achterquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gezeik de hele tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welles, gewoon lekker achteruit hangen en dan counteren met onze snelle aanvallers.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik zag geen gezeik totdat jij binnenkwamquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gezeik de hele tijd![]()
Gewoon de juiste kleur hoofdband omdoen toch?Trotste mama van Ambar
Ik voel me dan ook beroerd.quote:Ja nou, ik lust geen eens whiskey normaal gesproken. En het is echt niet dat ik behoefte heb aan alcohol, want dan was ik wel gewoon naar de winkel gewandeld voor een fles wijnquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat we het allemaal goed voor je bedoelen. Zit bij mij althans geen kwaad achter
Wit, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon de juiste kleur hoofdband omdoen toch?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Okee, prioma.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij drinkt hooguit met oud en nieuw één glas. Die fles staat hier al zolang Rob en ik wat hebben.
En zanik verder niet zo. Als ik dat had gewild had ik die fles al een jaar geleden leeggezopen. Ik lust die troep normaal niet eens.
Ik bedoel alleen in combinatie met je verblijf laatst, maar doe wat je niet laten kan.![]()
Tot jij over de menstruatie van je zusje begon bedoel jequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik zag geen gezeik totdat jij binnenkwam
Aanval is de beste verdedigingquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welles, gewoon lekker achteruit hangen en dan counteren met onze snelle aanvallers.![]()
![]()
We moeten niet zaniken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat alcohol helemaal niet goed iss om te drinken als je zieke bent. En lijkt mij voor jou helemaal niet goed nu![]()
Dit idd, maar whatever, ik bemoei me er verder niet meer mee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet alle alcohol verdwijnt. Dat kan niet eens.
Groetjes![]()
Komt ie nu meequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef devzero het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat brandende whiskey drinken niet erg gezond is?![]()
Bacteriën verbranden er wel lekker van.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef devzero het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat brandende whiskey drinken niet erg gezond is?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nee anders word je op block getyfd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd, maar whatever, ik bemoei me er verder niet meer mee.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja je zult maar goede bedoelingen met iemand hebben.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gezeik de hele tijd
Wespennest idd.![]()
Het moet wel even branden voordat alle "slechte" bacteriën weg zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bacteriën verbranden er wel lekker van.![]()
Niet brandend ook nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef devzero het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat brandende whiskey drinken niet erg gezond is?![]()
Veel brandende whiskey drinken dus.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Het moet wel even branden voordat alle "slechte" bacteriën weg zijn.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: