Bingo!quote:
The Ex ?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:16 schreef Ulx het volgende:
Begin dit jaar kwam, enkele maanden na zijn dood, de laatste plaat van RocknRoll übermensch Tony Slug uit. Onder andere Jello Biafra zong hier op.
Maar leden van welke Amsterdamse band deden samen met Tony de muziek verzorgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:
ha! die weet ik!!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:21 schreef belsen het volgende:
Wat is de link tussen het bekendste nummer van de zojuist genoemde L7 en deze meneer?
[ afbeelding ]
Die weet hem wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:28 schreef Berkery het volgende:
De meneer op de foto speelde ooit bij de Suicidal Tendencies <==> Pretend we're dead?
Nooit zo goed, maar beter.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:19 schreef TALIN het volgende:
[..]
ha! die weet ik!!
de 2de letter van diegene die dat bekenste nummer heeft geschreven is dezelfde letter als die knakker op de foto die wel z'n best doet om opvolger van Jason en zijne godddelijke bas god Cliff maar natuurlijk nooit zo goed zal zijn
Je bent wel akelig warmquote:Op woensdag 3 juli 2024 10:52 schreef pipster het volgende:
Ik weet wel wie het zijn maar de link ontgaat mij een beetje. Misschien heeft Chino meegedaan bij Dead Cross van Mike Patton en Roger Taylor had een band genaamd the Cross.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:59 schreef pipster het volgende:
Dan zal The Cross de link zijn. Crosses dan met die drie kruizen?
quote:
quote:Justice werd bekend door hun remix van "Never Be Alone" van, die ze hadden gemaakt voor een remix-wedstrijd van een Parijs radiostation.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |