quote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:28 schreef tufkac het volgende:
Ik twijfel... eerste gok op La Bionda, One for you, one for me
Die hadden een donkere zangeres…quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:32 schreef tufkac het volgende:
Tweede gok is Eruption, I can't stand the rain
RAH Band? CLouds across the moon?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie en wat was hun grootste hit?
The Moon band ?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook niet, maar qua thema is het wel een vervolgvraag…
Toegegeven, er zit een getal in de titel van hun grootste hit…quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk 'm voor 2/3 te weten, alleen een beetje last van dyscalculie..
Niet echt..quote:Op zondag 23 juni 2024 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Niemand die de man uiterst rechts en de man met de gitaar herkend?
Die linker is inderdaad Robbie van Leeuwen en die rechter is Rick van der Linden…quote:Op zondag 23 juni 2024 17:46 schreef Charmian het volgende:
Die met gitaar is van Shocking blue, die rechter dame lijkt zelfs op Mariska Veeres met pruik. Verder geen idee.
De eerste had ik wel herkend. De ander niet. Even gekeken en de groepsnaam is een Oh-jaatje.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die linker is inderdaad Robbie van Leeuwen en die rechter is Rick van der Linden…
Laat die grootste hit maar zittenquote:
quote:Doncaster DJ and producer Les Hemstock created the original "" mix. It was then taken from there and developed as a single release by father and son team John and Andrew Pickles. The name
was devised by Andy Pickles. Ian Morgan, a fellow DJ and co-producer, also engineered and mixed some of the early releases along with Andy Pickles. Morgan was replaced in the early 1990s by DJ and producer Mark "The Hitman" Smith.
No shit Sherlock!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:55 schreef iggyinthehouse het volgende:
oh ja! vond ik altijd wel een fijn nummer
Wat van wie?
[..]
wtf...great minds think alikequote:Op maandag 24 juni 2024 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
No shit Sherlock!![]()
Dit komt net voorbij in mijn 'Discover Weekly' playlist van Spotify, die elke maandagochtend automatisch samengesteld wordt (zie de datum en tijd):
[ afbeelding ]
Hmmm, ik had Jive Bunny willen/moeten uitsluiten (doe ik bij deze alsnog!quote:Op maandag 24 juni 2024 14:23 schreef iggyinthehouse het volgende:
grease - the grease megamix
grease - the dream mix
jive bunny - thats what i like
jive bunny - lets twist again
zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |