vandaan?quote:mama appelsap
Beat it ?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:50 schreef bartrid het volgende:
Openstaande vraag:
Waar komt de term
[..]
vandaan?
Het gaat om een nummer van Michael Jackson....
Goed denk ikquote:
Wie?quote:are regarded as one of the pioneers of electronic music, electronica, synth-pop,electro and electronic rock for their experimentation with electronic music in a rock/pop context and innovative work in melding psychedelic rock with home-made oscillators and synthesizers.
The band's pulsing rhythms and electronic melodies would predate several contemporary artists, including Wendy Carlos, Kraftwerk, White Noise and Can, as well as later artists including Suicide, Stereolab, and Laika.
De originele tekst 'Ma Ma Se, Ma Ma Sa, Ma Ma Kossa' is van Manu Dibango, uit de song 'Soul Makossa'…quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:50 schreef bartrid het volgende:
Openstaande vraag:
Waar komt de term
[..]
vandaan?
Het gaat om een nummer van Michael Jackson....
tufkac 1quote:
Niemand een idee?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:46 schreef tufkac het volgende:
Ik denk dat ik het wel zeker weet.
[..]
Wie?
quote:were an American electronic rock group[2] from New York, active between 1967 and 1970, before reforming in the mid-1990s. It was composed of Simeon (born Simeon Oliver Coxe III,[4] June 4, 1938 – September 8, 2020),[5] who performed on a primitive synthesizer of his own devising; and, until his death in 2005, drummer Danny Taylor. The duo were among the first to employ electronic music techniques outside of academia, applying them to 1960s rock and pop
Studio albums:(S/T) (1968)
Contact (1969)
Beacon (1998)
The Garden (1998)
Decatur (1998)
Clinging to a Dream (2016)
Door deze vraag ben ik nu dit aan het luisteren.quote:
quote:Do you want to ride?
See yourself going by
The other side of the sky
Heb je nou jezelf een punt gegeven vanwege James Last?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:58 schreef bartrid het volgende:
tufkac 1
bartrid 2
Ook leuk in de cover van James Last![]()
quote:
Vette vingers op mobiel. Aangepastquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:41 schreef tufkac het volgende:
[..]
Heb je nou jezelf een punt gegeven vanwege James Last?
quote:B. C. (born Steven John Hamper, 1 December 1959) is an English painter, author, poet, photographer, film maker, singer and guitarist
Billy Childishquote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:06 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Noem twee bands van dit heerschap?
Aangepast van drie naar twee.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Billy Childish
Thee Milkshakes
Thee Headcoats
quote:is an American multi-instrumentalist, vocalist, songwriter, visual artist and record label owner. He is best known as the founding member and primary songwriter of the garage rock band
, with whom he has released 23 studio albums. In addition to his work with
,
records solo material under the name "Damaged Bug". From 2020-2021, He released several improvisation-based records with a rotating collective of different artists, including "Bent Arcana", "Witch Egg", "Endless Garbage", "Moon Drenched" and "Gong Splat".
Uiteraard. Wat waren ze zondag in de Melkweg weer briljant. Beste live band op de planeet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tufkac 2
bartrid 2
pipster 1
Ulx 1I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:are an English rock band formed in London in 1992. The group had eight UK top 40 hit singles and three UK top 10 albums during the 1990s.[1] Their music was also featured in the soundtrack of the pop cultural hit movie Trainspotting. The band split up in 1998, but reunited in 2017.
Radiohead ?quote:
Ik dacht dat ze wel wat bekender warenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:35 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht dat ik redelijk thuis was in Engelse jaren '90 bandjes maar ik kan niks bedenken
quote:It was followed by the platinum-selling (over 300,000 copies) release The It Girl which yielded four top 20 hit singles "What Do I Do Now?", "Nice Guy Eddie", "Sale of the Century" and "Statuesque"
Misschien die gruwelijke Skunk Anansiequote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:44 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel wat bekender waren
[..]
In alle eerlijkheid, ik had de indruk dat de zangeres aanzienlijk vaker in het Britse (showbiz) nieuws kwam dan de band waar ze deel vanuit maakte - haar naam is in ieder geval beter blijven hangen (en had ik op grond van de hints ook niet geradenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:44 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel wat bekender waren
[..]
Die is niet best nee. Maar je mag de bandnaam best noemen hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:31 schreef Ulx het volgende:
Ik vind die Blondie cover trouwens niet zo denderend.
quote:A life of leisure is no life, you know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |