abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juni 2024 @ 13:22:04 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213845554
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213846614
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 13:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk geen varken in de buurt.
pi_213847791
quote:
[ afbeelding ]
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213848554
Gover Meit is vooral boos op Boulevard, want ze lieten hen niet met rust :D .
Jammer dat er wat lacherig op gereageerd werd. Was net bij Boulevard.
Ben hier voor het songfestivalforum.
  zondag 9 juni 2024 @ 19:29:38 #246
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213848945
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 19:02 schreef Zigsky het volgende:
quote:
Gover Meit over Eurovisie Songfestival: ’Het gaat nog wel even duren voordat we vrijuit mogen praten’

Gover Meit heeft voor het eerst sinds de diskwalificatie van Joost Klein gesproken over het Eurovisie Songfestival. Meit, die als creative director mee was naar het Zweedse Malmö, noemt het voor de camera van RTL Boulevard ’een zware periode’.

Volgens de cabaretier, beter bekend als Stefano Keizers, hebben verslaggevers hen ’het leven zuur’ gemaakt. „We zijn zo ontzettend gestalkt en lastiggevallen. Vooral door RTL Boulevard. Maar ook wel door de hele media, we moeten gewoon weer eventjes bijkomen van alle heftigheid en ook wel van de paniek die journalisten ons hebben gebracht.”

Meit zegt dat er ’continu’ mensen hem in zijn ’privésfeer’ stonden te filmen. „Dat is gewoon geen prettig leven, dus ik doe het weer even rustiger aan.”

Joost Klein mocht niet meer meedoen aan het Songfestival na een incident met een cameravrouw, die aangifte heeft gedaan. Meit is naar eigen zeggen al meerdere keren ondervraagd over het voorval en zegt dat er nog meer gesprekken volgen. „Het gaat denk ik nog wel even duren voordat we vrijuit mogen praten.”
https://www.telegraaf.nl/(...)vrijuit-mogen-praten
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_213849022
Meerdere keren ondervraagd :o

Ik zag gisteren toevallig dat filmpje van Cornald daar nog een keer langskomen en die had het er toen over dat ze al eerder gedoe hadden met die cameravrouw, misschien wordt nu echt alles erbij betrokken.
pi_213849211
Boulevard. :r
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213849268
quote:
[ afbeelding ]
:{
pi_213849298
quote:
[ afbeelding ]
Ik ken Black Mirror niet. Kan iemand uitleggen hoe ik dit moet interpreteren? :@
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213849412
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ken Black Mirror niet. Kan iemand uitleggen hoe ik dit moet interpreteren? :@
Ken je The Twilight Zone wel? Daar lijkt het op. Science fiction serie met veel maatschappij kritische verhalen. Vaak over privacy en technologie die uit de hand loopt. Over AI en digitale klonen van mensen enzo.
pi_213849456
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 19:57 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ken je The Twilight Zone wel? Daar lijkt het op. Science fiction serie met veel maatschappij kritische verhalen. Vaak over privacy en technologie die uit de hand loopt. Over AI en digitale klonen van mensen enzo.
Nee. (Precies genres waar ik niks mee heb.)
Dank voor je uitleg! Nu snap ik het wat beter. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213849637
quote:

[..]
Het is een dystopische serie over de effecten van technologie.
pi_213849859
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Denk dat Joost ermee bedoelt dat hij ineens het middelpunt is geworden van een "klopjacht" door (inter)nationale pers en ook te maken krijgt met een hele nieuwe schare (jonge) fans die ook op hun eigen manier alles over hem te weten proberen te komen. Bovenop die diskwalificatie is ook z'n hele leven nu anders (al hoop ik voor hem dat dat de komende maanden weer wat zal afnemen).
pi_213849880
quote:
Zelfreflectie doen ze niet aan daar. Artiesten moeten niet zeuren, want "het hoort er nu eenmaal bij".

quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Black Mirror neemt vaak een technologische of maatschappelijke ontwikkeling en voert dat in het extreme door, om de absurditeit ervan uit te drukken.
  zondag 9 juni 2024 @ 20:17:57 #256
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213849940
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 20:15 schreef d_elise het volgende:

[..]
Denk dat Joost ermee bedoelt dat hij ineens het middelpunt is geworden van een "klopjacht" door (inter)nationale pers en ook te maken krijgt met een hele nieuwe schare (jonge) fans die ook op hun eigen manier alles over hem te weten proberen te komen. Bovenop die diskwalificatie is ook z'n hele leven nu anders (al hoop ik voor hem dat dat de komende maanden weer wat zal afnemen).
Joost heeft een heel schare nieuwe fans gekregen inderdaad, ook vooral jonge meiden als ik zo kijk (12-20 jaar). Die zijn alles aan het vertalen, oude foto's die naar boven komen. Lijken wel K pop stans hoe fanatiek ze zijn.
pi_213849988
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 19:34 schreef Em31 het volgende:
Meerdere keren ondervraagd :o

Ik zag gisteren toevallig dat filmpje van Cornald daar nog een keer langskomen en die had het er toen over dat ze al eerder gedoe hadden met die cameravrouw, misschien wordt nu echt alles erbij betrokken.
Ik hoop/denk dat Joost en z'n advocaat de hele periode in Malmö duidelijk willen schetsen idd om te laten zien dat het incident niet uit de lucht kwam vallen maar dat er dus zo'n anderhalve week aan gedoe voorafging. Dus alles wat er gebeurd is tot op de bodem laten uittekenen in getuigenverklaringen.
pi_213850025
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 20:17 schreef Momo het volgende:

[..]
Joost heeft een heel schare nieuwe fans gekregen inderdaad, ook vooral jonge meiden als ik zo kijk (12-20 jaar). Die zijn alles aan het vertalen, oude foto's die naar boven komen. Lijken wel K pop stans hoe fanatiek ze zijn.
Het moet ook wel absurd zijn om ineens allemaal Russische tienermeisjes aan de haal te zien gaan met alle filmpjes die je ooit hebt opgenomen.
pi_213850075
quote:

[..]
Ja, vooral op TikTok schijnt het nogal intens te zijn. Heb zelf die app niet, maar zie er andere fans op twitter of instagram dan weer over praten. Snap wel dat Joost niet weet of hij dit nou leuk moet vinden of niet. Die nieuwe fans misschien wel, maar die aandacht/inbreuk op zijn privacy niet. Hoop dat hij het allemaal kan verwerken een beetje.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 juni 2024 @ 20:28:07 #260
163650 Greys
pi_213850199
quote:
Dit is precies wat er mis is met Boulevard. Lacherig doen over mensen het leven zuur maken en daarmee indirect onze ESFkansen verzieken. Aran kan zeggen dat Joost het daar heeft laten liggen, ik vind het hele debacle mede zijn/hun schuld juist.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213850248
quote:
[ afbeelding ]
Black Mirror _O_

Zin in het nieuwe seizoen. We gaan Joost dus zien :7?
  zondag 9 juni 2024 @ 20:33:49 #262
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_213850321
quote:

[..]
Heb berichten gezien van meisjes die z’n gezicht willen likken… Dat voelt nogal absurd, en eigenlijk gewoon eng :X
pi_213850392
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 20:19 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ik hoop/denk dat Joost en z'n advocaat de hele periode in Malmö duidelijk willen schetsen idd om te laten zien dat het incident niet uit de lucht kwam vallen maar dat er dus zo'n anderhalve week aan gedoe voorafging. Dus alles wat er gebeurd is tot op de bodem laten uittekenen in getuigenverklaringen.
Dat denk ik ook, als dat eventueel zo werkt nu al? Daar zal die vrijdag/zaterdagnacht geen tijd voor zijn geweest gok ik zo.
pi_213850398
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 20:15 schreef d_elise het volgende:

[..]
Dat hij Black Mirror noemt, impliceert dat hij het over sociale media heeft en niet de tv bijvoorbeeld. Ik vind jouw verklaring wel plausibel.
pi_213850404
Hier het hele filmpje trouwens: https://www.rtl.nl/entert(...)r?redirect=rtlnieuws
pi_213850418
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 20:33 schreef GotC het volgende:

[..]
Heb berichten gezien van meisjes die z’n gezicht willen likken… Dat voelt nogal absurd, en eigenlijk gewoon eng :X
Ik zie echt de raarste dingen voorbij komen, van jonge meisjes ook. Gaat nergens over.
pi_213850479
Of misschien heeft hij het over dit forum.

quote:
6s.gif Op maandag 3 juni 2024 20:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Joost wel een lief poesje. O+
:7
pi_213851463
quote:

Het huidige leven van Joost.
pi_213853529
Vind dat dan niet alleen boulevard genoemd moet worden. De telegraaf was er ook met hele ploeg die continue filmpjes maakten. Het ad. En andere nieuws-sites.
pi_213854388
quote:

Imo vooral ouderen qua nieuwe fans?
Zelfs Timmermans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')