Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat viel me gisteren op dat hij zei dat voor #metoo allemaal wel kon.Hij vond het ook het meest lastig om aan zijn vrouw toe te geven dat hij haar 20 jaar bedroog.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:48 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat in zijn wereldje het redelijk "normaal" is om vrouwen net ff wat verder te pushen dan e normaal zouden doen.
En als je op zo'n feestje seks met iemand hebt, ach heeee, niet zeikerig lopen doen en gewoon een ander ook ff hoofd geven, ja?
Ik denk dat Ali net ff iets te gewend is geraakt aan dat soort omgang met vrouwen en dat niet iedereen daar van gediend was. (Terecht natuurlijk!)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja komt er dus niet in!! paswoord herstel gedaan.. code in de mail.. ingevuld.. en dan wordt er nog een code naar een 06 gestuurd.. maar dat nr is niet van mij zie ikquote:
helaas kan het dus niet nakijken kom niet meer in dat amazon account
Smile, it's free therapy.![]()
* DJMO hatsjoeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Jammerquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja komt er dus niet in!! paswoord herstel gedaan.. code in de mail.. ingevuld.. en dan wordt er nog een code naar een 06 gestuurd.. maar dat nr is niet van mij zie ik
helaas kan het dus niet nakijken kom niet meer in dat amazon account![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat viel me gisteren op dat hij zei dat voor #metoo allemaal wel kon.Hij vond het ook het meest lastig om aan zijn vrouw toe te geven dat hij haar 20 jaar bedroog.De tering hee!
![]()
![]()
Zou echt een leuk painttopic kunnen worden met Ali's escapades en zijn huidige en toekomstige problemen daarmee, maar ja; dan wordt het echt een picdump van paintjes die ik allemaal maak.![]()
![]()
Misschien heeft hij wel een of andere stoornis die hij kan gebruiken om strafvermindering te krijgen. Het klinkt iig wel alsof er iets mis is met hem.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat viel me gisteren op dat hij zei dat voor #metoo allemaal wel kon.Hij vond het ook het meest lastig om aan zijn vrouw toe te geven dat hij haar 20 jaar bedroog.
You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd leuk als jij de spuit weer bent![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag gister meerdere malen Narcist voorbijkomen.Denk niet dat het een reden is voor strafvermindering.Ben wel benieuwd wat de getuige te melden had die zich naar aanleiding van gisteren haar verhaal wilde doen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een of andere stoornis die hij kan gebruiken om strafvermindering te krijgen. Het klinkt iig wel alsof er iets mis is met hem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi Lovy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met een sapje uit de blender.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sterre.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Drink rosé maar ook een bokbier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen medelijden mee.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dansen.![]()
![]()
De eckte.quote:
Lorenzo krijgt regelmatig tikken op ze hoofd dat is ergens wel sneu voor een gehandicapte maar hij daagt ook zelf uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laatst liep ie weer te dreigen dat twente supporters voor hem iemand in elkaar gingen slaan maar die moeten hem eigenlijk helemaal niet.
R.I.P DTS.![]()
Mooie top 3 zo.
Je gaat mij deze dagen ergens voorbij.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:18 schreef ToT het volgende:
Paintje werd neit gewaardeerd in het Ali B topic!
Zonde van de paint.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt niet.Ik vind het prima zo.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je gaat mij deze dagen ergens voorbij.
Heb laatste 3 nachten pech gehad.quote:
Kon er een niet slapen dag erna was het kloontjes feestje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Altijd feest, als er een kloontje is geweestquote:Op donderdag 13 juni 2024 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb laatste 3 nachten pech gehad.
Kon er een niet slapen dag erna was het kloontjes feestje.![]()
Jacq pakte gewoon 150 punten.Die kan gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb laatste 3 nachten pech gehad.
Kon er een niet slapen dag erna was het kloontjes feestje.
Hoi Moontje de kloontjequote:Op donderdag 13 juni 2024 16:22 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Altijd feest, als er een kloontje is geweest![]()
![]()
quote:
Wil je ijsen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lecker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boris?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is een leuke TT.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dat een andere benaming voor spuit 11?![]()
daar associeer ik jou natuurlijk ook wel mee ja
Ha vroeg in de ochtendquote:Op donderdag 13 juni 2024 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jacq pakte gewoon 150 punten.Die kan gevaarlijk zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat dacht ik al jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]daar associeer ik jou natuurlijk ook wel mee ja
![]()
![]()
Hmmmmquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg dat nou niet.quote:
KinkyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Of wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker wel.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Bijna weekend.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Fijn,genoeg te doen.quote:
Zuipen.quote:
Ga je echt naar kree?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar heb ik hem niet voor nodig.quote:
Zuipen tot we kruipen..
Want lopen gaat dan niet meer
Na al dat vele bier
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Nu al ja?quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:56 schreef Lovely het volgende:
Zuipen tot we kruipen..
Want lopen gaat dan niet meer
Na al dat vele bier![]()
![]()
Ik pak wel een taxi.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Yesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Slim wel.Voordat je weer wat breekt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zuipen is voor lozers.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes
Wist ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lul.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slim wel.Voordat je weer wat breekt.
Als je zuipt moet je lozen.quote:
Je bedoelt losers.Sukkel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SBE mag dit.quote:
Het blijkt ook pijnlijk te zijn.quote:
Weet ik alles van.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het blijkt ook pijnlijk te zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt omdat jij er bent.quote:
Sst.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En vooral natuurlijk als @:Lovely er is!
En als @CrazyMind er is wordt het een gekke boelquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En vooral natuurlijk als @:Lovely er is!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wat paintjes die ik toentertijd van het The Voice schandaal gemaakt had.
Aangezien Ali B, Marco Borsato en Jeroen Rietbergen er bij betrokken waren, was het toen nog onbekend hoe diep de beerput was.![]()
![]()
Verlegen opeens?quote:
Niet doorvertellen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zeg dat welquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, veel leeswerk, die paintjes van mij!![]()
![]()
Moe?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opbokken met die Alilul.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En vooral natuurlijk als @:Lovely er is!
Laat hem lekker in de gevangenis maar bijkomen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Geen ballonnen om hem weer helder te krijgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als de rook om je hoofd is verdwenen...quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen ballonnen om hem weer helder te krijgen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als de rook om je hoofd is verdwenen...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo even eten maken.
Geen idee, ik moet even kijken wat ik in huis heb.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Canard d orange.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een parkiet?quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Geen idee, ik moet even kijken wat ik in huis heb.![]()
Ping“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Soul niet thuis?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is een spelletje.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die is onderhand vastgekleeft aan die VR.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geef haar een virtuele keuken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is onderhand vastgekleeft aan die VR.
Soul zegt dat je met je tandjes speelt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef haar een virtuele keuken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als een vergadering (met een van mijn mangers) zoveel uitloopt dat je 2 andere vergaderingen mist.![]()
Hey dev, heb je niet een andere vergadering om 10:00? Ja, maar dit is belangrijker (neemt nog een slok cappuccino)
Hey dev, heb je niet een andere vergadering om 11:00? Ja, maar dit is belangrijker (zoekt naar een andere vakantie foto)
Maar nu tijd voor thee
Feeling blessed, never stressed
Got that sunshine on my Sunday best![]()
![]()
Bij mij vroeger op het werk noemde iemand dat altijd homozeik.quote:
Maar als je die vent zelf zag, wat een levensloze loser was dat zeg!![]()
![]()
Snavel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul zegt dat je met je tandjes speelt.
Ja maar hij dronk geen theequote:Op donderdag 13 juni 2024 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij vroeger op het werk noemde iemand dat altijd homozeik.
Maar als je die vent zelf zag, wat een levensloze loser was dat zeg!![]()
![]()
![]()
Ze is in VR onderweg naar je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zal de stofzuiger klaarleggen.quote:
Parkiet aan de afwas.
Gaat gezellig worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal de stofzuiger klaarleggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor jou verzin ik ook wel een klusje.quote:
Een lief klein klusje?quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor jou verzin ik ook wel een klusje.![]()
Oh is dat zo?quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor jou verzin ik ook wel een klusje.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Een liefdevolle.quote:
Snippie snot. Maar geen corona hier. Straks maar met een hete grog m'n nest in duiken. Nu eerst rollade in de oven en avondeten fixen. Gelukkig nog simpeler dan thuisbezorgd : krieltjes uit de airfryer, boontjes uit pot en rollade uit de oven. Kind kan de was doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Als ik er iets van proefquote:m'n koffie smaakt de laatste twee dagen ook nergens naar.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Vertrouw mij maar.quote:
Aan water zit geen smaak.
Of thee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met een beetje siroop.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Corona testje doen 😉quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik er iets van proefm'n koffie smaakt de laatste twee dagen ook nergens naar.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Dot.quote:
Perenijsjes maken.quote:
Muilpeer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie deze wel bij de Hema https://www.hema.nl/koken(...)ijsjes-41800521.htmlI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ze hoeft zeker alleen te liggen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb jij soms ook zin in een klein klusje?
Hoi hoiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hoeft zeker alleen te liggen?
Wijnvlek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op dr knietjes mag ookquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hoeft zeker alleen te liggen?![]()
![]()
Is negatief mop.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Krentenbaardquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gordelroosquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat maak je?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat ga je eten?quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)-te-pittig-zijn.html
Zo dan!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)-te-pittig-zijn.html
Ik heb een filmpje van een Youtuber gezien die met acute maagbloedingen naar het ziekenhuis moest toen hij aan één of andere hot pepper challenge had meegedaan!![]()
![]()
Nieuw kpn kastje bij vriendin is weer overal inloggen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slimme koppen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die hebben wel vaker een gebrek aan hersencellen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
Ik heb een filmpje van een Youtuber gezien die met acute maagbloedingen naar het ziekenhuis moest toen hij aan één of andere hot pepper challenge had meegedaan!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik snap die mensen ook niet die aan die challenges meedoenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
Ik heb een filmpje van een Youtuber gezien die met acute maagbloedingen naar het ziekenhuis moest toen hij aan één of andere hot pepper challenge had meegedaan!Ik hou van pittig, maar dat is echt zO next level, dat trekt niemand
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
Ik heb een filmpje van een Youtuber gezien die met acute maagbloedingen naar het ziekenhuis moest toen hij aan één of andere hot pepper challenge had meegedaan!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@vogeltjesdans is een behoorlijke pepervreter, als ik het me goed herinner!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik snap die mensen ook niet die aan die challenges meedoenIk hou van pittig, maar dat is echt zO next level, dat trekt niemand
![]()
![]()
Klassieker iddquote:![]()
![]()
Mag ik nog gewoon doordeweeks hbo max prime netflix disney etc thuis gebruiken en in het weekend als ik bij mijn vriendin ben daar of gaan die streaming diensten daar moeilijk over doen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor de zekerheid uit alle oude apparatuur maar uitgelogdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan gewoonquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag ik nog gewoon doordeweeks hbo max prime netflix disney etc thuis gebruiken en in het weekend als ik bij mijn vriendin ben daar of gaan die streaming diensten daar moeilijk over doen?![]()
Dan ook nog water drinken.quote:
Ik heb zulk soort dingen ook en je kunt snel ijsjes maken met allerlei soorten fruit. Erg leuk, alleen liggen ze nu stof te verzamelen ergens in een ladequote:Op donderdag 13 juni 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
Ik zie deze wel bij de Hema https://www.hema.nl/koken(...)ijsjes-41800521.html![]()
![]()
(volle) melk idd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gelukkig wordt er in nederland weinig aandacht besteed aan dat schijnproces van Ali B. Tenslotte is hij onschuldig en is het de schuld van al die vrouwen dat ze zo gewaagd gekleed gingen en hem uitdaagden.![]()
Mooiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
FREE ALIquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
Gelukkig wordt er in nederland weinig aandacht besteed aan dat schijnproces van Ali B. Tenslotte is hij onschuldig en is het de schuld van al die vrouwen dat ze zo gewaagd gekleed gingen en hem uitdaagden.![]()
![]()
Niemand zegt dit.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
Gelukkig wordt er in nederland weinig aandacht besteed aan dat schijnproces van Ali B. Tenslotte is hij onschuldig en is het de schuld van al die vrouwen dat ze zo gewaagd gekleed gingen en hem uitdaagden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meh, ik denk dat #metoo meer aanhang heeft dan geile Ali inmiddels.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
Dat is wel een beetje zonde, misschien dan toch weer ijsje er mee gaan makenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb zulk soort dingen ook en je kunt snel ijsjes maken met allerlei soorten fruit. Erg leuk, alleen liggen ze nu stof te verzamelen ergens in een lade
Maar het is altijd weer het zelfde liedje. Onschuldige mannen die worden uitgedaagd door vrouwen in te korte rokjes. En dan krijgen de mannen weer de schuld als er iets gebeurd. Ongelovelijk tochquote:![]()
Ijsjes van echte vruchten is natuurlijkquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zonde, misschien dan toch weer ijsje er mee gaan makenDus misschien dat ik dit weekend iets ga maken
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar het is altijd weer het zelfde liedje. Onschuldige mannen die worden uitgedaagd door vrouwen in te korte rokjes. En dan zijn de mannen weer de schuld. Ongelovelijk toch
R.I.P DTS.![]()
Hm hm ik noteer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar het is altijd weer het zelfde liedje. Onschuldige mannen die worden uitgedaagd door vrouwen in te korte rokjes. En dan krijgen de mannen weer de schuld als er iets gebeurd. Ongelovelijk toch
Te kort rokje aan in de buurt van devzero, succes verzekerdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hm hm ik noteer.
Te kort rokje aan in de buurt van devzero, succes verzekerd![]()
![]()
Van Boerin Ineke?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vraag maar aan @ieniminimuisquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hm hm ik noteer.
Te kort rokje aan in de buurt van devzero, succes verzekerd![]()
Marie Curie?quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu trek in rijst en currie. Wel een pittige currie graagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:
Ik hoop niet dat iemand mij serieus nam hierquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar het is altijd weer het zelfde liedje. Onschuldige mannen die worden uitgedaagd door vrouwen in te korte rokjes. En dan krijgen de mannen weer de schuld als er iets gebeurd. Ongelovelijk toch![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: