Leuke inspiratie gehad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Alles wel met onze ToT GeNoT?quote:
Druk druk druk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Flinke ups en downs in het leven.
En daarzp?
Fred Flintstones mobieltje.quote:
Ach, die Harmennen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een Finkers grap he, toen hij druk druk druk was.
"Ik vraag me af ik die knakker nog te pakken krijg."quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een Finkers grap he, toen hij druk druk druk was.
quote:
Oeehhh...quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]eN WAt er ToEn gEbeURDe zO VLak vOor miDdERnaCht zAL jE vERbaZEn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal niks meer
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
ToTGodquote:
Livin' in the fast lanequote:
Ja ach, op en neer maar momenteel ff wat minder heftig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Livin' in the fast lane
En daar? Wat meer rust?
Goed te horenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, op en neer maar momenteel ff wat minder heftig.
Rustig weekend eerlijk gezegd. Zondag verjaardag van mijn zwager.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gelukkig is het niet continu kommer en kwel.
Nog spannende dingen in de planning?
Ook wel zo relaxed, als je de in fast lane leeft!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rustig weekend eerlijk gezegd. Zondag verjaardag van mijn zwager.
Daar kan ik goed mee omgaanquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook wel zo relaxed, als je de in fast lane leeft!
Mailyquote:
Hard gaan, en soms lekker relaxed aan doen!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kan ik goed mee omgaan
[..]
Maily
Precies!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hard gaan, en soms lekker relaxed aan doen!
[ afbeelding ]
Die herrie luister ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Danny de Munk door de speakers pompen!![]()
Because Amsterdam is poop on the sidewalk....
Gisteren ging het beter. Ga zo weer ff liggen. But no worries.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:10 schreef ToT het volgende:
[..]Kerel! Hoe is het met het pootje en de rest?
Ups en downs dus?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren ging het beter. Ga zo weer ff liggen. But no worries.
Met jou ?
Alles sal reg kom. Latersquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ups en downs dus?
Ja same here, maar dan dus op ander gebied he.
We moeten het allebei ff zien vol te houden.
Hé - die heb ik al efkes nie meer geheurd?quote:
Hoi tongquote:
Hoi totquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:10 schreef ToT het volgende:
[..]Kerel! Hoe is het met het pootje en de rest?
Koekskequote:
Heer Stig! Ik heb mijn slaapkamer opgeruimd en schoon. Ben nu in de woonkamer en keuken bezig maar eigenlijk is de motivatie wel weer op. Kom je ff helpen?quote:
Moet ik jou schoonmaken?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heer Stig! Ik heb mijn slaapkamer opgeruimd en schoon. Ben nu in de woonkamer en keuken bezig maar eigenlijk is de motivatie wel weer op. Kom je ff helpen?
Je wil haar een veeg geven?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik jou schoonmaken?
Nee. Mijn huisje! Als bedankje mag je dan mee etenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik jou schoonmaken?
Zal jou eens eten!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee. Mijn huisje! Als bedankje mag je dan mee eten
Hij noemt haar toch geen heks ?quote:
Skattiequote:
ToTGod!quote:
Net wakker geworden omdat hier een of ander oproep tot gebed was, heel de buurt kon het horenquote:
Ah fijn!quote:Op zondag 16 juni 2024 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net wakker geworden omdat hier een of ander oproep tot gebed was, heel de buurt kon het horen
Verder alles wel goed!
En daar?
Dat ze hun gekweel maar elders doen.quote:Op zondag 16 juni 2024 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn!
[ afbeelding ]
"Wen er maar aan!"
Hier gaat het wel, de dag ff rustig opstarten.
In de contreien waar het vandaan komt!quote:Op zondag 16 juni 2024 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ze hun gekweel maar elders doen.
Precies. Al ligt er zand hier, dus kan het me wel voorstellen.quote:
Ow is er weer eens Sahara zand hier naar toe gewaaid?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Al ligt er zand hier, dus kan het me wel voorstellen.
Stiggyyyyyquote:Op zondag 16 juni 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Al ligt er zand hier, dus kan het me wel voorstellen.
Gezien al die witte gewaden zou je het denken ja.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is er weer eens Sahara zand hier naar toe gewaaid?
Greysquote:
En welk nummer is het ?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eindelijk een nummer gevonden waar ik lang naar zocht
quote:
Door mijn helm ziet niemand datquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
Ik ook
Al 3 x koffie voor mezelf ingedaan
Wauwquote:Op zondag 16 juni 2024 09:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]de honden en ik liepen om 6 uur al buiten en er was niemand, heerlijk ❤️ net mijn nagels even gedaan en nu big even de vaatwasser uitpakken daarna eerst naar opa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |