Vraag mij ook af welke groepen juist meer naar de stembus gaan en welke minder.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voor veel mensen is het anti Europa en vooral de (nu inderdaad ijskast gezette) anti Oekraïne steun genoeg om niet op pvv te stemmen denk ik.
De twee die ik ken wel in ieder geval
Om 21:00 weet je meerquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Als de echte exitpoll er uitziet als die momenteel in dit topic dan ben ik dik tevreden.
Van GLPVdA naar Volt, want ik vind Volt de betere partij voor Europese aangelegenheden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:25 schreef Momo het volgende:
Best wat mensen die op een andere partij hebben gestemd als in november. Welke switch heb je gemaakt en waarom?
vind je niet dat ze teveel aan nationaliteit willen weggeven aangezien ze allemaal t zelfde programma hebben?quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Van GLPVdA naar Volt, want ik vind Volt de betere partij voor Europese aangelegenheden.
Als je % Fok en % Nederland uit 2023 vertaalt naar nu, dan wordt het ongeveer:quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:36 schreef Momo het volgende:
[..]
VKZ / De officiele Fok! Exit Poll [stem hier] #1
Dit was vorig jaar
En daarom stemmen we niet meer met de stemcomputerquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik wilde de PVDD aanklikken, klikte ik per ongeluk op FVD
Dit was een peiling gisterenquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:42 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als je % Fok en % Nederland uit 2023 vertaalt naar nu, dan wordt het ongeveer:
PVV - 7 zetels
PvdA-GL - 6 zetels
D66 - 3 zetels
CDA/CU - 3 zetels
BBB - 3 zetels
NSC - 2 zetels
VVD - 2 zetels
Volt - 1 zetel
SP - 1 zetel
FvD - 1 zetel
Maar de opkomst is totaal anders, dus waarschijnlijk slaat dit nergens op
Dan is er wat verkeerd gegaan. Je moet het bolletje er voor hebben.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:13 schreef Hexagon het volgende:
Zojuist het bolletje achter Brigitte van den Berg van D66 roodgekleurd.
Toch niet onaardig. Buiten een zeteltje meer of minder zou dan vooral de VVD het slechter doen dan verwacht. Er zijn heel weinig BBB-ers op Fok! dus de getallen daarvoor zijn dubieus. SP zou toch een zeteltje krijgen met 'onze' peiling.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit was een peiling gisteren
[ afbeelding ]
Hield het stembiljet onderstebovenquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dan is er wat verkeerd gegaan. Je moet het bolletje ervoor hebben.
Ah, ok, dan is het goed.quote:
Zijn ze het aantal nog aan het tellen of gaat echt 8% van het electoraat in het laatste uurtje nog even snel naar de stembus?quote:
In 2019 had je nog dat Geenstijl stemmen tellen, mooie actiequote:Op donderdag 6 juni 2024 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
We krijgen wel een exit poll om 21:00. Die zit meestal best dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |