Iggyinthehouse 6quote:
Peter Gabriel?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:14 schreef Litpho het volgende:
Welke artiest hoort bij de volgende discografie?
<self-titled>
<self-titled>
<self-titled>
<self-titled>
S
U
U
SMB
NB
I
Iggyinthehouse 6quote:
enorme kater maar!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:16 schreef Berkery het volgende:
Nu op Kink; de album top 1000. In de top 100 staan 9 albums van Nederlandse acts. Noem er 6
Dat zal bij de huidige lichting DJ's niet veel uitmakenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:09 schreef tong80 het volgende:
Is het een TOP-1000 door luisteraars of door DJ's ?
Je bent licht cynisch neem ik aan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zal bij de huidige lichting DJ's niet veel uitmaken
Mja..het is wel een aardig meeloper team op het momentquote:
Dat vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja..het is wel een aardig meeloper team op het moment
Ah, mijnfout al gecorrigeerd, zie ik. excuus!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iggyinthehouse 6
pipster 8
MadMaster 6
Ulx 6
tufkac 4
TALIN 5
bartrid 4
Berkery 3
Blogman 2
belsen 1
slaveloos 1
Litpho 2
Geluiden 1
n00biedoobiedoo 1
1, 2, 3 (de titelloze van Spinvis)...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:55 schreef Ulx het volgende:
Betty Serveert - Palomine
UDS - Mental Floss for the Globe
deze twee zullen er wel bijstaan. Verder geen idee. Spinvis misschien nog maar daar ken ik zo snel geen titels van.
4, 5...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:40 schreef tufkac het volgende:
Tja, de 2 die Ulx al genoemd heeft, lijken me wel zekerheidjes.
Verder:
Herman Brood - Shpritsz
Anouk - Urban Solitude
JOHAN - Pergola
De Staat - ?
Dank voor het waarnemen, dit was de zesde als ik het goed zie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Klopt. Toevallig gisteren de namen tegengekomen toen ik op FB lulde met Eric van den Berg (OOR). Stond in één van z'n jaarlijstjes die hij om de zoveel dagen plaatst. Voorloper Bettie Serveert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |