Ik trap niet zo gauw in dingen... Dat komt omdat i.t.t. andere lieden ik me inlees in de materie en geen genoegen neem met goedkope slogans.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe propagandaverhaal van populistisch/extreem rechts om critici de mond te snoeren. We mogen allemaal alleen nog maar lieve woordjes zeggen over die partijen en hun aanhang zeggen. Want anders zijn we niet verbindend bezig ofzo.
En Etto trapt er zoals gewoonlijk weer in.
Of mensen niet direct wegzetten áls extreem-rechts, denk dat dat beter werkt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We moeten gewoon allemaal extreem rechtse standpunten overnemen, want alleen dan krijgen we weer verbinding met die stemmers.....
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of mensen niet direct wegzetten áls extreem-rechts, denk dat dat beter werkt.
Mensen hoeven dat niet eens te doen; die term wordt te pas en te onpas rondgestrooid. Voorbeelden genoeg van op dit forum alleen al.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Iemand die stemt op extreem rechts mag niet extreem rechts genoemd worden, want dat is zielig of zo.
Waar ontken ik dat?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah nu bestaat identiteitspolitiek ineens wel!
Nou ja, het enige weerwoord.... Het is een begrijpelijke reactie op mensen die hun eigen ramen aan het ingooien zijn. Vooral als ze laagopgeleid zijn of helemaal of gedeeltelijk aan iets van een staatsinfuus hangen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mensen hoeven dat niet eens te doen; die term wordt te pas en te onpas rondgestrooid. Voorbeelden genoeg van op dit forum alleen al.
Maar goed, het zijn dus sowieso lieden die niet te redden zijn. Dan blijft schelden en tieren dus het enige weerwoord?
Zo zo, wat een kritiek ineens.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou ja, het enige weerwoord.... Het is een begrijpelijke reactie op mensen die hun eigen ramen aan het ingooien zijn. Vooral als ze laagopgeleid zijn of helemaal of gedeeltelijk aan iets van een staatsinfuus hangen.
Hoe bedoel je?quote:
Niet echt. Ik heb ze zich bar weinig expliciet zien ageren tegen de participatiesamenleving. Laat staan het terugdraaien ervan.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat?
En nogmaals, linkse partijen zoals PvdAGL en SP doen gewoon wat jij hebt geëist om te doen. Echter slaat het niet aan omdat ze weigeren om botte aanvallende uitspraken te doen over bevolkingsgroepen en deze over een kam te scheren. Een verdeel en heers tactiek waar rechts al jaren meester in is. En zo te zien werkt het goed.
Kom dan eens met die voorbeelden?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mensen hoeven dat niet eens te doen; die term wordt te pas en te onpas rondgestrooid. Voorbeelden genoeg van op dit forum alleen al.
Die heb ik je al gegeven, dat waren namelijk je eigen woorden. Bij navraag waar die "antisemitische" en "racistische" (blank supremacisme was het, nietwaar?) tendensen dan uit zouden blijken, bleef reactie (en quotes) uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Kom dan eens met die voorbeelden?
Oh, je fantaseert de boel dus weer eens bij elkaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die heb ik je al gegeven, dat waren namelijk je eigen woorden. Bij navraag waar die "antisemitische" en "racistische" (blank supremacisme was het, nietwaar?) tendensen dan uit zouden blijken, bleef reactie (en quotes) uit.
Dat is hoe dan ook wel een absolute topstrategie in elk debat. Noem je tegenstander een racist of pedo, en je bent klaar.
Dag Karel.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:48 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Oh, je fantaseert de boel dus weer eens bij elkaar.
Sowieso zijn wij helemaal geen politici, spindoctors of campagnemannetjes. Dus wat we hier allemaal zeggen boeit toch niks.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou ja, het enige weerwoord.... Het is een begrijpelijke reactie op mensen die hun eigen ramen aan het ingooien zijn. Vooral als ze laagopgeleid zijn of helemaal of gedeeltelijk aan iets van een staatsinfuus hangen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso zijn wij helemaal geen politici, spindoctors of campagnemannetjes. Dus wat we hier allemaal zeggen boeit toch niks.
Die niet toegeven aan de allesverstikkende deken van politieke correctheid die enkele users hier over de zielige hulpeloze PVV-stemmers willen trekken.
Mogen?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat is het niet mogen zeggen waar het op staat over de PVV inderdaad wel.
Ben ik een politicus?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
En bevolkingsgroepen over één kam scheren? Vertel nog eens over die bierzuipende Hazes-fans die kennelijk een heel electoraat uitmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |