Een capability gap creëren of Oekraïne niet steunen vind ik niet bepaald koffievlekken op tafel, eerder verborgen gebreken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar dat is hier totaal niet aan de ordeHet is alsof er een koffievlek op de tafel achterblijft en je het huis als onbewoonbaar smerig gaat omschrijven.
De status aparte hebben ze volgens mij al doordat ze niet verzekerd kunnen worden. Maar mij lijkt het beter dat hier een oplossing voor gecreëerd wordt dan niets te doen omdat deze groep bestaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:20 schreef nostra het volgende:
[..]
En de mensen die weggelachen worden door een verzekeraar, want erfelijke aandoening of een keer een depressie gehad, krijgen die dan weer een status aparte?
Het afwijzen van een onderzeeboot aankoop kan gewoon. Als het geen optie zou mogen zijn dan moet je de wet maar aanpassen zodat het niet door de TK hoeft te worden goedgekeurd. Verder is het allemaal aanstellerij van een VVD die wanhopig probeert te doen alsof ze heus wel het beste met het land voor hebben na 14 jaar lang vooral om zichzelf te hebben gegeven.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Een capability gap creëren of Oekraïne niet steunen vind ik niet bepaald koffievlekken op tafel, eerder verborgen gebreken.
Het lijkt me dat voor elke partij het landsbelang voorop moet staan bij een stemming en dat die stemming dus onafhankelijk moet zijn van de (zeer onwenselijke) situatie waarin de coalitie het onderling niet eens wordt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Ps. hoe zou jij als PvdA willen voorkomen dat jij degene bent die alle gaten dicht rent die de PVV laat vallen en hoe zou jij proberen om coalitie breed gedragen steun voor de hulp aan Oekraïne af te dwingen @:nostra?
Was al Kamerlid voor de VVD, en partner geweest bij Baker&McKensie, lijkt dus prima. Oh Wopkequote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een nieuwe naam die ik hier nog niet had gezien
[..]
Was dat ook niet verplicht?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt, daar betaal je zorgpremie voor
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Totale afbraak van onderwijs wordt doorgezet
Daar zullen ze content mee zijn bij de regeringspartijen
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hermans (waarschijnlijk) op Onderwijs @:Janneke141
Ben je vast verguld mee.
Kan niet wachten.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hermans (waarschijnlijk) op Onderwijs @:Janneke141
Ben je vast verguld mee.
Waar komt deze vandaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
PVV: migratie, zorg, buitenlandse handel, ontwikkelingssamenwerking, economische zaken en infrastructuur
VVD: financiën, justitie, defensie en klimaat
NSC: binnenlandse zaken, buitenlandse zaken, sociale zaken en onderwijs
BBB: landbouw en wonen
PVV: zorg, justitie, binnenlandse zaken en infrastructuur
VVD: onderwijs, sociale zaken en volksgezondheid, welzijn en sport
NSC: financiën en justitie
BBB: landbouw
Boven ministers, onder staatssecretarissen
Wat een heerlijke post moet dat zijn. Geldkraan volledig dichtdraaien, rest van het ambt op je reet zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:27 schreef Slobeend het volgende:
PVV krijgt ontwikkelingssamenwerking, dat is een grap toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |