Klopt.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Melonie heeft een gematigdere trackreccord als een Baudet of Wilders hoor. Melonie is redelijk salonfahig, gaat zelfs praten met Von der leyen.
Dat italie pro eu is snap ik wel. Ze hebben zoals je schrijft ons geld nodig, zij heeft geen zin in allerhande ombuigingen die noodzakelijk zijn als de EU stopt met de geld distributie.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Klopt.
Ik weet niet of je Italiaansw politiek volgt. Maar binnenlands is ze wel heftig hoor.
Met terugwerkende kracht gay-parents uit hun ouderlijke macht zetten enzo.
Maar qua EU, is ze poeslief. Want de EU heeft geld (nog van de covid-bonds). Dikke vrienden met VDL etc. Ze heeft natuurlijk een schurfthekel aan Le Pen (sws aan Fransen). En is super anti Russisch. Hell, de fascisten (uit wiens jeugdbeweging zij komt) hebben serieus meegevochten aan het oostfront.
Ben benieuwd wat haar houding gaat zijn als een Draghi de positie van VDL gaat overnemen.
Meer bewijs dat Baudet volledig van het padje is, dus. Elke politicoloog en bestuurskundige zal hem als rechts of radicaal rechts bestempelen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker zeggen, en hopelijk schrik je niet. Maar Baudet zei dacht ik vorige week bij forum inside dat hij in de basis niet eens rechts is. Ja vergeleken met de politieke constellatie wel, maar internationaal vindt ie zichzelf meer een liberaal.
Toch wel opvallend hoe de voormalige As mogendheden hun draai naar het fascisme weer terugvinden. Duitsland is weer aardig op weg, Oostenrijk ditto, Hongarije is er al, Italie is weer flink die kant op gegaan. Alleen Roemenie lijkt nog op het sociaal-democratische padquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Klopt.
Ik weet niet of je Italiaansw politiek volgt. Maar binnenlands is ze wel heftig hoor.
Met terugwerkende kracht gay-parents uit hun ouderlijke macht zetten enzo.
Maar qua EU, is ze poeslief. Want de EU heeft geld (nog van de covid-bonds). Dikke vrienden met VDL etc. Ze heeft natuurlijk een schurfthekel aan Le Pen (sws aan Fransen). En is super anti Russisch. Hell, de fascisten (uit wiens jeugdbeweging zij komt) hebben serieus meegevochten aan het oostfront.
Ben benieuwd wat haar houding gaat zijn als een Draghi de positie van VDL gaat overnemen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)an-een-dag~aeb70572/quote:Russische politicus pleit voor nucleaire aanval op Nederland: ‘Het is een kwestie van één dag’
Rusland moet een nucleaire aanval op Nederland lanceren, vindt de Russische parlementariër en reserve-luitenant-generaal Andrej Goeroeljov. Volgens hem zou een dergelijke aanval Europa op de knieën kunnen dwingen en is Rotterdam ‘een dik doelwit’.
Joost Bosman 05-06-24, 19:17 Laatste update: 19:21
Goeroeljov deed zijn uitspraken deze week tijdens een van de beruchtste Russische talkshows Een avond met Vladimir Solovjov, van de gelijknamige gespreksleider. ,,Ik heb ontdekt dat bijna 50 tot 60 procent van de Europese fossiele brandstoffenvoorraad in Nederland ligt’’, begon het lid van de Doema, de Russische Tweede Kamer, zijn betoog.
,,Stel je voor, in Nederland aan de kust. Het leger noemt dit een ‘dik doelwit’. Wij begrijpen heel goed hoe we kritieke schade kunnen toebrengen om Europa op de knieën te krijgen. Het is een kwestie van één dag. Met minimaal gebruik van kernwapens.”
Goeroeljov slaat niet voor het eerst zulke dreigende taal uit tegen Nederland. In september vorig jaar verklaarde hij in hetzelfde praatprogramma dat ‘Rotterdam een perfect doelwit zou zijn voor Russische raketten en granaten’.
De politicus maakte deze week zijn rentree in de talkshow, nadat hij half december plotseling van de buis was verdwenen. Waarom hij uit de ether werd verbannen is nooit gezegd. Destijds viel wel op dat hij geregeld niet helemaal nuchter voor de camera’s verscheen.
Duitsland aardig op weg naar het fascisme? Que?quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toch wel opvallend hoe de voormalige As mogendheden hun draai naar het fascisme weer terugvinden. Duitsland is weer aardig op weg, Oostenrijk ditto, Hongarije is er al, Italie is weer flink die kant op gegaan. Alleen Roemenie lijkt nog op het sociaal-democratische pad
Wat hebben wij met OOR te maken? Ga lekker in OOR vragen of dat topic weer open mag en laat dat hier achterwege.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had dit nog voorspeld he
maar topic moest zonodig dicht
ik stel voor dat die weer open gaat![]()
OOR / Poll We moeten een KERN BOM gooien op Rusland en niet wachten op hun
Je hebt de opkomst van de AfD gemist?quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Duitsland aardig op weg naar het fascisme? Que?
Je weet dat Italië een netto betaler is? De kleinste weliswaar, maar netto betaler is netto betaler.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat italie pro eu is snap ik wel. Ze hebben zoals je schrijft ons geld nodig, zij heeft geen zin in allerhande ombuigingen die noodzakelijk zijn als de EU stopt met de geld distributie.
rustig maarquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat hebben wij met OOR te maken? Ga lekker in OOR vragen of dat topic weer open mag en laat dat hier achterwege.
Die rechts-extreme kant van het politieke spectrum is altijd verdeeld. Op assen als 'In of uit de EU', houding naar Rusland, China etc. Zelfs in de EU fracties kunnen zij niet samen. Le Pen sluit het Duitse AFD uit, en Meloni ook nog zo wat. Altijd maar verdeeld zijn ze op die vleugel.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat italie pro eu is snap ik wel. Ze hebben zoals je schrijft ons geld nodig, zij heeft geen zin in allerhande ombuigingen die noodzakelijk zijn als de EU stopt met de geld distributie.
Dat noemen we nu ook gewoon 'fascisme'?quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je hebt de opkomst van de AfD gemist?
Nu de Grünen eindelijk hun naïviteit losgelaten hebben is er nog hoop.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je hebt de opkomst van de AfD gemist?
Zeker niet de kleinste, dat is Spanje. Sowieso draagt Italie netto meer bij dan Nederland.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je weet dat Italië een netto betaler is? De kleinste weliswaar, maar netto betaler is netto betaler.
We? Ik spreek alleen voor mijzelf en ik pretendeer nooit voor meer dan dat te spreken.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat noemen we nu ook gewoon 'fascisme'?
Dat kan niet. Wilders en dergelijke gillen al jaren dat wij de grootste betaler zijn. Je gaat toch niet beweren dat de Messias <gasp> gelogen heeft?quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeker niet de kleinste, dat is Spanje. Sowieso draagt Italie netto meer bij dan Nederland.
Wilders liegt nooit, doet ook nooit valse beloftes.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat kan niet. Wilders en dergelijke gillen al jaren dat wij de grootste betaler zijn. Je gaat toch niet beweren dat de Messias <gasp> gelogen heeft?
Welke Messias? We wisselen nogal vaak van Messias tegenwoordigquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat kan niet. Wilders en dergelijke gillen al jaren dat wij de grootste betaler zijn. Je gaat toch niet beweren dat de Messias <gasp> gelogen heeft?
Of dat van morgen, dat mag ookquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is dit het topic voor het debat van nu?
Juist.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeker niet de kleinste, dat is Spanje. Sowieso draagt Italie netto meer bij dan Nederland.
Met een laagje opkomst om 10uur ook de definitieve uitslagquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vast wel, toch? Morgen zijn er toch exit polls?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |