Denk dat hij zich niet eens zo zeer wil voorbereiden op wat te zeggen, daar is hij te spontaan voor, maar gewoon z'n tijd en energie zelf wil indelen en bepalen qua pers. Dus op afgesproken persdagen meer dan prima, maar als hij in cognito een vriend wil steunen op de Buma Awards en alle aandacht as de vriend wil gunnen moeten ze hem gewoon met rust laten. En zo zou het ook gewoon moeten zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:43 schreef d_elise het volgende:
Dit is misschien ook wat psychologie van de koude grond, maar ik heb het idee dat Joost zich graag wil voorbereiden op interviews en pers. Bij persmomenten bij de pre-parties, op de loper, zelf georganiseerd in Malmö etc. kan hij zich mentaal voorbereiden op vragen, wat hij wel en niet wil zeggen en zo, en met 'spontane' interviews natuurlijk niet. Bovendien lijkt het me ook heel vermoeiend om telkens maar weer met de Arans te moeten praten.
Oh dit zie ik er dan helemaal niet in. Hij kletst toch supermakkelijk en en kan anticiperen in het moment.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:43 schreef d_elise het volgende:
Dit is misschien ook wat psychologie van de koude grond, maar ik heb het idee dat Joost zich graag wil voorbereiden op interviews en pers. Bij persmomenten bij de pre-parties, op de loper, zelf georganiseerd in Malmö etc. kan hij zich mentaal voorbereiden op vragen, wat hij wel en niet wil zeggen en zo, en met 'spontane' interviews natuurlijk niet. Bovendien lijkt het me ook heel vermoeiend om telkens maar weer met de Arans te moeten praten.
Joost is daar zelf natuurlijk een ultiem voorbeeld van, Aran had waarschijnlijk nog nooit van hem gehoord maar hij was wel al echt een grote naam onder de jongeren in Nederland en Vlaanderen. Terwijl hij zelden of nooit op de tv of de radio kwam.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:20 schreef Momo het volgende:
Denk ook dat de Arans van de deze wereld onderschatten hoe groot de sociale media wereld is ten opzichte van de traditionele media zoals TV en radio.
Dat live gaan op insta enzo is ook zo leuk. 'OHHHH ZE ZITTEN MET Z'N ALLEN IN EEN ECHTE LUCHTBALLON EN APPIE EN STUNTJE EN TANTU EN GOVER ZIJN ER ALLEMAAL BIJ!!' Tien keer leuker dan wanneer Boulevard was meegegaan in dat mandje met een camera en een microfoon. Ze kunnen dit prima zelf inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Joost is daar zelf natuurlijk een ultiem voorbeeld van, Aran had waarschijnlijk nog nooit van hem gehoord maar hij was wel al echt een grote naam onder de jongeren in Nederland en Vlaanderen. Terwijl hij zelden of nooit op de tv of de radio kwam.
Joost weet veel beter hoe het werkt, en ik heb het idee dat die journalisten dat slecht kunnen hebben. Hij heeft ze gewoon helemaal niet nodig. Zijn doelgroep krijgt daar toch niks van mee. De parallelle realiteit op Tiktok heeft veel nadelen, maar dit is dan wel weer een voordeel.
Waar kan ik jullie interview zien? 😁quote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang Aran voor zijn gevoel genoeg tijd en aandacht krijgt van AvroTros en de deelnemer én we hoog in de polls staan wel ja.
Als op een gegeven moment wordt besloten dat er even géén interviews worden gegeven (bv als er iets aan de hand is met de EBU en men daar begrijpelijkerwijs niet over kan en wil praten of als de artiest net 2 seconden terug in NL is geland en nou eens even géén zin heeft in meteen weer opzitten en pootjes geven aan Boulevard) dan heeft hij 'het laten lopen door de omgang met de pers'.
Ja doei.Hij heeft 40+ interviews gegeven bij Eurovision in Concert, een complete persdag georganiseerd in Malmö, níemand van de buitenlandse pers klaagde over Joost, iedereen vond het hem superleuk doen, hij ging over die loper en sprak met mensen van de pers. Hij heeft het op dat vlak nergens laten lopen. Echt niet. Behalve dan misschien dat Aran z'n vijfde en zesde interview niet kreeg op momenten dat het hen even NIET uitkwam.
Nou, ik denk dat je je daar toch best in vergist. Roxy Dekker maakt best leuke liedjesquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit van dat wicht gehoord ... en nee het is niets ..
Dat heeft geen zin, dit is hun werk en ze zullen altijd met alle winden meewaaien. Dat zag je zoals hier iemand al eerder zei, de maandag na het Songfestival sloeg hij meteen om en geloofde hij meteen dat Zweedse roddelblad om vervolgens eind van de week weer te draaien. En dat blijven ze doen. Maakt in het geval van Joost niet eens mega veel uit want zijn fans lachen om dit soort types.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:16 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Waar kan ik jullie interview zien? 😁
Ik vind deze reactie echt hartverwarmend en zo hartbrekend tegelijk.
Ergens letterlijk sturen naar Aran?
En stond bovendien in de volkskrant afgelopen weekend waarin ze haar serieuze kant (slim, haar leven lang sereius zangles heeft gehad, populair bij jongeren, maar de wil om wat andere liedjes te zingen)quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je je daar toch best in vergist. Roxy Dekker maakt best leuke liedjes
Op TikTok en instagram maar ook hieronder!quote:
Oh maar ik bedoel het ook niet met het doel om iets te veranderen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, dit is hun werk en ze zullen altijd met alle winden meewaaien. Dat zag je zoals hier iemand al eerder zei, de maandag na het Songfestival sloeg hij meteen om en geloofde hij meteen dat Zweedse roddelblad om vervolgens eind van de week weer te draaien. En dat blijven ze doen. Maakt in het geval van Joost niet eens mega veel uit want zijn fans lachen om dit soort types.
Zit Boulevard de mensen daar achter de desk ook niet achter de kont om continu te stoken? Anders zappen we verder.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, dit is hun werk en ze zullen altijd met alle winden meewaaien. Dat zag je zoals hier iemand al eerder zei, de maandag na het Songfestival sloeg hij meteen om en geloofde hij meteen dat Zweedse roddelblad om vervolgens eind van de week weer te draaien. En dat blijven ze doen. Maakt in het geval van Joost niet eens mega veel uit want zijn fans lachen om dit soort types.
Nou ja, dat is ook wel een beetje het idee van de pers, verslag leggen van verschillende standpunten (objectief nieuws durf ik het tegenwoordig niet meer te noemen).quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waaraan dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:37 schreef zatoichi het volgende:
Maar goed, in dit topic doen we er toch keihard aan mee?
Dat is sowieso een goede instelling idd!quote:"Is iedereen stom? Laat mij maar lekker vliegen in mijn luchtballon." ;-)
Klopt ook! Ik baseer het vooral op dat lange - en mooie - interview door 3voor12 anderhalf jaar geleden. Daarin gaf Joost/de interviewer in ieder geval aan dat hij heel goed weet wat hij wel en niet wil zeggen in interviews en duidelijk zijn grenzen aangeeft (toen al, wat door die interviewer gerespecteerd werd).quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dit zie ik er dan helemaal niet in. Hij kletst toch supermakkelijk en en kan anticiperen in het moment.
Niet iedereen hoeft naar het songfestival. Roxy Dekker heeft toch niks wat internationaal aan kan spreken. Haar hockeymeisjes-persona is leuk voor Nederland, hou het daar lekker bij.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:31 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En stond bovendien in de volkskrant afgelopen weekend waarin ze haar serieuze kant (slim, haar leven lang sereius zangles heeft gehad, populair bij jongeren, maar de wil om wat andere liedjes te zingen)
Kortom als er eentje wordt klaargestoomd om een keertje mee te doen aan het ESF, dan is zij het wel
Wat een leuk gesprek! 😁😁quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Op TikTok en instagram maar ook hieronder!Op YouTube hadden we de reacties uit maar op Insta en Tiktok waren ze enig en de reacties op X/Twitter waren ook alleen maar superleuk. Fans houden juist van rommelig gepruts hebben we het idee haha. Zowel van de artiesten als van (fan)pers. Komt zo lekker 'echt' over denk ik.
Ik hou zo van die groep. Ik heb nodig dat alles en iedereen eruit gesodemieterd wordt bij de EBU en hun vervangers Joost en AVROTROS op hun blote knietjes komen smeken of ze in 2025 alsjeblieft weer mee willen doen. Zo leuk als dit jaar (t/m 09/05) wordt het anders nooit meerquote:
Aran.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:24 schreef blackswangreen het volgende:
Ik krijg een nare bijsmaak van dit gesprek, je ziet dat ze toch langzaam Joost bij het grofvuil aan het zetten zijn. Aran: "Hij was ook heel populair, hij heeft ook echt hoog gestaan in de polls. We hebben echt wel het gevoel gehad dat we een goede artiest hadden. Maar hij heeft het echt laten lopen, vind ik, in de manier waarop hij uiteindelijk met de pers omgaat, en hoe hij het heeft afgerond". Je voelt alweer dat de nieuwe Duncan is geboren die we lekker massaal de grond in kunnen boren.
Het is niet verrassend natuurlijk, maar ik vind het wel triest hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |