ahhh typediarree is weer aanwezigquote:
die brengt heel veel schade toequote:
ben de hele dag al een dementequote:
TCLquote:
contactloos met de phone, of ging dat ook niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben de hele dag al een demente
boodschappen doen zonder pasjes en geld
pasjes zitten in mijn phonequote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
contactloos met de phone, of ging dat ook niet?
Knap dat je dan toch boodschappen kan doenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben de hele dag al een demente
boodschappen doen zonder pasjes en geld
ff snel wat gegoogled en de review die ik vond vergeleek het met een Samsung van 1400 euro en daarbij vergeleken was het net ietsjes minder in kwaliteit, maar bood het wel weer meer opties.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:04 schreef maily het volgende:
[..]
Knap dat je dan toch boodschappen kan doen![]()
Maar ik snap het!
1400 voor een phone? wowquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
ff snel wat gegoogled en de review die ik vond vergeleek het met een Samsung van 1400 euro en daarbij vergeleken was het net ietsjes minder in kwaliteit, maar bood het wel weer meer opties.
Welk model wil je ook al weer kopen?
Voor een televisie ook een flink bedrag.quote:
het ligt er maar net aan wat je zoektquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
1400 euro voor een televisie? Nog een keer wow ...
Geen idee wat die dingen kosten
Yep zou ik zelf niet voor betalenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor een televisie ook een flink bedrag.
Ow er zijn veel duurdere!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor een televisie ook een flink bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |