Leuke inspiratie gehad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Alles wel met onze ToT GeNoT?quote:
Druk druk druk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Flinke ups en downs in het leven.
En daarzp?
Fred Flintstones mobieltje.quote:
Ach, die Harmennen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een Finkers grap he, toen hij druk druk druk was.
"Ik vraag me af ik die knakker nog te pakken krijg."quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een Finkers grap he, toen hij druk druk druk was.
quote:
Oeehhh...quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]eN WAt er ToEn gEbeURDe zO VLak vOor miDdERnaCht zAL jE vERbaZEn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal niks meer
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
ToTGodquote:
Livin' in the fast lanequote:
Ja ach, op en neer maar momenteel ff wat minder heftig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Livin' in the fast lane
En daar? Wat meer rust?
Goed te horenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, op en neer maar momenteel ff wat minder heftig.
Rustig weekend eerlijk gezegd. Zondag verjaardag van mijn zwager.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gelukkig is het niet continu kommer en kwel.
Nog spannende dingen in de planning?
Ook wel zo relaxed, als je de in fast lane leeft!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rustig weekend eerlijk gezegd. Zondag verjaardag van mijn zwager.
Daar kan ik goed mee omgaanquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook wel zo relaxed, als je de in fast lane leeft!
Mailyquote:
Hard gaan, en soms lekker relaxed aan doen!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kan ik goed mee omgaan
[..]
Maily
Precies!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hard gaan, en soms lekker relaxed aan doen!
[ afbeelding ]
Die herrie luister ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Danny de Munk door de speakers pompen!![]()
Because Amsterdam is poop on the sidewalk....
Gisteren ging het beter. Ga zo weer ff liggen. But no worries.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:10 schreef ToT het volgende:
[..]Kerel! Hoe is het met het pootje en de rest?
Ups en downs dus?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren ging het beter. Ga zo weer ff liggen. But no worries.
Met jou ?
Alles sal reg kom. Latersquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ups en downs dus?
Ja same here, maar dan dus op ander gebied he.
We moeten het allebei ff zien vol te houden.
Hé - die heb ik al efkes nie meer geheurd?quote:
Hoi tongquote:
Hoi totquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:10 schreef ToT het volgende:
[..]Kerel! Hoe is het met het pootje en de rest?
Koekskequote:
Heer Stig! Ik heb mijn slaapkamer opgeruimd en schoon. Ben nu in de woonkamer en keuken bezig maar eigenlijk is de motivatie wel weer op. Kom je ff helpen?quote:
Moet ik jou schoonmaken?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heer Stig! Ik heb mijn slaapkamer opgeruimd en schoon. Ben nu in de woonkamer en keuken bezig maar eigenlijk is de motivatie wel weer op. Kom je ff helpen?
Je wil haar een veeg geven?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik jou schoonmaken?
Nee. Mijn huisje! Als bedankje mag je dan mee etenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik jou schoonmaken?
Zal jou eens eten!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee. Mijn huisje! Als bedankje mag je dan mee eten
Hij noemt haar toch geen heks ?quote:
Skattiequote:
ToTGod!quote:
Net wakker geworden omdat hier een of ander oproep tot gebed was, heel de buurt kon het horenquote:
Ah fijn!quote:Op zondag 16 juni 2024 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net wakker geworden omdat hier een of ander oproep tot gebed was, heel de buurt kon het horen
Verder alles wel goed!
En daar?
Dat ze hun gekweel maar elders doen.quote:Op zondag 16 juni 2024 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn!
[ afbeelding ]
"Wen er maar aan!"
Hier gaat het wel, de dag ff rustig opstarten.
In de contreien waar het vandaan komt!quote:Op zondag 16 juni 2024 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ze hun gekweel maar elders doen.
Precies. Al ligt er zand hier, dus kan het me wel voorstellen.quote:
Ow is er weer eens Sahara zand hier naar toe gewaaid?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Al ligt er zand hier, dus kan het me wel voorstellen.
Stiggyyyyyquote:Op zondag 16 juni 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Al ligt er zand hier, dus kan het me wel voorstellen.
Gezien al die witte gewaden zou je het denken ja.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is er weer eens Sahara zand hier naar toe gewaaid?
Greysquote:
En welk nummer is het ?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eindelijk een nummer gevonden waar ik lang naar zocht
quote:
Door mijn helm ziet niemand datquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
Ik ook
Al 3 x koffie voor mezelf ingedaan
Wauwquote:Op zondag 16 juni 2024 09:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]de honden en ik liepen om 6 uur al buiten en er was niemand, heerlijk ❤️ net mijn nagels even gedaan en nu big even de vaatwasser uitpakken daarna eerst naar opa
Waren ze wel goed gaar?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wauw![]()
Hondjes zijn hier ook buiten geweest
En gegeten
Zo de vijver gaan doen
Jep zo aan het spitquote:Op zondag 16 juni 2024 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Waren ze wel goed gaar?Dat is wel heel snel zo op een ochtend!
Hot Dogs.quote:
Dat ook ja.quote:
Vind mijn honden het leukste als ze moe zijn van de ochtendwandelingquote:Op zondag 16 juni 2024 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wauw![]()
Hondjes zijn hier ook buiten geweest
En gegeten
Zo de vijver gaan doen
Soepmaker?quote:Op zondag 16 juni 2024 10:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vind mijn honden het leukste als ze moe zijn van de ochtendwandelingNet courgettesoep vast in de soepmaker gegooid dan heb ik mijn lunch voor morgen ook vast klaar. Alleen zo nog even werktas klaarzetten en alles dat ik door mijn kwark mik. Vanavond eet ik mee met mijn ouders dus dan is alles lekker schoon en opgeruimd en heb ik alles ook echt klaar ❤🎊
Wat ga je met je vijver doen?
Nee geen pan. Soepmaker. Een soort waterkoker/thermoskas/blender in 1. Tijd terug bij de blokker gekocht omdat ik geen grote soeppan heb, ben immers alleen dus waarom zou ik een enorme pan kopenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 10:19 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
![]()
Bed afgehaald, was aangezet, haren gewassen en nu ontbijten.
Volkoren sesamboterham met gerookte makreel.
Mailyquote:Op zondag 16 juni 2024 10:19 schreef maily het volgende:
![]()
Lekker bezig mevrouw!quote:Op zondag 16 juni 2024 10:19 schreef maily het volgende:
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 10:55 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
Wandeldag vandaag!![]()
Duimen jullie voor geen-regen? Of niet-teveel-regen?
Dank!
(en hopelijk iddte moeten gebruiken vandaag
)
Nou. Grm.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
Ja die regen mag echt wel een keer ophouden zeg!
Sallyquote:Op zondag 16 juni 2024 10:55 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
Wandeldag vandaag!![]()
Duimen jullie voor geen-regen? Of niet-teveel-regen?
Dank!
(en hopelijk iddte moeten gebruiken vandaag
)
Als het hard genoeg regent is er zo een zwemplas in de tuin!quote:Op zondag 16 juni 2024 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil weer lekker kunnen fietsen en naar een zwemplas kunnen gaan met Mini-ToT.
Net wezen wandelen met hem, gaat het fiks regenen.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het hard genoeg regent is er zo een zwemplas in de tuin!
Over welke leeftijd hebben we het?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Net wezen wandelen met hem, gaat het fiks regenen.We zijn net thuis en de zon komt weer door, maar meneertje moest wel nieuwe droge kleren aan.
5 jaar.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Over welke leeftijd hebben we het?
Leuke leeftijd dan beginnen ze echt mensjes met eigen persoonlijkheid te worden. Mijn nichtje is bijna 4.quote:
Ow een persoonlijkheid had hij allang!quote:Op zondag 16 juni 2024 13:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Leuke leeftijd dan beginnen ze echt mensjes met eigen persoonlijkheid te worden. Mijn nichtje is bijna 4.
Mailyquote:
TotGodquote:
* DJMO zwaaitquote:
Bennie werknie nu.quote:
Sallyquote:
Ja hoorquote:
Liep er iemand met een bijl naar Oranjesupporters te zwaaien?quote:Op maandag 17 juni 2024 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Aanhouding in mijn straat, volgens mij nemen ze hem mee
Nee, knul in een auto. Blijkbaar wat gevonden dus auto is geparkeerd hier en hij is meegenomen naar het bureauquote:Op maandag 17 juni 2024 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Liep er iemand met een bijl naar Oranjesupporters te zwaaien?
Ah!quote:Op maandag 17 juni 2024 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, knul in een auto. Blijkbaar wat gevonden dus auto is geparkeerd hier en hij is meegenomen naar het bureau
Zal het nieuws eens in de gaten houden jaquote:Op maandag 17 juni 2024 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Zo maak je nog eens wat mee!Misschien dat je later in lokaal nieuws nog mee krijgt wat er gevonden was.
quote:Op maandag 17 juni 2024 15:27 schreef ToT het volgende:
M'n nieuwe auto heeft fikse kuren....
Schokt ineens als een malle tijdens het rijden.
Tokkie buurt?quote:Op maandag 17 juni 2024 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Aanhouding in mijn straat, volgens mij nemen ze hem mee
Eerste keer in 10 jaar dat ik het zie gebeurenquote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 15:27 schreef ToT het volgende:
M'n nieuwe auto heeft fikse kuren....
Schokt ineens als een malle tijdens het rijden.
Lijkt er idd wel op, ja...quote:Op maandag 17 juni 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Oh jee... even snel opgelapt om te verkopen, zo te horen...?
Geen betrouwbare dealer/verkoper?quote:
Ze verkopen ladingen goedkope auto's per week.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen betrouwbare dealer/verkoper?
ik hoop dat ze nog iets van garantie bieden .....quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:44 schreef ToT het volgende:
Auto is nu echt flink naar de klote....zo meteen meer naar de garage.
Wat kut zegquote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:44 schreef ToT het volgende:
Hč f*ck...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:44 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:07 schreef ToT het volgende:
De oorzaak? De oliedop zat er net niet strak genoeg op!
Gelukkig rijdtie weer!quote:Hij rijdt nu weer prima!
MAARRRRRR......het is wel een ongelooflijke schade-auto die behoorlijk netjes is gerepareerd.
Ik hoop het ook!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe...wat...waar... Kan dat nou zo'n ding zijn dattie gaat haperen... Oh wacht. Mss dat ik me er wel iets kan voorstellen.
[..]
Gelukkig rijdtie weer!![]()
Hopelijk in de toekomst minder last ermee...?
Hmja, hmja, gaat - gaat.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja behoorlijk lange tijd al.
Hoestie dan?
Beetje stoer, maar wel lekkerquote:
Op heel FOK! al ToT. Maar als je het ter spraken brengt of aangeeft wat er mis is ben je een doemdenker. Want 'Alsof dit helpt' De dooddoeners liggen voor het oprapen. Of als je meldt dat een kutmod de boel weer verstiert wordt het weggelachen en neemt de mod wraak door topics van je dicht te pleuren. Heb weer een topic open staan waarvan het kan dat ie zo dicht gaat als de zak hooi on line komt.quote:
Niks mis mee. Zulke draag ik ook. Wel iets wijder. Moet niet knellen.quote:
Ja blijft een moeilijk onderwerp, wat er mis is met FOK!.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op heel FOK! al ToT. Maar als je het ter spraken brengt of aangeeft wat er mis is ben je een doemdenker. Want 'Alsof dit helpt' De dooddoeners liggen voor het oprapen. Of als je meldt dat een kutmod de boel weer verstiert wordt het weggelachen en neemt de mod wraak door topics van je dicht te pleuren. Heb weer een topic open staan waarvan het kan dat ie zo dicht gaat als de zak hooi on line komt.
Goeiemorgen trouwens. Gisteren je Jan Cremer paint gebruikt op FB en hier.
Whutquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op heel FOK! al ToT. Maar als je het ter spraken brengt of aangeeft wat er mis is ben je een doemdenker. Want 'Alsof dit helpt' De dooddoeners liggen voor het oprapen. Of als je meldt dat een kutmod de boel weer verstiert wordt het weggelachen en neemt de mod wraak door topics van je dicht te pleuren. Heb weer een topic open staan waarvan het kan dat ie zo dicht gaat als de zak hooi on line komt.
Ow tong80 is nogal van controversiële topics te openen die dan op slot gegooid worden, waarna hij topics aanmaakt over dat die topics niet gesloten hadden moeten worden enzo!quote:
Het gebeurt.quote:
Ach, sommige users denken dat ze heel bijzonder zijn en boven de 'rest' staan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze eens. Als je mij bedoelt heb je gelijk. Zoveel zelfinzicht heb ik nog wel. Nou de mods nog.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ach, sommige users denken dat ze heel bijzonder zijn en boven de 'rest' staan.
ToTGod! Ja, gaat zijn gangetjequote:
Ach, het gebruikelijke. Nog even volhouden he.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToTGod! Ja, gaat zijn gangetjeEn met u?
Gaat je lukkenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het gebruikelijke. Nog even volhouden he.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jawel, maar de ergernissen stapelen zich op.
Mailyquote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:40 schreef maily het volgende:
[..]
Jongons![]()
O shit dat moest multiquote zijn![]()
Helleu mails!!quote:
Sallyquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:16 schreef Sally het volgende:
Mogguh, mogguh....
Beetje langer geslapen dan anders vandaag. Maar zo wel op moeten staan....
Minitot aan het rondrennen?quote:
Nee ik bedoel hier in dit topic!quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel hier in dit topic!Zelf zit ik nog flink in de shit, maar dat verandert straks wel weer als Mini-ToT van schoolreisje terug komt met ladingen verhalen en met zijn vrolijke maffe vriendinnetje!
Morguh ToTquote:
Sallyquote:
Mailyquote:
Ja zoiets. Had ook iedereen apart kunnen mentionen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel mentions om weer wat meer activiteit te krijgen hier?
Ik ontkom ook nergens aan diebendequote:
Hopen dat Nederland slecht gaat spelen dan!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ontkom ook nergens aan diebende![]()
![]()
Dat hoop ik al jaren.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopen dat Nederland slecht gaat spelen dan!
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:49 schreef ToT het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met voetbal en heb hier ook geen vlaggetjes en dat soort meuk hangen.
De hele wijk hier is volledig oranje, op ons huis na.
Maar ik gun de mensen hun pleziertje wel.
Ik ben weg hierquote:
Nu definitiefquote:
Omdat jij het bent. Maar ik moet wel welkom zijn zo'n ieneminiemus die een ander geen pleziertje guntquote:
Greyskequote:
Tuurlijk tochquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Zo hehe, nou is haar dag weer goed hoor @:greysbones
Jazeker!quote:
Klopt, Hamilton had pechquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoorde dat iemand niet pole-position had.
Nog iemand toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt, Hamilton had pech
Russell ookquote:
ToTGod! Jazeker, net gewandeld en straks F1 kijken. En met jou?quote:
Mooi man!quote:Op zondag 23 juni 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToTGod! Jazeker, net gewandeld en straks F1 kijken. En met jou?
Het is ook heerlijk weer. Ik zeg doen!quote:Op zondag 23 juni 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi man!
Ja de dag ff rustig beginnen, maar ik vermoed dat ik vandaag weer veel lekker buiten zal zijn met Mini-ToT!
Komt vast wel goed!quote:Op zondag 23 juni 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is ook heerlijk weer. Ik zeg doen!
Zwemmenquote:Op zondag 23 juni 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt vast wel goed!En later deze week ga ik lekker met hem zwemmen!
Scherfjesquote:Op zondag 23 juni 2024 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
ja, schitterend weer vandaag, om lekker dingen te ondernemen
Mailyquote:
Het gaat. Last van zenuwen. Niet de spanning maar neurologisch op m'n spieren. Dus vandaag rustig aan. En zo terug naar bed. Met jou ?quote:Op zondag 23 juni 2024 10:45 schreef maily het volgende:
[..]
Heej tong80
Hoe gaat het vandaag met je?
Die laatste zin is raar 🤣quote:Op zondag 23 juni 2024 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat. Last van zenuwen. Niet de spanning maar neurologisch op m'n spieren. Dus vandaag rustig aan. En zo terug naar bed. Met jou ?
Ik ben ook gezondquote:Op zondag 23 juni 2024 10:50 schreef maily het volgende:
[..]
Die laatste zin is raar 🤣
Het antwoord is nee![]()
Vervelend van de zenuwen.
Als ik hier af en toe lees wat mensen allemaal mankeren prijs ik me gelukkig dat ik gezond ben.
nou ik wilde vooral in huis bezig vandaag. maar dat is wel zonde inderdaad. dus vanmiddag toch maar eens een mooie wandeling maken.quote:
Sterkte, tong!quote:Op zondag 23 juni 2024 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat. Last van zenuwen. Niet de spanning maar neurologisch op m'n spieren. Dus vandaag rustig aan. En zo terug naar bed. Met jou ?
Wandelenquote:Op zondag 23 juni 2024 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou ik wilde vooral in huis bezig vandaag. maar dat is wel zonde inderdaad. dus vanmiddag toch maar eens een mooie wandeling maken.
quote:Op zondag 23 juni 2024 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer rekening mee houden in het vervolg. Heel de dag fanatiek FOK!en door het voetballen. Hoe is het met jou ?quote:
Kom danquote:
In het tuinhuisquote:
Bij mij, op het circuit natuurlijk!quote:Op zondag 23 juni 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
In het tuinhuis
Daarna BBq aan
Of heb je een beter bod ?
Mwah, het gaat. De ergernissen hebben laatst een enorme piek bereikt, en nu gaat het wel weer ff.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer rekening mee houden in het vervolg. Heel de dag fanatiek FOK!en door het voetballen. Hoe is het met jou ?
Whuttttquote:Op zondag 23 juni 2024 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij, op het circuit natuurlijk!
quote:
Mailyquote:
Ja, maar gelukkig is een projectleider 4 weken wegquote:Op zondag 23 juni 2024 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
Al bijna klaar voor een nieuwe werkweek?
quote:Op zondag 23 juni 2024 23:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig is een projectleider 4 weken weg
Beetje rust in de tentquote:
Nope.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
Al bijna klaar voor een nieuwe werkweek?
Nog 19 anderen die ook aan de quali meededen, hadden géén polequote:
quote:Op maandag 24 juni 2024 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog 19 anderen die ook aan de quali meededen, hadden géén pole![]()
(lol, de fun van het mee 'terug' lezen xD![]()
)
Goeiemorgen meneerquote:
Nieuwe werkweek in het verschiet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2024 07:21 schreef maily het volgende:
[..]
Nieuwe werkweek in het verschiet.
Eerst maar eens ontbijten.
Eetse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |