SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Strani king? Strani Pan? Of toch De kleine zeemeerstrani?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:37 schreef NailQueen het volgende:
Mooi TT. Ik was toevallig van plan om weer een disneyfilm op te zetten
#YOLOquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent echt nog gestoorder dan ik dacht
Ach ja. Je kunt niet alles hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en niet heel lang ook op deze manier.
Strani King. Een klassiekerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Strani king? Strani Pan? Of toch De kleine zeemeerstrani?
Dat klinkt goed, gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:22 schreef Redefine het volgende:
Moet overigens nog vermelden dat ik een nieuwe woning hebMaar een paar kilometer van waar ik nu woon en nog dezelfde gemeente, dus niet heel schokkend. Maar wel een stuk groter (van 60 naar 90 vierkante meter). En ook een stuk luxer.
Vorige week de sleutel gekregen en druk bezig met inpakken etc. Vandaag geschilderd en wat dingen daar laten bezorgen. O.a. een IKEA zelf samengestelde Pax kast die ik wel nog in elkaar moet gaan zetten
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:22 schreef Redefine het volgende:
Moet overigens nog vermelden dat ik een nieuwe woning hebMaar een paar kilometer van waar ik nu woon en nog dezelfde gemeente, dus niet heel schokkend. Maar wel een stuk groter (van 60 naar 90 vierkante meter). En ook een stuk luxer.
Vorige week de sleutel gekregen en druk bezig met inpakken etc. Vandaag geschilderd en wat dingen daar laten bezorgen. O.a. een IKEA zelf samengestelde Pax kast die ik wel nog in elkaar moet gaan zetten
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:22 schreef Redefine het volgende:
Wat leukquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:22 schreef Redefine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 08-06-2024 02:27:46 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:53 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk zouden ook vandaag mijn nieuwe fornuis en vaatwasser gebracht en aangesloten worden, maar dat is tot nog toe geen succes. Vorige week vrijdag besteld, waarbij ik de dag erna werd gebeld dat de vaatwasser niet op voorraad was. Kan gebeuren. Gevraagd of er een vergelijkbaar model wel op voorraad was, waarbij de minimale eis was dat deze wel gietijzeren pannendragers heeft (want het alternatief is ruk). Ze gaven aan een vergelijkbaar model te hebben die een paar tientjes goedkoper was die aan mijn wensen voldeed. Typenummer werd niet genoemd, maar qua prijs moest het wel het model zijn wat ik bij het aankopen al in overweging had genomen (ook omdat er geen ander model van dat merk voor die prijs op de website stond).
Gisteren werd ik gebeld dat nu ook de vaatwasser vertraagd was, al was dat dan één dag. Vandaag bezorgen werd het hem dan niet, maar maandag zou kunnen. Nou vooruit dan maar. Toen gevraagd of ze het typenummer van het vervangende model nog konden doorgeven. Of eigenlijk beter nog eindelijk eens het bestelde model in mijn account aanpassen...
Dat kon helaas niet, ik zou zaterdag de mail krijgen over de bezorging van maandag en daar stond dan het nieuwe model op. Nou kreeg ik vandaag de mail al binnen (gelukkig maar). Daarbij het model online even opgezocht. En wat blijkt het is een model wat helemaal niet vergelijkbaar is. Mist zelfs iets simpels als een digitale timer, maar belangrijker nog geen gietijzeren pannendragers![]()
Het model wat ik zou krijgen zou ook echt belachelijk duur voor wat je ervoor krijgt, dus die is nu aangepast naar een andere. Dat typenummer wel kunnen checken, dus dat is een goede. Maar maandag bezorgen gaat het dan niet worden, dus daar word ik nog over gebeld.
Het is overigens geen dertien in een dozijn webwinkel en ook geen MediaMarkt troep.Ik denk dat dit toch wel de meest gedetailleerde pakketjes-update tot zover is. Complimenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Net thuis van een zeer onverwachte maar zeer gezellige avond met twee vrienden.
Iets te veel gedronken en iets te weinig gegeten.
Tja als ik het dan doe, dan doe ik het ook goed ook hequote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dit toch wel de meest gedetailleerde pakketjes-update tot zover is. Complimenten.
Kan je bewijzen dat de verkeerde niet al in een doos zat ergens?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tja als ik het dan doe, dan doe ik het ook goed ook he![]()
Maar sowieso mag ik dit van mijzelf plaatsen, want het is geen pakketje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |