In jouw geval werk en post geloof ik dat gelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Eet weleens patat of spaghetti met stokjes, werkt ook heel goed
zijn ook een vorm van noedelsquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens spaghetti met stokjes gegeten. Gewoon omdat het kan
Ja wel chinees merk maar goedkoopste in zijn klasse en dan hou ik nog verhuisbudget over.quote:
deze zin loopt niet helemaal lekkerquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In jouw geval werk en post geloof ik dat gelijk.
Smoelenboek? Ik keek in je fobo, daar stond vrij weinigquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow men heeft het zeker over de sushi-foto's op m'n smoelenboek.
Met chinese merkjes heb je soms het risico dat de hdmi-poort (of wat voor input je gebruikt) te traag is voor de 4k die het beeldscherm wel aan kan of soortgelijke idioterieën.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wel chinees merk maar goedkoopste in zijn klasse en dan hou ik nog verhuisbudget over.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
en nu heb ik trek in ramen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Smoelenboek? Ik keek in je fobo, daar stond vrij weinig
Ziet eruit als noedelsquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ramenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb ramenZiet eruit als een Frans huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb ramenJa da's een open deur he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammiequote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:32 schreef devzero het volgende:
Maar als ik ooit bij @:maily op de thee kom, dan eet ik het gebak wel met stokje. Je weet maar nooit waar die gebaksvorkjes voor zijn gebruikt
@stokjquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:32 schreef devzero het volgende:
Maar als ik ooit bij @:maily op de thee kom, dan eet ik het gebak wel met stokje. Je weet maar nooit waar die gebaksvorkjes voor zijn gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |