SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kip TT stokjesquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:18 schreef CrazyMind het volgende:
En ik had een andere TT: Kipsaté stokjes![]()
![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik dacht er ook aan, maar had geen zin om terug te zoeken!quote:
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik deed het voor jequote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht er ook aan, maar had geen zin om terug te zoeken!![]()
![]()
Zo lief jij, je lijkt fresh welquote:
Even een cursus bij ToT volgen, het is niet moeilijk.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Dat wordt dan geen ruzie om goed te makenquote:
Precies!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even een cursus bij ToT volgen, het is niet moeilijk.![]()
![]()
Opbakken.... Opgebakken aardappelen zijn ook lekker. Met flink wat mosterd.quote:![]()
Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
het juiste antwoord.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet mee eens!
thee o thee is de lekkerste!
Zelfliefde
Shit, waarom moet ik nou altijd zo lief doenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat wordt dan geen ruzie om goed te maken![]()
![]()
Omdat je zo bent?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Shit, waarom moet ik nou altijd zo lief doen
Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vind sushi eten met bestek ook lastig, dus ga dan voor de stokjes. Soms gaat het goed en soms wat minder.quote:Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Is dat gratis?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even een cursus bij ToT volgen, het is niet moeilijk.
Little bit crazy, but most of the time very sweet.![]()
Of doet hij maar alsof?quote:
Geen idee.quote:
Maar zoals hij hier is (of doet) zo zie ik hem. Hoe iemand in het echt is weet je toch niet.
En vind ik ook niet interessant, totdat je iemand verder leert kennen.Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
k heb het voro de zekerheid maar ff gegoogled.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:Tot
Type scherm
LED-LCD
Type LED-LCD
QLED
Is dat goed ?
Qled heeft meer kleurdiepte en is beter voor als het licht is in de kamer (zonlicht, lamp) dan met gewone led.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sushi eet ik met mijn handen of met een gebaksvorkjeWTF?
Met de handen is trouwens 100% cultureel verantwoord: de japanners doen dat zelf ook.![]()
![]()
Denk dat ik er wel uit ben welke ik neem die met qled voor die 5 tientjes meer.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
k heb het voro de zekerheid maar ff gegoogled.
Qled heeft meer kleurdiepte en is beter voor als het licht is in de kamer (zonlicht, lamp) dan met gewone led.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beter!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk dat ik er wel uit ben welke ik neem die met qled voor die 5 tientjes meer.![]()
![]()
Eet weleens patat of spaghetti met stokjes, werkt ook heel goed
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb ook wel eens spaghetti met stokjes gegeten. Gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Eet weleens patat of spaghetti met stokjes, werkt ook heel goed![]()
![]()
Dat is wel een goede instelling!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar zoals hij hier is (of doet) zo zie ik hem. Hoe iemand in het echt is weet je toch niet.
En vind ik ook niet interessant, totdat je iemand verder leert kennen.
oh daar ben ik al jaren niet meer actiefquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow men heeft het zeker over de sushi-foto's op m'n smoelenboek.Uw ADH vitamine Worst
In jouw geval werk en post geloof ik dat gelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Eet weleens patat of spaghetti met stokjes, werkt ook heel goed“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zijn ook een vorm van noedelsquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens spaghetti met stokjes gegeten. Gewoon omdat het kan
Uw ADH vitamine Worst
Ja wel chinees merk maar goedkoopste in zijn klasse en dan hou ik nog verhuisbudget over.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
deze zin loopt niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In jouw geval werk en post geloof ik dat gelijk.Uw ADH vitamine Worst
Smoelenboek? Ik keek in je fobo, daar stond vrij weinigquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow men heeft het zeker over de sushi-foto's op m'n smoelenboek.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Met chinese merkjes heb je soms het risico dat de hdmi-poort (of wat voor input je gebruikt) te traag is voor de 4k die het beeldscherm wel aan kan of soortgelijke idioterieën.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wel chinees merk maar goedkoopste in zijn klasse en dan hou ik nog verhuisbudget over.
Zoek ff reviews op van het model wat je wil kopen.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
en nu heb ik trek in ramen
[ afbeelding ]
Wat voor tv heb je nu dan? Dat je een andere wilt kopenLittle bit crazy, but most of the time very sweet.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Smoelenboek? Ik keek in je fobo, daar stond vrij weinig![]()
![]()
Ziet eruit als noedelsquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Ik heb ramenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb ramenZiet eruit als een Frans huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
[..]
Ik heb ramenJa da's een open deur he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jammiequote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar als ik ooit bij @maily op de thee kom, dan eet ik het gebak wel met stokjes. Je weet maar nooit waar die gebaksvorkjes voor zijn gebruikt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:32 schreef devzero het volgende:
Maar als ik ooit bij @:maily op de thee kom, dan eet ik het gebak wel met stokje. Je weet maar nooit waar die gebaksvorkjes voor zijn gebruikt![]()
!
![]()
@stokjquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:32 schreef devzero het volgende:
Maar als ik ooit bij @:maily op de thee kom, dan eet ik het gebak wel met stokje. Je weet maar nooit waar die gebaksvorkjes voor zijn gebruikt![]()
![]()
@maily maakt alleen gebruik van lepelsquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:32 schreef devzero het volgende:
![]()
[..]
Ik heb ramenrood verlicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Geen idee, nog nooit gehad.quote:
quote:En ik had het gisteren bij der mario over z'n BB-snollen dat die de rode TL-balk hadden aangezet!
![]()
![]()
Het zijn ook niet zijn ramen, zijn ramen hebben tralies.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]En ik had het gisteren bij der mario over z'n BB-snollen dat die de rode TL-balk hadden aangezet!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
Tijd voor n mcflurry
Dat doet n mens goed![]()
![]()
Lekker welke smaak?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
Tijd voor n mcflurry
Dat doet n mens goedLittle bit crazy, but most of the time very sweet.![]()
Ik heb wel eens op een vliegveld ramen gegeten.quote:
Kost je een godsvermogen en ik kon het echt net zonder kokhalzen wegwerken!
Hartstikke koud (ook het halve eitje dat er in zat), en een laffe smaak.![]()
Je bent zelluf...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:37 schreef CrazyMind het volgende:
Ik vond die met stroopwafels wel erg lekkerActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Volgens mij heb ik wel een kleverig iets aan mijquote:
Om af te likken.quote:
Misschien moet je eens gaan badderen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:39 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel een kleverig iets aan mij
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sushi eet ik met mijn handen of met een gebaksvorkje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij!
Smile, it's free therapy.![]()
M&M fritessaus?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
M&m
Wilde de fritessaus in fles kopen![]()
![]()
Wil ik ook nog, maar geen idee wanneer ik weer naar de mac ga..quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
M&m
Wilde de fritessaus in fles kopenLittle bit crazy, but most of the time very sweet.![]()
Met een badeend ?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan badderen.Little bit crazy, but most of the time very sweet.![]()
Ik wist wel dat je het meteen zou snappen.quote:
Die was dan heel lang geleden bij de mac te koop..Maar rolo is wel lekkerquote:
Ik vandaagquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:40 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Wil ik ook nog, maar geen idee wanneer ik weer naar de mac ga..
OpperdepopTrust nobody![]()
hallo adhdquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JsTnK [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
TongtornadoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haaaai birtiequote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja daar plaagt ze me graag mee![]()
EN hallo moooon [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Da weet ik! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Succesquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
Tijd voor n mcflurry
Dat doet n mens goed![]()
![]()
tssssquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Even voelen hoe het in mijn emotie emmertje is
[ afbeelding ]
geen badkuip hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had ik volgens mij een keer een paintje van gemaakt, maar het is ff te veel werk het terug te zoeken!quote:![]()
![]()
Word ik nu zeker geacht uit goed fatsoen zoiets over jou te zeggen hequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Word ik nu zeker geacht uit goed fatsoen zoiets over jou te zeggen he [ afbeelding ]nopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alhoewel je het toch niet kan laten
een sociaal gewenst antwoord te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn beeld van jou..quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:50 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon thuis he. Geen Japanner die het ziet.
Aan duigen nu
Kloptquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Moeten we jullie even alleen laten?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
magquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Moeten we jullie even alleen laten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ho nee. hier die punten!Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
* gebrokenglas plaatst gewoon een bolk.Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
Schaartje-schaartje.quote:
futzpiemelquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Warum gibt niemand hier ja mir punckten???
Die smiley heet homo aniquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mijn beeld van jou..
Aan duigen nu [ afbeelding ]![]()
![]()
SBE, neem jij het bolken even over? Ik moet de wasmachine legen.Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
verbaast me niksquote:
we kunnen SwJ wel even inlichten over je slechte zicht
Ik had vanmiddag een ijsje. Mokka en dulche de leche.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
WAUW ik heb ook ijs
Komt wel heel dichtbij zo![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo koppig om zonder bril rond te lopenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
verbaast me niks
we kunnen SwJ wel even inlichten over je slechte zicht
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Goed ideequote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Moeten we jullie even alleen laten?Trust nobody![]()
Je vergeet de @quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
verbaast me niks
we kunnen SwJ wel even inlichten over je slechte zicht![]()
Zelf gemaakt die dulche?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een ijsje. Mokka en dulche de leche.Smile, it's free therapy.![]()
en een bril en lenzen is ook zo dubbel hequote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben niet zo koppig om zonder bril rond te lopen
Dat is nog niet heel veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:56 schreef CrazyMind het volgende:
Gebrokenglas en ik hebben beide 46 puntenAls je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
Jij kan niet zonder mij.quote:
ik wilde de beste man niet lastigvallen met futiliteitenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
en een bril en lenzen is ook zo dubbel he3 weken? niet opgehaald..
* Kissingbird zegt verder niks
Nee komt omdat we steeds gebolkt wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is nog niet heel veel eigenlijk.
Goeie tip hij is alleen pas sinds april uit dus weinig online reviews over dit specifieke model.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Met chinese merkjes heb je soms het risico dat de hdmi-poort (of wat voor input je gebruikt) te traag is voor de 4k die het beeldscherm wel aan kan of soortgelijke idioterieën.
Zoek ff reviews op van het model wat je wil kopen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:57 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nee komt omdat we steeds gebolkt worden
Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
waar was die dure zonnebril ook al weer?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]3 weken? niet opgehaald..
* Kissingbird zegt verder niks
Nou ....quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ben niet zo koppig om zonder bril rond te lopen
![]()
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie was dat ook al weer met loffel am loffel liegen met z'n vrouw? Van Gaal?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
nee meer iemand die alle zielen uit dts opslurptquote:
vandaar dat het hier soms zo uit de hand loopt
Was laatst een nieuws-item van een oogarts die bij een patiënt 27 paar lenzen uit de ogen had verwijderd of zo!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
en een bril en lenzen is ook zo dubbel heDie begreep niet dat je daglenzen er ook weer uit moest halen!
In het bericht zag je een hele stapel lenzen.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar was die dure zonnebril ook al weer?bij iemand thuis vermoed ik
Ow!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie tip hij is alleen pas sinds april uit dus weinig online reviews over dit specifieke model.
Welk merk?![]()
![]()
dikke ooginfectiequote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Was laatst een nieuws-item van een oogarts die bij een patiënt 27 paar lenzen uit de ogen had verwijderd of zo!Die begreep niet dat je daglenzen er ook weer uit moest halen!
Sjonge.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Was laatst een nieuws-item van een oogarts die bij een patiënt 27 paar lenzen uit de ogen had verwijderd of zo!Die begreep niet dat je daglenzen er ook weer uit moest halen!
Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
Definieer "iemand"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
vast iemand van Fok!
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
Definieer "iemand"
nee niet bij die iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar iemand iemand![]()
adres onbekendquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee niet bij die iemand
maar iemand iemand![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee meer iemand die alle zielen uit dts opslurpt
vandaar dat het hier soms zo uit de hand looptDus dit klopt gewoon echt?
![]()
![]()
Ik dacht me niet snel meer te kunnen verbazen. Maar dus toch nog....quote:
Ik ben wel eens een lens kwijtgeraakt. Zo van zit 'ie nog in mijn oog of is hij echt weg? Was niet te zien. Het irriteerde nog enorm maar ik zag geen lens meer zitten...Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NOU waar ik Mario als je hem nodig hebt he
ben de hele dag al een dementequote:
boodschappen doen zonder pasjes en geld
TCLquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
contactloos met de phone, of ging dat ook niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben de hele dag al een demente
boodschappen doen zonder pasjes en geldAls je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
pasjes zitten in mijn phonequote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
contactloos met de phone, of ging dat ook niet?
die ik dus niet bij me hadThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Knap dat je dan toch boodschappen kan doenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben de hele dag al een demente
boodschappen doen zonder pasjes en geld![]()
Maar ik snap het!![]()
![]()
ff snel wat gegoogled en de review die ik vond vergeleek het met een Samsung van 1400 euro en daarbij vergeleken was het net ietsjes minder in kwaliteit, maar bood het wel weer meer opties.quote:
Welk model wil je ook al weer kopen?![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:04 schreef maily het volgende:
[..]
Knap dat je dan toch boodschappen kan doen![]()
Maar ik snap het!
1400 voor een phone? wowquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
ff snel wat gegoogled en de review die ik vond vergeleek het met een Samsung van 1400 euro en daarbij vergeleken was het net ietsjes minder in kwaliteit, maar bood het wel weer meer opties.
Welk model wil je ook al weer kopen?Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
Voor een televisie ook een flink bedrag.quote:Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
het ligt er maar net aan wat je zoektquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
1400 euro voor een televisie? Nog een keer wow ...
Geen idee wat die dingen kostenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Yep zou ik zelf niet voor betalenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor een televisie ook een flink bedrag.Little bit crazy, but most of the time very sweet.![]()
Ow er zijn veel duurdere!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor een televisie ook een flink bedrag.
Die Samsung die ik hier heb was ook aardig aan de prijs, maar ik zou nu echt niet meer zo veel voor een tv uitgeven.![]()
![]()
Ik ook niet. Echt geen idee. Een paar honderd euro.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee wat die dingen kostenAls je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
Afhankelijk van het merk, techniek, grootte enz.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ligt er maar net aan wat je zoekt![]()
zo lang pedro maar niet plots peter heet ofzoquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Vind ook die leuke van jou:
[ afbeelding ]
Nou ze worden wel steeds duurder.. maar een gemiddelde tv rond de 600 a 800quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee wat die dingen kostenLittle bit crazy, but most of the time very sweet.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow er zijn veel duurdere!
Die Samsung die ik hier heb was ook aardig aan de prijs, maar ik zou nu echt niet meer zo veel voor een tv uitgeven.![]()
welkom bij de club
Pré... en Post... uitgaves patroon![]()
![]()
je hebt ze echt al een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:09 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nou ze worden wel steeds duurder.. maar een gemiddelde tv rond de 600 a 800
maar dan heb je niet de nieuwste technologieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee geen Pedro.. daar trek ik echt de grens!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo lang pedro maar niet plots peter heet ofzoSmile, it's free therapy.![]()
proestquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daarom heeft ie geen kantoorbaan
Ja, inderdaad. In de MediaMarkt zag ik weer een paar schermen staan zeg... Groot, niet normaal....quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Afhankelijk van het merk, techniek, grootte enz.
En dan stond er iets bij over het EK24
Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
zijn woorden zijn wel kunstig, hoop dus dat hij niet geweigerd wordt mocht ie naar een kunstacademie gaanquote:
Uw ADH vitamine Worst
vindt mediamarkt echt schrikbarend duur de laatste tijdquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. In de MediaMarkt zag ik weer een paar schermen staan zeg... Groot, niet normaal....
En dan stond er iets bij over het EK24Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet je buiten gaan zitten om te kijken, anders zie je het hele scherm niet eensquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:11 schreef ToT het volgende:
Ow TCL heeft wel een leuke!
https://www.mediamarkt.nl(...)55-2023-1794532.html
Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
https://www.dewitgoedoutlet.nl/samsung-gq98qn90aatxzg-100084
Samsung, van 10 mille nu voor slechts 6!![]()
![]()
Kijk, direct kopen!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:12 schreef ToT het volgende:
Samsung, van 10 mille nu voor slechts 6!
Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
En een kleiner formaatquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt ze echt al een stuk goedkoper
maar dan heb je niet de nieuwste technologie
Ja dit is echt voor in een mega grote villa!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je buiten gaan zitten om te kijken, anders zie je het hele scherm niet eens![]()
![]()
witgoedoutlet, kan die ook de was doen?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:12 schreef ToT het volgende:
Samsung, van 10 mille nu voor slechts 6!
Uw ADH vitamine Worst
Ja, een multifunctioneel apparaat.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
witgoedoutlet, kan die ook de was doen?
Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
het juiste antwoord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: