We moeten in de aanval en niet op die wachten op die russenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:51 schreef ToT het volgende:
Google ff naar Doomsday Device.
Rusland heeft er meerdere.
ik wil de rest van de wereld redden sukkelquote:
1 zo'n Doomsday Device vaart over de wereldzeeën rond, volgepropt met kernbommen die op westerse steden gericht staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We moeten in de aanval en niet op die wachten op die russen
de aanval is de beste verdediging
Ik herhaal: laat je zelf nakijken klapjosti.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik wil de rest van de wereld redden sukkel
omdat ze een gevaar zijn voor iedereeenquote:
nee jij moet hulp zoeken putin loverquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik herhaal: laat je zelf nakijken klapjosti.
Zoek professionele hulp
kijk naar de pollquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kijk naar de poll
iedereen wil het
dus jij wil wachten op het eerste schot van hun?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:58 schreef Hanca het volgende:
Nee, absoluut niet. Dan weet je zeker dat je ze terug krijgt (ook Rusland heeft onderzeeërs onder het poolijs liggen met kernwapens, namelijk). Dus als je graag wil dat de beschaving verdwijnt, dan moet je vooral een kernwapen op Rusland schieten.
Nee, want zij weten hetzelfde en doen het dus ook niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dus jij wil wachten op het eerste schot van hun?
Populistisch geneuzel zonder flauw benul van de gevolgen. Gooi een kernwapen in de mix en de nog uitgebleven kernoorlog is er zojuist een geworden. Een bom op het Kremlin zou een schietgrage kapitein van een onderzeeër zomaar eens kunnen triggeren om zijn nucleaire arsenaal van repliek kunnen laten dienen op een Westers doelwit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kijk naar de poll
iedereen wil het
Poetin is een krankzinnigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, want zij weten hetzelfde en doen het dus ook niet.
Onbewezen onderbuikgepraat.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Poetin is een krankzinnig
die is tot alles in staat
de man staat op zijn laatste benen
de wereld maakt hem geen kut uit
Ik wil putin kapoet hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Populistisch geneuzel zonder flauw benul van de gevolgen. Gooi een kernwapen in de mix en de nog uitgebleven kernoorlog is er zojuist een geworden. Een bom op het Kremlin zou een schietgrage kapitein van een onderzeeër zomaar eens kunnen triggeren om zijn nucleaire arsenaal van repliek kunnen laten dienen op een Westers doelwit.
En dan? Dan laat je populistische inslag ineens een veel grotere krater achter.
Nee, dat komt omdat die mensen het verstand van 'n grindtegel hebben. Daardoor gingen ze ten tijde van kerona ook pleepapier hamsteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik wil putin kapoet hebben
en hoe we het doen maakt me niet uit
hij gaat die bom gooien
kijk in de ALbert Heijn
al het water was vandaag op
hoe komt dat
omdat mensen bang zijn
omdat ze angst hebben voor poetin
omdat ze weten dan poetin een debiel is die ons kapoet gaat maken
Forum Opties | |
---|---|