Ken je The Twilight Zone wel? Daar lijkt het op. Science fiction serie met veel maatschappij kritische verhalen. Vaak over privacy en technologie die uit de hand loopt. Over AI en digitale klonen van mensen enzo.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken Black Mirror niet. Kan iemand uitleggen hoe ik dit moet interpreteren?
Nee. (Precies genres waar ik niks mee heb.)quote:Op zondag 9 juni 2024 19:57 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ken je The Twilight Zone wel? Daar lijkt het op. Science fiction serie met veel maatschappij kritische verhalen. Vaak over privacy en technologie die uit de hand loopt. Over AI en digitale klonen van mensen enzo.
Het is een dystopische serie over de effecten van technologie.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk dat Joost ermee bedoelt dat hij ineens het middelpunt is geworden van een "klopjacht" door (inter)nationale pers en ook te maken krijgt met een hele nieuwe schare (jonge) fans die ook op hun eigen manier alles over hem te weten proberen te komen. Bovenop die diskwalificatie is ook z'n hele leven nu anders (al hoop ik voor hem dat dat de komende maanden weer wat zal afnemen).quote:Op zondag 9 juni 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. (Precies genres waar ik niks mee heb.)
Dank voor je uitleg! Nu snap ik het wat beter.
Zelfreflectie doen ze niet aan daar. Artiesten moeten niet zeuren, want "het hoort er nu eenmaal bij".quote:Op zondag 9 juni 2024 19:02 schreef Zigsky het volgende:
Gover Meit is vooral boos op Boulevard, want ze lieten hen niet met rust.
Jammer dat er wat lacherig op gereageerd werd. Was net bij Boulevard.
Black Mirror neemt vaak een technologische of maatschappelijke ontwikkeling en voert dat in het extreme door, om de absurditeit ervan uit te drukken.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. (Precies genres waar ik niks mee heb.)
Dank voor je uitleg! Nu snap ik het wat beter.
Joost heeft een heel schare nieuwe fans gekregen inderdaad, ook vooral jonge meiden als ik zo kijk (12-20 jaar). Die zijn alles aan het vertalen, oude foto's die naar boven komen. Lijken wel K pop stans hoe fanatiek ze zijn.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:15 schreef d_elise het volgende:
[..]
Denk dat Joost ermee bedoelt dat hij ineens het middelpunt is geworden van een "klopjacht" door (inter)nationale pers en ook te maken krijgt met een hele nieuwe schare (jonge) fans die ook op hun eigen manier alles over hem te weten proberen te komen. Bovenop die diskwalificatie is ook z'n hele leven nu anders (al hoop ik voor hem dat dat de komende maanden weer wat zal afnemen).
Ik hoop/denk dat Joost en z'n advocaat de hele periode in Malmö duidelijk willen schetsen idd om te laten zien dat het incident niet uit de lucht kwam vallen maar dat er dus zo'n anderhalve week aan gedoe voorafging. Dus alles wat er gebeurd is tot op de bodem laten uittekenen in getuigenverklaringen.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:34 schreef Em31 het volgende:
Meerdere keren ondervraagd![]()
Ik zag gisteren toevallig dat filmpje van Cornald daar nog een keer langskomen en die had het er toen over dat ze al eerder gedoe hadden met die cameravrouw, misschien wordt nu echt alles erbij betrokken.
Het moet ook wel absurd zijn om ineens allemaal Russische tienermeisjes aan de haal te zien gaan met alle filmpjes die je ooit hebt opgenomen.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Joost heeft een heel schare nieuwe fans gekregen inderdaad, ook vooral jonge meiden als ik zo kijk (12-20 jaar). Die zijn alles aan het vertalen, oude foto's die naar boven komen. Lijken wel K pop stans hoe fanatiek ze zijn.
Ja, vooral op TikTok schijnt het nogal intens te zijn. Heb zelf die app niet, maar zie er andere fans op twitter of instagram dan weer over praten. Snap wel dat Joost niet weet of hij dit nou leuk moet vinden of niet. Die nieuwe fans misschien wel, maar die aandacht/inbreuk op zijn privacy niet. Hoop dat hij het allemaal kan verwerken een beetje.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Joost heeft een heel schare nieuwe fans gekregen inderdaad, ook vooral jonge meiden als ik zo kijk (12-20 jaar). Die zijn alles aan het vertalen, oude foto's die naar boven komen. Lijken wel K pop stans hoe fanatiek ze zijn.
Dit is precies wat er mis is met Boulevard. Lacherig doen over mensen het leven zuur maken en daarmee indirect onze ESFkansen verzieken. Aran kan zeggen dat Joost het daar heeft laten liggen, ik vind het hele debacle mede zijn/hun schuld juist.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:02 schreef Zigsky het volgende:
Heb berichten gezien van meisjes die z’n gezicht willen likken… Dat voelt nogal absurd, en eigenlijk gewoon engquote:Op zondag 9 juni 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, als dat eventueel zo werkt nu al? Daar zal die vrijdag/zaterdagnacht geen tijd voor zijn geweest gok ik zo.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:19 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik hoop/denk dat Joost en z'n advocaat de hele periode in Malmö duidelijk willen schetsen idd om te laten zien dat het incident niet uit de lucht kwam vallen maar dat er dus zo'n anderhalve week aan gedoe voorafging. Dus alles wat er gebeurd is tot op de bodem laten uittekenen in getuigenverklaringen.
Dat hij Black Mirror noemt, impliceert dat hij het over sociale media heeft en niet de tv bijvoorbeeld. Ik vind jouw verklaring wel plausibel.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:15 schreef d_elise het volgende:
[..]
Denk dat Joost ermee bedoelt dat hij ineens het middelpunt is geworden van een "klopjacht" door (inter)nationale pers en ook te maken krijgt met een hele nieuwe schare (jonge) fans die ook op hun eigen manier alles over hem te weten proberen te komen. Bovenop die diskwalificatie is ook z'n hele leven nu anders (al hoop ik voor hem dat dat de komende maanden weer wat zal afnemen).
Ik zie echt de raarste dingen voorbij komen, van jonge meisjes ook. Gaat nergens over.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb berichten gezien van meisjes die z’n gezicht willen likken… Dat voelt nogal absurd, en eigenlijk gewoon eng
quote:
Het huidige leven van Joost.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Imo vooral ouderen qua nieuwe fans?quote:Op zondag 9 juni 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
“Waarom zegt hij niks over de EBU?” Nou wat raaaaaar, hij zegt letterlijk in z’n interview dat hij over alles rond het incident nog niks mag zeggen.. Dat is inclusief de EBU en hun werkwijze. :’)quote:Op zondag 9 juni 2024 20:36 schreef Em31 het volgende:
Hier het hele filmpje trouwens: https://www.rtl.nl/entert(...)r?redirect=rtlnieuws
Ja, hele hordes ouderen zitten op Tiktok edits van Joost te delen. Je hebt gelijk!quote:Op maandag 10 juni 2024 00:09 schreef Za het volgende:
[..]
Imo vooral ouderen qua nieuwe fans?
Zelfs Timmermans.
En hele uitgebreide warme berichten onder zijn Youtube clips. Meestal van mensen die ook iemand hebben verloren.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, hele hordes ouderen zitten op Tiktok edits van Joost te delen. Je hebt gelijk!
Vogelgriep ofzoquote:Op maandag 10 juni 2024 09:40 schreef d_elise het volgende:
Voelt als de dag van gisteren en tegelijkertijd als maanden geleden. En ik maar denken dat er gewoon iets technisch aan de hand was waardoor hij op dat moment niet kon repeteren
Die vent lijkt altijd high.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:02 schreef Zigsky het volgende:
Toen er berichten verschenen dat onze vlag terug naast de deur van kleedkamer hing en een minuutje later opeens dat statement van de EBU werd gepubliceerd, dat was echt het meest trieste momentquote:Op maandag 10 juni 2024 09:40 schreef d_elise het volgende:
Voelt als de dag van gisteren en tegelijkertijd als maanden geleden. En ik maar denken dat er gewoon iets technisch aan de hand was waardoor hij op dat moment niet kon repeteren
Henry van Loon kan hem perfect nadoen. Maar ja, het is ook een stemmetje als Maarten van Rossem of Willibrord Frequin.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:31 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Zijn manier van spreken is inderdaad apart.
Maar echt. Even weer een paar minuten hoop dat toen vakkundig teniet gedaan werd. Bijna alsof het nog een extra streek van de EBU was. Aan de andere kant geeft het ook wel de (mis) communicatie aan binnen die organisatie.quote:Op maandag 10 juni 2024 12:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Toen er berichten verschenen dat onze vlag terug naast de deur van kleedkamer hing en een minuutje later opeens dat statement van de EBU werd gepubliceerd, dat was echt het meest trieste moment
Ja! Ik was zó blij en opgelucht, die paar minuten! En om dan zo goed als direct erachteraan te horen dat hij gediskwalificeerd werdquote:Op maandag 10 juni 2024 12:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Toen er berichten verschenen dat onze vlag terug naast de deur van kleedkamer hing en een minuutje later opeens dat statement van de EBU werd gepubliceerd, dat was echt het meest trieste moment
Timmermans is fan van alles.quote:Op maandag 10 juni 2024 00:09 schreef Za het volgende:
[..]
Imo vooral ouderen qua nieuwe fans?
Zelfs Timmermans.
Ik had zoveel vragen over die hele toestand met de vlag naast de kleedkamer 🤷♀;quote:Op maandag 10 juni 2024 14:48 schreef d_elise het volgende:
[..]
Maar echt. Even weer een paar minuten hoop dat toen vakkundig teniet gedaan werd. Bijna alsof het nog een extra streek van de EBU was. Aan de andere kant geeft het ook wel de (mis) communicatie aan binnen die organisatie.
Bij Expeditie Robinson was hij ook gewoon een lief mens.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:25 schreef Greys het volgende:
Ik sprak van de week iemand die op een congres was (vorige week) waar Gover Meit de slotact was.
Ze zei 'hij was ontzettend aardig en vooral... heel normaal!' Dat laatste verbaasde haar best haha.
Maar als je zag hoe hij keurig in pak tijdens die persdag bij de molen in Malmö was, daar was hij ook totaal niet 'raar'. Ik vind het juist wel leuk dat hij zich enkele dagen later in een Supermanpak hijst om lol te hebben met z'n vrienden. Met Gover kan je alle kanten op.
Ik kende Timmermans. Hij was altijd heel geïnteresseerd in wat er speelt onder jongeren. Dus ik geloof best dat hij echt in to Joost is. Vond hem een heel aandoenlijke man en snap de haat richting zijn persoon echt niet. Begin er eerlijk gezegd zelfs kwaad om te worden inmiddels.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Timmermaans is dfan van alles.
Vooral eten.
En ja dat is boehoenietlief.
Mensen vergeten nog wel eens dat je je in bepaalde settingen anders gedraagt. Op mijn werk ben ik ook anders dan thuis in mijn privésfeer. Bij artiesten wordt dat verschil nog meer uitvergroot: op het podium/op hun werk zijn ze Artiest en in hun privéleven vaak gewoon normale mensen, net als iedereen (uitzonderingen daargelaten). Gover is volgens mij echt een lieverd ja, net zoals iedereen in die groep volgens mij, en tegelijkertijd enorm 'raar' in creatieve zin. Mooi tochquote:Op maandag 10 juni 2024 17:25 schreef Greys het volgende:
Ik sprak van de week iemand die op een congres was (vorige week) waar Gover Meit de slotact was.
Ze zei 'hij was ontzettend aardig en vooral... heel normaal!' Dat laatste verbaasde haar best haha.
Maar als je zag hoe hij keurig in pak tijdens die persdag bij de molen in Malmö was, daar was hij ook totaal niet 'raar'. Ik vind het juist wel leuk dat hij zich enkele dagen later in een Supermanpak hijst om lol te hebben met z'n vrienden. Met Gover kan je alle kanten op.
Dat is het extreemrechtse propaganda-apparaat, helaas erg effectief.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik kende Timmermans. Hij was altijd heel geïnteresseerd in wat er speelt onder jongeren. Dus ik geloof best dat hij echt in to Joost is. Vond hem een heel aandoenlijke man en snap de haat richting zijn persoon echt niet. Begin er eerlijk gezegd zelfs kwaad om te worden inmiddels.
Ik haat niks, mallerdquote:Op maandag 10 juni 2024 18:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik kende Timmermans. Hij was altijd heel geïnteresseerd in wat er speelt onder jongeren. Dus ik geloof best dat hij echt in to Joost is. Vond hem een heel aandoenlijke man en snap de haat richting zijn persoon echt niet. Begin er eerlijk gezegd zelfs kwaad om te worden inmiddels.
Niet doorhebben dat het gewoon 1 grote act isquote:Op maandag 10 juni 2024 17:25 schreef Greys het volgende:
Henry kan alles nadoen, volgens mij. Wat een droogkloot, haha.quote:Op maandag 10 juni 2024 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henry van Loon kan hem perfect nadoen. Maar ja, het is ook een stemmetje als Maarten van Rossem of Willibrord Frequin.
Hij kan wel onaangepast zijn. Maar hé, als Aran Bade aangepast is, doe mij dan maar onaangepast.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:25 schreef Greys het volgende:
Was die wel echt vandaag, of was Aran toch weer niet zo goed op de hoogte?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:54 schreef Sandrie het volgende:
Nog nieuws van de Reference group meeting?
Of moeten we toch wachten tot deel 124 van Joost-topic (zoals aangekondigd in deel 100 😁)?
Ik leerde hem kennen door de luizenmoeder. Was-ie ook geweldig.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:12 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Henry kan alles nadoen, volgens mij. Wat een droogkloot, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |