abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 juni 2024 @ 21:36:27 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_213828253
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 20:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Aran. :r
Gerard Joling vond het schandalig toen hij zwijgend de lift inging achterna gezeten door zo'n riooljournaliste. Dat vond die gillende keukenmeid schoffering van een journalist. De rat.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213830007
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 20:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Aran. :r
Die jongen waait echt met alle winden mee als ie er extra zendtijd mee kan krijgen.... egotrippertje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 8 juni 2024 @ 00:12:09 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213830177
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 23:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die jongen waait echt met alle winden mee als ie er extra zendtijd mee kan krijgen.... egotrippertje
Wat heeft ie eigenlijk voor achtergrond waardoor ie nu een authoriteit claimt te zijn?

Oma Molo hier maar ik ken die knuppel totaal niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213831378
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 00:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat heeft ie eigenlijk voor achtergrond waardoor ie nu een authoriteit claimt te zijn?

Oma Molo hier maar ik ken die knuppel totaal niet
quote:
Op dit moment is Aran Bade (39) werkzaam als entertainment verslaggever bij het programma RTL Boulevard (RTL4). Regelmatig schuift Aran aan bij RTL Boulevard om te vertellen over het laatste entertainmentnieuws.
Binnen zijn werk als verslaggever is hij ook Songfestivaldeskundige. Vanaf 2014 doet hij verslag van de Nederlandse delegatie op het Eurovisie Songfestival.

In 2013 wordt Aran verslaggever bij RTL Boulevard en daarvoor is hij redacteur bij hetzelfde programma.

In 2007 loopt hij stage bij RTL Nieuws New York bij correspondent Erik Mouthaan en werkt hij als producer voor Conny Mus in Jeruzalem. Tijdens zijn stage houdt hij hier een weblog over bij.

Na zijn studie aan de School voor Journalistiek in Utrecht is Aran werkzaam binnen de tv-wereld. Daarvoor schrijft hij voor dagblad Metro en is hij in 2005 en 2006 presentator van het radioprogramma Studentenradio Utrecht en werkt hij als verslaggever voor het video- en educatieprogramma ‘Surfspot’.
Samengevat: journalistieke achtergrond en liefhebber van het ESF. :D

De stages voor Erik Mouthaan en Conny Mus vind ik dan wel heel tof. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213831644
Het is vooral dat ie zo in zichzelf is gaan geloven en voor een ESF-kenner echt vaak de details niet op orde heeft. Dat ie bijvoorbeeld over Tsjechië praat terwijl het Slovenië is.
pi_213831704
Misschien kan hij wel beter, maar als je bij RTL Boulevard werkt moet je je verslaggeving daar natuurlijk ook op afstemmen. Zie bijv. het verschil tussen de Jojanneke van den Berge van Powned en EenVandaag.
pi_213832077
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Het is vooral dat ie zo in zichzelf is gaan geloven en voor een ESF-kenner echt vaak de details niet op orde heeft. Dat ie bijvoorbeeld over Tsjechië praat terwijl het Slovenië is.
Dat is het vooral ja, hij begon best wel goed maar nu is hij voor de normies dé ESF-kenner en is het steeds meer een matig geïnformeerde stemmingmaker. Maar hij wordt nog steeds overal opgevoerd als kenner, zoals in die Telegraaf-podcast waar hij doodleuk voorspelde dat Zweden de finale wel zou gaan halen. Goh!

Ik vind het zelf onvoorstelbaar dat je hiervoor betaald krijgt en dan dit soort basale feiten niet kent.
pi_213832136
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 10:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat is het vooral ja, hij begon best wel goed maar nu is hij voor de normies dé ESF-kenner en is het steeds meer een matig geïnformeerde stemmingmaker. Maar hij wordt nog steeds overal opgevoerd als kenner, zoals in die Telegraaf-podcast waar hij doodleuk voorspelde dat Zweden de finale wel zou gaan halen. Goh!

Ik vind het zelf onvoorstelbaar dat je hiervoor betaald krijgt en dan dit soort basale feiten niet kent.
Amen
  zaterdag 8 juni 2024 @ 10:58:41 #209
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213832200
Laatste jaren heeft Aran wel echt te veel van die fouten gemaakt, artiesten en landen door elkaar halen, random verzinnen dat een nummer over x gaat(en dan echt heel iets anders) etc. Sjanie op de bank zou dat echt niet opvallen, maar als je het wel volgt is dat wel echt irritant. Stel je voor straks bij het EK op de NOS, dat ze een expert in de studio halen die bijvoorbeeld zegt dat Schweinsteiger de aanvoerder is bij Duitsland, dat Noorwegen een favoriet is (niet gekwalificeerd voor EK) etc. Dan ben je snel je baan kwijt hoor bij teveel fouten.
pi_213832561
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 10:58 schreef Momo het volgende:
Laatste jaren heeft Aran wel echt te veel van die fouten gemaakt, artiesten en landen door elkaar halen, random verzinnen dat een nummer over x gaat(en dan echt heel iets anders) etc. Sjanie op de bank zou dat echt niet opvallen, maar als je het wel volgt is dat wel echt irritant. Stel je voor straks bij het EK op de NOS, dat ze een expert in de studio halen die bijvoorbeeld zegt dat Schweinsteiger de aanvoerder is bij Duitsland, dat Noorwegen een favoriet is (niet gekwalificeerd voor EK) etc. Dan ben je snel je baan kwijt hoor bij teveel fouten.
In het voetbal heb je natuurlijk ook veel van die "experts" die echt heel lui zijn en totaal onvoorbereid in zo'n studio gaan zitten. Of de chef voetbal van de Telegraaf, Valentijn Driessen... ik denk dat ik nog meer van voetbal weet dan hij. Het gaat meer om de meningenfabriek dan daadwerkelijke feiten, zoals nu over Memphis die een haarband draagt. Dat kan natuurlijk niet, daar vinden wij Nederlanders iets van. En dat zie je bij het songfestival ook.
pi_213832644
Het is vooral jammer, want als Aran z'n best doet, is hij best goed in wat hij doet. Op 10 en 11 mei deed hij wat mij betreft prima (twitter)verslag en ook over het hele EBU gebeuren doet hij het wel oké vaak. Maar zodra hij in z'n roddelpersmodus gaat en iemand een steekje onder water probeert uit te lokken, gaat hij daar altijd vrolijk in mee. En dat is jammer, nog afgezien van de fouten die hij maakt wanneer hij niet goed ingelezen is.
pi_213832945
Luchtballon is binnengekomen op 53 in de Single Top 100. Europapa is gezakt naar 3.

In de Top 40 staat Europapa nu op 10.
pi_213835158
Bedrijf Daan (?) gaf gratis een hoedje weg.
Onderaan de site 2 'reviews'.
  zaterdag 8 juni 2024 @ 17:52:19 #214
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_213835699
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 16:37 schreef Rebel- het volgende:
Bedrijf Daan (?) gaf gratis een hoedje weg.
Onderaan de site 2 'reviews'.
[ link | afbeelding ]

Dat dat kei-nep is, snap je wel denk ik? Toch?
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 juni 2024 @ 18:01:06 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_213835756
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 10:58 schreef Momo het volgende:
Nee hoor. Daar zitten ook nitwits. Robert Molendijks zit overal. Ik heb toevallig een brede interesse en kennis. Sport best wel enige kennis en voetbal veel. Ik vind de schaamteloosheid van dit soort mensen fascinerend. Schuiven gewoon aan, trekken een ernstig gezicht en verkopen de grootst mogelijke onzin. Ik ben gestopt me er over op te winden. Ik zelf ben een schijtluis en miskend :) Faalangstiger vind je niet. Af en toe heb of had ik wel...shit daar hebben ze mij ook voor gevraagd en ik durfde niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 juni 2024 @ 18:04:05 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_213835783
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 11:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
In het voetbal heb je natuurlijk ook veel van die "experts" die echt heel lui zijn en totaal onvoorbereid in zo'n studio gaan zitten. Of de chef voetbal van de Telegraaf, Valentijn Driessen... ik denk dat ik nog meer van voetbal weet dan hij. Het gaat meer om de meningenfabriek dan daadwerkelijke feiten, zoals nu over Memphis die een haarband draagt. Dat kan natuurlijk niet, daar vinden wij Nederlanders iets van. En dat zie je bij het songfestival ook.
Dit dus. Ik postte net ik durfde niet. Heb het één keer wel gedurfd prime time KRO NED-1. 1997. Voorronde uit 1500 kandidaten bleven er 40 over voor tv. Ik haalde de finale en werd tweede. Ik balen dacht dat ik gefaald had. Zo'n zelfbeeld. Ik had notabene de eerste ronde alle 10 vragen goed. Had ook tegen niemand verteld dat ik op tv kwam. :D Ik lieg niet want devideo is 20 jaar geleden al door het land gegaan, bij m'n Hools-voetbalvriendjes op FOK! :D

Trouwste user 2022 zaterdag 8 juni 2024 @ 18:05:50 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_213835797
Ik vind luchtballonen trouwens geen goede opvolger. Een 7. De "melodie" is geweldig. Maar zit te weinig afwissling in de rest. Het groeit niet naar een hoogtepunt. Nu ben ik weg. Te veel op m'n praatstoel. :)

pi_213835807
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 12:20 schreef Lt.Bookman het volgende:

Luchtballon is binnengekomen op 53 in de Single Top 100.
Opmerkelijk, vreselijk zeik liedje, K3 met obligaat stukje hakken :N
pi_213835847
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 18:01 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nee hoor. Daar zitten ook nitwits. Robert Molendijks zit overal. Ik heb toevallig een brede interesse en kennis. Sport best wel enige kennis en voetbal veel. Ik vind de schaamteloosheid van dit soort mensen fascinerend. Schuiven gewoon aan, trekken een ernstig gezicht en verkopen de grootst mogelijke onzin. Ik ben gestopt me er over op te winden. Ik zelf ben een schijtluis en miskend :) Faalangstiger vind je niet. Af en toe heb of had ik wel...shit daar hebben ze mij ook voor gevraagd en ik durfde niet.

De schaamteloosheid is fascinerend, dat is het ‘m ja. Dat je nou niet altijd álles weet, nouja oké wij weten hier soms de kleinste details, dat kun je een keer missen. Maar als kenner beginnen over dat Zweden de finale waarschijnlijk wel haalt of dat Italië in de semi een concurrent is, wtf. :+
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 juni 2024 @ 18:16:18 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_213835868
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 18:12 schreef Em31 het volgende:

[..]
De schaamteloosheid is fascinerend, dat is het ‘m ja. Dat je nou niet altijd álles weet, nouja oké wij weten hier soms de kleinste details, dat kun je een keer missen. Maar als kenner beginnen over dat Zweden de finale waarschijnlijk wel haalt of dat Italië in de semi een concurrent is, wtf. :+
Gisteren was ik op FOK! aan het voetbalkwissen. Werd er gevraagd naar de eerste Oost-Europese voetballer van het jaar. Dan kan ik het niet laten om de eerste plus de derde en de vierde.....etc....met jaartallen en clubs te noemen. :D ik denk dat "jullie" dat ook hebben met het ESF. Dan begrijp je wat ik bedoel. Daarom neem ik veel met een korreltje zout. Oh ja en wat je zegt klopt. "Wij" kunnen niet alles weten dan bluf ik ook niet. Dan weet ik het gewoon niet.
pi_213835870
Wie neemt overigens de vocals voor zn rekening?

Ik hoor Joost, herkenbaar aan zijn nadrukkelijk articuleren misschien halverwege even.
pi_213835887
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 18:05 schreef tong80 het volgende:
Ik vind luchtballonen trouwens geen goede opvolger. Een 7. De "melodie" is geweldig. Maar zit te weinig afwissling in de rest. Het groeit niet naar een hoogtepunt. Nu ben ik weg. Te veel op m'n praatstoel. :)

Ik vind het repeterende simpele tekstje wel mager. Verder wel leuk.

Om iedereen z’n mond te snoeren hoop ik dat hij lekker oP eEnZaMe HoOgtE in de lijst komt staan. :J
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 juni 2024 @ 18:20:39 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_213835896
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 18:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind het repeterende simpele tekstje wel mager. Verder wel leuk.

Om iedereen z’n mond te snoeren hoop ik dat hij lekker oP eEnZaMe HoOgtE in de lijst komt staan. :J
Wel leuk is niet goed genoeg. Europapa was een negen. Hier had veel meer mee gedaan kunnen worden.

pi_213836130
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 18:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bedoel je Ronald Molendijk? Ja dat is ook zo'n vreselijk type. Die is gewoon bekend om het bekend zijn.
pi_213837117
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 18:16 schreef Za het volgende:
Wie neemt overigens de vocals voor zn rekening?

Ik hoor Joost, herkenbaar aan zijn nadrukkelijk articuleren misschien halverwege even.
Joost zingt het hele nummer. Er zit alleen een effect over z'n stem in het refrein.
pi_213837731
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 18:05 schreef tong80 het volgende:

Luchtballon als opvolger is duidelijk gedaan om in de aandacht te blijven, en de zekerheid te hebben van snel nog een hit te scoren als verlengstuk van het eerste succes. Het is verder inderdaad niet zo bijzonder, al heeft Joost wel verzachtende omstandigheden. Enerzijds dat het voor populaire ESF-deelnemers vaak lastig is gebleken om snel met een goede opvolger te komen. Anderzijds dat iets van het hogere niveau van Europapa veel moeilijker is om te maken, en waarschijnlijk toch geen airplay zou krijgen op de Nederlandse radio. Dus dan heb je alleen maar meer risico dat je uit beeld verdwijnt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213837742
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 18:06 schreef Za het volgende:

[..]
K3 met hakken doet me aan een andere Nederlandse inzending denken :P
pi_213837751
Tevens heeft de video van Europapa nu 39 miljoen views op YouTube

@GeorgeM danst nu door de kamer
pi_213838070
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 18:06 schreef Za het volgende:

[..]
De clip is ook #1 trending op youtube.

En als ik de reacties eronder lees spreekt ie enorm veel mensen aan over de hele wereld (en dat in het Nederlands). Alleen dan de doelgroep die dit genre wel mooi vindt.

Ik vind persoonlijk heel veel muziek bagger, maar aan de hitlijsten te zien ben ik vaak in de minderheid 😁
pi_213838270
Er komt natuurlijk (binnenkort?) ook een andere single aan, namelijk Traffic met Käärijä. Lijkt me dat dat een grotere klapper wordt dan Luchtballon. Heb het idee dat die laatste wel bedoeld is als opvolger en single, maar dat het ook een "makkelijk" nummer is om de hype nog even vast te houden en om De Nasleep in de video te kunnen verwerken zeg maar.

Maar goed, ik wacht dan ook nog steeds op Kunst und Musik, waarvan hij ruim een half jaar geleden de teaser deelde op TikTok.
  zaterdag 8 juni 2024 @ 21:19:52 #231
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213838359
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 20:28 schreef Fred_B het volgende:
Tevens heeft de video van Europapa nu 39 miljoen views op YouTube

@:georgem danst nu door de kamer
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 8 juni 2024 @ 21:20:21 #232
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213838372
Nee, maar even. Die aantallen jôh :o w/
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_213838448
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 21:14 schreef d_elise het volgende:
Er komt natuurlijk (binnenkort?) ook een andere single aan, namelijk Traffic met Käärijä. Lijkt me dat dat een grotere klapper wordt dan Luchtballon. Heb het idee dat die laatste wel bedoeld is als opvolger en single, maar dat het ook een "makkelijk" nummer is om de hype nog even vast te houden en om De Nasleep in de video te kunnen verwerken zeg maar.

Maar goed, ik wacht dan ook nog steeds op Kunst und Musik, waarvan hij ruim een half jaar geleden de teaser deelde op TikTok.
Die hype vasthouden lukt wel goed, gisteren 776.360 streams voor Luchtballon. :Y Het is een best simpel nummer, maar slim is het wel.
pi_213838886
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 21:14 schreef d_elise het volgende:

Kunst und Musik is een potentiële hit, dat is een Friesenjung in wording. Als je hem een keer hebt gehoord krijg je hem niet meer uit je kop. Traffic vind ik zelf wat minder, het zal natuurlijk wel aandacht genereren omdat het met Käärijä is maar ik hoor er geen enorme hit in ofzo.
pi_213839791
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 21:49 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Kunst und Musik is een potentiële hit, dat is een Friesenjung in wording. Als je hem een keer hebt gehoord krijg je hem niet meer uit je kop. Traffic vind ik zelf wat minder, het zal natuurlijk wel aandacht genereren omdat het met Käärijä is maar ik hoor er geen enorme hit in ofzo.
Eens, dat kan zomaar weer eens een grote hit worden in o.a. Duitsland. Hoop dat het alsnog uitkomt of op zijn nieuwe album staat. Zou ook weer een prima zomersingle kunnen zijn :D
pi_213844231
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 19:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Joost zingt het hele nummer. Er zit alleen een effect over z'n stem in het refrein.
Dit lijkt me inderdaad duidelijk. Dat is bij Europapa toch ook gedaan met bepaalde stukjes? Stemversnelling? Zoiets zei Tantu Beats tenminste, dacht ik.

Joost pakt zijn momentum in ieder geval wel. Je kunt het m.i. niet vergelijken met Europapa, want dat is voor een veel groter doel gemaakt. Ik herinner me dat sommigen het jammer vonden dat Duncan zijn momentum niet pakte (om welke redenen dan ook), dat doet Joost dus wel. Die staat voorlopig en ver daarna nog wel op het podium.

Hij is wel echt een bijzondere jongen.
pi_213844409
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 11:34 schreef silverevlis het volgende:

[..]
Dit lijkt me inderdaad duidelijk. Dat is bij Europapa toch ook gedaan met bepaalde stukjes? Stemversnelling? Zoiets zei Tantu Beats tenminste, dacht ik.

Joost pakt zijn momentum in ieder geval wel. Je kunt het m.i. niet vergelijken met Europapa, want dat is voor een veel groter doel gemaakt. Ik herinner me dat sommigen het jammer vonden dat Duncan zijn momentum niet pakte (om welke redenen dan ook), dat doet Joost dus wel. Die staat voorlopig en ver daarna nog wel op het podium.

Hij is wel echt een bijzondere jongen.
Luchtballon is ook veel meer een nummer dat bij hem past, gemaakt voor de Tiktok/Youtube doelgroep en prima remix materiaal voor live optredens. Het is geen radio nummer, maar volgens mij is hij daar ook niet gefocust op.

Europapa is speciaal gemaakt voor Songfestival en voor de mainstream publiek. Ik vraag me af of hij de Songfestival uitvoering ooit live gaat doen tijdens zijn optredens. Ik verwacht het niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sandrie op 09-06-2024 11:50:55 (.) ]
pi_213844768
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 11:49 schreef Sandrie het volgende:

[..]
Luchtballon is ook veel meer een nummer dat bij hem past, gemaakt voor de Tiktok/Youtube doelgroep en prima remix materiaal voor live optredens. Het is geen radio nummer, maar volgens mij is hij daar ook niet gefocust op.

Europapa is speciaal gemaakt voor Songfestival en voor de mainstream publiek. Ik vraag me af of hij de Songfestival uitvoering ooit live gaat doen tijdens zijn optredens. Ik verwacht het niet.
Voor zover ik Joost ken zit in zijn muziek altijd een dikke knipoog. Hij zit nu in z'n happy hardcore-fase, en daar is Luchtballon een leuk voorbeeld van. Op het album Fryslan zat hij meer in de new wave-hoek, met nummers die een parodie waren van bands als Doe Maar of The Cure. Daarvoor was het meer meme-hiphop. Het is niet allemaal even goed, maar hij doet gewoon wat hij zelf wil en dat kan ik wel waarderen.
pi_213845485
quote:
Opvallen deed cabaretier Karel Declercq in Izegem. De man ging daar stemmen met een opmerkelijke outfit: hij was verkleed als Joost Klein. “Ga stemmen, voor België, Vlaanderen en voor Europapa”, zei hij tegen onze reporter ter plaatse.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240609_93965565
  zondag 9 juni 2024 @ 13:21:54 #240
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213845553
  zondag 9 juni 2024 @ 13:22:04 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213845554
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213846614
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 13:21 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk geen varken in de buurt.
pi_213847791
quote:
[ afbeelding ]
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213848554
Gover Meit is vooral boos op Boulevard, want ze lieten hen niet met rust :D .
Jammer dat er wat lacherig op gereageerd werd. Was net bij Boulevard.
Ben hier voor het songfestivalforum.
  zondag 9 juni 2024 @ 19:29:38 #246
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213848945
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 19:02 schreef Zigsky het volgende:
Gover Meit is vooral boos op Boulevard, want ze lieten hen niet met rust :D .
Jammer dat er wat lacherig op gereageerd werd. Was net bij Boulevard.
quote:
Gover Meit over Eurovisie Songfestival: ’Het gaat nog wel even duren voordat we vrijuit mogen praten’

Gover Meit heeft voor het eerst sinds de diskwalificatie van Joost Klein gesproken over het Eurovisie Songfestival. Meit, die als creative director mee was naar het Zweedse Malmö, noemt het voor de camera van RTL Boulevard ’een zware periode’.

Volgens de cabaretier, beter bekend als Stefano Keizers, hebben verslaggevers hen ’het leven zuur’ gemaakt. „We zijn zo ontzettend gestalkt en lastiggevallen. Vooral door RTL Boulevard. Maar ook wel door de hele media, we moeten gewoon weer eventjes bijkomen van alle heftigheid en ook wel van de paniek die journalisten ons hebben gebracht.”

Meit zegt dat er ’continu’ mensen hem in zijn ’privésfeer’ stonden te filmen. „Dat is gewoon geen prettig leven, dus ik doe het weer even rustiger aan.”

Joost Klein mocht niet meer meedoen aan het Songfestival na een incident met een cameravrouw, die aangifte heeft gedaan. Meit is naar eigen zeggen al meerdere keren ondervraagd over het voorval en zegt dat er nog meer gesprekken volgen. „Het gaat denk ik nog wel even duren voordat we vrijuit mogen praten.”
https://www.telegraaf.nl/(...)vrijuit-mogen-praten
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_213849022
Meerdere keren ondervraagd :o

Ik zag gisteren toevallig dat filmpje van Cornald daar nog een keer langskomen en die had het er toen over dat ze al eerder gedoe hadden met die cameravrouw, misschien wordt nu echt alles erbij betrokken.
pi_213849211
Boulevard. :r
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213849268
quote:
[ afbeelding ]
:{
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213849298
quote:
[ afbeelding ]
Ik ken Black Mirror niet. Kan iemand uitleggen hoe ik dit moet interpreteren? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')