vandaan?quote:mama appelsap
Beat it ?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:50 schreef bartrid het volgende:
Openstaande vraag:
Waar komt de term
[..]
vandaan?
Het gaat om een nummer van Michael Jackson....
Goed denk ikquote:
Wie?quote:are regarded as one of the pioneers of electronic music, electronica, synth-pop,electro and electronic rock for their experimentation with electronic music in a rock/pop context and innovative work in melding psychedelic rock with home-made oscillators and synthesizers.
The band's pulsing rhythms and electronic melodies would predate several contemporary artists, including Wendy Carlos, Kraftwerk, White Noise and Can, as well as later artists including Suicide, Stereolab, and Laika.
De originele tekst 'Ma Ma Se, Ma Ma Sa, Ma Ma Kossa' is van Manu Dibango, uit de song 'Soul Makossa'…quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:50 schreef bartrid het volgende:
Openstaande vraag:
Waar komt de term
[..]
vandaan?
Het gaat om een nummer van Michael Jackson....
tufkac 1quote:
Niemand een idee?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:46 schreef tufkac het volgende:
Ik denk dat ik het wel zeker weet.
[..]
Wie?
quote:were an American electronic rock group[2] from New York, active between 1967 and 1970, before reforming in the mid-1990s. It was composed of Simeon (born Simeon Oliver Coxe III,[4] June 4, 1938 – September 8, 2020),[5] who performed on a primitive synthesizer of his own devising; and, until his death in 2005, drummer Danny Taylor. The duo were among the first to employ electronic music techniques outside of academia, applying them to 1960s rock and pop
Studio albums:(S/T) (1968)
Contact (1969)
Beacon (1998)
The Garden (1998)
Decatur (1998)
Clinging to a Dream (2016)
Door deze vraag ben ik nu dit aan het luisteren.quote:
quote:Do you want to ride?
See yourself going by
The other side of the sky
Heb je nou jezelf een punt gegeven vanwege James Last?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:58 schreef bartrid het volgende:
tufkac 1
bartrid 2
Ook leuk in de cover van James Last![]()
quote:
Vette vingers op mobiel. Aangepastquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:41 schreef tufkac het volgende:
[..]
Heb je nou jezelf een punt gegeven vanwege James Last?
quote:B. C. (born Steven John Hamper, 1 December 1959) is an English painter, author, poet, photographer, film maker, singer and guitarist
Billy Childishquote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:06 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Noem twee bands van dit heerschap?
Aangepast van drie naar twee.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Billy Childish
Thee Milkshakes
Thee Headcoats
quote:is an American multi-instrumentalist, vocalist, songwriter, visual artist and record label owner. He is best known as the founding member and primary songwriter of the garage rock band
, with whom he has released 23 studio albums. In addition to his work with
,
records solo material under the name "Damaged Bug". From 2020-2021, He released several improvisation-based records with a rotating collective of different artists, including "Bent Arcana", "Witch Egg", "Endless Garbage", "Moon Drenched" and "Gong Splat".
Uiteraard. Wat waren ze zondag in de Melkweg weer briljant. Beste live band op de planeet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tufkac 2
bartrid 2
pipster 1
Ulx 1I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:are an English rock band formed in London in 1992. The group had eight UK top 40 hit singles and three UK top 10 albums during the 1990s.[1] Their music was also featured in the soundtrack of the pop cultural hit movie Trainspotting. The band split up in 1998, but reunited in 2017.
Radiohead ?quote:
Ik dacht dat ze wel wat bekender warenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:35 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht dat ik redelijk thuis was in Engelse jaren '90 bandjes maar ik kan niks bedenken
quote:It was followed by the platinum-selling (over 300,000 copies) release The It Girl which yielded four top 20 hit singles "What Do I Do Now?", "Nice Guy Eddie", "Sale of the Century" and "Statuesque"
Misschien die gruwelijke Skunk Anansiequote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:44 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel wat bekender waren
[..]
In alle eerlijkheid, ik had de indruk dat de zangeres aanzienlijk vaker in het Britse (showbiz) nieuws kwam dan de band waar ze deel vanuit maakte - haar naam is in ieder geval beter blijven hangen (en had ik op grond van de hints ook niet geradenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:44 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel wat bekender waren
[..]
Die is niet best nee. Maar je mag de bandnaam best noemen hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:31 schreef Ulx het volgende:
Ik vind die Blondie cover trouwens niet zo denderend.
quote:A life of leisure is no life, you know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
tufkac 2quote:Op woensdag 19 juni 2024 09:16 schreef pipster het volgende:
De meneer die recent is overleden toch, Dario G.
quote:My friend Dario has a super mega car
Drives too fast, drives too flash
The noise the wheels make
Screeching on the tarmac
Echoes in his head, then echoes in his pants
quote:
quote:He laughed and jumped into the bright yellow light
but beneath that smile was a sad face
quote:He gave everything until the last day
No one knew the pain of his silence
sadness
Because there was no one he left at the end
quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:40 schreef tufkac het volgende:
Lijkt op de Engelse versie van Hij was maar een clown...
Ben Cramer - De Clown (maar dan in het Engels, zoals tufkac al zei)...quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:20 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]ander nummer, andere artiest
quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben Cramer - De Clown (maar dan in het Engels, zoals tufkac al zei)...
Van welke Nederlandse punkband zijn deze albums uitgebracht?quote:1983 Jonestown Aloha'
1986 Nothing Can Go Wrogn!'
1999 "A Dutch Feast: The Complete Works
B.althazar G.erards K.ommandoquote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:18 schreef pipster het volgende:
[..]
Van welke Nederlandse punkband zijn deze albums uitgebracht?
quote:
Spacer - Sheila & The Black Devotionquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:29 schreef slaveloos het volgende:
Van Balthazar naar Alcazar.
op hun nummer cryin at the discotheque is de meest belangrijke sample afkomstig van welk nummer van welke artiest?
Zekersssquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spacer - Sheila & The Black Devotion
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:28 schreef tufkac het volgende:
Ik twijfel... eerste gok op La Bionda, One for you, one for me
Die hadden een donkere zangeres…quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:32 schreef tufkac het volgende:
Tweede gok is Eruption, I can't stand the rain
RAH Band? CLouds across the moon?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie en wat was hun grootste hit?
The Moon band ?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook niet, maar qua thema is het wel een vervolgvraag…
Toegegeven, er zit een getal in de titel van hun grootste hit…quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk 'm voor 2/3 te weten, alleen een beetje last van dyscalculie..
Niet echt..quote:Op zondag 23 juni 2024 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Niemand die de man uiterst rechts en de man met de gitaar herkend?
Die linker is inderdaad Robbie van Leeuwen en die rechter is Rick van der Linden…quote:Op zondag 23 juni 2024 17:46 schreef Charmian het volgende:
Die met gitaar is van Shocking blue, die rechter dame lijkt zelfs op Mariska Veeres met pruik. Verder geen idee.
De eerste had ik wel herkend. De ander niet. Even gekeken en de groepsnaam is een Oh-jaatje.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die linker is inderdaad Robbie van Leeuwen en die rechter is Rick van der Linden…
Laat die grootste hit maar zittenquote:
quote:Doncaster DJ and producer Les Hemstock created the original "" mix. It was then taken from there and developed as a single release by father and son team John and Andrew Pickles. The name
was devised by Andy Pickles. Ian Morgan, a fellow DJ and co-producer, also engineered and mixed some of the early releases along with Andy Pickles. Morgan was replaced in the early 1990s by DJ and producer Mark "The Hitman" Smith.
No shit Sherlock!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:55 schreef iggyinthehouse het volgende:
oh ja! vond ik altijd wel een fijn nummer
Wat van wie?
[..]
wtf...great minds think alikequote:Op maandag 24 juni 2024 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
No shit Sherlock!![]()
Dit komt net voorbij in mijn 'Discover Weekly' playlist van Spotify, die elke maandagochtend automatisch samengesteld wordt (zie de datum en tijd):
[ afbeelding ]
Hmmm, ik had Jive Bunny willen/moeten uitsluiten (doe ik bij deze alsnog!quote:Op maandag 24 juni 2024 14:23 schreef iggyinthehouse het volgende:
grease - the grease megamix
grease - the dream mix
jive bunny - thats what i like
jive bunny - lets twist again
zoiets?
Dat maakt het verhaal compleet.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:39 schreef iggyinthehouse het volgende:
oh ja! Technotronic - Megamix (die heb ik hie rnog liggen)
Janovitz ?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:24 schreef pipster het volgende:
Bill van Buffalo Tom heeft wel wat boeken geschreven. Maar zijn achternaam die weet ik zo snel even niet.
Oh ja. Dacht ik heb hem goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:32 schreef pipster het volgende:
Ja Jovanovitz inderdaad, als het al de gezochte schrijver is natuurlijk.
En dat is hem ook ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:24 schreef pipster het volgende:
Bill van Buffalo Tom heeft wel wat boeken geschreven. Maar zijn achternaam die weet ik zo snel even niet.
Welk nummer van wie?quote:Haaaaaa, Ha-la-ha-la, Ba - Ba - Ba - Ba - Ba - Ba - Ba
Ba-ba-ba (baa-ba) Ba-ba-ba-ba, Ba-ba-ba-ba, (ba) Ba-ba (ba)
Ba-ba, ba-ba, ba-ba, (ba) ba-ba, ba-ba, ba-ba ba-ba-ba-ba-be (ba)
Boy that scratchin is makin' me itch (ba, ba)
Yesquote:
welk ander nummer werd in Buffalo Stance gesampled?quote:The song's title is also a reference to the Malcolm McLaren song "Buffalo Gals" (1982), which "Buffalo Stance" samples.[5] Other samples came from's
, and the saxophone break is from the band Miami's song "Chicken Yellow" (1974).[6]
iggyinthehouse 4quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:17 schreef iggyinthehouse het volgende:
hey you the rock steady crew van the rock steady crew
half broer half zus? daar is een heel nest uit gekomen, volgens mij nog 3 of 4 half broers/zussenquote:
Idd Eagle is half broer van Neneh. Don Cherry was niet haar echte vader maar nam de naam wel overquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:47 schreef TALIN het volgende:
[..]
half broer half zus? daar is een heel nest uit gekomen, volgens mij nog 3 of 4 half broers/zussen
Chaos, Ophef of Verbijstering misschien?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:30 schreef TALIN het volgende:
.........is ontstaan nadat Beffers, Bosma en Swarte in 2018 het idee kregen om samen een band op te richten.
wat moet er op de plek van de puntjes staan?
als dat bandnamen zijn zit je warm.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chaos, Ophef of Verbijstering misschien?
Ik bedoelde het als zelfstandig naamwoorden, een bandnaam kan ik er namelijk niet aan koppelen...quote:
"100% tegen alles"quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als zelfstandig naamwoorden, een bandnaam kan ik er namelijk niet aan koppelen...
Bingo!quote:
The Ex ?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:16 schreef Ulx het volgende:
Begin dit jaar kwam, enkele maanden na zijn dood, de laatste plaat van RocknRoll übermensch Tony Slug uit. Onder andere Jello Biafra zong hier op.
Maar leden van welke Amsterdamse band deden samen met Tony de muziek verzorgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:
ha! die weet ik!!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:21 schreef belsen het volgende:
Wat is de link tussen het bekendste nummer van de zojuist genoemde L7 en deze meneer?
[ afbeelding ]
Die weet hem wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:28 schreef Berkery het volgende:
De meneer op de foto speelde ooit bij de Suicidal Tendencies <==> Pretend we're dead?
Nooit zo goed, maar beter.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:19 schreef TALIN het volgende:
[..]
ha! die weet ik!!
de 2de letter van diegene die dat bekenste nummer heeft geschreven is dezelfde letter als die knakker op de foto die wel z'n best doet om opvolger van Jason en zijne godddelijke bas god Cliff maar natuurlijk nooit zo goed zal zijn
Je bent wel akelig warmquote:Op woensdag 3 juli 2024 10:52 schreef pipster het volgende:
Ik weet wel wie het zijn maar de link ontgaat mij een beetje. Misschien heeft Chino meegedaan bij Dead Cross van Mike Patton en Roger Taylor had een band genaamd the Cross.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:59 schreef pipster het volgende:
Dan zal The Cross de link zijn. Crosses dan met die drie kruizen?
quote:
quote:Justice werd bekend door hun remix van "Never Be Alone" van, die ze hadden gemaakt voor een remix-wedstrijd van een Parijs radiostation.
...mobile discoquote:
Zekerquote:
Laatste correcte toevoeging krijgt het punt.quote:The Red Hot Chili Peppers were formed in Los Angeles by,
,
and
. Due to commitments to other bands,
and
did not play on the band's 1984 self-titled debut album
quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:08 schreef Litpho het volgende:
Anthony Kiedis, Flea, Hillel Slovak and Jack Irons volgens mij - Irons en Slovak zaten aan de kant?
iggyinthehouse 6quote:The Red Hot Chili Peppers were formed in Los Angeles by Kiedis, Flea, guitarist Hillel Slovak and drummer Jack Irons. Due to commitments to other bands, Slovak and Irons did not play on the band's 1984 self-titled debut album, which instead featured guitarist Jack Sherman and drummer Cliff Martinez.
Wat van wie?quote:I've been to the east, I've been to the west
But the girls I like most are the ones undressed
Wot! - Captain Sensiblequote:Op woensdag 3 juli 2024 18:02 schreef tufkac het volgende:
Nog maar een stukje tekst dan:
[..]
Wat van wie?
quote:
Wat van wie?quote:Left school with a first class pass,
Started work but as second class.
School taught one and one is two.
But right now, that answer just ain't true.
The Moody Blues natuurlijk!quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Left school with a first class pass,
Started work but as second class.
School taught one and one is two.
But right now, that answer just ain't true.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:04 schreef TALIN het volgende:
[..]
The Moody Blues natuurlijk!
ik beun erbij als barman bij een bierencafe waar we Spotify gebruiken als muziek verzorging.
ik heb daar een lijst genaamd: #4 60's shit en daar staat "ride my see saw" ook in
Fatal Flowers - Younger daysquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:59 schreef TALIN het volgende:
van Nederlands beste band ooit!
welk nummer zoek ik:
I've been sitting here talkin' to this Guy
I used to know
And he's been tellin' me all those stories,
About a long time ago
die dus!quote:
Wat is de titel (quote:I looked to the sky
Where an elephant's eye
Was looking at me
From a bubblegum tree
And all that I knew
The![]()
Was letting in water
Yep, top 10 hit (UK) voor Traffic in de jaren '60 en later ook voor Nigel Planer ('Neil') in de jaren '80quote:
Zeker.quote:
Daar heb ik nog verschillende malen gegeten.quote:
Malle Jan. ik zag de broertjes vaak naar de schaatsbaan gaan toen ik daar vlakbij woondequote:Op donderdag 4 juli 2024 22:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar heb ik nog verschillende malen gegeten.
quote:Don't treat me this way if you want me to stay or I'll just go runaway
I'll go running back to L.A. someday
And I'll write you a letter, a nasty letter, someday, someday
Even gecheckt en die is van 8 maart 1994…quote:
Iggyinthehouse 6quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:07 schreef Geluiden het volgende:
The Prodigy - Music for the Jilted Generation?
pay no mind!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:36 schreef Geluiden het volgende:
Uit welk nummer van wie komt deze tekst?
The sales climb high through the garbage pail sky
Like a giant dildo crushing the sun
Iggyinthehouse 6quote:Op maandag 8 juli 2024 10:20 schreef TALIN het volgende:
[..]
pay no mind!
eerste keer dat ik die hoorde was door mn airpods een berg af skieend in Oostenrijk.
volgende wat ik zag waren die oranje netten overal om me heen!
volgend nummer was Souljacker Part 1
ik zoek een nummer van een Amerikaanse band.quote:Op maandag 8 juli 2024 14:25 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Iggyinthehouse 6
pipster 6
MadMaster 5
Ulx 4
tufkac 3
bartrid 3
TALIN 3
Berkery 2
belsen 1
slaveloos 1
Litpho 1
Blogman 1
Geluiden 1
je bent heel warm!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:30 schreef Ulx het volgende:
Geen idee wat de titel kan zijn. Ik gokte wegens trombone en omdat Peter Cetera bas speelde in Chicago.
If You Leave Me Now is van later en de Chicago Transit Authority is de enige die ik heb maar die is van veel eerder dan 1973.
Bingo!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat riekt toch wel aardig naar Feeling stronger everyday
Laten we het houden bij een eervolle vermelding voor Ulx, anders gaat later de geautomatiseerde verwerking van de punten i.r.t. de totaal-/tussenstand in de soep lopen...quote:
quote:We can change the world,
Re-arrange the world
It's dying
quote:Well, one and one is two
Six and two is eight
Come on baby don't ya make me late
Hidehey
Oh, dit is niet het origineel voor de duidelijkheid.quote:
Warm.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:13 schreef Geluiden het volgende:
Laatste lijkt een beetje op Minnie the Moocher van Cab Calloway.
Zeker.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:00 schreef tufkac het volgende:
Sweet home Chicago van the Blues Brothers?
Wat, van wie?quote:He's gonna tell you 'bout his dear old mother
Burned up in a factory in Springfield, Mass
He's gonna tell you 'bout his baby brother
Hustlin' down the city streets
And selling his ass for a dollar bag
Randy Newman the Blues ( en Paul Simon! ik herkende die stem en heb daar ooit op gegoogled want vooral die rare text had ik zoiets van, klopt dat wat ik nu meezing? )quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:37 schreef TALIN het volgende:
[..]
Randy Newman the Blues ( en Paul Simon! ik herkende die stem en heb daar ooit op gegoogled want vooral die rare text had ik zoiets van, klopt dat wat ik nu meezing? )
te makkelijk?quote:
Iggyinthehouse 6quote:
Sinds Bataclan 2015 zekerquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:28 schreef tufkac het volgende:
Maar the Eagles of Death Metal zijn wel redelijk bekend, denk ik.
quote:uit Swindon (Engeland). De naam van de band werd in 1976 gekozen, nadat de twee bandleden Andy Partridge (gitaar & zang) en Colin Moulding al vanaf 1972 samen in verschillende bands hadden gespeeld.
Ik ga er blind vanuit dat deze formule juist is uitgeschreven.quote:
quote:The band, fronted by Dangers (the only permanent member), has proven versatile over the years, experimenting with techno, breakbeat, industrial, dub and jazz fusion while touring the world and influencing major acts such as Nine Inch Nails, the Chemical Brothers and the Prodigy.[4] Some of the band's earlier work has been credited with influencing the rise of the trip hop, big beat, and drum and bass genres
disposible Heroes of Hyprophicie ?quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:06 schreef bartrid het volgende:
Xtc komt uit Swindon. Deze ook, wat is de naam?
[..]
Zekers.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:19 schreef pipster het volgende:
Gezien de omschrijving denk ik eerder aan Meat Beat Manifesto.
Wie zijnquote:1987: Rok da Housefeat.
![]()
Zekers.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef TALIN het volgende:
[..]
ha!
Kajagoogoo
Scoobiedoo!
mijn antwoord:
Anywayawanna
zou jij een nieuwe willen doen, ik verwacht pas maandag weer online te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iggyinthehouse 6
pipster 8
MadMaster 6
Ulx 6
tufkac 4
TALIN 5
bartrid 4
Berkery 2
Blogman 2
belsen 1
slaveloos 1
Litpho 1
Geluiden 1
n00biedoobiedoo 1
Wat van wie?quote:is a song by the American rock band
. It is originally from their second album In Color, released in September 1977. It was the first single released from that album, but it did not chart in the United States in its original studio version, which was influenced by music hall styles.
Iggyinthehouse 6quote:
Peter Gabriel?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:14 schreef Litpho het volgende:
Welke artiest hoort bij de volgende discografie?
<self-titled>
<self-titled>
<self-titled>
<self-titled>
S
U
U
SMB
NB
I
Iggyinthehouse 6quote:
enorme kater maar!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:16 schreef Berkery het volgende:
Nu op Kink; de album top 1000. In de top 100 staan 9 albums van Nederlandse acts. Noem er 6
Dat zal bij de huidige lichting DJ's niet veel uitmakenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:09 schreef tong80 het volgende:
Is het een TOP-1000 door luisteraars of door DJ's ?
Je bent licht cynisch neem ik aan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zal bij de huidige lichting DJ's niet veel uitmaken
Mja..het is wel een aardig meeloper team op het momentquote:
Dat vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja..het is wel een aardig meeloper team op het moment
Ah, mijnfout al gecorrigeerd, zie ik. excuus!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iggyinthehouse 6
pipster 8
MadMaster 6
Ulx 6
tufkac 4
TALIN 5
bartrid 4
Berkery 3
Blogman 2
belsen 1
slaveloos 1
Litpho 2
Geluiden 1
n00biedoobiedoo 1
1, 2, 3 (de titelloze van Spinvis)...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:55 schreef Ulx het volgende:
Betty Serveert - Palomine
UDS - Mental Floss for the Globe
deze twee zullen er wel bijstaan. Verder geen idee. Spinvis misschien nog maar daar ken ik zo snel geen titels van.
4, 5...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:40 schreef tufkac het volgende:
Tja, de 2 die Ulx al genoemd heeft, lijken me wel zekerheidjes.
Verder:
Herman Brood - Shpritsz
Anouk - Urban Solitude
JOHAN - Pergola
De Staat - ?
Dank voor het waarnemen, dit was de zesde als ik het goed zie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Klopt. Toevallig gisteren de namen tegengekomen toen ik op FB lulde met Eric van den Berg (OOR). Stond in één van z'n jaarlijstjes die hij om de zoveel dagen plaatst. Voorloper Bettie Serveert.quote:
Iggyinthehouse 6quote:
ja!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:05 schreef TALIN het volgende:
[..]
die fantastischen 4!
die da oder die da!
het duurde volgens mij 10 jaar voordat ik ze live kon aanschouwen.quote:The music video for "XXXX XXXX" features the band performing the song in an empty sports hall, interspersed with slow-motion shots (playing in reverse) of the members destroying various electrical equipment in front of their performing selves. Towards the end of the video, they become surrounded by rapidly multiplying clones of themselves also performing the song.
hulde!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:20 schreef iggyinthehouse het volgende:
klinkt als Interpol - Slow Hands?
die heb ik nog gezien op Pinkpop, was niet echt vals toen
quote:If I have to fall from high heights
May my fall be slow
I've only found rest
In indifference
Yet I want my innocence back
But nothing makes sense, and everything's wrong
quote:Jeanne Gautier (Pierrefonds (Canada), 12 september 1961) is een in Canada geboren Franse zangeres.
En toch goed gespeld en mooi ingekoptquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:05 schreef pipster het volgende:
Gezien de Belgische cover Katrien - Kate Ryan zou ik dan Desenchantee (oid, Frans en ik gaan niet goed samen).
quote:Vette Jus en Boerenjongens 1975
Boeren, burgers en buitenlui 1976
Die dan weer welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |