SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mogguh. jij bent duidelijk toe aan koffie! om de dag te starten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
* gebrokenglas wenst iedereen een goedemorgen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goedemorgen @gebrokenglas!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Morguh Gebrokenglasquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. jij bent duidelijk toe aan koffie! om de dag te starten.
Ik drink nooit gelijk koffie in de ochtend
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Goedemorgen ggquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas wenst iedereen een goedemorgen.♡♡♡♡![]()
moguh ggquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas wenst iedereen een goedemorgen.![]()
![]()
nee? ik kon je 's ochtends toch wel altijd een bakkie aanbieden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:37 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Morguh Gebrokenglas
Ik drink nooit gelijk koffie in de ochtend
* gebrokenglas pakt fluks de waterkoker en zet een heerlijke thee voor CMAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had deze TTquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. jij bent duidelijk toe aan koffie! om de dag te starten.![]()
Goeie smaak. wij zitten op een lijn ook.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jawel maar pas na het ontbijtquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee? ik kon je 's ochtends toch wel altijd een bakkie aanbieden.
* gebrokenglas pakt fluks de waterkoker en zet een heerlijke thee voor CM
Maar doe maar een kopje thee
.
[ Bericht 94% gewijzigd door gebrokenglas op 06-06-2024 08:43:48 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguhquote:
quote:![]()
Ga zo douchen, dan weer fris en fruitigCause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ga zo douchen, dan weer fris en fruitig![]()
![]()
Fuck ik ben dus nog steeds mijn rijbewijs en ID kwijtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik weet nu waarom er een politie helikopter rond vloog![]()
Heb je geen ID waar je rijbewijs ligt?quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Fuck ik ben dus nog steeds mijn rijbewijs en ID kwijt![]()
![]()
Ik nietquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:44 schreef CrazyMind het volgende:
Ik weet nu waarom er een politie helikopter rond vloog
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Vertelquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:44 schreef CrazyMind het volgende:
Ik weet nu waarom er een politie helikopter rond vloog![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je geen ID waar je rijbewijs ligt?
oeiquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Fuck ik ben dus nog steeds mijn rijbewijs en ID kwijtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Owquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:46 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Ze hebben een overleden persoon gevonden![]()
![]()
Verloren, of denk je dat ze thuis ergens liggen, maar weet je niet waar?quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Fuck ik ben dus nog steeds mijn rijbewijs en ID kwijt
Ik was ooit mn paspoort kwijt, overal zoeken, toen nadenken wanneer ik m voor het laatst gezien had, dat was maanden geleden bij een kopie maken in de supermarkt. Naar supermarkt gegaan, bleken ze hem daar nog te hebben liggen bij servicebalie!Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:46 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Ze hebben een overleden persoon gevonden
Ik stond om 4 uur al onder de douchequote:Op donderdag 6 juni 2024 07:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ga zo douchen, dan weer fris en fruitigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:46 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Ze hebben een overleden persoon gevonden
♡♡♡♡![]()
.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stond om 4 uur al onder de douche
Zo vroeg al?
Toen viel ik net in slaapquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stond om 4 uur al onder de douche
O dat is minder.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Fuck ik ben dus nog steeds mijn rijbewijs en ID kwijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps dat is minder, nu maar hopen dat het een natuurlijke dood wasquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:46 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Ze hebben een overleden persoon gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was er op tijd bij vanmorgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had heb zo beetje 1.5 uur wakker gelegen voor ik in slaap viel. Ik heb dat eigenlijk zelden.quote:
Dan heb jij ook maar heel weinig slaap gehad zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geeen idee, komen we ook niet achterquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps dat is minder, nu maar hopen dat het een natuurlijke dood wasLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ja, kon niet slapen, maar lag wel in bed.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had heb zo beetje 1.5 uur wakker gelegen voor ik in slaap viel. Ik heb dat eigenlijk zelden.
Dan heb jij ook maar heel weinig slaap gehad zegCause there is always a wrong to your right 🎶
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:54 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Geeen idee, komen we ook niet achterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jij ook al, zal het in de lucht zittenquote:
Vervelend, en dan moet je ook nog werken vandaag?quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, kon niet slapen, maar lag wel in bed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Te vroeg lichtquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij ook al, zal het in de lucht zittenLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ja, start zo om 9 uur met vergadering, dan vlaaiquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, en dan moet je ook nog werken vandaag?en van 16 tot 18 nog een receptie, dus wordt lange dag
![]()
Môgguh!
Hmmm een lichte verdikking in m'n lies. Ik train wel achterlijk zwaar in de sportzaal (gisteren 2 X 40 kg + 20 kg van de stang zelf = 100kg deadlift gedaan bijvoorbeeld) en ik heb jaren geleden al eens een liesbreuk aan de andere kant gehad door het zware sporten. Toch ff de huisarts naar laten kijken één dezer dagen.![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er circuleert hier een helikopter op zoek naar de zon
Pfff, succes!quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, start zo om 9 uur met vergadering, dan vlaaien van 16 tot 18 nog een receptie, dus wordt lange dag
![]()
![]()
Dat kanquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:58 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Wordt misschien niet bekend gemaakt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je misschien tussendoor even liggen?quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, start zo om 9 uur met vergadering, dan vlaaien van 16 tot 18 nog een receptie, dus wordt lange dag
Goedemorgen ToTquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:59 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Hmmm een lichte verdikking in m'n lies. Ik train wel achterlijk zwaar in de sportzaal (gisteren 2 X 40 kg + 20 kg van de stang zelf = 100kg deadlift gedaan bijvoorbeeld) en ik heb jaren geleden al eens een liesbreuk aan de andere kant gehad door het zware sporten. Toch ff de huisarts naar laten kijken één dezer dagen.![]()
Misschien idee of minder zwaar te trainen?Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Je kan al een liesbreuk krijgen door veel minder. Hoef je niet eens voor te sportenquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:59 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Morguh, dat kan je beter inderdaad even nalaten kijken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:59 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Hmmm een lichte verdikking in m'n lies. Ik train wel achterlijk zwaar in de sportzaal (gisteren 2 X 40 kg + 20 kg van de stang zelf = 100kg deadlift gedaan bijvoorbeeld) en ik heb jaren geleden al eens een liesbreuk aan de andere kant gehad door het zware sporten. Toch ff de huisarts naar laten kijken één dezer dagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hell no!quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:00 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Goedemorgen ToT![]()
Misschien idee of minder zwaar te trainen?![]()
![]()
Die deadlift zou ik feitelijk zwaarder kunnen doen, maar ik ben er pas een paar weken geleden voor het eerst in mijn leven mee begonnen en wil eerst kijken wat mijn onderrug aan kan, en kijken of ik de juiste techniek gebruik.![]()
Ja zoiets moet je volgens mij ook rustig opbouwen toch?quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:03 schreef ToT het volgende:
Die deadlift zou ik feitelijk zwaarder kunnen doen, maar ik ben er pas een paar weken geleden voor het eerst in mijn leven mee begonnen en wil eerst kijken wat mijn onderrug aan kan, en kijken of ik de juiste techniek gebruik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei sterktequote:Op donderdag 6 juni 2024 07:59 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Hmmm een lichte verdikking in m'n lies. Ik train wel achterlijk zwaar in de sportzaal (gisteren 2 X 40 kg + 20 kg van de stang zelf = 100kg deadlift gedaan bijvoorbeeld) en ik heb jaren geleden al eens een liesbreuk aan de andere kant gehad door het zware sporten. Toch ff de huisarts naar laten kijken één dezer dagen.♡♡♡♡![]()
![]()
En vlug een beetje. Ik hoor net het nieuws op de radio en daar word ik _NIET_ vrolijk van
Stemmen in het Anne Frank huis voor het Europees Parlement? Is de NSDAP terug ofzo?
Onderzoek naar mdma als medicijn? Van illegale partydrug naar vrij verkrijgbaar medicijn straks.
Only in the netherlands. Ik wil emigreren naar Luxemburg en liever gisteren dan vandaag!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:07 schreef DJMO het volgende:
En vlug een beetje. Ik hoor net het nieuws op de radio en daar word ik _NIET_ vrolijk van
Stemmen in het Anne Frank huis voor het Europees Parlement? Is de NSDAP terug ofzo?
Onderzoek naar mdma als medicijn? Van illegale partydrug naar vrij verkrijgbaar medicijn straks.
Only in the netherlands. Ik wil emigreren naar Luxemburg en liever gisteren dan vandaag!![]()
Ik las het voor mensen met PTTS toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Ik heb ook diagnose ptss, maar geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om die troep in te nemen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik las het voor mensen met PTTS toch?
En denk je eens in dat als het idd wordt goedgekeurd voor gebruik bij ptss, er een run op psychiaters komt door mensen die die diagnose enkel proberen voor te wenden om legaal aan dat middel te komen. Nee, ik zie een hoop beren op de weg en ook een hoop geld dat over de balk gesmeten wordtIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, denk dat ik in de pauze even de deur van mn kantoor op slot draaiquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je misschien tussendoor even liggen?
MogguhOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dar is n goed ideequote:Op donderdag 6 juni 2024 08:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik in de pauze even de deur van mn kantoor op slot draai
♡♡♡♡![]()
Ja meer koffie gvd!
En doe ook maar een uitsmijter
Ik heb er één en ik ben er trots op
@Rob in de buurt?quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:31 schreef DJMO het volgende:
Ja meer koffie gvd!
En doe ook maar een uitsmijter
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Die zegt: doe het zelf maarquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ah en hoort ze ook niet of juist wel?quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ze stinken niet hoor! Is natuurlijk
Ligt eraan of ik ze opspaar en dan ineens kracht zetquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:47 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Ah en hoort ze ook niet of juist wel?![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik ze opspaar en dan ineens kracht zet
Ik vind het wel grappig; in de Filipijnen staat dat spul standaard langdurig buiten de koeling gewoon gestapeld in de winkel, en mensen weten niet dat er gezonde bacteriën in zitten; ze drinken het puur voor de smaak.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:44 schreef CrazyMind het volgende:
Yakult met citroen smaak is wel lekker![]()
En of er spetters meekomen of niet?quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik ze opspaar en dan ineens kracht zet![]()
![]()
Goed voor de zuivelquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig; in de Filipijnen staat dat spul standaard langdurig buiten de koeling gewoon gestapeld in de winkel, en mensen weten niet dat er gezonde bacteriën in zitten; ze drinken het puur voor de smaak.![]()
En door de bacteriën die er in zitten blijft het goed ook al staat het lang buiten?quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig; in de Filipijnen staat dat spul standaard langdurig buiten de koeling gewoon gestapeld in de winkel, en mensen weten niet dat er gezonde bacteriën in zitten; ze drinken het puur voor de smaak.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Heb het jaren geleden ook een tijd gedronken maar dan de gewoneLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ah zoquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Om weer wat goede bacteriën daar te krijgen die allemaal doodvermoord zijn door het kuurtjeLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Heb je aan je nieuwe al een air tag hangen ?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Om weer wat goede bacteriën daar te krijgen die allemaal doodvermoord zijn door het kuurtjeHelpt wel ja
Smile, it's free therapy.![]()
Nee gaat ook niet gebeuren nu ga ik beter oplettenquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je aan je nieuwe al een air tag hangen ?![]()
![]()
|
Was gister wel weer wat anders kwijt, nog steeds.. pfff
Kan beter overal een air tag aan hangenSmile, it's free therapy.![]()
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee gaat ook niet gebeuren nu ga ik beter opletten![]()
![]()
|
Kan beter overal een air tag aan hangen![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:ben het met je eens.. ben er ook bang voor pff maar die bril... fuck.. dat is een dure les om wel beter op mijn spullen te letten.
Ook aan je TrilHenk?quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee gaat ook niet gebeuren nu ga ik beter opletten![]()
![]()
|
Kan beter overal een air tag aan hangen![]()
Die niet gewerkt heeft aangezien je weer wat kwijt bentquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ben het met je eens.. ben er ook bang voor pff maar die bril... fuck.. dat is een dure les om wel beter op mijn spullen te letten.
Bril kwijt?quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ben het met je eens.. ben er ook bang voor pff maar die bril... fuck.. dat is een dure les om wel beter op mijn spullen te letten.
![]()
Zorgen dat je vaste plekken hebt waar je het neer legt
Je zonnebril ernaast leggenquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit hard te lachen nu
die ligt op 1 plek. makkelijk te vinden![]()
Dat is wel DE tipquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:01 schreef CrazyMind het volgende:
Zorgen dat je vaste plekken hebt waar je het neer legt![]()
![]()
morguhFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:Maar daar schijnt de zon nietquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan steek je per ongeluk eens je bril ergens in![]()
![]()
Nou... we zijn nu wat kwijt... ik ben het niet alleen die wat kwijt raakt hiero.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die niet gewerkt heeft aangezien je weer wat kwijt bent![]()
hier liggen in huis zeker.. 5 pc/laptop muizen.. 2 draadloze gevonden..maar zit dat usb stukje niet in![]()
1 usb muis stukje gevonden.. maar blijkbaar de verkeerde![]()
Zometeen nog eens een zoekactie.Smile, it's free therapy.![]()
Heb je al IN de muis gekeken?quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou... we zijn nu wat kwijt... ik ben het niet alleen die wat kwijt raakt hiero.![]()
hier liggen in huis zeker.. 5 pc/laptop muizen.. 2 draadloze gevonden..maar zit dat usb stukje niet in![]()
Zometeen nog eens een zoekactie.![]()
greysiequote:Op donderdag 6 juni 2024 08:56 schreef greysbones het volgende:
@:Hemarookworst heb je het overleefd ?![]()
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wie was de volwassene in huis ??quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou... we zijn nu wat kwijt... ik ben het niet alleen die wat kwijt raakt hiero.![]()
Zometeen nog eens een zoekactie.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hey allemaal hierzo
Zonnebril op sterkte van bijna 1000 euries al 2 maanden denk ik ondertussen kwijt.quote:
Zaten goede glazen in.. multifocaal, ontspiegeld etc etc en toch wel duur montuur ook![]()
Nu voor nog geen 300 een nieuw zonnebril. Kan er alleen niet mee lezen mjah.. wel goedkoperSmile, it's free therapy.![]()
OK, ik heb collega's die hun werk niet doen.
Ik ben mijn bril vergeten
Maar ik heb wel weer een ID waar mijn rijbewijs isOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Doe jij dat?quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:01 schreef CrazyMind het volgende:
Zorgen dat je vaste plekken hebt waar je het neer legt![]()
![]()
Ja dat is het voornemen... steeds.. maar ja.. voornemens
Mogguh
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Goedemorgenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is mooiquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
OK, ik heb collega's die hun werk niet doen.
Ik ben mijn bril vergeten
Maar ik heb wel weer een ID waar mijn rijbewijs is
Van je rijbewijs dan![]()
![]()
Yep telefoon ligt of op de arm leuning van de bank of op de eettafel, sleutels in mijn jaszak of schoudertas..quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doe jij dat?![]()
![]()
Ja dat is het voornemen... steeds.. maar ja.. voornemens
ja precies dat was een zeer groot geluks moment ook voor de buiten fotosquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi feestneus
Wat hadden jullie prachtig weer gisteren voor de bruiloftFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mooie dag gehad?quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja precies dat was een zeer groot geluks moment ook voor de buiten fotos![]()
![]()
ik heb ook vaste plek voor spullen heb mij dat aangeleerdquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:07 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Yep telefoon ligt of op de arm leuning van de bank of op de eettafel, sleutels in mijn jaszak of schoudertas..Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Thuiskomen, sleutel wegleggen op z'n vaste plek.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:07 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Yep telefoon ligt of op de arm leuning van de bank of op de eettafel, sleutels in mijn jaszak of schoudertas..![]()
quote:en Fresh kreeg gelijk
quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:08 schreef maily het volgende:
[..]
Thuiskomen, sleutel wegleggen op z'n vaste plek.
Toch wat tranen gelaten![]()
![]()
KB raakt haar jas nog kwijt die aan de kapstok hangtquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:08 schreef maily het volgende:
[..]
Thuiskomen, sleutel wegleggen op z'n vaste plek.
Zoon ging nl zingen voor zijn zus
Ik heb geen idee. Wel weet ik dat het normaal altijd in de koeling moet staan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:50 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
En door de bacteriën die er in zitten blijft het goed ook al staat het lang buiten?![]()
ja zoon had verrassing ging zingen voor zusquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dit liedje?quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zoon ging nl zingen voor zijn zus
Meestal gaan met broers en zussen onderling iets liefs wel gecombineerd met wat gepest!![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit liedje?
Meestal gaan met broers en zussen onderling iets liefs wel gecombineerd met wat gepest!![]()
elvis nummer ze houd van elvis ( vertel maar niet dat ik ook 3 nummers heb gezongen
)
Kijk, als alles goed met mij gaat, dan heb ik alles op vaste plekken liggen. Maar dan heb ik dat niet nodig.
Als mijn hoofd overvol is, dan liggen dingen overal en nergens, en heb ik het eigenlijk juistnodig dat het op vaste plekken ligtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nou niet echt maar gezond zijn ze wel, en je wordt er bruin van zei Greesquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Kijk, als alles goed met mij gaat, dan heb ik alles op vaste plekken liggen. Maar dan heb ik dat niet nodig.
Als mijn hoofd overvol is, dan liggen dingen overal en nergens, en heb ik het eigenlijk juistnodig dat het op vaste plekken ligt
oh ik kom binnen hang gelijk sleutels aan haakje in de gang vaste gewoonte gewordenquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Als mijn hoofd overvol is, dan liggen dingen overal en nergens, en heb ik het eigenlijk juistnodig dat het op vaste plekken ligtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Chaos in je hoofd is chaos in huis..quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Als mijn hoofd overvol is, dan liggen dingen overal en nergens, en heb ik het eigenlijk juistnodig dat het op vaste plekken ligtLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
UHhm je doelt echt op de worteltjes? Of moet ik dit als referentie aan 18+ dingen zien?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofdquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:13 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Chaos in je hoofd is chaos in huis..
Snackworteltjesquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
UHhm je doelt echt op de worteltjes? Of moet ik dit als referentie aan 18+ dingen zien?
Ook in die oude kast gekeken van jequote:Op donderdag 6 juni 2024 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja in beide muizen zit het stickje niet.. ook al op de laptop, imac etc gekeken hier in huis
Yep, maar snap wel als je niet lekker in je vel zit etc, dat je dan ook alles maar gewoon ergens neer legt/gooitquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofdLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
ligt vaak dan op een rare plaatsquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja in beide muizen zit het stickje niet.. ook al op de laptop, imac etc gekeken hier in huis
Nee. Die kant op werkt dit dan weer niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofdIk ga mijn autosleutels niet aan een haakje in de gang hangen he, dan hebben dieven het wel erg makkelijk...quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh ik kom binnen hang gelijk sleutels aan haakje in de gang vaste gewoonte gewordenDat is wel oprecht heel erg lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Klopt maar je maakt het jezelf dan moeilijkquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:14 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Yep, maar snap wel als je niet lekker in je vel zit etc, dat je dan ook alles maar gewoon ergens neer legt/gooit
Dan beter even opruimen
Dan wordt de chaos minderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:07 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Yep telefoon ligt of op de arm leuning van de bank of op de eettafel, sleutels in mijn jaszak of schoudertas..![]()
sleutels heb ik nu wel op een vaste plek liggen , nadat ik die ook kwijt was en na lang zoeken weer vond
Op de trap liggen die nu.Smile, it's free therapy.![]()
Misschien lekkerder met een dipje erbij maar die had ik nietquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Die kant op werkt dit dan weer niet.
[..]
Ik ga mijn autosleutels niet aan een haakje in de gang hangen he, dan hebben dieven het wel erg makkelijk...
[..]
Dat is wel oprecht heel erg lekker
ach ja daar denk ik niet over na . als ze willen pakken ze toch wel alles meequote:Op donderdag 6 juni 2024 09:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Die kant op werkt dit dan weer niet.
[..]
Ik ga mijn autosleutels niet aan een haakje in de gang hangen he, dan hebben dieven het wel erg makkelijk...
[..]
Dat is wel oprecht heel erg lekkerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Is ook zo, alleen vind maar de mood om op te ruimen..quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt maar je maakt het jezelf dan moeilijk
Dan beter even opruimen
Dan wordt de chaos minderLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
sleutels heb ik nu wel op een vaste plek liggen , nadat ik die ook kwijt was en na lang zoeken weer vond
Op de trap liggen die nu.
Nu de rest nog, en nee niet op de trap denk ik..
quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
KB raakt haar jas nog kwijt die aan de kapstok hangtje kent me gewoon te goed pfff
hoe vaak ik niet via 'zoek mijn iphone' m'n gsm moet terug zoeken... ben gewoon niet zo geordend denk ik.Smile, it's free therapy.![]()
gekke is als je iets kwijt bent blijf je zoeken tot je het hebt. ik vond ooit mijn auto sleutels in de vriezer na boodschappen doen die er in gegooid met de spullenquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Op de trap liggen die nu.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb er hier 1 thuis lopenquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:16 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Is ook zo, alleen vind maar de mood om op te ruimen..
Die niet goed tegen rommel kan
Dat helpt
![]()
Quote not fact checked
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als ze 'm aanheeftquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
KB raakt haar jas nog kwijt die aan de kapstok hangt![]()
![]()
Handig en fijn als je zo iemand hebtquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb er hier 1 thuis lopen
Die niet goed tegen rommel kan
Dat helpt
quote:![]()
![]()
![]()
bleekselderij is ook goed om te knabbelen (als je dat lust) is ook vochtafdrijvend.Smile, it's free therapy.![]()
Diegene gaat ooit uit huisquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:17 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Handig en fijn als je zo iemand hebt
Deze dan?quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
elvis nummer ze houd van elvis ( vertel maar niet dat ik ook 3 nummers heb gezongen
)
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:12 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nou niet echt maar gezond zijn ze wel, en je wordt er bruin van zei Grees2 kg per dag wegknabbelen
heb aan auto sleutels een soort sleutel hanger gedaan is verbonden met mijn telefoon.. druk op knopje vind mijn telefoon en op telefoon zit iets dan vind ik mijn sleutelsquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je kent me gewoon te goed pfff
hoe vaak ik niet via 'zoek mijn iphone' m'n gsm moet terug zoeken... ben gewoon niet zo geordend denk ik.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekkahhhhquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
bleekselderij is ook goed om te knabbelen (als je dat lust) is ook vochtafdrijvend.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Herkenbaar!quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Als mijn hoofd overvol is, dan liggen dingen overal en nergens, en heb ik het eigenlijk juistnodig dat het op vaste plekken ligt![]()
![]()
Lust ik wel, maar om nou zo'n hele stronk bleekselderij te kopenquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
bleekselderij is ook goed om te knabbelen (als je dat lust) is ook vochtafdrijvend.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Dat is het wel ja...quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Als mijn hoofd overvol is, dan liggen dingen overal en nergens, en heb ik het eigenlijk juistnodig dat het op vaste plekken ligt
heb verder , vind ik , alles best wel erg opgeruimd in huis maar losse spullen.. die raak ik makkelijk kwijt.Smile, it's free therapy.![]()
nee cant help falling in lovequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ben echt jaloers op het feit dat jij denkt dat dit een mogelijkheid is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan beter even opruimen
Dan wordt de chaos minderAls ze mijn autosleutels op de vaste plek willen vinden zijn ze wel even bezigquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ach ja daar denk ik niet over na . als ze willen pakken ze toch wel alles meeMensen met een normaal hoofd gaan mijn ADHD hoofd nooit begrijpen. EN dat hoeft gelukkig ook niet,quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:16 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Is ook zo, alleen vind maar de mood om op te ruimen..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jaaaaquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:18 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Lust ik wel, maar om nou zo'n hele stronk bleekselderij te kopen![]()
Elke dag 2 of 3 nemenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien kan degene dan 1 a 2 keer in de week even langskomenquote:
Jup overal maar ga vandaag nog eens zoeken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook in die oude kast gekeken van jeSmile, it's free therapy.![]()
Bèta caroteen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:12 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nou niet echt maar gezond zijn ze wel, en je wordt er bruin van zei Grees
Maar lycopeen en koper zijn daar ook goed voor.
Lycopeen zit o.a. in paprika en tomaat.![]()
nee is ook lastig net als autisme te kunnen begrijpen enzquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers op het feit dat jij denkt dat dit een mogelijkheid is.
[..]
Als ze mijn autosleutels op de vaste plek willen vinden zijn ze wel even bezig
[..]
Mensen met een normaal hoofd gaan mijn ADHD hoofd nooit begrijpen. EN dat hoeft gelukkig ook niet,Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is het ookquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben echt jaloers op het feit dat jij denkt dat dit een mogelijkheid is.
[..]
Als ze mijn autosleutels op de vaste plek willen vinden zijn ze wel even bezig
[..]
Mensen met een normaal hoofd gaan mijn ADHD hoofd nooit begrijpen. EN dat hoeft gelukkig ook niet,
Voor mij![]()
Jij gaat ervan uit dat mensen een normaal hoofd hebben
Nou als ik ga opruimen vind ik daarna dus niks terug... net als met die pc muizen.. die lagen op een rommelplek.. na mijn opruimwoede vind ik het niet meerquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan beter even opruimen
Dan wordt de chaos minderSmile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: