SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
MooieTT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is toch lief?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vrouwen,je doet het nooit goed.
Geef ze een vinger...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-06-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. AardappelSchotel / 299 / +68 / +92 / 678 / 803
2. Dr.Mikey / 244 / +90 / +84 / 252 / 336
3. JustinK / 240 / +93 / +43 / 1790 / 1888
4. Jacquelinehasselbaink / 122 / +67 / +19 / 431 / 479
5. FreshFruit / 100 / +63 / +22 / 337 / 397
6. KillemWieft / 60 / +15 / +26 / 51 / 82
7. MizzezAmy / 50 / +22 / +7 / 497 / 535
8. hemarookworst / 46 / +16 / +2 / 237 / 263
9. DJMO / 44 / +13 / +20 / 147 / 173
10. CrazyMind / 42 / +9 / +26 / 530 / 571
11. gebrokenglas / 42 / +32 / +2 / 471 / 507
12. kree / 35 / +3 / +7 / 308 / 338
13. greysbones / 28 / +8 / +17 / 629 / 648
14. Rob / 26 / +11 / +0 / 79 / 100
15. Superbadeendje / 25 / +10 / +0 / 313 / 348
16. HappyCharly / 25 / +8 / +2 / 677 / 698
17. KoningWouter / 21 / +0 / +0 / 45 / 64
18. M_0_0_N / 20 / +1 / +7 / 53 / 62
19. Metalfrost / 19 / +0 / +1 / 198 / 212
20. Fogel / 18 / +0 / +1 / 272 / 292SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:
Ohw. Serieuzere topics bespreken dan...quote:
Ik heb nog wel wat.
Kan wel janken.
Oh wacht, zit ook af en toe te janken.
Privéomstandigheden.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Knuffel voor jouquote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw. Serieuzere topics bespreken dan...
Ik heb nog wel wat.
Kan wel janken.
Privéomstandigheden.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat.
Kan wel janken.
![]()
Ja dank...quote:![]()
Voor jou ook nog (een keer)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat.
Kan wel janken.
![]()
![]()
![]()
ZonnigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dikke hug.En als er iets is zeg het maar.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat.
Kan wel janken.
Privéomstandigheden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Grm, ik deel ze uit - weet je nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ben overprikkeld en moet zo bellen met de eerste corrector. HellupOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben overprikkeld en moet zo bellen met de eerste corrector. Hellup![]()
![]()
Laat de greys niet in haar hemdje staan.
Even een stress shake doenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben overprikkeld en moet zo bellen met de eerste corrector. Hellup
Of dansen en meezingen met muziekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Grm, ik deel ze uit - weet je nog
Ok ok ik buk wel eventjes danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben overprikkeld en moet zo bellen met de eerste corrector. Hellup![]()
![]()
Hup greysie hupquote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
Laat de greys niet in haar hemdje staan.![]()
![]()
Braaf.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok ok ik buk wel eventjes danOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Alle vertrouwen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben overprikkeld en moet zo bellen met de eerste corrector. Hellup“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DOe mij een cappu?quote:
(which reminds me dat ik een koffie wilde halen bij de bar)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
1 cappuccino voor mevroiquote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:50 schreef Sally het volgende:
[..]
DOe mij een cappu?
(which reminds me dat ik een koffie wilde halen bij de bar)
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zen worden van de vissenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:03 schreef JustinK het volgende:
Zullen we met z'n allen bij greysie op het terras gaan zitten?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
JAAAA goed planquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:03 schreef JustinK het volgende:
Zullen we met z'n allen bij greysie op het terras gaan zitten?![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
ja, leuk ideequote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:03 schreef JustinK het volgende:
Zullen we met z'n allen bij greysie op het terras gaan zitten?How can I make this topic about me?![]()
in het zwembad.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:06 schreef greysbones het volgende:
Jullie passen allemaal wel in de vijver jaHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal de vissen eerst even voeren dan
How can I make this topic about me?![]()
Ik ga stoppen met lief zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moe buren die hele nacht teringherrie maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lekker ik haal morgen weer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schoolslag bolken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal de vissen eerst even voeren dananders gaan ze dit doen:
Met Amy?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, was je lief aan het doen?quote:![]()
Kun je lief überhaupt doen, of moet je het zijn? 🤔I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Is dit een strikvraag?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, was je lief aan het doen?![]()
Kun je lief überhaupt doen, of moet je het zijn? 🤔“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zal wel een hengeltje uitwerpenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerst vangen in de vijver bij Greysie![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nee, eigenlijk niet, gewoon een rare vraag, ik snap m ook niet. Net 2 uur in overleg gezeten, dus heb mn hersens uitgezetquote:
Waar DTS al niet goed voor isquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gister geleerd in DTS hoe je dat kunt doen![]()
![]()
Ja, maar dat is de theorie, nu nog de praktijkquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gister geleerd in DTS hoe je dat kunt doen
[..]
Ik heb nog wel wat.
Kan wel janken.
![]()
Zo.
Ik ben weg uit de kliniek. Ging om kwart over twee al weg maar om kwart voor drie was ik er al weer terug.
Met een grote doos gebak voor de verpleging en therapeuten / artsen plus een briefje waarmee ik hun wilde bedanken voor hun manier van werken en de zorg voor de patiënten. Ze stonden stomverbaasd en bedankten me wel drie keer terwijl een van hen zei dat ik een schat was (en daar kon ik echt helemaal niks achter zoeken want hij is homo). Geweldig om te zien dat ook zij eens een keer positief verrast werden.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
*knuffel voor Sally*quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat.
Kan wel janken.
Privéomstandigheden.
🫂I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Maar wel in goedmaken?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stokert
Ik ben heel slecht in ruzie maken![]()
![]()
Mafkut natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:33 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Wat is de vrouwelijke term voor mafkees?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vanavond om 22.00 naar bed.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moe buren die hele nacht teringherrie maken.![]()
FF is naar de juiste mensen altijd lief.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, was je lief aan het doen?![]()
Kun je lief überhaupt doen, of moet je het zijn? 🤔
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat niet heel hard dit topic![]()
Hihi
Eigenlijk ook niet zoquote:
Te weinig oefening denk ik
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stokert
Ik ben heel slecht in ruzie maken![]()
![]()
Ik vind hem altijd wel lief naar mij. Dan ben ik dus een juist mens!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
FF is naar de juiste mensen altijd lief.
nee iemand.. had zin om te kibbelen..quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stokert
Ik ben heel slecht in ruzie maken
en dan goedmaken zoals geleerd in DTS gister
maar er is geen kibbeling
dus ook geen goedgemaak![]()
dat is rapaapaaa @mailyquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:33 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Wat is de vrouwelijke term voor mafkees?![]()
Owquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet zo
Te weinig oefening denk ik
Ruzie maken dan maar?![]()
![]()
![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 04-06-2024 15:48:23 ]How can I make this topic about me?![]()
Dank u.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
FF is naar de juiste mensen altijd lief.
Vertel hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gister geleerd in DTS hoe je dat kunt doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O was je lief dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mm lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet nog dat bij bananasplit de Dolly Dots als bouwvakkers vanaf de bouwsteiger naar mannen gingen vluiten en naroepen.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Nee, ik kan mn ruzies op 1 hand tellen geloof ik.quote:
Ik ben meer van het "make love not war"
En ik wil wel ruzieachtig hierop reageren, maar dan ben ik bang dat mensen denken dat het serieus is en er weer allemaal drama komt
Ik pak de popcorn vastquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik kan mn ruzies op 1 hand tellen geloof ik.
En ik wil wel ruzieachtig hierop reageren, maar dan ben ik bang dat mensen denken dat het serieus is en er weer allemaal drama komt![]()
![]()
Hou niet van katten, maar ik vind dit wel een mooike ( op afstand)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd voor een drankje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik krijg dit weekend een oesterzwam kweekset! En eentje voor champignons!quote:
Ok, dit lijkt een rare opmerking, maar zo werken mn hersenen, zwem -> zwam
Loop je weer te zwammen?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik krijg dit weekend een oesterzwam kweekset! En eentje voor champignons!
Ok, dit lijkt een rare opmerking, maar zo werken mn hersenen, zwem -> zwam![]()
![]()
Amy haar oester.
Lamedamaarniedoenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik kan mn ruzies op 1 hand tellen geloof ik.
En ik wil wel ruzieachtig hierop reageren, maar dan ben ik bang dat mensen denken dat het serieus is en er weer allemaal drama komt![]()
![]()
![]()
quote:
Het zwemmertje zwamde naar de overkantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat bedoel ik ook.quote:
@Shii ??quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
A goeie,dat ha jo moai dien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fierder noch wat bei it et ein hawn?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In griene appel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of bolkenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geleerd dat je het goed moet maken door hard te knuffelen![]()
![]()
Maar op Fok! kan je niet echt knuffelenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geleerd dat je het goed moet maken door hard te knuffelen
Dat wel een keiharde Bolk voor JKquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jee zeg, we zien in een keer een hele andere Lovely nu met deze naamquote:
Je loopt de hele tijd al te zeikenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BOLK terugquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar op Fok! kan je niet echt knuffelen
[..]
Dat wel een keiharde Bolk voor JK![]()
![]()
NOu wil je hem niet hebben dat je hem weer terug geeftquote:
Bolk me gewoon nietquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu wil je hem niet hebben dat je hem weer terug geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij lovely passen deze uitspraken ook nietquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee zeg, we zien in een keer een hele andere Lovely nu met deze naam
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je loopt de hele tijd al te zeikenMot je ruzie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet TE hardquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geleerd dat je het goed moet maken door hard te knuffelen![]()
![]()
Eerst nog even op zoek naar een waardige tegenstanderquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerst nog even op zoek naar een waardige tegenstander![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerst nog even op zoek naar een waardige tegenstander![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bolk me gewoon nietIk bolk, jij bolkt, wij bolken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent en blijft dezelfde persoon. Heb je dan al die tijd een act gespeeld of ben je nu een actquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:11 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Bij lovely passen deze uitspraken ook niet
Nee ben geen act..quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent en blijft dezelfde persoon. Heb je dan al die tijd een act gespeeld of ben je nu een act
Jij bolktequote:
Ik bolk
Yeahhhhhh Ik bolk in met JKquote:![]()
Zekersquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd wel lief naar mij. Dan ben ik dus een juist mens!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie heeft dat gedaan?quote:
Ben je weer zo stom geweest om tegen de deur aan te lopen.quote:
Keukenkastjequote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je weer zo stom geweest om tegen de deur aan te lopen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: